رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
law man

ظلم های که به دانشجویان کردنند.

پست های پیشنهاد شده

آیا میدانید ظلم به داوطلبان کنکور یعنی چی؟؟؟؟؟؟

در کنکور امسال بر خلا?? هر سال۲متن در درس زبان وجود داشت ولی با درایت مسوولان مدت زمان پاسخگویی به سوالات به همان اندازه هر سال بود.

آیا منظور از سخت شدن کنکور اینه؟؟؟؟ ۲۵ سوال زبان را باید در۱۸ دقیقه جواب داد و با توجه به اینکه تعداد متن های زبان بیشتر شده به طور قطع مدت زمان پاسخگویی هم باید زیاد میشده. ممکن است مسوولان بگویند زمان برای همه یکسان بوده. پس من پیشنهاد جدیدی برای مسوولان برای سخت کردن کنکور دارم. میتوانند برای سخت کردن سووالات به طور مثال بگویند ۲۵ سوال زبان در۵ دقیقه و دیگر

زحمت سخت کردن سوالات را به خود ندهند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آیا با کم کردن زمان پاسخگویی میتوان میزان دانش داوطلبان را سنجید؟؟؟

ظلم بعدی در درس <دینی> است.با نگاهی به سوالات ۵تا ۱۰ سال قبل میشه دید که سوالات دینی دارای گزینه های کوتاه و یک کلمه ای بودند و خواندن گزینه ها وقت زیادی نمی گر??ت ولی در سال های اخیر گزینه ها به ۲ خط هم میرسد ولی باز هم با درایت مسوولان زمان پاسخگویی به سوالات ثابت مانده!!!!!!!!!!!!

سوال مربوط به تکواژ در درس ادبیات هم که ??وق العاده بود. خیلی دوست دارم بدونم چند ن??ر به این سوال جواب دادن . این سوال دقیقا به اندازه ۵ سوال وقت می خواست. چون که همیشه ۱ جمله داده میشده و تعداد تکواژهای اون جمله رو می خواستن و ما ??قط باید تعداد تکواژهای یک جمله رو حساب میکردیم ولی امسال یک جمله در سوال داده شده بود و گ??ته بود تعداد تکواژهای این جمله با کدامیک از گزینه ها برابر است و ما باید تعداد تکواژهای ۵ جمله رو حساب میکردیم. یعنی دقیقا وقت ۵ سوال برای یک سوال. ۱=۵ حالا کی می خواد بگه مسوولان ما با درایت نیستن؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:bored:نظراتو کو ها

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...