رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

Assassin’s Creed 4 برای دارا بودن گرافیکی بالا در نسل بعد از قدرت pc استفاده کرده است

پست های پیشنهاد شده

assassins-creed-4-black-flag1-250x140.jpgبا ورود به نسل جدیدی از کنسول ها همه ی ما انتظار داریم که در گرا??یک بازی ها تغییراتی بزرگ به وجود آید و بیش از بیش واقعی تر جلوه داده شوند. در این بین Assassin’s Creed 4: Black Flag هم از این قاعده مستثنی نیست و همه انتظار دارند که این عنوان پیشر??ت خوبی از لحاظ گرا??یک داشته باشد و یوبی سا??ت هم با آگاهی از این مسیله برای ساخت بازی در نسل بعد از قدرت پلت??رم pc بهره برده و به شدت هم از این پلت??رم تعری?? کرده است.

Sylvain Trottier دستیار تهیه کننده ی این بازی در این مورد اظهار داشته است :

برای مدت طولانی PC بستر آزمایشات ما برای نسل بعدی بوده است و این به خاطر دارا بودن DX11 و این که می توانیم RAM بیشتری داشته باشیم می باشد.

این نزدیک ترین چیز به کنسول های نسل بعدی بود. بله ، pc همیشه یک گام جلوتر از هر نسلی از کنسول ها می باشد و بنابر این ما هنوز هم از این تکنولوژی است??اده کنیم و پس از آن از چیز های دیگری که می توانیم در Assassin’s Creed از آن بهره مند شویم هم است??اده می کنیم. برای مثال ما با است??اده از DX11 بر روی نسخه ی pc بازی Assassin’s Creed 3 کار می کردیم و این سرآغازی برایمان شد که پایه های DX11 GPU را بر روی کنسول های نسل بعد هم ایجاد کنیم.

در نسل بعدی ما از موارد با ارزشی که در این نسل داریم است??اده می کنیم و وضوح آن را ا??زایش خواهیم داد و ??یزیکی از گیاهان را به بازی اضا??ه کرده ایم که با وزش باد حرکت می کنند و شما نمی توانید چنین چیزی را در نسخه ی نسل ??علی این بازی ببینید.

اثرات واقع گرایانه ی دیگری که می توانیم در نسخه ی نسل بعدی Assassin’s Creed 4: Black Flag ببینیم ، شامل حیات وحش واقع گرایانه تر مانند حرکت حشرات بر روی درختان ، مه غلیظی که بر روی دریا ایجاد می شود ، بوته های بهتر و .. می باشند.

3_26066.nphd.jpgAssassin’s Creed 4

Assassin’s Creed 4: Black Flag در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ آبان ۱۳۹۲ ) برای X360 / PS3 / Wii U منتشر خواهد شد. البته نسخه های ps4 / xbox one هنوز تاریخ عرضه ی دقیقی ندارند و نسخه ی pc هم با مدتی تاخیر خواهد آمد . البته یوبی سا??ت در گذشته تایید کرده بود که نسخه ی pc این بازی دارای گرا??یک نسل بعدی خواهد بود و به خاطر این است که نسخه ی pc با مدتی تاخیر می آید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...