رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

شایعه: سونی قصد دارد با همکاری Viacom برنامه های تلویزیونی را بر روی Ps4 بیاورد

پست های پیشنهاد شده

PS4-E3-trailer-250x141.jpgXbox One قدم بلندی با شعار “all-in-one??? برداشته است.با این کنسول می شود بازی کرد،??یلم دید و احتمالا برنامه های بزرگی که مایکروسا??ت برای آن در نظر گر??ته است.ممکن است سونی با برداشتن قدمی مت??اوت و منتشر کردن عنوان های ناب انحصاری تصمیم داشته باشد راه جداگانه ای را ادامه دهد،اما گزارش های جدید اعلام میکند که آنها قصد ندارند اجازه بدهند که مایکروسا??ت تمام دنیای سرگرمی را در بر بگیرد.

این گزارش ها اعلام میکند که سونی با مذاکراتی که با Viacom داشته قصد دارد سرویس اینترنتی تلویزیونی خود را با کمک این کمپانی راه اندازی کند که شامل شبکه هایی شامل MTV و Nickelodeon می باشد.از آنجایی که سونی به طور رسمی این قابلیت منحصر به ??رد را تایید نکرده است،این گزارشات نشان میدهد که سونی قصد دارد برنامه های تلویزیونی را نیز به Ps4 بیاورد.

همچنین این گزارشات اعلام میکند که اگر سونی قصد برانجام این کار داشته باشد،آنها این نقشه های خود را در اوایل سال ۲۰۱۴ عملی میکنند و قابلیت برنامه های تلویزیونی را از اوایل این سال به Ps4 می آورند.

از آنجایی که دیدن برنامه های تلویزیون در Xbox One به صورت کابلی و پولی است،این قابلیت میتواند برای طر??داران بسیار خوشحال کننده باشد.

باید منتظر ماند و دید که عکس العمل های سونی نسبت به این قابلیت چیست! با تشکرازسایت گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...