رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mobile1199 مهمان

بهترین تبلت های ویندوز ۸ موجود در بازار

پست های پیشنهاد شده

mobile1199 مهمان

بهترین تبلت های ویندوز ۸ موجود در بازار

در ایجا قصد داریم تا بهترین تبلت های ویندوز ۸ موجود در بازار را معر??ی کنیم :

 

1- Acer Iconia W700-6465

 

1022647_405.jpg

 

این تبلت شرکت ایسر دارای ص??حه نمایش ۱۱٫۶ اینچی و پردازشگر Intel Core i5-3317U که سرعت آن ۱٫۷ گیگاهرتزاست روانه بازار شده است . حا??ظه داخلی این تبلت ۱۲۸ گیگابایت و Ram آن نیز ۴ گیگابایت است . پس از هر بار شارژ می تواند ۶ ساعت ۳۰ دقیقه کار کند . این تبلت دارای وزن ۲ پوند است و قیمت آن نیز حدود ۸۸۴ دلار می باشد .

 

2- Dell Latitude 10 Enhanced Security

 

1022648_391.jpg

 

این تبلت ساخت شرکت دل دارای ص??حه نمایش ۱۰ اینچی و پردازشگر ۱٫۵ گیگاهرتزاست . حا??ظه داخلی این تبلت ۶۴ گیگابایت است و پس از هر بار شارژ می تواند ۹ ساعت ۲۰ دقیقه کار کند . این تبلت دارای وزن ۱٫۴۷ پوند است و قیمت آن نیز حدود ۱۰۳۵ دلار می باشد .

 

3- Microsoft Surface Windows 8 Pro

 

1022649_561.jpg

 

این تبلت نیز ساخت شرکت ماکروسا??ت است که پردازشگر آن Intel Core i5-3317U با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز است . ص??حه نمایش این تبلت نیز ۱۰ اینچ است و دارای ۱۲۸ گیگابایت حا??ظه داخلی و ۴ گیگابایت نیز حا??ظه RAM آن است . مدت زمان است??اده مداوم از این تبلت نیز ۴ ساعت و ۵۸ دقیقه میباشد . گ??تنی است قیمت این محصول شرکت ماکروسا??ت ۹۴۴ دلار است .

 

4- Razer Edge Pro

 

1022650_933.jpg

 

این تبلت مخصوص گیمرها ساخته شده است که دارای پردازشگر ۲٫۷ گیگاهرتزی است . ص??حه نمایش این تبلت ۱۰ اینچ است و دارای حا??ظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت می باشد . حا??ظه RAM آن نیز ۸ گیگابایت است و وزنی معادل ۲٫۱ پوند را دارا می باشد . مدت زمان آماده باش این تبلت ۳ ساعت ۱۴ دقیقه اعلام شده است و قیمت آن نیز ۱۴۰۰ دلار می باشد .

 

5- HP Envy X2

1022651_443.jpg

و اما آخرین تبلتی که معر??ی می کنیم تبلت شرکت HP است که این تبلت نیز دارای ص??حه نمایش ۱۰ اینچی می باشد . پردازشگر این تبلت ۱٫۸ گیگاهرتز است و دارای ۶۴ گیگابایت حا??ظه داخلی و ۲ گیگابایت حا??ظه RAM آن است . وزن این محصول ۳٫۱۱ پوند اعلام شده است و با هر بار شارژ می تواند ۷ ساعت ۸ دقیقه مورد است??اده کاربران قرار بگیرد . گ??تنی قیمت این تبلت نیز ۶۸۰ دلار می باشد .

ویرایش شده توسط mobile1199

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...