رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Mohamad

از مبتدی تا پیشرفته xbox360

پست های پیشنهاد شده

در این تاپیک مقالاتی در زمینه آموزش و تر??ند ... در باره xbox360 ارائه میشود لط??ا دوستان هم اگر مطلبی دارند ما را یاری کنند.

روش اتصال به سیستم X360 Live :

??Dial Up

ابتدا شما باید علاوه بر کنسول X360 و یک کامپیوتر 4 چیز دیگر داشته باشید:

1- کابل اتصال X360 به کامپیوتر

2- مودم خوب

3- کارت شبکه

4- اشتراک Gold برای X360 Live

 

ابتدا سیستم را خاموش کرده و کارت شبکه را داخل یکی از PCI های خالی قرار داده و پس از راه اندازی درایو آن نصب می کنید. راه اندازی مودم و سرویس Dial Up رو هم که بلدید. با کابل شبکه X360 و PC رو به هم وصل کنید. حالا باید تنظیمات لازم رو برای ارتباط با X360 Live انجام بدیم. پنجره ی My Computer خود را باز کنید. از منوی بالا گزینه ی Tools را انتخاب کرده و وارد Folder Option شوید. حالا به قسمت View بروید. تیک آخرین گزینه یعنی Use Simple file Sharing را بردارید تا غیر ??عال شود ( شکل شماره ی 1 ) حالا روی OK کلیک کنید. سپس به ص??خه ی My Network Places بروید. این گزینه در ستون سمت چپ وجود دارد.( شکل شماره ی 2 ) چنانچه شما Connection ندیدید روی گزینه ی View Network Connections کلیک کنید ( شکل شماره ی 3 ) حال دو Connection مربوط به شبکه ی Dial Up میبینید. اگر روی آیکون کارت شبکه علامت ق??ل وجود داشت یعنی Firewall (دیوار آتشین ) ??عال است. ما باید آن را غیر ??عال کنیم. روی آیکون اتصال به اینترنت راست کلیک کنید و Properties را بزنید. به قسمت Advanced بروید ( شکل شماره ی 4 ) در کادر دوم یعنی Internet Sharing Connection گزینه ی اول را تیک بزنید تا ??عال شود ( شکل شماره ی 5 ) حال روی OK کلیک کنید. حالا می بینید که زیر آیکون عکس دستی ظاهر شده است (شکل شماره ی 6 ) حالا باید تنظیمات IP را انجام دهیم. روی آیکون کارت شبکه راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید. از پنجره ی ظاهر شده گزینه ی آخر یعنی Internet Protocol (TCP/IP) را انتخاب کنید. یک پنجره باز می شود. آدرس IP به صورت اتوماتیک و پیش ??رض است. آن را روی Manual قرار دهید تا آدرس IP را خودتان دستی انجام دهید. باید یک IP مجاز مثل رقم های زیر وارد کنید ( شکل شماره ی 7 ):

کد:

 

IP address: 192.168.0.1 Subnet mask: 255.255.255.0 Gateway: 192.168.0.1

تنظیمات برای Dial_up تمام شد.

 

ADSL :

 

اگر شما دارای یک مودم ADSL هستید و از این سرویس است??اده می کنید روش کارتان بسیار ساده است. ??قط شما باید یک کابل Cross تهیه کنید ( توی مجتمع پایتخت کابل Cross ??تو ??راوون هست ) حال یک سر این کابل را به مودم ADSL و دیگری را به X360 متصل کنید.

 

تنظیمات X360 :

 

تنظیمات کامپیوتر به پایان رسید. حالا باید کنسول را نیز تنظیم کنیم. در محیط Dashboard ( منوی سیستم عامل X360 ) به قسمت Setting ( با رنگ بن??ش) ر??ته و Network Setting را انتخاب کنید. در قسمت Edit همون گزینه های IP و ... را میبینید. توجه کنید کابل شبکه باید وصل باشد.انتخاب IP را به حالت Manual تغییر دهید و رقم های زیر را تایپ کنید:

کد:

 

IP address: 192.168.0.1 Subnet mask: 255.255.255.0 Gateway: 192.168.0.1

سپس گزینه ی Done را زده و تنظیمات را Save کنید. سپس گزینه ی Test Xbox Connection را انتخاب کنید تا مراحل انجام تنظیمات تست و کنترل شود. پس از confirm شدن تمامی موارد Conection اتصال آماده است??اده است. در صورت بروز هر گونه مشکل دوباره آن را تست کنید. اگر هم IP را اشکال گر??ت باید درایو کارت شبکه را دوباره نصب کنید. بهتر است درایوی که ویندوز در آن نصب است ??رمت NTFS داشته باشد. پس از اتمام کار کنسول به قسمت Xbox Live می رود ( خوشحالی در ور کنید!! ) میدونم خیلی خسته اید پس یه چیزی بخورید

 

زیاد هم ذوق زده نشید. هنوز یه کارایی مونده !!! پس از t??تن به قسمت Xbox Live گزینه ی Join را انتخاب کنید. با ورود به شبکه ی Xbox Live باید مشخصات خود را در سایت مایکروسا??ت ثبت کنید. دقت کنید که مشخصات مربوط به مکان و زبان و کشور و شهر و ... را آمریکا انتخاب کنید تا با پیغام خطا روبرو نشوید و بتوانید از سیستم Xbox Live نیز به خوبی است??اده کنید. برای ZipCode می توانید مثلا از نام شهر CA و کد پستی 92656 است??اده کنید. راستی برای ورود به Xbox Live احتیاج است به یک Email در سایت MSN . پس از ورود به سایت www.MSN.com یک Email از سرویس Hotmail برای خودتان بسازید و در قسمت ثبت نام کنسول آدرس Email و Password را وارد کرده و Sign in کنید. به محیط Xbox Live خوش آمدید. خوب شرط می بندم با رسیدن به این قسمت تمام خستگیتان در می رود. راستی قیمت شارژ Xbox Live حدود 50 دلار هست که باید بخرید. (راهنمای خرید Xbox Live در قسمت بعدی )

 

تر??ند های Xbox Live :

 

خوب این تر??ند رو قبلا گ??تم ولی یه بار دیگه هم می گم:

همتون می دونید که با خریدن یک X360 Premium از یک ماه اشتراک Gold Live به صورت مجانی بهره مند می شید اما اگر می خواید که همیشه اشتراک Gold Live به صورت مجانی داشته باشید مراحل زیر را طی کنید :

 

1- پس از تمام شدن یک ماه شما باید یک پرو??ایل جدید بسازید.

2- اسم پرو??ایل باید عوض شده باشد و نباید همان اسم قبلی باشد

3- تنظیمات رزولیشن را تغییر دهید چون ??قط از رزولیشن مشخص می شود که این اولین است??اده از پرو??ایل نیست

4- به سایت مایکروسا??ت ر??ته و اگر E-mail خود رات ثبت کرده اید ویرایش کنید و ایمیل جدیدی بدهید.

5- و از لیست Gold Live را انتخاب کنید

 

راستی چون پرو??ایل جدید هست سوابق قبلی در نظر گر??ته نمی شود و شما یک تازه کار هستید ولی باز خیلی خوبه که پول نمی دهید سر هر ماه این کار ها را بکنید. اگر خواستید می توانید پرو??ایل قبلی را پاک کنید ممنون

 

Xbox Live باگ دارد؟

 

بله Xbox Live نیز باگ دارد اما نه خیلی زیاد. بازی مثل Gears of War عمرا یک باگ داشته باشه ( توی مولتی پلیر می گم ها ) ولی بازی مثل RS: Vegas پر باگ بود. اصلا نمیشد بازی کرد. باگ داشتن به 3 چیز ربط داره: 1- به خود شبکه ی Xbox Live که بعضی موقع ها خیلی کم مشکلاتی واسش پیش میاد که به خاطر کاربران زیادش هست. 2- IP که از آن است??اده می کنید 3- خود بازی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...