رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

تعرفه ارسال sms و mms از سیم کارت های رایتل

پست های پیشنهاد شده

نرخ تعر??ه ارسال پيامك ??ارسي از سيم‌كارت‌هاي رايتل 105ريال و پيامك لاتين در اين سيم‌كارت‌ها 195ريال اعلام و هم‌چنين تعر??ه تماس تصويري از سيم‌كارت‌هاي رايتل، دقيقه‌اي 1495 ريال اعلام شده است.

 

به گزارش ایسنا، نسل سوم، نسلي از استانداردهاي مخابرات بي‌سيم است که از طريق آن بايد خدمات مکالمه تل??ني، دسترسي به اينترنت، مکالمه ويدئويي و تلويزيون همراه ارائه شود.

 

طبق استاندارد imt-2000، حداقل سرعت لازم براي يک شبکه نسل سوم، 200 کيلوبيت بر ثانيه است؛ هرچند که اکنون سرعت‌هاي بسيار بيش‌تري در اختيار مشترکان قرار مي‌گيرد. نرخ مکالمه با سيم‌کارت‌هاي رايتل براي هر دقيقه 555 ريال در اين شبکه، 625 ريال براي ارتباط با ساير شبکه‌ها خواهد بود و نرخ سرويس پيام چندرسانه‌يي يا mms هم براي 300 کيلوبيت، 400 ريال است. اما سرعت دسترسي به اينترنت اين اپراتور براي کاربران خانگي 128 کيلوبيت بر ثانيه و براي اشخاص حقوقي 2 تا 3 مگابيت بر ثانيه قابل است??اده خواهد بود.

 

به گزارش ايسنا، سيم‌كارت‌هاي «رايتل» نسل جديد با قابليت‌هاي بسياري هستند كه شاخص‌ترين آن ارتباط تصويري است كه تا به امروز در كشور قابل ارائه نبود. رايتل سه نوع سيم‌کارت دايمي، اعتباري و ديتا عرضه مي‌کند که قيمت سيم‌کارت دايمي 120 هزار تومان و قيمت سيم‌کارت‌هاي اعتباري و ديتا 20 هزار تومان تعيين شده است.

 

در حال حاضر تعر??ه مكالمات سيم‌كارت‌هاي رايتل تشويقي است، تعر??ه‌هاي تشويقي تا سه ماه اعتبار دارند و هنوز تعر??ه‌هاي اصلي رايتل مصوب و نهايي نشده ولي كارهاي كارشناسي آن به اتمام رسيده است و به زودي در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مطرح مي‌شود.

 

معاون بررسي‌هاي ??ني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در اين باره به خبرنگار ايسنا گ??ت: تعر??ه سرويس‌هاي نسل سوم اين اپراتور و از جمله مكالمه تصويري چون به منابع و پهناي باند بيش‌تري نياز دارند، تعر??ه‌هاي آن بيش‌تر از تعر??ه‌هاي صوتي خواهد بود.

 

لط??‌الله سبوحي تاكيد كرد: نظر كارشناسان سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اين است كه تعر??ه‌ مكالمه تصويري پايين‌تر از تعر??ه‌هاي ??علي خواهد بود كه البته اپراتورها حق دارند از اين موضوع د??اع كنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...