رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

شارژر خورشيدي براي انواع iPod

پست های پیشنهاد شده

بازار ديجيتال- يك محصول جديد ديگر براي دستگاه پخش‌كننده موسيقي قابل حمل و پرطر??دار iPod به بازار معر??ي و عرضه شده است. اين محصول را شركتي به نام ReNu به تازگي به بازار معر??ي كرده است.

 

26-05.jpg

 

 

اين محصول جديد در حقيقت يك دستگاه تركيبي شارژر و اسپيكر است كه با انرژي خورشيدي كار مي‌كند. درست به همين دليل هم هست كه توليدكنندگان اين دستگاه پيش‌بيني مي‌كنند كه اين محصول با استقبال خوبي در بازار مواجه شود.

اين دستگاه داراي دو اسپيكر نسبتا كوچك با قدرت پخش 10 وات براي هر كدام است و مجهز به يك قسمت كوچك براي قرار گر??تن iPod و شارژ شدن آن است.

طبق اعلام اين شركت، در حالي كه هر iPod در هر بار شارژ تنها مي‌تواند تا 7يا 8 ساعت به طور مداوم كار كند، اما با است??اده از اين محصول جديد iPod مي‌تواند تا 20 ساعت شارژ را در خودش نگه داشته و به اين ترتيب امكان گوش دادن به موسيقي بيشتري را در اختيار كاربرانش بگذارد.

اين دستگاه همچنين داراي يك نمايشگر تك رنگ LED هم هست كه قابليت نمايش ساعت، تقويم روز و نام ??ايل موسيقي در حال پخش را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.

شركت ReNu اعلام كرده است كه اين دستگاه جديد را به تازگي و با قيمت 200 دلار به بازار عرضه كرده است و به ??روش عمومي مي‌رساند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...