رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

Pmp با نمايشگر بزرگ لمسي

پست های پیشنهاد شده

بازار ديجيتال- شركت چيني Yinlips به تازگي محصولي جديد را به بازار پر رونق انواع دستگاه‌هاي پخش موسيقي قابل حمل معر??ي و عرضه كرده است. اين محصول جديد با نام YDP308 به بازار معر??ي شده يك دستگاه پخش چند رسانه‌اي قابل حمل يا PMP است.

 

26-01.jpg

 

 

اين PMP داراي يك نمايشگر LCD لمسي با اندازه نسبتا بزرگ 3 اينچ است و تصاوير را با وضوح 230000 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.

اين محصول قابليت اجراي ??ايل‌هاي موسيقي با ??رمت‌هاي mp3، WMAا، WAV، APE و FLAC را داشته و ??ايل‌هاي ويدئويي با ??رمت‌هاي AVI، RM، RMVB، FLV و GP3 را با سرعت 30 ??ريم در هر ثانيه براي كاربرانش نمايش مي‌دهد.

عكس‌هايي با ??رمت‌هاي JPEGا، BMP و TIF هم امكان نمايش در اين دستگاه را دارند.

اين دستگاه همچنين مجهز به يك ميني پروژكتور است كه امكان نمايش تصاوير دلخواه كاربرانش روي پرده‌هاي كوچك را دارد. اين دستگاه مبتني بر حا??ظه داخلي بوده و ظر??يت حا??ظه داخلي آن به 4 گيگابايت مي‌رسد. با اين حال، اما نقطه ضع?? اين محصول عدم سازگاري آن با كارت‌هاي حا??ظه و در واقع ارتقاي حا??ظه است.

اين PMP داراي يك ورودي AVI و يك پورت USB نسخه 2 پر سرعت براي اتصال به كامپيوترهاي شخصي است. ابعاد اين محصول برابر 5/7×54×98 ميليمتر بوده و وزن آن به 60 گرم مي‌رسد. اين دستگاه در هر بار شارژ امكان پخش مداوم 7 ساعت موسيقي و 2 ساعت ??يلم را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.

اين محصول جديد با طراحي باريك و سبك به تازگي و با قيمت 82 دلار به بازار عرضه شده است و به ??روش عمومي مي‌رسد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...