رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

Xbr-84x900: اولین سیستم محتوای چند رسانه ای با کیفیت 4k از سونی

پست های پیشنهاد شده

XBR-84X900.jpg?1353825493

سونی می گوید XBR-84X900 وقتی عرض شود نه تنها اولین سیستم محتوای رسانه ای کمپانی با کی??یت 4K بلکه اولین از نوع خود در دنیا خواهد بود. یک تلویزیون 84 اینچی اولترا HD که 8 میلیون پیکسل را در قابی با رزولوشن 3840 در 2160 جای داده و درخشش و وضوح آن چنان خواهد بود که شاید کار و زندگی تان را با نشستن جلوی اش از یاد ببرید.

 

این تلویزیون راهکاری یکپارچه مبتنی بر 3 چیپ‌ست دارد که تکنولوژی های اختصاصی سونی را با تکنولوژی جدید موتور تصویرساز X-Reality PRO در هم می‌آمیزد و محتواهای ویدیویی را به نزدیک کی??یت 4K رسانده و پخش می‌کند. بله درست خواندید، این راهکار یکپارچه هر محتوایی را که دوست دارید، چه شبکه های کابلی باشد یا ??یلم هایی که از روی دیسک پخش می‌شوند، به رزولوشن 4K تبدیل می‌کند.

 

یکی از مدیران سونی آقای «ری هارتجن» اضا??ه می‌کند که سونی نه تنها پروژکتورهای 4K را برای سینماها می‌سازد، بلکه دیسک پلیر Blu-ray و تلویزیون اولترا HD که هر دو قادر به تبدیل ویدیوها به کی??یت 4K هستند را نیز عرضه می‌کند و اگر همه اینها کا??ی نیست، دوربین‌های تصویر برداری 4K حر??ه ای نیز برای استودیوهای تولیدی عرضه می شوند. استودیوی خود کمپانی یعنی Sony Pictures Entertainment نیز هر روزه ویدیوهایی با این کی??یت را ضبط می‌کند.

 

سونی یکی از معدود کمپانی هایی است که مدل تجاری آن عمودی است و در بیشتر عرصه های اکوسیستم تکنولوژی حضور دارد. از این رو بر خلا?? خیلی کمپانی ها قادر خواهد بود به ??راگیر کردن استاندارد 4K در عرصه تمام محصولات و محتواهای رسانه ای خود بپردازد.

 

تلویزیون اولترا اچ دی XBR-84X900 از چند ه??ته دیگر به دست کسانی که آن را پیش س??ارش داده اند می‌رسد و احتمالاً در ادامه این ماه میلادی با قیمت 24,999 دلار امریکا به ??روش گذاشته خواهد شد. تکنولوژی هایی که در آن به کار ر??ته عبارتند از: نور پس زمینه dynamic edge-lit LED، موتور تصویر ساز با کی??یت 4K برخوردار از 3 چیپ X-Reality Pro، سیستم صوتی 3 جهته متشکل از 10 اسپیکر (مجموع توان خروجی 50W)، قابلیت سه ب??عدی passive با کی??یت Full HD، و امکان اتصال به شبکه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...