رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
pooyamehrabi

طراحی سایت

پست های پیشنهاد شده

منبع: http://www.iranicaweb.ir/

کی??یت طراحی وب سایت با معیار های گوناگونی همچون گرا??یک زیبا، بهینه بودن برای موتور های جستجو، کاربر پسند بودن، شیوه نوشتن کدهای برنامه نویسی، سیستم مدیریت محتوا، امکانات ویژه و ... سنجیده می شود.

همچنین طراحی وب سایت جنبه های گوناگونی دارد که از جمله آن می توان به چهار مورد اصلی زیر اشاره کرد:

قالب گرا??یکی وب سایت،

برنامه نویسی وب سایت،

ورود اطلاعات و تعیین متون،

بهینه سازی وب سایت،

قالب گرا??یکی وب سایت شما کمک زیادی در جذب کاربران می کند. در صورتی که قالب مناسب و استاندارد طراحی شود کاربران از مشاهده آن لذت برده و به محبوبیت سایت شما ا??زوده می شود. قابل ذکر است که قالب گرا??یکی وب سایت از نظر موتورهای جستجوگر تاثیری ندارد. البته این نکته را در نظر داریم که وب سایت های اینترنتی به همان میزان که باید زیبا باشند، به همان اندازه نیز باید سبک و با سرعت بالا بارگذاری شوند تا بازدیدکنندگان در حداقل زمان ممکن بیشترین اطلاعات را از وب سایت دریا??ت کنند. با توجه به اهمیت موضوع طراحی گرا??یکی و انواع راهکارهای موجود در این طراحی، ایرانیکا وب با ارائه تمامی راهکارهای ممکن، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا شما را در برآورده شدن خواسته هایتان کمک نماید.

طراحی گرا??یکی وب سایت شامل اجزای زیر است:

1-طراحی لوگوی وب سایت،

2- ساختار بندی کلی وب سایت به لحاظ طرح، رنگ و چیدمان،

3- طراحی گرا??یکی بنر ها و اسلاید های وب سایت،

4-طراحی تبلیغات درون وب سایت،

5-طراحی گرا??یکی ص??حه اصلی و ص??حات داخلی به ت??کیک موضوع هر ص??حه،

website_designning.jpg

گام نخست در طراحی وب سایت دشوار نیست اما انتخاب نوع سیستم مدیریت محتوا در وب سایت بسیار مهم است. در این جا برنامه نویسی وب سایت دارای اهمیت بالایی است، چرا که کاربر پسند بودن و امنیت سیستم مدیریت و سرعت بالا در اجرای وب سایت کاملا وابسته به برنامه نویسی وب سایت است، به بیان دیگر برای آن که در آینده دچار مشکلی در عرصه گسترش و پیشر??ت وب سایت خود نشوید ابتدا می بایست نگاهی گذرا به آینده طراحی وب سایت خود داشته باشید تا نیاز های احتمالی در حد امکان شناسایی و وب سایت بر پایه آن راه اندازی و طراحی شود.

مشاوره در این قسمت بسیار مهم است زیرا انتخاب مسیر اشتباه در ابتدا باعث می شود که در آینده انرژی و وقت زیادی گر??ته شود. بخش طراحی وب سایت ایرانیکا وب با اطلاعات به روز و همگام با تکنولوژی روز دنیا در طراحی وب سایت، مشاوره رایگان به شما ارایه خواهد داد. انتخاب کلمات مناسب کمک بسیاری به وب سایت شما می کند. در صورتی که کلمات کلیدی مناسب انتخاب شود موتور های جستجوگر به وب سایت شما اعتبار وبژه ای می بخشند. همچنین در صورتی که متون است??اده شده در وب سایت کاربردی باشد، کاربران با ورود به سایت شما زمان بیشتری صر?? خواندن مطالب می کنند. این مساله نه تنها محبویت وب سایت شما را نزد کاربران بالا می برد بلکه باعث می شود تا موتور های جستجوگر به وب سایت شما اعتبار بالاتری بدهند که در نتیجه سایت شما را در رتبه بالاتری نسبت به دیگر وب سایت ها قرار خواهد گر??ت. یکی از موارد مهم در انجام طراحی وب سایت، بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است. آیا می دانستید 85 درصد بازدید سایت شما از طریق موتورهای جستجو انجام می شود؟ موتور های جستجو از قبیل yahoo! ,alexa , Google استاندارد هایی برای وب سایت ها تعیین کرده اند که با رعایت این استانداردها موتور های جستجو بهتر می توانند سایت شما را مشاهده کنند و در نتیجه رتبه سایت شما به مرور در موتور های جستجو ا??زایش می یابد.

منبع:

http://www.iranicaweb.ir/webdesign.html

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...