رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

iPod 5G مجهز به دوربين فيلمبرداري ديجيتال

پست های پیشنهاد شده

بازار ديجيتال- بالاخره در آخرين گردهمايي مسوولان و طر??داران محصولات شركت بزرگ Apple جديدترين نسل پخش‌كننده‌هاي موسيقي محبوب سال‌هاي اخير يعني iPod براي اولين بار به بازار معر??ي شد. به اين ترتيب iPod 5G با قابليت‌هاي مت??اوت با محصولات قبلي خود به بازار معر??ي شد تا نظر بسياري از كاربران و طر??داران اين محصول را به خودش جلب كند.

 

26-01.jpg

 

 

اين محصول جديد مبتني بر حا??ظه داخلي بوده و در دو نسخه 8 و 16 گيگابايتي طراحي و توليد شده است. iPod 5G همچنين در 9 رنگ متنوع طراحي شده است تا بتواند نظر هر خريداري را به خودش جلب كند.

با اين همه اما مهم‌ترين ويژگي اين محصول كه آن را از iPodهاي قبلي كاملا متمايز مي‌كند، مجهز بودن آن به دوربين ??يلمبرداري ديجيتال است كه مي‌تواند به خوبي سليقه كاربران و خريداران را ارضا كند. اين دوربين امكان ??يلمبرداري با وضوح تصوير VGA و سرعت 30 ??ريم در هر ثانيه را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.

iPod 5G ابعاد و طراحي شبيه به مدل‌هاي قبلي خود دارد و تنها ت??اوت ظاهري آن در نمايشگر LCD آن است كه كمي بزرگ تر از مدل‌هاي قبلي بوده و اندازه‌اي برابر 2/2 اينچ دارد تا قابليت تماشاي بهتر ??يلم‌هاي گر??ته شده با آن را به كاربرانش بدهد.

اين محصول مجهز به راديوي FM با امكان متوق?? كردن زنده برنامه است و قابليت ضبط صداي ديجيتالي را هم به كاربرانش مي‌دهد. اين iPod جديد داراي ميكرو??ون بوده و از يك اسپيكر داخلي هم بهره مي‌برد.

طبق اعلام شركت Apple اين محصول جديد قرار است به زودي و با قيمت 149 دلار براي نسخه 8 گيگابايتي و 179 دلار براي نسخه 16 گيگابايتي به بازار عرضه شده و به ??روش عمومي برسد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...