رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

ال جی و تولید تلویزیون های هوشمند جدید مخصوص استفاده در هتل ها

پست های پیشنهاد شده

شرکت ال جی جدیدترین مدل تلویزیون های هوشمند خود را که مخصوص صنعت هتلداری طراحی شده است، معر??ی نمود. این سری تلویزیون ها که Smart Hotel TV نام دارند، از راهکارهای جدید ال جی در بخش هتلداری بوده و به راحتی با ??ضای اتاق ها منطبق می گردند. ا??راد می توانند از برنامه راهنمای تعبیه شده در دستگاه به همراه قابلیت اتصال به اینترنت است??اده، و از امکانات دیگری چون ارتباط با بخش خدمات هتل در داخل یا خارج اتاق خود بهره مند گردند.

 

تلویزیون هوشمند Pro:Centric ال جی مخصوص هتل ها، شامل دو سری LT770H و LT760H بوده و از رابط کاربری قابل تنظیم برای سلیقه های متنوع مهمانان در هر اتاق برخوردار می باشد. این محصول مجهز به برنامه های کاربردی تلویزیون های هوشمند،‌ به همراه دیگر قابلیت های ارتباطی بوده که به مهمانان امکان دسترسی آسان به محتوای مورد نظر خود و همچنین IP شخصی برای هر ??رد را می دهد. به علاوه وجود یک جعبه تنظیم کامل داخلی، نصب و ‌راه اندازی و دیگر هزینه های عملیاتی دستگاه را کاهش می دهد.

به گ??ته مدیران ارشد این بخش؛ سری جدید تلویزیون های هوشمند ال جی که ویژه هتل ها طراحی شده است، دارای قابلیت هایی است که برای هر دو گروه مهمانان و صاحبان هتل ها راحتی هر چه بیشتر را به ارمغان می آورد. ال جی به عنوان پیشرو در زمینه تولید تلویزیون های مخصوص هتل،‌ مزیت های خاصی را برای هتل داران در نظر گر??ته که بتوانند هزینه های نگهداری خود را کاهش دهند.

رابط کاربری قابل تنظیم و برخورداری از اتصالات چندگانه

سری تلویزیون های هوشمند ال جی ویژه هتل ها، از ساختار Pro:Centric بهره مند می باشد. این محصول از طریق رابط Webkit از HTML5، Java و ??لش پشتیبانی نموده و در نتیجه پردازشگران سیستم ها، ‌برنامه نویسان و سهامداران می توانند ارتباط هر چه بیشتر و بهتری با مشتری برقرار نمایند.

از ویژگی های دیگر این تلویزیون های Pro:Centric هوشمند ال جی، می توان به اتصالات چندگانه آن اشاره کرد. علاوه بر ورودی های USB و WiFi، ‌این محصول به قابلیت منحصر به ??رد اشتراک گزاری هوشمند نیز مجهز می باشد. با است??اده از تکنولوژی WiDi،‌ شما می توانید محتوای مورد نظر خود را در بین دیگر دستگاه های سازگار جا به جا نمایید.

LT760H20121010161220110.jpg.jpg

برنامه های از پیش نصب شده به همراه قابلیت پاک کردن اتوماتیک History دستگاه:

سری LT770H و LT760H از تلویزیون های جدید ال جی، مجهز به برنامه های کاربردی می باشند که از قبل بر روی دستگاه نصب شده اند. ا??راد می توانند توسط تنظیمات دستی،‌ از امنیت اطلاعات شخصی خود مطمئن گردند. لازم به ذکر است، این برنامه ها کاربران را قادر می سازد،‌ که به شبکه های اجتماعی مهم (SNS) و منابع اطلاعاتی دسترسی آسان داشته باشند.

از طر?? دیگر نیز برنامه پاک کردن اتوماتیک History، به مهمانان این اطمینان را می بخشد که نتایج جستجو ها و گشت و گذارهای اینترنتی آنها، به هنگام تخلیه اتاق به صورت خودکار و برای ح??ظ حریم شخصی ا??راد از دستگاه پاک می شود.

کاهش هزینه ها برای هتل داران

این سری تلویزیون های هوشمند Pro:Centric جدید ال جی،‌ علاوه بر ویژگی های جذاب و سرگرم کننده، ‌به طرز قابل توجه ای هزینه های نصب و مدیریت را نیز کاهش می دهند. قابلیت IP Coax در مدل ۷۶۰H، ‌سبب کاهش هزینه های سرمایه گزاری در بخش های زیر بنایی جهت دستیابی به شبکه داخلی یا همان “اترنت??? می گردد. وجود جعبه تنظیم داخلی باعث حذ?? هزینه های سخت ا??زاری اضا??ه در این محصول شده، ‌هزینه های اولیه نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری را نیز کاهش می دهد. در انتها هزینه های عملیاتی نیز با توجه به توانایی کارکنان در کنترل کلی توسط سیستم مرکزی مدیریت از راه دور، ‌تقلیل یا??ته است.

راهکار های صنعت هتلداری

به گ??ته مدیر ارشد تلویزیون های صنعتی ال جی، این شرکت از سابقه ای طولانی در این بخش برخوردار می باشد. همچنین این کمپانی سعی نموده است از تکنولوژی های کاربردی خود جهت برقراری تعاملی سالم با صنعت هتلداری است??اده نموده و به عنوان اولین برند در بازار آمریکا مطرح گردد.

در انتها لازم به ذکر است که، سری ۷۶۰H این تلویزیون ها ه??ته جاری در آلمان و انگلیس معر??ی و سپس در دیگر بازراهای اروپا، ‌آمریکا، ‌آسیا،‌ خاورمیانه و آ??ریقا معر??ی و سری LT770H نیز در سایز های ۴۷ و ۴۲، ۳۷، ۳۲ اینچ، ‌در سه ماهه آخر سال میلادی در آمریکا عرضه خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...