رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

برتري led به lcd در بازار تلویزیون ایران

پست های پیشنهاد شده

در حالی‌که رییس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری تهران از اقبال بلند تلویزیون‌های ال‌سی‌دی در سطح بازار دیجیتال تهران خبر داده است ??عالان بازار و همچنین نمایندگی‌های ??روش تلویزیون در برندهای مختل?? از رشد تقاضا برای نمونه‌های led و تلویزیون‌های هوشمند خبر می‌دهند و معتقدند تلویزیون‌های lcd دیگر مانند سابق رکورددار ??روش بازار تلویزیون نیستند.

 

 

به گ??ته ??عالان بازار، در حال حاضر نمونه‌های led جزو پر??روش‌های بازار هستند و همچنین میزان تقاضا برای تلویزیون‌های smart یا هوشمند نیز نسبت به ماه‌های قبل در حد قابل توجهی ا??زایش یا??ته است.

 

کارشناسان و ??عالان بازار تلویزیون، کاهش قیمت‌ها و همچنین ارائه هدایای ضمن خرید را به خریداران، عامل مو??قیت نمونه‌های led و همچنین نمونه‌های هوشمند در بازار مي‌دانند.

این درحالی است که «ابراهیم درستی» در گ??ت‌وگو با موبنا اظهار كرد، به دلیل اینکه قیمت تلویزیون‌های ال‌سی‌دی کمتر از نمونه‌های ال‌ای‌دی و سه بعدی است، همچنان بیشترین میزان تقاضا مربوط به تلویزیون‌های ال‌سی‌دی است.

 

 

 

به گ??ته وی، بالا بودن بهای انواع تلویزیون‌های ال ای دی نسبت به ال‌سی‌دی باعث شده تا مشتریان تمایل چندانی به خرید این نوع تلویزیون‌ها نداشته باشند و همچنین با وجود تبلیغات زیادی که برای این تلویزیون‌ها شده است، بازار این تلویزیون‌ها بی‌رونق باشد.اما معرو??ی، یکی از ??عالان بازار و همچنین مدیر بازاریابی بخش صوتی و تصویری شرکت ال‌جی اعلام کرده‌اند که این نمونه‌های led هستند که در بازار ??روش بالایی دارند و به نظر مي‌رسد led‌ها توانسته‌اند تا حدودی جایگزین نمونه‌های lcd در بازار تلویزیون شوند. اتابکی، یکی دیگر از ??عالان بازار هم با بیان این مطلب که در حال حاضر به دلیل نزدیکی قیمت تلویزیون‌های led و lcd، میزان تقاضا برای ledها ا??زایش یا??ته است گ??ت، در چهار پنج ماه اخیر میزان تقاضا به سمت نمونه‌های led ر??ته است و ا??رادی که قصد خرید یک تلویزیون ارزان قیمت دارند به سمت lcd‌ها مي‌روند.

 

امیری، مسوول یکی از نمایندگی‌های ??روش محصولات صوتی و تصویری پاناسونیک هم در این باره مي‌گوید، پاناسونیک بیشتر در حوزه نمونه‌های پلاسما ??عال است و در ماه‌های گذشته هم میزان تقاضا برای نمونه‌های پلاسما و به ویژه پلاسماهای سه بعدی ا??زایش یا??ته است. اما میزان تقاضا برای نمونه‌های lcd تا حدودی کاهش یا??ته است.??عالان بازار همچنین در مورد بازار تلویزیون‌های سه بعدی مي‌گویند، با وجودی که دیدن تصاویر سه‌بعدی توسط تلویزیون‌های سه‌بعدی منوط به است??اده از عینک‌های مخصوص است اما بازار این تلویزیون‌ها در شش ماه اخیر رشد کرده است و می‌توان گ??ت با ا??زایش محتوای سه‌بعدی و همچنین کاهش قیمت‌ها و عرضه عینک‌های سبک و ارزان، بازار این کالا هم با ا??زایش تقاضا مواجه شده است.

 

این در حالی است که ابراهیم درستی، رییس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری اعلام کرده است، متاس??انه در حالی که تلویزیون‌های سه‌بعدی با امکانات بالاتری نظیر کی??یت بالای تصوير، ضخامت بسیارکم، قاب‌های ظری??، مصر?? کم انرژی و طول عمر بيشتر نسبت به سایر تلویزیون‌ها در بازار عرضه شده‌اند، اما تا کنون نتوانسته‌اند مورد استقبال عموم خریداران تلویزیون قرار گیرند. رییس اتحادیه صوت و تصویری و لوازم یدکی تهران ا??زود: به مرور زمان و با کاهش قیمت تلویزیون‌های ال‌ای‌دی سه‌بعدی این نوع تلویزیون‌ها با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبه‌رو مي‌شوند و در سال‌های آتی جایگزین تلویزیون‌های ال‌سی‌دی مي‌شوند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...