رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

شایعه: باندل PS4 و PS Vita با قیمت ۵۰۰ دلار منتشر می شود

پست های پیشنهاد شده

article_post_width_PS4-Vita-bundle-250x136.jpgبنا به ویدئویی منتشر شده، به احتمال زیاد شرکت سونی باندلی را منتشر خواهد کرد که دارای هر دو کنسول PS4 و PS Vita خواهد بود تا بتوانید در کنار هم از کنسول خانگی و هم از کنسول دستی سونی لذت ببرید.

با توجه به ویدئویی عجیب و غیر رسمی که در وب سایت یوتوب منتشر شده است، سال بعد باندلی از سوی سونی منتشر خواهد که شامل کنسول خانگی PS4 و کنسول دستی PS Vita خواهد بود و قیمت آن هم ۴۹۹٫۹۹ دلار می باشد.

هنوز SONY هیچ واکنشی نسبت به این شایعه ی جالب توجه نشان نداده است اما به گ??ته ی Electronic Giant، این باندل منتشر خواهد شد تا بتوانید از هر دوی این کنسول ها در کنار هم است??اده کنید. همچنین می دانید که کنسول PS Vita کنترلر دوم PS4 محسوب می شود و این می تواند قدرت و جذابیت بازی هایی را که از این تطبیق است??اده کرده اند را، بیشتر کند. به علاوه این سایت گزارش داده که ویتا ??قط کنترلر دوم PS4 نیست و قابلیت های بیشتری بر روی این کنسول خواهد داشت.

چند روز پیش هم شرکت سونی از ??روش و محبوبیت نا امید کننده ی PS Vita خبر داده بود و عملکرد این کنسول را نا مناسب توصی?? کرده بود و ممکن است عرضه ی این کنسول با قیمت ۱۰۰ دلار در کنار PS4 که ارزشی معادل ۴۰۰ دلار را دارد، تا حدودی PS Vita را از عملکرد غیر قابل قبول دور تر کند.

اگر این باندل حقیقت داشته باشد، به احتمال زیاد تا پایان ماه جاری و در مراسم gamescom 2013 در شهر کلن آلمان از سوی سونی تایید خواهد شد.

گ??تنی است کنسول نسل هشتمی PlayStation 4 تا تعطیلات کریسمس پیش رو با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار منتشر خواهد شد.

اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد آیا حاضرید با هزینه ی ۵۰۰ دلار صاحب PS4 و PS Vita شوید؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه واقعیت داشته باشه که خیلی عالیه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدا کنه که واقعیت داشته باشه،??کرشو کردین اگه اینجوری بشه ps4 چه ??روشی میکنه، میترکونه،xbox one رو از دور خارج میکنه،ن??س xbox one رو میگیره داغووونش میکنه،هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ps4

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...