رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

معرفی جدیدترین تلویزیون‌های بازار + قیمت

پست های پیشنهاد شده

اگر چه این روزها در پی مشکلات وارداتی واردکنندگان تلویزیون و همچنین واردکنندگان قطعات تولیدی تلویزیون، قیمت‌ها در بازار این کالاها روندی صعودی در پیش گر??ته است، اما با توجه به آغاز ??صل سرما که با رونق هر ساله بازار تلویزیون توام است، بازار این کالا پررونق تر از سایر کالاهای حوزه صوتی و تصویری، دیجیتال و … است.

 

به گ??ته ??عالان بازار و کارشناسان، البته این رونق مربوط به کالاهای تولید داخل است و نمونه‌های وارداتی همچنان با کاهش موجودی مواجه هستند. علی مومنیان یکی از ??عالان بازار تلویزیون در این باره می‌گوید: از حدود شش ماه قبل تاکنون که در روند واردات قطعات تولیدی تلویزیون و همچنین نمونه‌های وارداتی تلویزیون اختلال ایجاد شد در بازار شاهد رشد قیمت‌ها بوده‌ایم که این روند طی دو ماه اخیر با اعمال محدودیت‌های بیشتر شدت گر??ت. به گ??ته آنها اما از حدود یک‌ماه قبل با ارائه ارز مبادلاتی به واردکنندگان قطعات تولیدی تلویزیون تا حدودی مشکل موجودی قطعه تولیدکنندگان کمرنگ شد و به همین دلیل شاهد عرضه نمونه‌های جدید تلویزیون به بازار هستیم.

یکی دیگر از ??عالان بازار هم می‌گوید: از حدود دو ماه قبل موجودی در بازار تلویزیون کاهش یا??ت و در پی این ات??اق تولیدکنندگان تمام تلاش خود را کردند تا بازار را نجات دهند و به همین دلیل با وجود مشکلات زیادی که در راه تولید وجود داشت مدل‌های جدید را به بازار عرضه کردند.

 

مدل‌های جدیدی که در این گزارش به معر??ی آنها خواهیم پرداخت.

 

 

n00008295-b.jpg

 

پس اگر قصد دارید از وضعیت بازار تلویزیون و همچنین مدل‌های جدیدی که وارد بازار شده‌اند مطلع شوید این گزارش را بخوانید:

 

تازه واردهای گران قیمت

بر اساس اعلام ??عالان بازار و کارشناسان در شرایط ??علی اکثر خریداران تلویزیون به دنبال تلویزیون‌های ارزان و به ویژه نمونه‌های LED معمولی هستند. اما به هر حال در این بین هستند ا??رادی که از مخاطبان و علاقه‌مندان پر و پا قرص تلویزیون‌های جدید هستند.به همین دلیل شرکت‌های عرضه کننده در کنار عرضه مداوم همان نمونه‌های قدیمی، به عرضه نمونه‌های جدید که بر تکنولوژی‌های روز مبتنی هستند اقدام کرده‌اند.

از سوی دیگر به گ??ته کارشناسان از آنجا که تمرکز روی تکنولوژی‌های قدیمی به ضرر بازار است و باعث عقب ماندن بازار ایران از بازارهای جهانی می‌شد،به همین دلیل عرضه‌کنندگان بیشتر روی عرضه نمونه‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های روز تمرکز دارند.به هر حال طی یکی دوماه اخیر اکثر نمونه‌های تولیدی داخل ایران که در لیست تازه واردها نیز قرار دارند از گران قیمت‌های بازار هستند.

??عالان بازار همچنین ا??زودند با توجه به جلب توجه خریداران به سمت نمونه‌های با سایز ص??حه نمایش بزرگ‌تر از ۴۰ اینچ، اکثر نمونه‌های جدید را تلویزیون‌هایی با سایز ۴۶ و ۵۵ اینچ تشکیل می‌دهند.

LG

ال جی طی یک تا یک و نیم ماه گذشته چند نمونه جدید در سه سری LED و ۳D SMART به بازار عرضه کرده است.

مدل ۴۲LS34000 از نمونه‌های LED-DIRECT این برند در بازار داخلی است که قیمتی در حدود دو میلیون تومان دارد. مدل‌های ۴۲LM66900 و ۴۲LM76100 نیز از سه بعدی‌های هوشمند(SMART) موجود در بازارند که به ترتیب با قیمت دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

25-022.jpg

SAMSUNG

این برند گویا بیش از سایرین در زمینه عرضه نمونه‌های جدید ??عال بوده است و در لیست محصولات جدید این برند علاوه بر محصولات ال ای دی شاهد نمونه‌های پلاسمای تازه وارد نیز هستیم.

به گ??ته ایزد نیا،مدیر ??روش شرکت حا??ظ پخش عرضه کننده محصولات صوتی و تصویری سامسونگ، در حال حاضر تلویزیون‌های سری ES که قابلیت تغییر شبکه و صدا را با حرکت یا صوت دارند جزو تازه واردهای محبوب بازار هستند که البته به دلیل قیمت بالا مخاطبانی خاص دارند. در این میان مدل‌های ۵۵ES7770 که با قیمت ه??ت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ،۵۵ES8880 که با قیمت هشت میلیون و ۶۴۰ هزار و ۴۶ES8880 که با قیمتی در حدود پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ??روش می‌رسند جزو تازه واردهای بازار هستند.مدل ۴۰ES7770 هم که با قیمتی حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ??روش می‌رسد جزو تازه واردهای بازار به حساب می‌آید.

سامسونگ یک نمونه جدید پلاسما هم با عنوان ۵۱E8880 با قیمت چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به بازار عرضه کرده است که بنا بر اعلام این شرکت کامل ترین پلاسما در بازار داخلی است.این تلویزیون پلاسما در حقیقت یک تلویزیون پلاسمای FULL HD اسمارت سه بعدی است.

SONY

سونی نیز چند نمونه تلویزیون جدید طی یک و نیم تا دو ماه اخیر به بازار عرضه کرده است.این برند بر خلا?? سایر برندها که تنها در زمینه نمونه‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های جدید به عرضه مدل‌های جدید می‌پردازد مدل‌های جدیدش را از سه خانواده LCD ،LED و ۳D رهسپار بازار کرده است.

بر اساس اعلام یزدی یک کارشناس بازار، مدل ۴۰BX450 از تلویزیون‌های جدید LCD این برند است که یک LCD با سایز ۴۰ اینچ است که طراحی زیبایی دارد و قیمت آن در حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

مدل ۴۶EX650 نیز از تلویزیون‌های LED این برند است که همان طور که از کد آن مشخص است یک LED با سایز ۴۶ اینچ است و قیمتی در حدود چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دارد.

از خانواده سه بعدی‌ها نیز این برند مدل ۴۶ HX750 را به بازار عرضه کرده است که محصول ژاپن است و قیمت آن پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

این شرکت همچنین از عرضه نمونه‌های جدیدتر تلویزیون‌هایش طی ماه‌های آینده خبر داد.

X.VISION

این برند نیز یک تلویزیون جدید از سری سه بعدی‌ها طی ۲۰ تا ۲۵ روز اخیر به بازار تلویزیون عرضه کرده است. این تلویزیون تازه وارد که ۴۷-۳D100 نام دارد با قیمتی در حدود سه میلیون تومان به بازار عرضه شده است و مخاطبان زیادی دارد. بر اساس اعلام ??عالان بازار، با توجه به اینکه قیمت این تلویزیون در مقایسه با سایر سه بعدی‌های موجود در بازار ارزان تر است این تلویزیون محبوبیت زیادی در بازار سه بعدی‌ها یا??ته است.

PANASONIC

این برند کاملا وارداتی مانند این روزها گویا با سختی‌های بیشتری در زمینه تامین موجودی و …. مواجه است.اما به هر حال همچنان ??عال است و مخاطبان پر و پا قرص خود را دارد.بر اساس اعلام کمالی، مسوول یکی از نمایندگی‌های ??روش تلویزیون‌های این برند از حدود شش ماه قبل تاکنون محصول جدیدی به بازار نیامده است، اما مدل‌هایV 42 VT30 ،۵۰VT30 ،۶۵ VT30 که به ترتیب با قیمتی در حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، شش میلیون تومان و ۲۰ میلیون تومان به ??روش می‌رسند در رده پر??روش‌های بازارند.

این تلویزیون‌ها از نسل نئو پلاسما بوده و کنتراست و وضوح تصویری بسیار عالی دارند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...