رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

Motorola قاب عكس‌هاي ديجيتالي براي كاربران حرفه‌اي عرضه مي‌كند

پست های پیشنهاد شده

بازار ديجيتال- شركت Motorola به تازگي محصولات جديدي را به بازار معر??ي و عرضه كرده است. اين محصولات در واقع جديدترين سري قاب عكس‌هاي ديجيتالي اين شركت هستند كه به تازگي به بازار معر??ي شده‌اند.

 

26-01.jpg

 

 

قاب عكس ديجيتالي مدل LS1000 نمايشگري با اندازه بزرگ و برابر 4/10 اينچ دارد كه تصاوير را با وضوح تصوير 600×800 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين دستگاه داراي قابليت‌هايي مانند

MP3 PLAYER، اسپيكر، تقويم روز، ساعت و حا??ظه داخلي براي ذخيره ??ايل‌ها و عكس‌ها است. اين مدل با قيمت 99/149‌دلار به بازار عرضه مي‌شود.

مدل LS700 هم محصول جديد ديگري است كه داراي نمايشگري نسبتا كوچك با اندازه 5 اينچ است و از قابليت‌هايي مانند ساعت و تقويم روز هم بهره مي‌برد و با قيمت 99/49‌دلار روانه بازار شده است.

مدل LS420 يك قاب عكس ديجيتالي با اندازه 2/4 اينچ است و تصاوير را با وضوح 202×234 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين محصول قابل برنامه‌ريزي بوده و علاوه بر حا??ظه داخلي با كارت‌هاي حا??ظه SD و MMC هم سازگاري دارد. اين محصول كه داراي ساعت، تقويم روز و پورت mini USB است با قيمت 99/79‌دلار به بازار عرضه مي‌شود.

محصول مدل LS720D هم در واقع يك قاب عكس ديجيتالي حر??ه‌اي به حساب مي‌آيد كه داراي دو نمايشگر با اندازه 7 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 480×800 پيكسل براي كاربرانش نمايش مي‌دهد. اين محصول مبتني بر حا??ظه ??لش بوده و ظر??يت حا??ظه داخلي آن به 512 مگابايت مي‌رسد. با اين حال اما امكان سازگاري با كارت‌هاي حا??ظه SD، SDHC و MMC را هم در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد. اين دستگاه داراي يك پورت mini USB بوده و از امكان MP3 PLAYER و دستگاه كنترل از راه دور هم بهره مي‌برد. اين محصول با قيمت 99/169‌دلار به بازار عرضه شده است.

محصول ديگر اين سري از محصولات جديد Motorola قاب عكس ديجيتالي با مدل LS1000W است كه علاوه بر مجهز بودن به دو نمايشگر، داراي امكان ارتباط بي‌سيم ‌wi-fi براي انتقال ??ايل‌هاي عكس به صورت بي‌سيم هم هست. اين محصول امكاناتي مشابه با مدل LS720D دارد و انتظار مي‌رود نظر بسياري از كاربران و خريداران را به خودش جلب كند. اين محصول هم با نمايشگر با اندازه 4/10 اينچ با قيمت 99/199‌دلار به بازار عرضه خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...