رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

خبرفوری:سایت رسمی Xbox تاریخ انتشار Xbox One را ۵ نوامبر اعلام کرد

پست های پیشنهاد شده

COD-Ghosts-Xbox-One-250x140.jpgکمپانی پر آوازه ی مایکروسا??ت در آخرین کن??رانس خود در E3 2013 تاریخ عرضه ی کنسول نسل بعدی خود را به طور دقیق مشخص نکرد و تنها اعلام کرد که این کنسول در نوامبر امسال عرضه خواهد شد.اما امروز,براساس اعلام وبسایت رسمی Xbox تاریخ عرضه ی دقیق این کنسول در ۵ نوامبر (۱۴ آبان) و همراه با انتشار Call of Duty: Ghosts اعلام شده است.

تا به امروز کنسول نسل بعدی مایکروسا??ت تاریخ دقیقی را برای عرضه نداشته است,اما امروز و براساس وبسایت رسمی ایکس باکس,اعلام شده است که این کنسول همراه با نسخه ی جدید ندای وظی??ه:ارواح و در تاریخ ۵ نوامبر( ۱۴ آبان) منتشر خواهد شد.

این خبر به هیچ وجه نمیتواند اشتباه و غلط باشد,زیرا مالک اصلی این سایت کمپانی مایکروسا??ت میباشد و همچنین از طر??ی دیگر تاریخ عرضه ی نسخه ی جدید ندای وظی??ه نیز در تاریخ ۵ نوامبر است.

خبرهای بسیاری در رابطه با اینکه کدام یک از کنسولهای نسل هشتمی زودتر به بازار عرضه خواهد شد به گوش میرسد,اما بسیار غیر ممکن است که کنسول نسل بعدی سونی زودتر از این تاریخ و در ماه سپتامبر عرضه شود.!!!!!

پس با ما همراه باشید تا اگر کمپانی سونی تصمیم بر این گر??ت که کنسول خود را یک ه??ته زودتر از مایکروسا??ت عرضه کند که عملا این کاری غیر ممکن است,شما را در جریان بگذاریم.

[h=3][/h]

 


به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...