رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

Creative عرضه مي‌كند Zen X-Fi اين بار با نمايشگر تمام لمسي

پست های پیشنهاد شده

بازار ديجيتال- شركت Creative كه يكي از ??عالان بازار انواع دستگاه‌هاي پخش موسيقي و ??يلم قابل حمل در بازار جهاني است، به تازگي محصول جديدي را به اين بازار معر??ي كرده است.

 

26-01.jpg

 

 

اين محصول جديد كه يك دستگاه پخش چند رسانه‌اي قابل حمل يا PMP است، در حقيقت نسخه‌اي جديد و مت??اوت از محصول پر طر??دار Zen X-Fi اين شركت است كه اين بار با مدل Zen X-Fi2 به بازار معر??ي شده است.

Zen X-Fi2 در واقع تمام امكانات و قابليت‌هاي نسخه قبلي خود را داشته و نمايشگر بزرگ و لمسي را هم به آنها اضا??ه كرده است. اين محصول همچنين مجهز به يك خروجي تلويزيون هم هست.

نمايشگر اين دستگاه از نوع LCD با اندازه 3 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 262000 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين PMP همچنين ??هرستي مبتني بر آيكون‌هاي مختل?? دارد كه كار با آن را براي كاربرانش ساده‌تر مي‌كند.

اين دستگاه امكان پخش و اجراي ??ايل‌هاي موسيقي با ??رمت‌هايmp3، WMA، AAC و FLAC را داشته و ??ايل‌هاي ويدئويي را با ??رمت‌هاي WMV9، MPEG-4، XviDو AVI براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. عكس‌هايي با ??رمت‌هاي JPEG و BMP هم امكان نمايش در اين دستگاه را دارند.

Zen X-Fi2 مجهز به راديوي FM با امكان دريا??ت برنامه‌هاي 32 شبكه راديويي بوده و داراي قابليت ضبط صداي ديجيتالي هم هست. اين دستگاه داراي اسپيكر داخلي بوده و امكان ارتقا حا??ظه از طريق كارت‌هاي حا??ظه microSD را هم به كاربرانش مي‌دهد.

اين محصول كه مبتني بر حا??ظه ??لش است در سه نسخه 8، 16 و 32 گيگابايت طراحي و توليد شده است. ابعاد اين دستگاه هم كمي بزرگ‌تر از نسخه قبلي خود و برابر 4/0×2/2×4 اينچ است.

طبق اعلام شركت Creative اين محصول جديد تا پايان ماه سپتامبر و با قيمت 99/129 دلار براي نسخه 8 گيگابايتي، 99/179 دلار براي نسخه 16 گيگابايتي و 99/229 دلار براي نسخه 32 گيگابايتي به بازار عرضه خواهد شد و به ??روش خواهد رسيد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...