رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

نسل آینده تلویزیون ها +عکس

پست های پیشنهاد شده

نسل آینده تلویزیونها می‌توانند ص??حات ش??ا??ی و بسیار باریکتر از تلویزیونهای کنونی باشد که وقتی آن را خاموش می‌کنید دیوار را از پشت آن مشاهده خواهید کرد.

 

به گزارش مهر، ??ناوری تی او ای ایی دی (TOLED) در حال حاضر نیز وجود دارد اما هنوز به قدر کا??ی پیشر??ت نکرده و تولید ص??حات نمایشی با این ابعاد هنوز امکان پذیر نشده است.

اما مایکل ??ریب با همکاری یک خط تولید تلویزیون با است??اده از ص??حات نمایشی TOLED تلویزیونی را برای مسابقه طراحی م??هومی iF سال طراحی کرده است.

تکنولوژی ص??حات ش??ا?? پیش از این هم وجود داشته اما تولید ص??حاتی با این ابعاد تاکنون میسر نشده است. این طراحی م??هومی دارای ??ناوری است که می توان آن را به صورت عمودی و ا??قی مورد است??اده قرار داد.

 

 

223283_498.jpg

پیش بینی می شود ??ناوری TOLED است??اده شده در این تلویزیون ، نسل آینده تلویزیونها باشد

 

براساس اظهارات ??ریب، این تلویزیون به عنوان اولین تلویزیون در نوع خود دارای ??ناوریهای مبتکرانه ای است که LCD های کنونی را به آخرین ??ناوری نمایشی TOLED تبدیل کرده است. این امر موجب شده تا بتوانند تصاویر متحرک غیر ش??ا?? و تولید رنگ غنی و همچنین کنتراست کامل از سیاه کامل تا س??ید کامل داشته باشید.

 

 

223284_571.jpg

ص??حه ش??ا??؛ وقتی تلویزیون خاموش می شود دیوار از پشت آن نمایان است

 

شرکت "Loewe" که این طراحی را تولید کرده است در سال 1998 وقتی که هنوز iTune یا یوتیوب وجود نداشت؛ نخستین تلویزیونهایی را تولید کرد که به اینترنت وصل می شدند.

 

 

223285_478.jpg

طراحی م??هومی این شرکت دارای ??ناوریهایی است که براساس نیاز مصر?? کننده طراحی شده است

 

223286_732.jpg

در این تصویر تلویزیون به حالت عمودی و ص??حه قابل چرخش آن به هر طر?? مشخص است

براساس گزارش دیلی میل، شرکت "Loewe" در سال 1931 نخستین تلویزیون های عمومی را ارائه داد و پس از آن نخستین دستگاه ضبط صوت را در سال 1950 روانه بازار کرد، نخستین دستگاه ضبط ویدئو در سال 1961 توسط این شرکت وارد بازار شد و نخستین تلویزیون استریو اروپایی در سال 1981 از همین شرکت به بازارهای ??روش انتقال یا??ت.

 

 

223287_952.jpg

شرکت "Loewe" پیشگام در تولید تلویزیونهای اینترنتی بوده است

 

د??تر مرکزی شرکت Loewe در آلمان است و 1000 کارمند دارد که 120 ن??ر از آنها مهندسین و تکنسینهایی هستند که در آزمایشگاه ها و بخشهای رشد و توسعه محصولات کار می کنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...