رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

مانیتور جدید ال جی با قابلیت‌های تلویزیون

پست های پیشنهاد شده

آی تی ایران - اگر شما هم از آن دسته ا??رادي هستيد كه از تعدد سيستم‌هاي اطرا??تان به‌تنگ آمده‌ايد، كا??ي است منتظر جديدترين محصولات ال‌جي كه مانيتور- تلويزيون‌هايي سه‌بعدي هستند بمانید. اين مانيتورهاي سه‌بعدي27 اينچ با نام‌هايDM2752 وM2752 داراي پنلIPS با رزولوشن Full HD و زاويه‌ديد عريض بوده و امكان تماشاي تصاوير با كي??يت بسيار مطلوبي را در اختيار بيننده قرار مي‌دهند.

 

DM2752 كه از جديدترين تكنولوژي سينماي سه‌بعدي ال جی است??اده مي‌كند و ديد سه‌بعدي كامل و راحتي را با است??اده از عينك‌هاي سه‌بعدي بدون لرزش ارائه مي‌دهد، موتور تبديل محتواي دو‌بعدي به سه‌بعدي داشته تا بتواند امكان تماشاي نامحدود محتوا با كي??يت بالا را ??راهم كند. اين مانيتورها همچنين با قابليت ارائه تصوير در تصوير(PIP) كه به‌كاربر امكان ديدن چندين تصوير همزمان را مي‌دهد و برخورداري از صداي ??راگير و دو ورودي HDMI ، پكيج كاملي براي علاقمندان به نظر مي رسند.

 

ويژگي اصلي اين مانيتورها ولي عملكرد تلويزيوني آن‌هاست يعني جدا از اينكه مي‌توانند به PC شما متصل‌شوند و نقش مانيتور را داشته باشند، اين قابليت را نيز دارند كه يك تلويزيون با ويژگي سينماي سه‌بعدي باشند. اين ادغام‌سازي ضمن ح??ظ كي??يت، يك ويژگي كم‌نظير جهت ا??زايش دسترسي به محتواهاي مورد نظر و در عين‌حال كاهش ميزان سطوح اختصاص داده شده به وسايل خانه و محل كار است.

 

مانيتورهاي يادشده با ارائه طي?? رنگي كامل و حذ?? كليه محو‌شدگي‌ها در تصاوير متحرك با سرعت بالا و پوشش‌دهي صوتي حر??ه‌اي، تمام آن‌چيزي را كه يك سينماي سه‌بعدي حر??ه‌اي نياز دارد، در دو ورژن مانيتوري و تلويزيوني، ارائه مي‌دهند.

 

لازم به‌ذكر است كه مانيتورM2752 از ماه گذشته ميلادي عرضه شده و DM2752 نيز تا چند روز آينده در بازار اروپا به‌??روش خواهد رسيد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...