رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

ایجاد تصاویر پویا توسط مانیتورهای جدید سری ips ال‌جی

پست های پیشنهاد شده

شرکت ال جی ورود سری جدید مانیتورهای خود به نام IPS4 را به بازار اعلام کرد. این مانیتورها از قابلیت (IPS) In-Plane Switching بهره می برند که در مقایسه با نوع قدیمی آنها Twisted Nematic(TN) داری رنگ، ‌تصویر و زاویه دید ??وق العاده بهتری هستند.

زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه ای در مانیتورهای سری IPS موجب می گردد که ا??راد در حالت های مختل?? ایستاده،‌نشسته و یا خوابیده بدون کاهش کی??یت رنگ از تماشای تصاویر لذت ببرند. ویژگی تغییر رنگ ملایم در این سری از مانیتور ها موجب حذ?? کی??یت تصویر در صحنه های اکشن،‌ورزشی و بازی های ویدئوی می گردد و ا??راد قادر هستند با احساس خستگی کمتر در چشمان خود مدت زمان بیشتر به تماشای تلویزیون بپردازند.

 

 

 

IPS4_001.jpg

 

 

مونیتورهای سری IPS4 با تقویت انسجام و پیوستگی رنگها و همچنین به حداقل رساندن تغییرات رنگ قادرند تصاویری با رنگ های اصلی ایجاد کنند بنابراین بطور مجازی ??اصله میان تصاویر گر??ته شده و نمایش داده شده خذ?? می گردد. از این رو مانیتورهای سری IPS4 برای عکاسان و ویرایشگران ??یلم های ویدئویی گزینه ای ایده آل می باشد.

به گ??ته مدیران ارشد ال جی در این بخش، مانیتور های IPS علی رغم ??روش گسترده و غلبه بر رقبای خود، ‌به دلیل قیمت بالای پنل های IPS از محبوبیت کمتری درمیان مصر?? کنندگان برخورد است ولی شرکت ال جی سعی دارد با ارائه مانیتورهای سری IPS4 خرید آنها را برای عموم مصر?? کنندگان ممکن سازد.

در مانیتورهای سری IPS4 قابلیت های کاربردی دیگری نیز قرار داده شده از جمله قابلیت Dual smart solution که با یک کلید ساده می توان از حالت مانیتور دو گانه است??اده کرد، همچنین قابلیت Dual screen که بطور خودکار اندازه ص??حه نمایش را متناسب با ص??حات web سازگار می سازد.

طراحی کابل نیز در این سری از مانیتورهای بهبود یا??ته است بطوری که دیگر خبری از سیم های در هم گره خورده نیست و همچنین مانیتورهای سری IPS4 نسبت به مانیتورهای LED متداول انرژی کمتری مصر?? می کنند بدون اینکه کی??یت تصویر کاهش یابد.

مانیتورهای سری IPS4 ال جی از ابتدای ماه می ۲۰۱۲ در بازار آسیا و‌سپس دراروپا و آمریکا شمالی نیز ارائه خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...