رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

مایکروسافت : Xbox One در تاریخ ۵ نوامبر منتشر نمی شود

پست های پیشنهاد شده

call_of_duty_ghosts-250x154.jpgاگر خبر ها را دنبال کرده باشید حتما می دانید که مایکروسا??ت در سایت رسمی خود و در قسمت محصولات ، تاریخ انتشار نسخه ی نسل بعدی Call of Duty: Ghosts را ۵ نوامبر اعلام کرده بود و این خبر باعث شد که بسیاری به این نتیجه برسند که کنسول Xbox One هم در همین روز منتشر می شود. ولی حال به نظر می رسد که مایکروسا??ت مقداری عجله کرده بود ، چرا که به تازگی این تاریخ انتشار را برداشته است.

به تازگی مایکروسا??ت در یک بروز رسانی که در ص??حه پیش ??روش Call of Duty: Ghosts داشته مقداری تغییرات اعمال کرده است و می توانیم ببینیم که تاریخ انتشار نسخه ی xbox one بازی Call of Duty: Ghosts بزودی اعلام شده است.

این ??قط یک چیز را ثابت ی کند و آن هم این که مایکروسا??ت قصد ندارد بر خلا?? خبر های قبلی کنسول Xbox One را در تاریخ ۵ نوامبر منتشر کند و باز هم باید منتظر ماند و دید که سرانجام مایکروسا??ت چه موقعی راضی می شود که تاریخ عرضه ی دقیق این کنسول نسل بعدی خود را بگوید.

شما همچنین می توانید این تصویر را که مربوط به قسمت محصولات سایت مایکروسا??ت می باشد در زیر مشاهده ??رمایید و همان طور که می بینید نسخه ی نسل ??علی Call of Duty: Ghosts در همان ۵ نوامبر ( ۱۴ آبان ) عرضه می شود ، ولی تاریخ انتشار نسخه ی نسل بعدی دچار تغییرات شده و همچنان مشخص نیست :

call-of-duty-ghost-xbox-one.png

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...