رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

عرضه سيم کارت مختص تماس ضروری دانش آموزان

پست های پیشنهاد شده

معاون سازمان تنظیم مقررات از ارائه پیشنهادی به اپراتورهای موبایل خبر داد که براساس آن سیم کارتهایی تنها با قابلیت تماسهای اضطراری در اختیار کودکان و دانش آموزان قرار گیرد تا مشکلات ??علی خرید و ??روش بدون نظارت سیم کارت توسط دانش آموزان برطر?? شود.

 

حسن رضوانی با اشاره به توزیع سیم کارت تل??ن همراه در مدارس کشور که به دلیل مخال??ت نهادهای نظارتی و نیز وزارت آموزش و پرورش متوق?? شده است، اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی براساس طرح پلیس ??تا به ارائه پیشنهادی به اپراتورهای تل??ن همراه اقدام کرده است که براساس آن سیم کارتهای مختص دانش آموزان و کودکان عرضه شود که تنها قابلیت دریا??ت و تماس با والدین و نیز شماره های اضطراری و ضروری را داشته باشد.

 

وی با تاکید براینکه طبق قوانین موجود کشور واگذاری سیم کارت به ا??راد زیر 18 سال ممنوع است، گ??ت: هم اکنون واگذاری سیم کارتهای موسوم به "دانش" در مدارس کشور متوق?? شده است اما باید تمامی تلاش صورت گیرد که است??اده از موبایل در میان کودکان و نوجوانان در صورت لزوم، ضابطه مند باشد.

 

رضوانی با اشاره به برنامه های نظارتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد عملکرد اپراتورهای موبایل در این زمینه تاکید کرد: نظارت بر واگذاری ضابطه مند سیم کارت و احراز هویت مالکان با توجه به شرایط سنی از جمله مسائلی است که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مورد توجه قرار گر??ته است.

 

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تبعات اجتماعی ناشی از واگذاری بی ضابطه سیم کارت در میان کودکان و نوجوانان و نبود نظارت بر است??اده ازاین سیم کارتها که از سوی پلیس ??ضای تبادل اطلاعات به د??عات تاکید شده است،

 

خاطرنشان کرد: با ارائه سرویس سیم کارتهای مختص تماس های اضطراری از سوی اپراتورها بسیاری از مشکلات در این زمینه حل خواهد شد حتی شواهد نیز نشان می دهد که اپراتورها به ارائه این سرویس تمایل دارند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...