رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
سهیل نظری مهمان

xbox360 همچنان می تازد!!!!!!!!!!

پست های پیشنهاد شده

سهیل نظری مهمان

امروز مایکروسا??ت اعلام کرد که برای 30ماه متوالی، کنسول بازی ایکس باکس 360 همچنان عنوان بهترین ??روش را در میان ابزارهای کلاس خود ح??ظ کرده است. بر اساس آمار NPD Group ، ایکس باکس 360 در ماه می 283 هزار دستگاه ??روش داشته است.

 

مجموع درآمد مایکروسا??ت از اکوسیستم بزرگ ایکس باکس در این ماه (اعم از کنسول ها، ابزارهای جانبی و بازی ها) بالغ بر ۳۳۸ میلیون دلار بوده است. و البته این میزان باز هم یکی از بزرگترین ??روش های ایکس باکس بوده و این کنسول همچنان یک شگ??تی جدید برای مایکروسا??ت به ارمغان آورده است.

 

این ??روش و استقبال در حالی رقم می خورد که پایان این راه هم کم کم در دیدرس قرار گر??ته است. به شکل گسترده ای انتظار می رود که مایکروسا??ت جانشین ایکس باکس را در سال جاری میلادی معر??ی کند. برخی شایعات هم پیش بینی می کنند این محصول جدید بر پایه هسته ویندوز عرضه خواهد شد. و با با پلت??رم یکپارچه ای با ویندوز و ویندوز ??ون پا به عرصه وجود خواهد گذارد.

 

اکنون به نظر می رسد که برند ایکس باکس قدرتمند تر از همیشه به جلوه گری مشغول است. ابزاری که توسعه خود را به عنوان یک کنسول بازی شروع کرد و اکنون بیشتر به عنوان یک هاب سرگرمی های خانگی مورد است??اده قرار می گیرد.

 

اگر چه اکنون این کنسول بازی به دلیل تعداد کم بازی های موجود مورد سرزنش قرار می گیرد. اما اگر نسخه بعدی آن با هسته ویندوز عرضه شود، باید منتظر تعداد بی شماری بازی جدید باشیم که اکنون در اکوسیستم ویندوز جولان می دهند و به راحتی می توانند به دنیای ایکس باکس سرازیر شوند. :rolleyes:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

كه چي يعني ps3 بيكار نشته xbox بهتره :mad:

:10: :cancan:

 

 

 

 

:10::10:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شاید ??روشش بیشتر باشه ولی به گرد پای ps3 هم نمیرسه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...