رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
nazyaryan

Gta v جزئیات جالب

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان هد?? این ت??ر ??د ??قط اطلاع رسانی از جزئیات بازی جی تی برای علاقه مندان این بازی هست و البته این اطلاعات برای گیمر های حر??ه ای جدید نیست مرسی:11:

 

مکانیزم جدید شخصیت‌ها

در این نسخه ما شاهد 3 شخصیتی شدن بازی هستیم. بله این قابلیت به صورتی هست که شما می‌توانید شخصیت را در حین بازی سوئیچ کنید. این قابلیت که به شما امکان عوض کردن کاراکتر های Trevor ،Michael و Franklin را می‌دهد، باعث می‌شود که بازیباز با شخصیت‌های مختل?? همزمان در ارتباط باشد و بتواند خاص بودن آن را درک کند.مزیت این قابلیت برای گیم پلی بازی این است که شما می‌توانید با سوئیچ کردن شخصیت بازی، با سرعت بیش‌تری به کند و کاوه محیط بازی بپردازید(هر شخصیت در یک منطقه و ناحیه از نقشه است). همچنین هر شخصیتی ت??ریح مخصوص به خود را دارد. Dan Houser نویسنده‌ی بازی می‌گوید: “ما برای هر شخصیت 1 یا 2 Mini Game خاص خودشان را در نظر گر??ته‌ایم تا آن ها را کاراکتر های مت??اوتی نشان دهیم. ما ??قط می‌خواستیم شما درک درستی از دنیاهای مت??اوت این 3 شخصیت داشته باشید.“اضا??ه بر این، با این قابلیت، شما در واقع قسمت‌های مرده و یکنواخت یک مرحله از بازی را پر می‌کنید. تصور کنید که در حال دستبرد زدن به یک بانک هستید، یک شخصیت در حال باز کردن در گاوصندوق است، دیگری در بیرون در، درحاله نگهبانی می‌باشد.حال شما با عوض کردن کاراکتر، درست در جایی می‌ا??تید که پلیس در حاله رسیدن است و اینجاست که قسمت تیراندازی بازی جذابیت را دوچندان میکند. این می‌تواند یکی از انقلابی‌ترین پیشر??ت‌هایی باشد که در یک بازی صورت گر??ته! Houser در مورد این مکانیزم می‌گوید : ??? تک شخصیت بودن یک بازی برای مردم چیزی عادی است و دیگر نمی‌تواند مردم را سورپرایز کند، برای همین ایده‌ی 3 شخصیت کردن بازی مطرح شد. ??? همچنین ادامه میدهد : “این قابلیت می‌تواند خیلی چالش برانگیز باشد، برای اینکه قبلا شما تلاش می‌کردید تا یک رونده داستانی را زنده پیش ببرید، اما الان باید 3 داستان مت??اوت را زنده نگه دارید.خوبی این کار در کم‌ترین حالت این است که باعث می‌شود ما بتوانیم داستان پیچیده تری را به صورت طبیعی تر و واقع گرایانه‌تری، به تصویر بکشیم.همچنین اینکار برای گیم پلی بازی نیز م??ید است، چرا که شما اینبار می توانید هم در نقش من??ی و هم در نقش مثبت، ای??ای نقش کنید.??? عملکرد این حرکت به این صورت است Quick Menu ای در بازی وجود دارد که شما می‌توانید از آن شخصیت مورد نظر را انتخاب کنید، سپس دوربین بازی عقب آمده و حالتی به سبک Google Earth به وجود می آید و در آخر کاراکتر مورد نظر انتخاب می‌شود. طبق گ??ته‌ی RockStar، این کار بدونه هیچ لگی امکان پذیر است.سوئیچ کردن کاراکتر‌ها، بسته به ماموریتی که در آن هستید، در بعضی مواقع کاملا آزاد و در بعضی مواقع بسته می‌باشد. این امکان در مواقعی که خارج از ماموریت باشید، کاملا آزاد است. (در حالت Free Roaming)

y737_Image121.jpg3 کاراکتر بازی به ترتیب از راست به چپ : ترور، ??رنکلین و مایکل

شهر Los Santos و دنیای GTA V

بله! این شهر ساحلی در GTA V در ساختاری بزرگ‌تر برگشته است. Los Santos (یا همان لس آنجلس واقعی) یکی از 3 شهر بازی GTA San Andreas بود که یادآور خاطره‌های بسیاری برای طر??داران بازی هست. اما در این نسخه این شهر بسیار بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی که بوده برگشته است، طوری که کل بازی در LA می‌باشد و نواحی اطرا?? می‌باشد.اندازه‌ی این شهر به قدری بزرگ است که اگر 3 شهر GTA IV ،Red Dead Redemption و GTA SA را با هم ترکیب کنیم، باز هم بزرگ‌تر خواهد بود! Rockstar در رابطه با بازگشت سری به LA می‌گوید: “احساس می‌کنیم که هنوز کارهای زیادی باید در این شهر انجام شود و خیلی ات??اق ها باید رخ‌ دهد.با تمام اینکه بازی‌های زیادی در رابطه با این شهر داشتیم، از جمله Midnight Club LA و یا LA Noire، اما هنوز نتوانسته‌ایم ??رهنگ واقعی LA را به همگان نشان دهیم. هنوز نتوانسته‌ایم اون اتمس??ر خاصی که معرو??یت این شهر به خاطر آن است را به تصویر بکشیم.“Dan Houser می‌گوید LA اینقدر با جزئیات کار شده است که در واقع بزرگ‌ترین پروژه‌ی ما در تاریخ این شرکت است.او در این رابطه می‌گوید:??? تمرکز بازی GTA SA بیش‌تر در مورد زندگی گنگستری بود، اما GTA V یک تجربه‌ی واقعی‌ زندگی در LA را به شما می‌رساند.بازی آنقدر دارای جزئیات است که هیچ‌گاه از کندوکاو کردن خسته نمی‌شوید.هیچ ??رد بی‌هد??ی در بازی نیست،‌ هرکس در این شهر به دنبال زندگی روزمره‌ی خود می‌باشد.???

بعدازظهر است و شما در حال پیاده‌روی هستید، می‌توانید برندهای ساختگی بازی را در جای‌جای شهر مشاهده کنید.از جلوی مغازه‌ها گر??ته تا برنامه‌های تلویزیونی،‌ ??یلم‌ها و بیلبوردها.جلوتر می‌روید و نگاهتان به آب‌پاش‌های چمن می‌ا??تد.ناگهان صدای پارس سگی را در کنار خود می‌شنوید که پشت توری بی‌قرار است.از او دور می‌شوید و به چندن??ر بر‌ می‌خورید که انگار منتظرند تا یک دعوای حسابی راه بی‌اندازند.این ا??راد بیش‌تر وقت خودشان را جلوی مغازه‌ها تل?? می‌کنند و آدم‌های ط??ره‌رویی هستند.همانطور که شما را چپ‌چپ نگاه می‌کنند،‌ وارد یک مغازه‌ی 24/7 می‌شوید.(24 ساعت و 7 روز ه??ته) سرتان پایین است و کاشی‌های برآمده نظرتان را جلب می‌کند، اطرا?? خود را نگاه می‌کنید و جز مواد غذایی و چند مجله، چیز قابل توجهی نمی‌بینید.از پیشخان به طر?? درب خروجی می‌روید که بسته‌های سیگار نظرتان را جلب می‌کند،‌ ناگهان به‌ یاد می‌آورید که چند نخ سیگاری در جیبتان مانده است.روز سختی بود، پس بیرون می‌روید و سیگاری می‌کشید.سپس روانه‌ی خانه می‌شوید.کمی تلویزیون می‌تواند خستگی را از تنتان در کند! آن را روشن می‌کنید، مستندی به نام History of Liberty City در حال پخش است.بعد از مدتی خوابتان می‌گیرد، پس به طر?? رخت خواب می‌روید… صبح روز بعد با انرژی روز خود را شروع می‌کنید، چرا که روز سختی را در پیش خواهید داشت.در اولین قدم خود به بیرون از خانه، زمین سبز تنیس شما را وسوسه می‌کند، پس آماده‌ی یک ورزش صبحگاهی می‌شوید.پس از ساعتی ورزش، همسایه‌ی خود را مشاهده می‌کنید که بعد از یک شنای لذت بخش، در حال آ??تاب گر??تن است.چرا که نه؟ بعد از ورزش توی این هوای آ??تابی، یکم شنا کردن میچسبد! مدتی را صر?? شنا کردن کرده و سپس به طر?? اتوموبیل خود می‌روید.جلوی درب خانه، چند ر??تگر و باغبان را می‌بینید که در ایستگاه اتوبوس هستند، احتمالا به محل کار خود می‌روند.کمی ??کر می‌کنید و به نظرتان جاده‌ی ساحلی انتخاب خوبی به نظر می‌رسد!پس با تمام سرعت به طر?? ساحل رانندگی می‌کنید.در راه محل‌های خریدی را می‌بینید که نظر مردم را به سوی خود جلب کرده‌اند.به ساحل می‌رسید و شاهد عده‌ی زیادی از مردم می‌شوید که در حال آ??تاب گر??تن هستند.نور خورشید درون ماشین می‌تابد و ??کر شما مشغول است.سپس به محل قرار می‌رسید و نقشه‌ی شوم خود را با دوستان در میان می‌گزارید…

Dan Houser درباره‌ی محیط بازی می‌گوید‌:??? محیط بازی بسیار بزرگ و متنوع است. این محیط شامل اقیانوس، ساحل دریا، کوه‌ها، جنگل،‌ بیابان، رودخانه‌ها و حیات وحش می‌شود.ما در این بازی زیر آب را هم بازسازی کردیم و شما می توانید اینبار به کندوکاو در ک?? اقیانوس بروید، جایی که ما برایتان سورپرایزهای متنوعی قرار دادیم.“او ادامه می‌دهد:‌??? ما واقعا تلاش بسیار زیادی کردیم تا دنیای GTA V را هرچه بیش‌تر طبیعی کنیم،‌ طوری که حدود 250000 تا عکس و ساعت ها ??یلم گر??ته‌ایم. همچنین اطلاعات آماری شهر را مطالعه‌ی دقیقی کردیم، از جمله این اطلاعات می‌توان به میزان ??روش مدل‌های مختل?? اتوموبیل در محله‌های مختل?? شهر، اشاره کرد که به ما کمک می‌کند هرچه بهتر سطح مردم را در مکان‌های مختل??، شناسایی کنیم.البته تمام این اطلاعات ??قط نقش کمک را داشته‌اند و ما سعی نکردیم تنها یک کپی ساده از LA واقعی داشته باشیم و آن را شبیه سازی کنیم.???

d6987_gtavscreenshot065_24.jpgشهر Los Santos در یک نگاه

کاراکترها

همانطور که در ابتدا گ??ته شد، بازی دارای 3 کاراکتر مت??اوت است که هر کدوم قابل بازی می‌باشند.در ادامه به خصوصیات جزئی هر یک اشاره‌ای می‌کنیم.

مایکل‌(Michael):

Michael-150.jpgمایکل یک دزد بانک بازنشسته است که نسبت به بقیه‌ی ا??رادی که در برنامه «محا??ظت از شاهد» توسط پلیس قرار دارند، در وضعیت مالی بهتری به سر می‌برد.البته بدون یک قرار داد غیر رسمی و در واقع توانی کردن با FIB (یا FBI در دنیای واقعی) این کار انجام‌پذیر نبود.او در Rockford Hills (یا Beverly Hills در واقعیت) زندگی می‌کند و یک زمین تنیس خصوصی هم دارد.رابطه‌ی مایکل با همسرش بسیار بد است، همسر او ??ردی است که ??قط به ثروت مایکل نگاه می‌کند.رابطه‌ی بچه‌های این شخصیت با خود او نیز، چندان تعری??ی ندارد.مایکل هیچ نظری ندارد که چگونه با Traey و Jimmy رابطه برقرار کند. Dan Houser در مورد این کاراکتر می‌گوید:???او ??ردی است که تلاش می‌کند از اشتباهات گذشته‌ی خود دوری کند.ایده‌ی این شخصیت زمانی شکل گر??ت که با خودمان گ??تیم چه ات??اقی برای یک شخصیت اصلی GTA می‌ا??تد، اگر او بازنشسته شود؟ بعد این ??کر به ذهنتان خطور می‌کند که چه چیزی باعث بازنشستگی وی می‌شود؟مایکل ??ردی است که خودخواهانه تصمیم‌های خود را می‌گیرد، ??ردی که دوست دارد همه چیز طبق تصوراتش پیش برود.یکی از مزیت‌های 3 کاراکتر بودن این است که می‌توانیم شخصیت‌های اصلی را با عیب و نقص‌های بیش‌تری نشان دهیم.چون اگر تنها یک شخصیت وجود داشت، این عیب و نقص‌ها طوری بود که شما را از کاراکتر زده می‌کرد.اما این معایب، آن‌طور که ??کر می‌کنید نیستند و در واقع شخصیت‌های بازی را قابل ??هم‌تر می‌کنند.در مورد مایکل، مشکلات شخصیتی او در غرور و خودوالا بینی، همینطور ناتوان بودن در کنترل اعصاب خود و یکدنده بودن او خلاصه می‌شود.??ردی که در میانه‌ی 40 سالگی خود قرار دارد و نمی‌داند باید چه کند.همچنین پول زیادی در اختیار دارد، اما این پول برای او بی‌است??اده است.برای ما مایکل شخصیت جالبی است.???

ترور(Trevor):

Trevor-1501.jpgنکته‌ی جالب در مورد این شخصیت این است که او دقیقا نقطه‌ی مقابل مایکل می‌باشد.جایی که مایکل در ر??اه زندگی می‌کند، ترور در یک تریلر درب و داغون، زندگی خود را می‌گذراند.او شخصیتی دیوانه و غیر قابل اعتماد است!کارهای خطرناکی انجام می‌دهد و به شدت غیر قابل پیش‌بینی هست.ترور یک خلبان هست و در بیابان زندگی می‌کند.او در واقع، شوالیه‌ی تاریکی روزهای روشن مایکل است!همچنین مایکل او را به عنوان بهترین دوست خود یاد می‌کند. Dan Houser در رابطه با این کاراکتر می‌گوید:???ترور آن‌روی سکه در GTA است.او شخصیتی است که خشم، تعصب و بی ??کری وجود او را ??را گر??ته است.دائم در حال دیوانه بازی است و تنها چیزی که نمی‌خواهد این است که از کارهایش دست بکشد!او ??قط می‌خواهد تنهایی تا آخر برود و حر?? هیچ کس را گوش نکند.بدون هیچ پشیمانی‌ای آدم می‌کشد، دقیقا مثل یک بیمار روانی، اما بسیار احساستی زمانی که دلیل‌های درست بر و??ق مرادش است.این دقیقا ??ردی است که ما خیلی کم در نسخه‌های پیشین برخورد داشتیم. کاراکتری که به نظرمان برای نقش اصلی جالب می‌شد.

??رنکلین(Franklin):

Franklin-150.jpg??رنکلین در جنوب LA زندگی می‌کند و سنتی‌ترین شخصیت GTA V می‌باشد، یک گنگستر که همیشه دنبال ??رصت‌های جدید در زندگی خود است.او ??ردی است که در یک شرکت اتوموبیل ??روشی به نام «Armenian»کار می‌کند، جایی که به وسیله‌ی ??روش اتوموبیل‌هایی با قیمت‌های بالا، جوان‌های جاه‌طلب را ??ریب می‌دهند.کار ??رنکلین این است که اتوموبیل‌هایی که صاحبان آن قادر به پرداخت قسط‌های آن نیستند را با زور به شرکت برگرداند.او در جریان کاری با مایکل، با او دوست شد و حال مایکل او را به عنوان «پسری که هیچوقت نداشتم» می‌شمارد. Dan Houser در مورد این شخصیت هم بیان می‌کند:?????رنکلین کسی بود که در زندگی معمول خود هیچ چیزی کسب نکرد. با اینکه سن کمی داشت، اما هیچ‌وقت نتوانست به مو??قیتی که ??کرش را می‌کرد دست یابد.به همین دلیل از زندگی روزانه‌‌اش، به دنبال ??رصت‌های جدید ر??ت.???

همچنین به دلیل وجود کاراکتر‌های خاص بازی و همینطور سیستم 3 شخصیت، دیگر Romance در بازی وجود ندارد.بازیکنان دیگر نمی‌توانند در بازی، به دنبال زنان باشند و با آن‌ها قرار بگذارند.اما هر شخصیتی چند دوست ثابت دارد که Dan Houser در مورد بعضی از آن‌ها می‌گوید:

آماندا(Amanda):

“آماندا زن مایکل است.او شخصیت قوی‌ای دارد. رابطه‌ی مایکل با آماندا بسیار جالب است چون مایکل با آماندا بسیار بد ر??تار کرده است.ما هیچ وقت شخصیتی شبیه با او در نسخه‌های قبلی نداشتیم، اما حال با کاراکتری کاملا مت??اوت روبه‌رو می‌شوید، جایی که قبلا آماندا به همسرش وابسته بوده اما حال نمی‌تواند او را تحمل کند.این چیزی هست که احساس تازگی می‌دهد!???

لامار(Lamar):

من واقعا لامار، دوست دیوانه‌ی ??رنکلین، را دوست دارم.او ??قط یک آدم دیوانه از نوع خوب هست!??رنکلین تقریبا شخصیت جدی و جاه‌طلبی دارد، و لامار در واقعا ورژن دیوانه‌‌‌ و شوخ‌طبع او است.???

جیمی(Jimmy):

من جیمی، پسر مایکل، را هم دوست دارم.جوانی که خیلی غر می‌زند.او شخصیتی غرغرو و تنبل دارد همچنین ماریجوانا نیز مصر?? می‌کند.رابطه‌ی او با پدرش بسیار بد و گیج کننده است.شما تابحال همچین رابطه‌ای را در هیچ GTAای ندیده‌اید.???

ران(Ron):

او بهترین دوست ترور است.او ??ردی است که مبتلا به پارانویا می‌باشد. در واقع اگر ترور یک کوسه باشد، ران نقش رمورا(ماهی چسبنده‌ای که به کوسه‌ها می‌چسبد)را بازی می‌کند.???

همچنین او تایید کرد که بعضی از شخصیت‌های آشنا در GTA IV و Episode From Liberty City در این نسخه وجود دارد.ولی انتظار کاراکتر‌های اصلی‌ای مثل Nico Belic نداشته باشید.

f4595_CVHph.jpgبازگشت دوچرخه در GTA V

اطلاعات جزئی بازی

  • شما در بازی نمی‌توانید ملکی بخرید.اما بازی سیستم اقتصادی پویایی دارد.
  • گوشی همراه هم در بازی پیشر??ت کرده است.اینبار مثل قبل دوستانتان هر ثانیه به شما زنگ نمی‌زنند، در واقع بهترین دوستتان، خودتان هستید.گوشی بازی به روزتر و مدرن‌تر شده است و با آن می‌توانید کارهای بیش‌تری انجام دهید، برای مثال می‌توانید به اینترنت بروید.
  • در GTA IV بعضی اوقات به ا??رادی در پیاده‌رو بر می‌خوردید که می‌توانستید با آن‌ها رابطه برقرار کنید.این قابلیت در GTA V پیشر??ته‌تر و رابطه‌ی شما با این ا??راد نسبت به قبل بهتر شده است.
  • ماموریت‌های ات??اقی (یا Dynamic Mission) که در RDR وجود داشت، در GTA V برگشته است و از قبل بسیار پیشر??ته‌تر شده‌اند.برای مثال زمانی که بیرون از شهر در حال رانندگی هستید، ممکن است به اتوموبیل‌های خراب شده‌ای بربخورید، یا مسا??رین سره راهی را مشاهده کنید.اگر کنجکاو هستید می‌توانید بزنید کنار و ات??اقات بعدی را شاهد باشید.شاید زمانی که در بیابان در حال جست‌وجو باشید، به 2 اتوموبیل و چند جنازه کنار آن بربخورید، در این زمان می‌توانید به دنبال سرنخ بگردید، و یا آن‌جا را ترک کنید.همچنین اگر ونی پر از پول دیدید، می‌توانید آن را بدزدید و شخصیت بد باشید، و یا کی?? دزدیده شده‌ی پیره‌زنی را به او برگردانید و شخصیت خوب باشید.
  • GTA V برای اولین در سری GTA، حال دارای موسیقی اصلی(Original Score)خود در جریان بازی می‌باشد.
  • وجود پرنده، سگ و طبیعت وحشی در بازی تایید شده است.
  • در این نسخه سعی شده هرچه کم‌تر از Cut Scene است??اده شود و در واقع تعامل بازیکن با محیط بیش‌تر باشد؛ طوری که بتوانید Cut Sceneها را در جریان بازی تجربه کنید.
  • موتور گرا??یکی (Engine) بازی هم شامل تغییراتی بوده و نورپردازی و شیدر مدل (Shader Model) آن پیشر??ت کرده است.همچنین ا??ق دور (یا Draw Distance) بازی هم نسبت به قبل بیش‌تر شده و ارتقا یا??ته است؛ به صورتی که می‌توانید مایل‌ها دورتر را مشاهده کنید، حتی نورهای کوچک خیابان‌ها و یا ساختمان‌ها نیز قابل مشاهده هستند.
  • Ammu-Nation در این نسخه دوباره برگشته است.
  • خیلی از قسمت‌های اصلی هسه‌ی گیم‌پلی بازی دوباره سازی شده‌ است. این جمله می‌توان به سیستم رانندگی بازی اشاره کرد که اتوموبیل‌ها چسبندگی بیش‌تری به زمین دارند و ??یزیک بهتری را نسبت به قبل شاهد خواهید بود.بیش‌تر حس یک بازی Racing را می‌دهد!
  • در GTA V همچنان نمی‌توانید شخصیت خود را چاغ یا لاغر کنید.Dan Houser دلیل این را مشکلات گرا??یکی و انیمیشن شخصیت‌ها نامبرده و این کار را غیر ممکن می‌داند.اما شما همچنان می‌توانید لباس خود را عوض کنید.
  • در این نسخه ورزش‌هایی از جمله یوگا، جت اسکی، تنیس، Base Jumping و Triathlons (ورزشی که از 3 رشته‌ی شنا، دو و دوچرخه‌سواری تشکیل شده است) و همچنین گل?? در دسترس خواهند بود.Dan Houser از Mini-Game گل?? در بازی بسیار تعری?? کرده است و به عقیده‌ی او یک Mini-Game کامل و مر??ه بهتر از چند Mini-Game نص??ه و نیمه است.
  • زمانی که کاراکترهای دیگر را کنترل نمی‌کنید، آن‌ها به کارهای روزمره‌ی خود رسیدگی می‌کنند.

بازی در شهریور امسال برای کنسول‌های Xbox 360 و PS3 عرضه می‌شود.

من خودم با اینکه پلی استیشن 3 دارم اما تا زمان نسخۀ پی سی بازی صبر میکنم چون ورژن پی سی ??وق العاده خواهد بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گرا??یک بهتری داره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

معلومه چون همیشه قطعات کامپیوتر میتونه قوی تر از کنسول باشه:88:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

یه ذره نوشتت رو خلاصه می کردی...

 

احتمال داره رو پی سی نیادهههااااا

ویرایش شده توسط amirho27

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من دارم به این ??کر میکنم که حتی اگه 1 سال هم طول بکشه که واسه پی سی بیاد می ارزه

مگه بازی ace combat assault horizon یک سال طول نکشید اما ارزششو داشت:35i6tub:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واسه Pc 100% میادبازی اختصاصی نیست که نیاد:;-D:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
من دارم به این ??کر میکنم که حتی اگه 1 سال هم طول بکشه که واسه پی سی بیاد می ارزه

مگه بازی ace combat assault horizon یک سال طول نکشید اما ارزششو داشت:35i6tub:

سلام ??کر کنم منظور شما بازی H.A.W.X 2 بود که 1سال بعد از رلیز نسخه های کنسول روی نت قرار گر??ت،

چون Ace Combat Assault Horizon بازی مشترکی بود که ??قط برای Ps3 و Xbox360 ساخته شده بود،

سال 2007 رلیز شد و بعد از 4-5 سال بعد از بازسازی برای Pc قرار گر??ت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه سوال. حجم اصلی این بازی چه قدره؟؟:smi.le:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گرا??یک بازی برای کنسول و Pc یکی خواهد بود :smi.le: از من بشنوین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • جدید...