رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

بزرگترین صفحه نمایش لمسی از مادون قرمز رونمایی شد

پست های پیشنهاد شده

بزرگترین ص??حه نمایش لمسی دنیا که برپایه تکنولوژی مادون قرمز ساخته شده است، در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال رونمایی شد.

 

بزرگترین ص??حه نمایش لمسی – مولتی تاچ- دنیا در در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در بخش ??ناوری و هنرهای دیجیتال پرده برداری شد.

 

??ناوری ص??حه نمایش های لمسی، ??ناوری است که برپایه تکنولوژی مادون قرمز ساخته شده و از آنجایی که این تکنولوژی به علت گرانی بیش از اندازه نسبت به سایرین بسیار کمیاب تر است و اصولا نشان آن را تنها در اجزای لمسی همانند کلیدهای لمسی می توان پیدا کرد، تقریبا نمونه ای وجود ندارد که این ??ناوری را در ساخت ص??حه نمایش بکار گیرند. براین اساس برای نخستین بار از این ??ناوری در ساخت ص??حه نمایشی بزرگ است??اده شده است.

 

امیر میرشانی - مدیر بخش ??ناوری و هنرهای دیجیتال ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در این باره گ??ت: بزرگترین ص??حه نمایش لمسی غول آسا در دنیا که محصول مشترک دو کشور آلمان و آمریکا است، برای نخستین بار در ایران رونمایی شده که این محصول کامل ترین و به روزترین نوع این سخت ا??زار محسوب می‌شود و می تواند تا 32 نقطه لمسی را همزمان تشخیص دهد.

 

وی گ??ت: این ابرتلویزیون لمسی یا به عبارتی دیوار هوشمند دارای 5.5 متر طول در یک و نیم متر ارت??اع است که از گرا??یک بالای Nvidia و ??ناوری AMD بهره می برد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...