رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

آپدیت گوشی های htc از طریق ruu ( رام های رسمی )

پست های پیشنهاد شده

شرکت اچ تی سی آپدیت های رسمی خودش رو علاوه بر حالت Over the Air یا از طریق گوشی به حالت Rom Update Ultility هم ارائه میده که دارای ??رمت EXE هستند و نیازمند سیستم عامل ویندوز برای اجرا هستند . اما روش نصب آنها ....

 

ابتدا شما باید RUU متناسب با بیلد نامبرتون انتخاب کنین . ( برای چک کردن بیلدنامبر به مسیر Settings / About Phone / Software Information برین ) مثلا ??رض میکنیم که بیلد نامبرتون 3.12.515.7 باشه . این اعداد نشانگر موارد خاصی هستند . عدد اول (3) نشانگر تعداد آپدیت های گوشی که به ارتقا ورگن اندروید منجر شدن هست . مثلا دیزایر دیزایر با اندروید 2.1 وارد بازار شد و بیلدی مثل 1.1.111.1 داشت . اما با آپدیت به اندروید 2.2 به 2.1.111.1 تبدیل شد . اعداد دوم و چهارم نشانه آپدیت هایی برای ر??ع مشکلات است . اما عدد سوم که سه رقمی است نشانه منطقه گوشی است . رام هایی که ??ارسی رو درست نشون میدن در این مکان عدد 415 رو دارن که برای خاورمیانه هست . عدد 405 جهانی و سایر اعداد هم برای منطقه خاصی هستند . برای آپدیت شما باید بیلدنامبری بالاتر یا برابر با بیلد ??علیتون داشته باشین .

 

حالا برای نصب توصیه میشه که حتما آخرین ورژن HTC Sync رو نصب کنین تا درایورها به اخرین نسخه آپدیت بشن . بعد هم گوشی رو به کامپیوتر وصل کنین و Htc Sync رو در گوشی انتخاب کنین . ??ایل RUU رو اجرا کنین و طبق مراحل زیر پیش برین . (تصاویر زیر برای دیزایر هست اما مراحل کار کاملا شبیه همند و ??قط عکس گوشی ها ??رق می کند)

 

 

hdg-05.png

 

اولین تصویر به شما می گوید همه نرم ا??زار های گوشی شما به روز خواهد شد و اطاعات شما از قبیل SMS ها و مخاطبین پاک خواهند شد ، به شما در مورد محدودیت های آن (دوباره) هشدار داده که اطمینان حاصل کنید جهت نصب به اندازه کا??ی متخصص باشید !! بر روی Next کلیک کنید .

 

hdg-06.png

 

در این جا، تیک زدن کادر می پرسد که تل??ن به کامپیوتر تان متصل هست و ضمنا حالت های Standby و Hibernate هم در کامپیوتر غیر??عال است ، همچنین گوشی باید حداقل سی درصد شارژ داشته باشد، سپس بر روی Next کلیک کنید.

 

hdg-07.png

 

در قسمت image version بیلدنامبر ??علی گوشیتون نوشته شده ، بر روی Update کلیک کنید تا نسخه ??علی گوشی تان به روز گردد.

 

hdg-08.png

 

این بازبینی?? دوباره ی کاری است که می خواهید انجام دهید . در قسمت image version پایین بیلدنامبر گوشیتون بعد از آپدیت نوشته شده ، بر روی Next کلیک کنید تا تایید کنید که گوشی تان به روز خواهد شد . نوار پیشر??ت ظاهر خواهد شد که چگونگی نصب را نشان میدهد. از تل??ن و یا کامپیوتر تان در طول این زمان است??اده نکنید.

 

هنگامی که این ??رایند کامل شد (می تواند در حدود 10 تا 20 دقیقه طول بکشد) شما پیغام زیر را بر روی کامپیوتر تان خواهید دید .

 

hdg-10.png

 

تل??نتان راه اندازی مجدد خواهد شد و میتوانید از گوشی آپدیت شدتون لذت ببرین .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شرکت اچ تی سی آپدیت های رسمی خودش رو علاوه بر حالت over the air یا از طریق گوشی به حالت rom update ultility هم ارائه میده که دارای ??رمت exe هستند و نیازمند سیستم عامل ویندوز برای اجرا هستند . اما روش نصب آنها ....

 

ابتدا شما باید ruu متناسب با بیلد نامبرتون انتخاب کنین . ( برای چک کردن بیلدنامبر به مسیر settings / about phone / software information برین ) مثلا ??رض میکنیم که بیلد نامبرتون 3.12.515.7 باشه . این اعداد نشانگر موارد خاصی هستند . عدد اول (3) نشانگر تعداد آپدیت های گوشی که به ارتقا ورگن اندروید منجر شدن هست . مثلا دیزایر دیزایر با اندروید 2.1 وارد بازار شد و بیلدی مثل 1.1.111.1 داشت . اما با آپدیت به اندروید 2.2 به 2.1.111.1 تبدیل شد . اعداد دوم و چهارم نشانه آپدیت هایی برای ر??ع مشکلات است . اما عدد سوم که سه رقمی است نشانه منطقه گوشی است . رام هایی که ??ارسی رو درست نشون میدن در این مکان عدد 415 رو دارن که برای خاورمیانه هست . عدد 405 جهانی و سایر اعداد هم برای منطقه خاصی هستند . برای آپدیت شما باید بیلدنامبری بالاتر یا برابر با بیلد ??علیتون داشته باشین .

 

حالا برای نصب توصیه میشه که حتما آخرین ورژن htc sync رو نصب کنین تا درایورها به اخرین نسخه آپدیت بشن . بعد هم گوشی رو به کامپیوتر وصل کنین و htc sync رو در گوشی انتخاب کنین . ??ایل ruu رو اجرا کنین و طبق مراحل زیر پیش برین . (تصاویر زیر برای دیزایر هست اما مراحل کار کاملا شبیه همند و ??قط عکس گوشی ها ??رق می کند)

 

 

hdg-05.png

 

اولین تصویر به شما می گوید همه نرم ا??زار های گوشی شما به روز خواهد شد و اطاعات شما از قبیل sms ها و مخاطبین پاک خواهند شد ، به شما در مورد محدودیت های آن (دوباره) هشدار داده که اطمینان حاصل کنید جهت نصب به اندازه کا??ی متخصص باشید !! بر روی next کلیک کنید .

 

hdg-06.png

 

در این جا، تیک زدن کادر می پرسد که تل??ن به کامپیوتر تان متصل هست و ضمنا حالت های standby و hibernate هم در کامپیوتر غیر??عال است ، همچنین گوشی باید حداقل سی درصد شارژ داشته باشد، سپس بر روی next کلیک کنید.

 

hdg-07.png

 

در قسمت image version بیلدنامبر ??علی گوشیتون نوشته شده ، بر روی update کلیک کنید تا نسخه ??علی گوشی تان به روز گردد.

 

hdg-08.png

 

این بازبینی?? دوباره ی کاری است که می خواهید انجام دهید . در قسمت image version پایین بیلدنامبر گوشیتون بعد از آپدیت نوشته شده ، بر روی next کلیک کنید تا تایید کنید که گوشی تان به روز خواهد شد . نوار پیشر??ت ظاهر خواهد شد که چگونگی نصب را نشان میدهد. از تل??ن و یا کامپیوتر تان در طول این زمان است??اده نکنید.

 

هنگامی که این ??رایند کامل شد (می تواند در حدود 10 تا 20 دقیقه طول بکشد) شما پیغام زیر را بر روی کامپیوتر تان خواهید دید .

 

hdg-10.png

 

تل??نتان راه اندازی مجدد خواهد شد و میتوانید از گوشی آپدیت شدتون لذت ببرین .

این ruu رو از کجا باید بیاریم؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این ruu رو از کجا باید بیاریم؟؟؟

از سایت htc

همچنین از انجمن های تخصصی اندروید هم میشه گیر اورد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...