رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

دانلود بازی Resident Evil Umbrella Chronicles برای PS3

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

بازی resident evil umbrella chronicles برای ps3

 

re-chdc-japan-boxart.jpg

 

 

نسخه umbrella بازی ترسناک از سری بازی های اویل که در سال 2007 برای wii منتشر شده بود شماره ی اول از سری Choricles که با نام آمبرلا شناخته می شد.اثری ??وق العاده بود که بسیاری از نقاط تاریک و مبهم داستان و قضایای راکون سیتی را آشکار ساخت.گیم پلی بازی سبک Rail shooting یعنی حرکت توسط خود بازی انجام می شود و گیمرها تنها وظی??ه ی نشانه گیری و جمع آوری وسایل را بر عهده دارند.

 

لینک دانلود:http://zeus.dl.playstation.net/cdn/UP0102/NPUB30650_00/XINKKKPtiZATOvsLSPsjndkKcZjqIkFuAfNChydnOhKLyivZSbKHPnyOnXmhFronwnsKoZyiVLwCRoEFTyYMtMqBHdplNcATMsfAv.pkg

 

??یکس 4.21 RE_UMBRELLA_CHRONICLES_HD_FIX421.pkg

 

 

??یکس 3.55 RE_UMBRELLA_CHRONICLES_HD_FIX3.55.pkg

 

توضیحات:

 

ين بازي توسط Masachika Kawata طراحي و توسط Masafumi Takada و Jun Fukuda نوشته و بوسيله Open Dynamics Engine ساخته و پرداخته شده. این بازی در ژانر Survival horror ، تک ن??ره و يا به همراه هوش مصنوعي بازي، اول شخص، Rail-Shooter با درجه Mature طراحی شده.

re_tuc.gif

توضیحات: Gameplay

 

The Umbrella Chronicles بصورت اول شخص (Rail-Shooter) هست كه كنترل حركت كاراكتر توسط بازي صورت ميگيره و بازيكن بايد ??قط هد?? بگيره و تيراندازي كنه و يا آيتم هاي مورد نظر از قبيل اسلحه و اسپري و گياه رو جمع آوري كنه. اسحلحه ثابت بازي كه براي تمام كاراكتر ها موجوده Samurai Edge هست كه داراي مهمات بي نهايت هست اما ساير اسلحه داراي محدوديت مهمات هستند، تو اين بازي اگر زخمي باشيد مي تونيد با است??اده از يك گياه سلامتي كامل رو بدست بياريد اما اگر زخمي نباشيد و آيتم گياه سبز رو كسب كنيد نميتونيد تو وقت ديگه اي از اون است??اده كنيد، همچنين كسب آيتم اسپري موجب بازگشت دوباره به بازي در قسمتي كه Game Over ميشيد هست و براي سلامتي كامل مصر?? نميشه. در اواسط هر قسمت از هر سناريو يه Check Point وجود داره كه بازي رو ذخيره ميكنه، در انتهاي هر قسمت از هر سناريو هم بايد با رئيس بازي براي اتمام سناريو مبارزه كنيد.

 

re_tuc3.gif

 

اين بازي شامل سه سناريو Train Derailment (مربوط به Resident Evil Zero) و The Mansion Incident (مربوط به Resident Evil 1) و Raccoon's Destruction (مربوط به Resident Evil 3) و سناريوي آخر تحت عنوان Umbrella's End هست كه شامل يه سناريوي جديد در روسيه هست كه در سال 2003 ات??اق ميو??ته. اين بازي همچنين شامل يه بازي كوتاه تحت عنوان Special Stage هست كه ماموريت كوتاهي براي سرعت عمل در كشتن زامبي هاست. بعد از اتمام هر سناريو به شما يه Rank داده ميشه و بر اساس امتيازتون مي تونيد اسلحه هاي جديد و بي نهايت خريداري كنيد.

 

داستان: Story

 

Train Derailment:

 

همونطور كه گ??ته شد سناريوي اول مربوط به Resident Evil 0 درباره حضور Rebecca Chambers و Billy Marine در كوههاي Arklay هست كه از طريق قطار به ساختمان نظامي ميرسن كه در اونجا با James Marcus يكي از موسسان و محققان كمپاني Umbrella روبرو ميشن كه او خودش رو بوسيله leech (با زالو) زنده سازي كرده بود و به يه موجود عظيم جثه تبديل ميشه كه بعد از مبارزه و شكست او مو??ق به ??رار از اون منطقه ميشن. - اين سناريو خود به سه قسمت تقسيم ميشه و داراي دو سناريوي زير مجموعه تحت عنوان beginnings 1 و beginnings 2 هست كه مربوط به ??رار Wesker از ساختمان نظامي هست.

 

re_tuc2.gif

 

The Mansion Incident:

 

سناريوي بعدي مربوط به Resident Evil 1 و ات??اقات مربوط به اون هست كه Jill Valentine و Chris Redfield مجبور ميشن به عمارت بزرگ برن كه در اونجا با زامبي و موجودات ديگه روبرو ميشن و در انتها متوجه آزمايشگاه مخ??ي Umbrella ميشن كه در اونجا روي پروژه Tyrant كار ميشد، Jill و Chris بعد از شكست Tyrant مو??ق ميشن از عمارت بزرگ ??رار كنن. اين سناريو هم از سه قسمت تقسيم ميشه و داراي چهار سناريوي زير مجموعه هست كه سناريوي اول و دوم تحت عنوان Nightmare 1 و Nightmare 2 هست كه مربوط به Rebecca Chambers و Richard هست و دو سناريوي بعدي مربوط به زنده سازي Wesker تحت عنوان Rebirth 1 و Rebirth 2 هست.

 

re_tuc5.gif

 

Raccoon's Destruction:

 

سناريوي سوم مربوط به ات??اقات Resident Evil 3 در شهر Raccoon هست كه Jill Valentine بعد از بازگشت به شهر با Carlos Oliveria آشنا ميشه كه تصميم ميگيرن از شيوع اين ويروس و زامبي ها از اين شهر ??رار كنه كه در همين حين با Nemesis روبرو ميشن كه يه نوع Tyrant‌ پيشر??ته هست كه توسط كمپاني Umbrella براي از بين بردن ا??راد S.T.A.R.S ساخته شده، كه در انتها Jill قبل از نابود شدن شهر مو??ق به از بين بردن Nemesis ميشه. اين سناريو هم داراي سه قسمت هست و داراي دو سناريوي زير مجموعه تحت عنوان Death's Door 1 كه مربوط به Ada Wong هست و سناريوي بعدي تحت عنوان Fourth Survivor 1 كه مربوط به Hunk هست.

 

re_tuc4.gif re_tuc1.gif

 

Umbrella's End:

 

آخرين سناريو كه مربوط به حضور Jill Valentine و Chris Redfield در روسيه براي خاتمه دادن به كار كمپاني Umbrella و متوق?? كردن پروژه T-ALOS هست. اين سناريو هم داراي سه قسمت هست و داراي دو سناريوي زير مجموعه تحت عنوان Dark Legancy هست كه درباره ??رار Wesker و نابود كردن Sergei Vladimir و از بين بردن ??ايل ها و اطلاعات و ذخيره اون براي ادامه پروژه خودش هست.

 

توضیحات بیشتر:

سناریو۱: از خط خارج شدن قطار

از خط خارج شدن قطار (به انگلیسی: Train Derailment) نام سناریو اول این بازی است. ربکا چمبرز و بیلی کوئن دو شخصیت قابل کنترل در این سناریو هستند. در این سناریو، رویدادهای مهم بازی رزیدنت ایول ص??ر نمایش داده می‌شود. پس از به پایان رساندن کامل این سناریو که خود شامل سه بخش می‌باشد، ماموریتی جدید در همین سناریو به نام آغاز، آزاد می‌شود. در این بخش جذیذ، چگونگی کشته شدن دکتر جیمز مارکوس توسط آلبرت وسکر و ویلیام برکین، زنده ماندن دکتر مارکوس و انتقام او ( پخش ویروس T در مقر پژوهشی آمبرلا در کوهستان آرکلی ) به تصویر کشیده می‌شود. شخصیت قابل کنترل در این ماموریت آلبرت وسکر می‌باشد.

 

سناریو۲: رویداد عمارت

رویداد عمارت (به انگلیسی: Mansion Incident) دومین سناریو بازی است. کریس رد??یلد و جیل ولنتاین دو شخصیت قابل کنترل در این سناریو هستند. نمایش رویدادهای مهم بازی رزیدنت ایول ۱ که بیانگر رویداد عمارت اسپنسر است، در این سناریو به شکلی گذرا به تصویر کشیده شده است. این سناریو از سه مرحله تشکیل شده است. در همین سناریو، دو ماموریت جداگانه نیز وجود دارد؛ " کابوس " (Nightmare) نام ماموریتی دو مرحله‌ای است که در آن نمایش داده می‌شود که ربکا چمبرز چگونه در این عمارت حضور یا??ت و از آنجا ??رار کرد. ماموریت دیگر " تولد دوباره " (Rebirth) نام داشته که در آن مشخص می‌شود که چگونه آلبرت وسکر، پس از کشته شدن توسط تایرانت، زنده ماند و از عمارت ??رار کرد. شخصیت قابل کنترل در این ماموریت آلبرت وسکر می‌باشد.

 

سناریو۳: ویرانی شهر راکون

ویرانی شهر راکون (به انگلیسی: Raccoon's Destruction) سومین سناریو بازی است. جیل ولنتاین و کارلوس اولیویرا دو شخصیت قابل کنترل در این سناریو هستند. نمایش رویدادهای مهم بازی رزیدنت ایول ۳ که بیانگر نابود شدن شهر راکون توسط بمب هسته‌ای است، در این سناریو به شکلی گذرا به تصویر کشیده می‌شود. این سناریو از سه مرحله تشکیل شده است. در همین سناریو، دو ماموریت جداگانه نیز وجود دارد؛ " درب مرگ " (Death's Door) که شخصیت قابل کنترل این ماموریت ایدا وانگ است. در این ماموریت مشخص می‌شود که چگونه ایدا در پایان رویدادهای رزیدنت ایول ۲ زنده مانده و از شهر می‌گریزد. ماموریت دیگر " چهارمین بازمانده " (Fourth Survivor) نام داشته و هانک شخصیت قابل کنترل در این ماموریت است. نمایش چگونگی ??رار هانک از شهر راکون، پیش از ویرانی شهر مربوط به این ماموریت می‌باشد.

 

سناریو۴: پایان آمبرلا

پایان آمبرلا (به انگلیسی: Umbrella's End) چهارمین و آخرین سناریو اصلی بازی است. کریس رد??یلد و جیل ولنتاین دو شخصیت قابل کنترل در این سناریو هستند. در این سناریو، نمایش داده می‌شود که کریس و جیل خود را به مقر آمبرلا در روسیه رسانده‌اند تا آخرین و قدرتمند ترین تایرانت شرکت آمبرلا (T-a.l.o.s) را نابود کنند. آن‌دو در پایان مو??ق به این کار می‌شوند و از آنجا می‌گریزند. این سناریو دارای سه مرحله می‌باشد. در همین سناریو، یک ماموریت جداگانه نیز وجود دارد؛ " میراث مخو?? " (Dark Legacy) ماموریتی است که در آن مشخص می‌شود که آلبرت وسکر نیز وارد مقر آمبرلا در روسیه شده و قصد دارد تا اطلاعات سری شرکت آمبرلا را از ابررایانه‌ی Red Queen(همون رایانه مادر هست که آزمایشگاه بزرگی رو که تو شهر راکون سیتی بود رو تماما کنترل میکرده همون کامپیوتر سه بعدی که تو ??یلم رزیدنت اویل یک میبینیم) برداشت کند و علاوه بر آن سرگئی ولادیمیر را نیز نابود کند. با پیشبرد این ماموریت، وسکر در این هد??‌ها مو??ق می‌شود.

 

گیم‌پلیاین بازی، به شکل خطی می‌باشد و پیشبرد داستان و حرکت کاراکتر به سوی هد??‌ها برعهده خود بازی می‌باشد (به جز برخی موارد که به بازیباز حق انتخاب داده می‌شود). بازیباز ??قط می‌تواند دشمنان را نابود کرده و یا به جمع‌آوری آیتم‌های گوناگون بپردازد. زاویه‌ی دید اول شخص می‌باشد. بازی دارای سیستم جمع‌آوری امتیاز بوده و در آغاز هر مرحله قابلیت ارتقاء اسلحه‌ها با کمک امتیاز جمع‌آوری شده وجود دارد

ویرایش شده توسط iman0013

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام .لط??ا کمکم کنید.بازی evil the darkside chronicles دانلود کردم ونصبش کردم وقتی میزنم اجرا شه بالا نمیاد میگه باید وصل شی به اینترنت.:wub:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
سلام .لط??ا کمکم کنید.بازی evil the darkside chronicles دانلود کردم ونصبش کردم وقتی میزنم اجرا شه بالا نمیاد میگه باید وصل شی به اینترنت.:wub:

سلام،

اگر روی cfw 4.21 به بالا هستی ??یکس مربوط به 4.21 رو نصب کن تا بازی رجیستر و بوت بشه...

ویرایش شده توسط Gamer_2013

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش ممنون که جوابمو دادی .cfw 4.41.میشه آدرس ??یکسشو برام بزاری

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
داداش ممنون که جوابمو دادی .cfw 4.41.میشه آدرس ??یکسشو برام بزاری

سلام دوست عزیز.??یکس سالم جایگزین شد.لط??ا به تاپیک بازی مراجعه ??رمایید:

http://forums.p30day.com/t6194.html

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون که کمکم کردی *خیلی اقایی$

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این مطلب رو از سایت tudotheps3 برداشتید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این مطلب رو از سایت tudotheps3 برداشتید

اشتباه نکنید دوست عزیز.لینک این بازی مال سرور خود پلی استیشن هست و ??یکسش هم مال مدیا ??ایر.

توضیحات و عکس های بازی رو هم از سایت resident evil.ir به دلیل این که یک سایت تخصصی رزیدنت اویل هست برداشتیم.

این سایتی هم که گ??تی تاحالا اسمشو نشنیدم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ای کاشresident evil ریمک رو میزاشتن ps3:sa0d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ای کاشresident evil ریمک رو میزاشتن ps3:sa0d:

اره منم خیلی دنبالشم.??قط برای game cub ساخته بودنش.البته برای pc هم هست که لینکش تو همین سایت هم هست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

dada mishe begi in linko chetori ba idm dl konam nemishe har kari mikonam ba khode chorom dl mikone

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
dada mishe begi in linko chetori ba idm dl konam nemishe har kari mikonam ba khode chorom dl mikone

سلام،

برای دانلود ??ایلهای PKG و یا هر ??ایل دیگه از طریق IDMAN باید پسوند ??ایل به idman شناسایی بشه تا با کلیک روی ??ایل بصورت اتوماتیک ??ایل با idman دانلود شه و مرورگر ??ایل رو دانلود نکنه،

وارد idman شده از قسمت Options به تپ File types ر??ته و از پنجره پایینی عبارت PKG رو با یک زدن یک Space بعد از آخرین ??رمت تایپ کرده و در آخر OK کن و idman رو به طور کامل بسته و دوباره بازکن تا ??ایل به idman شناسایی بشه و مشکلی از بابت دانلود نداشته باشی،

دو عکس زیر مراحل تصویری انجام این تغییر در محیط idman رو نشون میده :

[ATTACH=CONFIG]4184[/ATTACH]

4183-idm2-jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...