رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

بازی Resident Evil Darkside Chronicles برای PS3

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

بازی Resident Evil Darkside Chronicles برای PS3

 

 

 

re_tdch.gif

 

نسخه darside بازی ترسناک از سری بازی های اویل که در سال 2009 برای wii منتشر شده بود شماره ی اول از سری Choricles که با نام آمبرلا شناخته می شد.اثری ??وق العاده بود که بسیاری از نقاط تاریک و مبهم داستان و قضایای راکون سیتی را آشکار ساخت.اما در عوض چند نکته ی مبهم نیز در مورد شخصیت های مرموز مثل آلبرت و وسکر معرو?? در ذهن گیمر ها باقی گذاشت.در این شماره قرار است شاهد پرده برداری هایی از ماجرا های شماره ی دوم و اسم رمز ورونیکا باشیم.

اضا??ه بر این شخصیت ها ی محبوب قدیمی مثل لئون و کلیر نیز قابل بازی خواهند بود و هم چنین با برخی دیگر از شخصیت ها مثل آلبرت و سکر و کریس رد??یلد نیز دیداری دوباره خواهیم داشت.همچنین قرار است با اضا??ه شدن چند شخصیت جدید در داستان انیمشیشن اخیر رزیدنت اویل و شماره ی پنجم این سری نیز به نوعی با هم مرتبط شوند.گیم پلی بازی بازی با تغییرات چندانی همراه نخواهد بود و همه چیز مثل شماره ی قبل دنبال خواهد شد.همان سبک Rail shooting سابق قرار است در دارک ساید نیز پیاده شود.یعنی حرکت توسط خود بازی انجام می شود و گیمرها تنها وظی??ه ی نشانه گیری و جمع آوری وسایل را بر عهده دارند.

حرکت دوربین که در سبک ریل شوتینگ یکی از ارکان مهم بازی محسوب می شود،نسبت به شماره ی قبل پیش ر??ت های جزئی خواهد داشت.برای مثال قرار است از لرزش دوربین در مواقع حساس و حرکت های سریع تا حد زیادی کاسته شود تا شلیک به نقاط آسیب پذیر و هدشات ها ساده تر انجام شوند.محیط ها نیز تاثیر پذیرتر از قبل طراحی می شوند و بیشتر اجسامی که در مسیر بازی قرار دارند قابل تخریب هستند.برای مثال شلیک به شیشه ها ی آب و متلاشی کردن آن ها،آثار جاری شدن آب روی میز مشاهده خواهد شد.آقایان اوچیاما سازنده ی موسیقی رزیدنت اویل۲ ومیوارا سازنده ی موسیقی متن اسم رمز ورونیکا برای ساخت موسیقی بازی است که خبر از ساخت یک موسیقی متن به یاد ماندنی دیگر می دهند.

 

لینک دانلود:http://zeus.dl.playstation.net/cdn/UP0102/NPUB30648_00/pctBmMjPHJzXEumBOECmNkOVgNPjdGkTbOyyplIQtTPmxKkgzSFMIDbbnIeyLyBFeiLvhTLBqiFngPfTRAAJAEghYqjCWVWHaxRHW.pkg

 

??یکس:http://www.mediafire.com/download/96nwwqrtg006vex/RE_DARKSIDE_CHRONICLES_HD_FIX421.pkg

 

 

توضیحات: Gameplay

 

Gameplay اين بازي بر اساس Rail-Shooter طراحي شده و از همه لحاظ شبيه به Resident Evil The Umbrella Chronicles هست با ت??اوت اينكه در Umbrella Chronicles شخصيت دوم (همراه) رو در كنار شما نشون نميده ولي در اين بازي همراهان شما در تصوير نشون داده ميشه، همچنين وضعيت شما در بازي روي ص??حه نمايش داده نميشه. اين بازي بصورت پيش ??رض روي حالت سخت قرار داره. در بخش اول، Resident Evil 2 بازيكن كاراكتر Leon و Claire و Ada و Sherry‌ رو به عهده داره و در بخش دوم، Code: Veronica بازيكن كاراكتر Claire و Steve رو هدايت ميكنه. همانند Resident Evil 5 شما بايد مراقب همراه خود باشيد و در مواقع اظطراري بهش كمك كنيد.

 

re_tdc1.gif re_tdc3.gif

 

توسعه: Development

 

ساخت اين بازي روي مدل Rail-Shooter ايده Kawata بود چون او عقيده داشت بهترين راه براي به تصوير كشيدن داستان هاي گذشته Rail-Shooter هست. (Rail-Shooter به اين شكله كه بازيكن بصورت خودكار حركت ميكنه و شما ??قط مسئوليت كشتن دشمنان و جمع آوري مهمات رو داريد.) انتخاب نام The Darkside بر اساس ا??زايش وحشت و ترس تو اين بازي بوده.

 

re_tdc2.gif re_tdc6.gif

 

داستان: Story

 

داستان اين بازي در اصل داستان Resident Evil 2 و Resident Evil - Code: Veronica به اضا??ه يك داستان جديد هست و ميشه گ??ت نسخه بازسازي شده اين دو بازي محسوب ميشه.

 

سناريوها: Scenarios

 

Operation Javier

 

در سال 2002 در آمريكاي شمالي Leon Kennedy به همراه دوست و همكارش Jack Krauser به دنبال Javier Hidalgo، يكي از سازندگان دارو از كمپاني آمبرلا مي گشتند. وقتي كه Leon و Jack به دهكده رسيدند با مردماني كه به زامبي تبديل شده بودند روبرو ميشن، در اين بين دختري رو به نام Manuela كه...

 

re_tdc8.gif re_tdc4.gif

 

Memories of a Lost City

 

اين سناريو داستان Resident Evil 2‌ رو بازگو ميكنه.

 

re_tdc7.gif re_tdc5.gif

 

Game of Oblivion

 

اين سناريو داستان Resident Evil - Code Veronica رو به تصوير ميكشه.

 

re_tdc10.gif re_tdc9.gif

 

Krauser's Hidden Story

 

اين سناريو هم داستان پشت پرده Jack Krauser‌ و تبديل شدن Manuela به هيولا بوسيله ويروس T-Veronica‌ رو بيان ميكنه.

 

re_tdc12.gif re_tdc11.gif

 

نقد و بررسي:

 

Resident Evil: The Darkside Chronicles در مقايسه با سري اول كرانيكلر، يعني The Umbrella Chroicles از تغييرات زيادي برخوردار هست، در اين سري شما شاهد سرگذشت و داستان هاي رزيدنت اويل دو، كد ورنيكا و عمليات هاوير هستيد. بازي شامل قسمت هاي مختل?? هست، اولين قسمت Archives هست كه شامل شخصيت ها، دشمنان، آيتم ها،‌ گزارش ها، ويديوها صدا ها و امتياز ها هست، در امتياز ها مسائلي مثه تعداد هدشات كردن زامبي ها و كمك به پارتنر مطرح ميشه. در قسمت ويديو ها شما مي تونيد دمو هاي بازي رو در صورت تمايل دوباره ببينيد. قسمت بعدي Score كه كه ركورد و امتياز شما در بازي رو ثبت ميكنه. قسمت بعدي كرانيكلز هست كه مي تونيد سناريوي مورد نظر رو انتخاب و بازي كنيد. قسمت بعدي Customize هست كه مي تونيد اسلحه هاي خودتون رو آپگريد كنيد. در شروع مي تونيد اسلحه مورد نظرتون رو انتخاب كنيد و به زامبي كشي بپردازيد. ت??اوت عمده اين سري با سري قبل نمايش پارتنر شماست كه خط خون مجزايي هم داره و اگر تو درد سر بيو??ته و نجاتش نديد ممكنه بازي رو از دست بديد. دوباره گياه براي كامل كردن سلامتي و اسپري براي بازي دوباره است??اده ميشه. حذ?? حركت هاي اكشن يكي از بزرگترين نقط ضع?? اين بازيه، همچنين آهنگسازي بازي كه متاس??انه در ضعي?? ترين سطح ساخته شده، موسيقي ها تغييرات زيادي با نسخه اورجينال ندارن. تمامي شخصيت ها و دشمنان به خوبي طراحي شدن، جز كركتر الكسيا آش??ورد كه نه سن و نه صدا و نه حتي چهره ش شبيه به نسخه اورجينال نيست. كشتن زامبي ها و هدشات كردنشون نسبت به سري قبل بهتر و جذاب تر شده، و شما به راحتي ميتونيد زامبي هارو هدشات كنيد. سناريو ها تغيير زيادي نداشتند ??قط محل وقوع رويدادها و باهم بودن شخصيت ها جز تغييرات محسوب ميشه. رئيس ها عالي طراحي شده، بعضي از رئيس ها بسيار ساده و بعضي ها بسيار سخت كشته ميشن، آقاي اكس و الكسيا از سخت ترين رئيس ها هستند. اما در يك نگاه آمبرلا كرانيكلز رو ماندگار و بهتر ميشه دونست. در لحظه مقابله با رئيس اگر از اسلحه هاي قوي است??اده كنيد اگر زودتر از موعد مقرر رئيس رو بكشيد خط خون رئيس از بين ميره اما خودش هنوز زنده است! از همه جالب تر مقابله با تيرا رئيس كد ورنيكا هست كه با وجود چشمان بسته براي شما بالانس ميزنه. تراكم حمله زامبي ها بسي بهتر از قبل شده، و از همه جالب تر كسب درآمد از طريق تيراندازي به در و ديوار هست. اين بازي رو ميشه براي تجديد خاطره و گذروندن وقت تا مدتي بازي كرد، اما امكان انتخاب حالت بازي از نكات غير معقول بود.

ویرایش شده توسط iman0013

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...