رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

مایکروسافت : بازی های xbox one دارای قفل منطقه ای نمی باشند

پست های پیشنهاد شده

20130814_xbox_one-250x71.jpgXbox One در هشت کشور با تاخیر عرضه خواهد شد و ممکن است که دلایلی مثل ق??ل منطقه ای پشت این کار بشد ، ولی مایکروسا??ت یک بار دیگر موضع خود را در مقابل ق??ل منطقه ای یا همان region locked اعلام کرد و بر خلا?? حر?? های اولیه ی این شرکت ، در Xbox One خبری از ق??ل منطقه ای نخواهد بود و شما می توانید در هر کشوری که هستید بازی خودتان را بر روی هر کنسول Xbox One اجرا کنید.

یک سخنگوی مایکروسا??ت در بیانه ای خطاب به Eurogamer اعلام کرده است :

وقتی که کنسول را در ماه نوامبر منتشر کردیم ما از Xbox One در ۱۳ کشور پشتیبانی خواهیم کرد. اما Xbox One ممکن است که در تمامی کشورها هم قابل است??اده باشد از جمله بازارهایی که جزو لیست ما نیستند. علاوه بر این بازی های Xbox One دارای ق??ل منطقه ای نمی باشند و شما می توانید در هر کشوری که هستید بازی خودتان را بر روی هر کنسول Xbox One اجرا کنید.

برای برخی از انتقالاتی که در Xbox Live رخ می دهد شما نیاز به یک پرداخت معتبر دارید ، اما ممکن است که برخی از محتویات در خارج از بازارهایی که ما تعیین کردیم و با توجه به محدودیت های جغرا??یای در دسترس نباشند.

Albert Penello از مایکروسا??ت در پاسخ به سوال یک کاربر در NeoGAF چند نکته را در مورد Xbox One روشن کرده است وی تایید کرده است که تمامی بازی های Xbox One به صورت منطقه ی آزاد می باشند و در هر نقطه از جهان این کنسول کار خواهد کرد.

وی در این مورد ا??زوده است :

شما می توانید از ۱۳ بازار دیجیتالی که مربوط به بازارهای انتشار کنسول ما هستند است??اده کنید. ما ??رض می کنیم که شما از یک ابزار پرداخت معتبر برای این کشورها است??اده می کنید.

در حال حاضر اگر شما از کارت های پیش پرداخت است??اده کنید ، شما هنوز هم می توانید از موسیقی ها و محتویات ویدیویی با توجه به محدودیت های جغرا??یایی که دارید است??اده کنید. ( به عنوان مثال Netflix تنها در کشورهایی کار می کند که مورد پشتیبانی ما هستند. )

Xbox One در ماه نوامبر منتشر خواهد شد. ​با تشکر از سایت گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...