رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

ترفند افزایش سرعت اینترنت ایرانسل برای کاربران رایانه

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان عزیز، امیدوارم حالتون خوب باشه. برای این بخش یک سورپرایز براتون دارم. شما میتونید بدون نیاز به نرم ا??زار با سرعت بیشتر در اینترنت بچرخید و ازش است??اده کنید!! یــــــــــــــــوهــــــ ــــــــــــــــــــــــو

خب بریم سراغ کارهایی که باید انجام بدید تا به این مهم دست پیدا کنید. قطعا آماده اید!

این روش ها ??قط برای کسانی که که با رایانه با خط ایرانسل به اینترنت متصل می شوند،کاربرد دارد.

مرحله اول: اول باید یک connection بسازید . با است??اده pc suite گوشی خود می تواندید به آسانی یک connection بسازند به این صورت که وارد نرم ا??زار pc suite شوید و گزینه اتصال به اینترنت (connect to the internet) و سپس تنظیمات (settings) را انتخاب کنید و نام مودم موبایل را انتخاب کنید (قبلا می بایست نصب کرده باشید) و گزینه بعد (next) را بزنید و گزینه پیکره بندی دستی اتصال (configure the connection manually) را انتخاب کنید و گزینه بعد (next)را بزنید و ??قط مکان دستیابی (access point) را mtnirancell بگذارید و دکمه پایان را بزنید.

مرحله دوم: در منوی شروع (start) بروید و گزینه run را اجرا کنید و gpedit.msc را بنویسید و دکمه تایید را بزنید. حالا در پنجره group policy در قسمت سمت چپ و در بخش local computer policy بخش computer configuration را انتخاب کنید و وارد پوشه administrative templates و پوشه network و پوشه QoS packet scheduler شوید.

اکنون روی Limit reservable bandwith دو بار کلیک کنید در پنجره باز شده و در برگه setting باید (از بین آن سه تا دکمه رادیویی) Enable را انتخاب کنید و در قسمت پایین bandwith limit را 100% بگذارید و ok را بزنید و پنجره Group policy را ببندید حالا وارد control panel شوید و وارد Network connections شوید . در اینجا یک connection به اسم مودم موبایل هست روی آن راست کلیک کنید و properties را بزنید حالا در تب networking چک کنید QoS Packet Schedulers تیک خرده باشد و بعد ok را بزنید.

 

(توضیح کوتاه: تنضیمات اولیه ویندوز تنها امکان است??اده 20% درصد از سرعت اینترنت را به شما می دهد با این تنظیمات شما 100% سرعتی که ISP (در اینجا ITSP ) در اختیار شما قرار می دهد را در اختیار دارید)

 

مرحله سوم: به control panel بروید و phone and modem options را باز کنید و در برگه modems مودم گوشی همراه خود را انتخاب کنید و دکمه properties را بزنید و در ص??حه باز شده در برگه advanced در قسمت Extra initialization commands دستور زیر را وارد کنید:

W+MS=V34

دکمه تایید را بزنید و رایانه را بازنشانی (روشن و خاموش) کنید .

در زمان اتصال به اینترنت ، ??قط کا??ی است که در قسمت network connectinos آن connection که مربوط به گوشی همراه بود را باز کرده و دکمه Dial را بزنید و به اینترنت متصل شوید .

(این تنضیمات را می توانید برای اتصال از طریق dial-up هم اسن??اده کنید)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

چند سوال داشتم در مورد این روش

1.ایا با مودم همین تنظیمات جواب میده

2.این تنظیمات مختص چه ویندوزی است xp .7

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام

چند سوال داشتم در مورد این روش

1.ایا با مودم همین تنظیمات جواب میده

2.این تنظیمات مختص چه ویندوزی است xp .7

 

من تست نکردم ولی زیاد مطمئن نیستم که جواب بده این روش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...