رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

ناتی داگ تایید کرد:نسخه ی اروپایی The Last of Us سانسور شده است

پست های پیشنهاد شده

20130603_the_last_of_us-250x71.png شرکت پر آوازه ی ناتی داگ اخیرا تایید کرده که آخرین بازی ساخته شده ی این شرکت یعنی The Last of Us در منطقه ی اروپا دستخوش برخی از سانسورها شده است.پس از سوال و جوابهای متعدد یک کاربر در این باره بلاخره ناتی داگ پستی را در ??روم پلی استیشن منتشر کرد که در ادامه ی مطلب میتوانید این توضیحات را مشاهده نمایید.

خون و خشونت بی اندازه(به مانند تیکه تیکه شدن گوشت و زخمی شدن) یکی از موضوعاتی است که مناطق مختل?? دنیا در این باره تصمیم میگیرند.پس برای اینکه ما بتوانیم بازی را در اروپا نیز به ??روش برسانیم مجبور بودیم برخی از تغیرات کوچک را ایجاد کنیم.

اگر شما نسخه ی North/South American را داشته باشید,هیچ سانسوری در کار نخواهد بود.اما نسخه های EU/UK برخی از سانسورها را خواهد داشت.

بر این اساس نسخه هایی که در اروپا و استرالیا منتشر شده بخش مولتی پلیر بازی نیز دارای برخی از سانسورها شده است.شاید بتوان از برخی از این سانسورها چشم پوشی کرد,اما در بخش Survivors که نهایت خشونت را نشان میدهد این سانسورها قطعا از جذابیت این بخش میکاهد.

همچنین ناتی داگ گ??ته است که در این باره هیچ کاری از دستشان بر نمی آید و این بخش از بازی ها به دست همان منطقه ای که بازی در آن منتشر شده است.

[h=3]منبع:گیم ??ا[/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

البته تایید شده که سانسور ??قط برای بخش مولتی بوده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...