رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

ارائه نمونه اولیه lcd شفاف توسط سامسونگ

پست های پیشنهاد شده

see-through-lcd_narenji_ir.jpg?1302089181

بعد از به بازار آمدن لپ تاپ های دو نمایشگره نوبت چه چیزی است؟ نمایشگرهای ش??ا??! این هم از ??ناوری های ??وق العاده ای است که شرکت های مختل??ی به دنبال تجاری سازی اش هستند و در این میان به نظر میرسد سامسونگ قصد دارد زودتر از بقیه وارد بازار بشود. ???

???

???

این شرکت در نمایشگاه ???

???FPD China 2011 ??? پنل ال سی دی ۱۴ اینچی را رونمایی کرد که ش??ا?? بوده و پشت آن دیده می شود. شاید بتوان اسم آن را «نمایشگر اون ورش پیدا» گذاشت! البته مانند هر ایده دیگری، این محصول هم یک نمونه اولیه است و هنوز راه درازی تا تجاری شدن دارد. در ۴ طر?? این پنل از لامپ ال ای دی برای تامین نور است??اده شده و کی??یت آن ۱۶۸۰x۱۰۸۰ پیکسل است. به دلیل ش??ا?? بودن‪,‬ این ص??حه برای نمایش نیاز به انرژیی کمتر از لپ تاپ های عادی داشته و نور محیط به کمک آن می آید. در نتیجه عمر باتری در لپ تاپ های دارنده این پنل ا??زایش میابد. ???

???

???

lcd45_samsung_narenji_ir.jpg

???

سامسونگ برای کاربردهای مختل??، اندازه های بزرگتر این پنل ال سی دی را هم آماده کرده است. در این نمایشگاه ص??حات نمایش ۲۲ و ۴۶ اینچی هم عرضه شدند. تصور کنید وقتی شیشه مغازه ها و یا تابلوهای تبلیغاتی اینچنین ش??ا?? و دوکاربرده باشد، دنیای تبلیغات دست خوش چه تحولی خواهد شد. یا اینکه چقدر سرگرم کننده است که آینه حمام شما بتواند ص??حه تلویزیون یا کامپیوترتان هم باشد. نظرتان درباره یک آکواریوم که اخبار روز را هم برای تان به نمایش بگذارد چیست؟ ???

???

???

البته مانند بسیاری از طرح ها و مدل های اولیه، ممکن است این ص??حه نمایش هیچگاه وارد بازار نشود، اما سامسونگ ابراز امیدواری کرده که در سه ماهه سوم سال میلادی جاری این پنل را در برخی محصولات اش به صورت تجاری روانه بازار کند. ???

???

احتمالا بعد از به بازار آمدن این نمایشگرها باید منتظر تجاری شدن نمایشگرهای انعطا?? پذیر باشیم. ???

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...