رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

سونی : ۸۰ درصد از مشتریان ps4 را انتخاب می کنند

پست های پیشنهاد شده

PlayStation-4_official1-250x140.jpgاین طور که پیداست ps4 توانسته علاقه ی بسیاری از مصر?? کنندگان را نسبت به خود جلب کند. چرا که سونی اعلام کرده است که در یک نظرسنجی که مربوط به کسول های نسل بعدی با حضور PlayStation 4 ، Xbox One و Wii U بوده ، ۸۰ درصد از مصر?? کنندگان PlayStation 4 را کنسول مورد علاقه ی خود در نسل بعدی نامیده اند.

Masaru Kato از سونی در ان مورد اعلام کرده است که ۸۰ درصد از مردم PlayStation 4 را به دیگر کنسول ها ترجیح می دهند. همچنین او اظهار داشته است که نمایشی که سونی در E3 داشت بسیار مثبت بود و در مورد نتایج این نظر سنجی هم اعلام کرده است :

نتایج این نظر سنجی بسیار دلگرم کننده است . ما در حال انجام ح??ظ بهترین چیپ ست هایی که داریم می باشیم و ظر??یت کا??ی از این کنسول را برای پاسخ گویی به تقاضاهایی که در زمان انتشار ps4 به وجود خواهد آمد را هم داریم.

البته نکته ی جالب اینجاست که Masaru Kato هیچ اشاره ای نکرده است که این نظرسنجی کجا و یا توسط چه کسی انجام شده ، ولی هیچ کس این حقیقت را انکار نمی کند که سونی از زمان رونمایی از PS4 در ماه ??وریه تا به حال ، توانسته نظر بسیاری از مردم را به کنسول خود جلب کند با تشکر از سایت گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این جمله سونی میک بیلیو کاملا درسته

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...