رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saman mi

تحلیل و بررسی بازی ها وکنسول های جدید

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

بروزترین خبرهاازسایت های خبری معرو?? ایرانی

 

 

 

s359_Capture.png

 

w6587_21.png

 

o6816_.png

ویرایش شده توسط saman mi

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
جیب است… یک وقتهایی گذشته ات در پی تو می آید تا بگیرد آن انتقامی که خیلی وقت است میخواهد.عجیب است هر خطایی را کردم جوابش را خیلی زود گر??تم پس قرار است تاوان چه گناهی را پس بدهم در جهنم خدا؟من خانواده ام را میخواستم.من برای آنها همه کار کردم.گاهی گذشته ات نمیگذارد جبران کنید.نمیگذارد خوب شوید.نمیگذارد آب خوشی از گلویتان پایین رود.من به گذشته ام باختم.به گناهانم.همیشه سعی کردم از هیچ چیز هراسی نداشته باشم ولی اشتباهم این بود که بایستی سعی میکردم از گناهانم بترسم!رستگاریم چند لحظه بیشتر به طول نینجامید.رستگاریم با مرگم شروع شد.گلوله هایی که ص?? کشیده به پیکر بی جانم برخورد میکردند ??ریادی از رستگار شدنم را ندا میدادند.رستگاریم مبارک.تاوان گذشته ام,تاوان خطاهایم,کمرم را شکست.سرنوشت بازیچه خوبی نیست.اهل شوخی نیست.لبخندت را شوخیت را نمی??همد.سرنوشت من رستگاریم را شوخی گر??ت.اما چیزی از خود بر جای گذاشته ام که پاسخ زخمهایی بود که بی دلیل و با تعجیل به سراغم آمدند.جک انتقامم را خواهد گر??ت…

JOHN MARSTON

john-01.jpg

بدشانسی در بدو تولد ۱۸۷۳ جان چشم بر جهان گشود.یک مهاجر اسکاتلندی که بعدها چشمانش را از دست داد و بعدتر به دلیل بیماری جانش را. او کسی نبود جز پدر نگون بخت جان.مادرش حال و اوضاع مناسبی نداشت!او نیز در سال ۱۸۷۳یعنی زمان تولد جان، جانش را از دست داد.۸ ساله بود که پدرش را از دست داد و تا سال ۱۸۹۰ بود که در یتیم خانه ماند. او از آنجا ??رار کرد در حالیکه ۱۷ سال داشت و با ابیگل ازدواج کرد.او سپس به گروه داچ پیوست.هم او و هم همسرش ابیگل.راه و روش زندگی به سبک وسترن را آموختند.جان در این گروه دست به سرقت و جنایت میزد و به گ??ته خویش آنها منبع را از ثروتمندان میگر??تند و به ??قرا میدادند.در یکی از سرقتها جان زخمی میشود و این باعث آن شد تا جان گروه را ترک کند و به خانواده خویش برسد.یعنی ابیگل و جک که تک پسر او بود و البته دختری که به دلیل بیماری نامشخص جانش را از دست داده بود.جان قصد داشت انسان خوبی باشد ولی گذشته ا??راد قابل پاک شدن نیست.اگر جبران پذیر بود که هیچ وگرنه بایستی تاوانش را داد.ماجرا از این قرار شد.دولت ??درال قصد احداث د??تری برای تحقیق و نابودی خلا??کاران داشت.برای این کار ادگار راس مسئول شد.او طبق تحقیقاتش به داچ و بیل ویلیامسون یعنی خلا??کاران بزرگ رسید.او با اندکی تحقیق بیشتر متوجه شد جان مارستون از گروه بیرون کشیده است و دست از خلا?? باز کشیده.برای همین تصمیم گر??ت او را وارد قصه کند تا دخل داچ و بیل را بیاورد.برای این امر خانواده او را به گروگان گر??ت.جان نیز مجبور به انجام این کار شد.بیل ویلیاسون شریک جان در مزرعه بود و همچنین مقر اصلی او قلعه FORT MERCER بود.شایعه بوده است که وی با ابیگل همسر جان نیز رابطه ج.ن.س.ی داشته است.داچ نیز میشود گ??ت او جان را به این جا رساند و تیراندازی و نحوه زندگی در غرب را به وی یاد داد.او رهبر گروه گانگستری بود.او در ابتدا آرمان گرا و با هد?? برای کمک به مردم ??قیر وارد این بازیها شد ولی بعدها با جرم و جنایات و سرقتها و بدست آوردن پول زیاد شخصیتش برگشت و سرکش شد و حتی خیلیها از گروهش سر همین تغییر ر??تار خروج کردند.طی ماجراهایی که ات??اق می ا??تد و ما برای شما خواهیم گ??ت جان او را در بالای کوهی گیر می اندازد و وی نیز خود را به پایین پرتاب میکند البته چند جمله اینکه آنها تو را ??ریب دادند و دروغ گو هستند میگوید سپس خود کشی میکند.

JOHN-03.jpg

بکششون بیا ببرشون ماجرا از این قرار شد که جان بیل و داچ و هاویر را میکشد و سپس به سراغ خانواده اش می آید.جان به سراغ بیل میرود و او نیز با گلوله ای مهمان نوازی میکند از جان و او زخمی و بیهوش میشود.خانم بانی از او مراقبت کرده و او نیز در انجام اموری مانند کشتار حیوانات که مزاحمت ایجاد کردند و ا??رادی که انبار را آتش زدند به وی کمک میکند.همینطور او به کلانترها در شهرها برای دستگیری و کشتن یکسری یاغی نیز کمک میکند.او دیگر تبهکار نیست.او دگر برای ت??ریح یا پول آدم نمیکشد.او برای رستگاریش میجنگد.او برای خانواده اش میجنگد و این بالاترین هد?? یک مرد میتواند باشد.بعد از حملاتی توسط جان با کلانتر به مقر بیل وی به مکزیک ??رار میکند و جان در آنجا ماجراهایی را تجربه میکند.??رماندار یکی از شهرهای مکزیک به همراه مشاورش دست به ظلم و آشوب میزنند.جان برای بدست آوردن اطلاعات از بیل و اسکوئلا مجبور است تا با وی همکاری کند.مخال??ان را سرکوب کرده ولی بعد همین ??رماندار دستور کشتن وی را صادر میکند.در درگیریهایی که ات??اق می ا??تد در نهایت جان هم بیل و هم ??رماندار نا به کار را از بین میبرد.او به بلک واتر برگشته و ادگار مرگ داچ را اینبار میخواهد.پس از تعقیب و گریزهای ??راوان داچ به سرنوشت خودکشی میرسد همانطور که بیان کردیم.ادگار مکان خانواده وی را به جان میگوید.او به آغوش خانوادش برمیگردد و به خوشی زندگی میکند.تا اینکه روزی ا??راد ادگار راس به مزرعه و خانه و کاشانه وی حمله میکنند.آنها عموی ابیگل را کشته و قصد از بین بردن تمام اعضای خانواده را داشتند.جان در نهایت توانست ابیگل و پسرش جک را از طریق اصطبل ??راری بدهد.اما خودش تنها در آنجا باقی ماند.

john-02.jpg

رستگاری در چند لحظه جان میدانست در بیرون از اصطبل چه انتظارش را میکشد.میدانست مردهای زیادی برای مرگ او پول گر??ته اند. میدانست راهی برای مقابله با این همه گلوله نیست.اما چرا, اینگار راهی وجود دارد.همیشه راهی هست.لمس گلوله ها.بوییدن طعم تلخ آنها.حس کردن داغی آنها پس از برخورد با عضلات و با??تهای بدن.آن هم برخی مواقع لذتی دارد.خانواده اش را نجات داد.تمام لذتش و هد??ش در زندگی همین بود.مو??ق شد.رستگار شد.رستگاری قیمتی دارد.جبران گذشته تاوانی دارد.بکشی میکشند تو را.خون بریزی خونت ریخته خواهد شد.یک چیز را در تنهایی و سکوت و گر??تن تصمیم برای مرگ آموخت.میشود با دردها کنار آمد.خواه ناخواه آنها در کنارت خواهند بود.جان بیرون آمد. ولی میدانست نباید انتظار کیک تولد و جمله رستگاریت مبارک باشد.میدانست گلوله رحمی ندارد و محبتی را نمیشناسد.گاهی مدارا کردن بهترین نشانه عقل و رستگاریست.او با گلوله ها مدارا کرد.او رستگار شد.صحنه گلوله باران شدن وی مرا به یاد صحنه گلوله باران شدن سانتینو در ??یلم پدرخوانده ۱ می اندازد.او نیز برای خواهرش قربانی شد و جان نیز برای خانواده اش برای رستگاریش رستگار شد.سالیانی بعد جک که حلال زاده بوده و خون جان در رگ هایش بود انتقام پدر خویش را از ادگار میگیرد.همه با هم بر سر مزار جان ,مردی که خواست جبران کند.خواست تغییر کند.اما هر گذشته تاری تاوانی دارد…

سلام،

واقعا این بازی ارزش وقت گذاشتن و بازی کردن رو داره...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود تمامی کن??رانس های Gamescom

 

همانطور که می دانید کن??رانس سه کمپانی بزرگ صنعت بازیEA , مایکروسا??ت و سونی در جریان نمایشگاه Gamescom برگزار شد که در این قسمت می توانید این کن??رانس ها را با ۳ کی??یت دانلود کنید

در این کن??رانس ها چندین تریلر و بازی جدید به نمایش گذاشته شد همچنین توضیحات کاملی در موردکنسول های نسل بعد داده شده است

کن??رانس مایکروسا??ت

FullHD

HD

SD

کن??رانس سونی

FullHD

SD

کن??رانس EA

FullHD

HD

SD

[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Gamescom 2013:عنوان Beyond Two Souls درای بخش چند ن??ره خواهد بود

 

Beyond_Two_Souls-250x140.jpg

به تازگی استاد David Cage اعلام کرده است که عنوان جدید آنها یعنی Beyond Two Souls دارای بخش چند ن??ره خواهد بود.اما بخش چند ن??ره تنها به صورت دو ن??ره قابل بازی خواهد بود و شخص دوم باید کنترل Aiden روح مورد نظر در بازی را بر دست بگیرد.همچنین دیوید کیج اعلام کرده است که این قابلیت به بازیکنان اجازه می دهد که از تل??ن های هوشمند و تبلت های خود به جای کنترلر است??اده کنند.

دیوید کیج اعلام کرده است که زمانی که بازیکنان به صورت تنها این بازی را اجرا می کنند، میتوانند بین شخصیت Jodie شخصیت اصلی بازی و Aiden روحی که به او متصل است تغییر کنند.

در حالت دو ن??ره،با زدن دکمه ی مثلث شما کنترل شخصیت Aiden را بر عهده می گیرید.همچنین در حالت دو ن??ره شما نمی توانید به صورت متداوم کنترل Jodie و Aiden را در اختیار بگیرید.

Dual Mode(حالت دو ن??ره) به این معنی است که زمانی که شما کنترل شخصیت Aiden را به دست میگیرید،شخصی که کنترل Jodie را در اختیار دارد باید صبر کند تا نوبت او بشود.آقای دیوید کیج اعلام کرده اند به این دلیل این بخش را به بازی اضا??ه کرده اند تا بتوانند بازیکنان را بیشتر در بازی در گیر کنند.

تل??ن ها و تبلت ها بیشتر از آنچه که ??کرش را بکنید به صورت دقیق عمل خواهند کرد و نام این قابلیت نیز “Beyond Touch??? نامیده شده است.همچنین در آخر نیز اعلام شده است که هر دوی بازیکنان می توانند از موبایل ها و تبلت های خود است??اده کنند.

عنوان Beyond Two Souls در تاریخ ۸ اکتبر به صورت انحصاری برای Ps3 عرضه خواهد شد.

grand_theft_auto_iv1.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Ellen Page از پروتاگونیست عنوان The Last Of Us ابراز نارضایتی کرد !

 

2521346_11347592_lz-250x125.jpgازیگر نقش شخصیت جودی هلمز در عنوان Beyond Two Souls یعنی خانم Ellen Page از سواست??اده ناتی داگ از چهره اش برای خلق الی ابراز تاس?? و نارضایتی کرد ! اطلاعات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد … یکی از عناوین مهم کنسول PS3، عناون بعدی استدیو Quantic Deam’s یعنی Beyond Two Souls است. این عنوان به بررسی ۱۵ سال از زندگی دختر جوانی به نام جودی هلمز می پردازد. بازیگر دوست داشتنی هالیوودی، ا??ل??ن پیج در نقش جودی هلمز بازی خواهد کرد. چندی پیش در برنامه مصاحبه Reddit با وی او از شباهت الی به خودش ابراز نارضایتی نمود و این کار ناتی داگ را یک سواست??اده بزرگ نامید ! وی در آن برنامه گ??ت:

آنان از چهره من است??اده کرده اند اما من تنها در عنوانی نقش آ??رینی کرده ام که Beyond Two Souls نام دارد، نه The Last Of Us ! این باعث نارضایتی است و این کار از ناتی داگ انتظار نمیر??ت !

او در پستی نیز اظهار کرد:

کار استاد دیوید کیج قابل توجه است و من از کار وی قدردانی میکنم و این اولین تجربه ی بازیگری من در حیطه دنیای گیم است. بسیار خوشحالم ! من تا به حال بازیهای زیادی بازی کردم. از کودکی عاشق سونیک بودم. تمام وقتم را با برادرم به بازی کردن NHL میپرداختم. سپس من به پلی استیشن روی آوردم و عاشق FIFA شدم. آخرین بازی که تمام کردم Tomb Raider بود که خیلی لذت بردم و آن را در ۱۲ ساعت به اتمام رساندم.

نیل دراکمن در پاسخ به سخنان الن پیج گ??ت:

ما سعی کردیم که چهره ی الی را براساس صداپیشه اش خانم اشلی جانسون طراحی کنیم که مخاطب ارتباط بیشتری با وی برقرار کرده و الی را به عنوان نوجوان کوچکی بپذیرد.

این دلایل دراکمن بود. عنوان Beyond Two Souls در ۸ اکتبر امسال به طور انحصاری برای PS3 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست ؟ آیا الی بیشتر به الن پیج شباهت دارد یا به خودش ؟!

The-Last-of-Us_new-5.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تاریخ انتشار Rain انحصاری PlayStation مشخص شد

 

یکی از بازی هایی که بسیار برای خود طر??دار پیدا کرده و در سبک ۲D نیز می باشد عنوان Rain می باشد.این بازی در سبک ماجراجویانه می باشد و یکی از ارکان اصلی گیم پلی بازی باران می باشد که در بازی جریان دارد.پس از پرسش های طر??داران در رابطه با تاریخ انتشار این عنوان بلاخره سونی جواب آنها را داد و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

سونی تاریخ انتشار این عنوان را یک اکتبر برای آمریکای شمالی،۲ اکتبر برای اروپا و ۳ اکتبر برای ژاپن اعلام کرد.همچنین این عنوان برای پیش خرید در اروپا و آمریکای شمالی آماده است و مزایای پیش خرید آن نیز شامل،موزیک های بازی، آواتار شخصیت اصلی و همچنین یک تم داینامیک بمی باشد.

داستان این بازی در این رابطه است که شما در نقش یک پسر بچه نامرئی می باشید و این پسربچه تنها زمانی که باران می آید ظاهر می شود.او با یک دختر دیگر که به مانند خودش است در یک دنیای بارانی گیر کرده است و آنها باید از یک موجود روح مانند که میخواهد آنها را شکار کند نجات یابند.

این بازی تنها در PlayStation Network و به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.Rain-250x71.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Gamescom 2013:تصاویر جدید از عنوان انحصاری Infamous:Second Son منتشر شد[/h]

infamous-second-son-banner-250x71.jpgاز جمله عناوینی که در کن??رانس مطبوعاتی شرکت سونی در نمایشگاه درحال برگزاری GamesCom 2013 نمایش بسیار هیجان انگیزی داشت،نسخه ی جدید و در حال توسعه ی سری بازی های Infamous تحت عنوان “??رزند دوم??? بود و از آنجا که یک تریلر در خصوص این عنوان لانچ کنسول PS4 در مکان برگزاری کن??رانس کمپانی سونی به نمایش در آمد،حال به تازگی نیز چند تصویر بسیار زیبا در خصوص تریلر این عنوان منتشر گردیده که در ادامه میتوانید این تصاویر را مشاهده ب??رمایید:

image_infamous_second_son-22858-2661_0005.jpgimage_infamous_second_son-22858-2661_0004.jpgimage_infamous_second_son-22858-2661_0003.jpgimage_infamous_second_son-22858-2661_0002.jpgimage_infamous_second_son-22858-2661_0001.jpg

عنوان Infamous:Second Son همزمان با عرضه ی رسمی کنسول PS4،انتشار می یابد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Driveclub | جاه‌طلب‌ترین ریسینگ تاریخ

2xqma6ky0n5qvoxtgj78.jpg

Driveclub عنوانی است که قصد دارد نظر شما درباره‌ی را مسابقه دادن آنلاین عوض کند. بسیاری از مردم از بازی کردن عناوین ریسینگ به صورت آنلاین می‌ترسند و این در حالی است که این روزها بخش چند ن??ره‌ی آنلاین در سبک‌هایی مانند شوتر اول شخص، به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی‌ها تبدیل شده‌ است. سری Need for Speed با قابلیت Autolog امرانه‌ی خود، توانست هشت بازیکن را در یک رقابت سالم کنار هم جمع کند، بدون آنکه هیچ یک نسبت به دیگری برتری خاصی داشته باشند. Evolution Studios قصد دارد یک گام جلوتر برود. آن‌ها می‌خواهند ریسینگی آنلاین به یکپارچگی و ??راگیری Call of Duty بسازند.

ایده‌ی Driveclub حدود 10 سال است که ذهن اعضای Evolution Studios را به خود مشغول کرده است. هنگامی که این استودیو در سال‌های ابتدایی 2000 مشغول ساخت عناوین رالی برای کنسول PS2 بود، همیشه به ??کر ساخت عنوانی بود که بتوانید در آن بهترین ماشین‌های جهان را در لوکیشن‌های خیره کننده‌ای برانید و همه‌ی این‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

driveclub_2013_05-08-13_003.jpg_600.jpg

اما این تیم، حتی در عصر Playstation 3 نیز احساس می‌کرد که تکنولوژی لازم برای این کار وجود ندارد و مهم‌تر از آن، مخاطبین چنین چیزی را نمی‌خواهند، بخش آنلاین بازی‌ها در سلطه‌ی بازی‌های شوتر قرار گر??ته بود و این چیزی بود که بازیکنان حر??ه‌ای و هاردکور می‌خواستند. اما ناگهان دوره‌ی شبکه‌ها و بازی‌های اجتماعی از ناکجا آباد ??را رسید و کاملا مشخص بود که عصر جدیدی از بازی‌های ??وق ارتباطی خواهد آمد.

Driveclub عنوانی است که حول محور و موضوع دار و دسته می چرخد. شرکت کنندگان می‌توانند تیم‌های 12 ن??ری برای خود بسازند و یا اینکه به یک تیم ملحق شوند و پس از آن می‌توانند در انواع و اقسام رقابت‌ها و مسابقات شرکت کنند که بعضی از آن‌ها توسط بازی ارائه می‌شود و بعضی دیگر را تیم‌ها خودشان می‌سازند. برنده شدن در رویدادهای بازی، برای شما "شهرت" یا “fame??? به همراه می‌آورد (که در واقع حکم XP در بازی‌های ریسینگ را دارد) و با است??اده از آن می‌توانید به ماشین‌های بهتر و مسابقات بیشتری دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید ??قط در یک باشگاه عضویت داشته باشید اما هر موقع که دوست داشتید می‌توانید استعداد و توانایی خود را به تیم دیگری هدیه دهید. به محض اینکه وارد باشگاهی شدید، بخشی از بردهای آن‌ها نصیب شما می‌شود و از مزایای سطحشان نیز سود می‌برید. به علاوه می‌توانید بازیکنان با استعداد تیم‌های دیگر را از طریق سیستم پیام رسانی که در بازی وجود دارد، متقاعد کنید که به تیم شما بپیوندند. م??هوم بازی کاملا ساده است: همه چیز و همه کس به هم مرتبط هستند.

driveclub_2013_06-11-13_003.jpg_600.jpg

Matt Southern کارگردان استودیو می‌گوید: " هنگامی که چند سال پیش از ما خواستند که برای انتشار کنسولی یک IP جدید بسازیم، ما بلا??اصله می‌دانستیم که کدام ایده را انتخاب کنیم. ما با خود ??کر کردیم که، خوب، ما چندین سال است که این م??هوم را به آرامی جوشانده‌ایم، ما احساس کردیم که زمان مناسبی است چراکه بازی‌های شبکه‌ای به بلوغ رسیده‌اند."

Driveclub ساختار باشگاه محور خود را از دو ژانر مت??اوت الهام می‌گیرد: سبک شوتر اول شخص و MMORPG. کارگردان استودیوی Evolution در این مورد می‌گوید: " قبل از انتشار PS3، هر کریسمس بازی اول یک شبیه ساز ریسینگ بود، معمولا NFS، تا جایی که تقریبا کلیشه شده بود. سپس، در طول عمر کنسول، شوترها غالب شدند. ما با اعضای سونی در آمریکا تحقیقاتی انجام دادیم و ??همیدیم که مردم از ریسینگ‌ها به شوترها ر??تند زیرا هنگامی که آنلاین با یکدیگر بازی می‌کردند، وقتی ??قط یک ن??ر برنده می‌شد، چندان خوششان نمی‌آمد. شوترهای تیم محور واقعا مو??ق شدند، مخصوصا Modern Warfare اول که واقعا می‌توانستید حس پاداش را احساس کنید." Southern ادامه می‌دهد: " ما می‌خواستیم این کار را با Driveclub انجام دهیم، ما می‌خواستیم مردم احساس کنند مسابقه دادن ارزش دارد حتی ار به عنوان ن??ر اول از خط پایان نگذرند."هر یک از مسیرهای بازی، علاوه بر هد?? اصلی، دارای ماموریت‌های جانبی نیز می‌باشد که به دو دسته تقسیم می‌شوند. اولین آن‌ها Overdrive نام دارد که به صورت خودکار به کارهایی که شما در بازی انجام می‌دهید امتیاز می‌دهد، مانند دری??ت زدن، انجام دادن حرکت دونات، رانندگی با سرعت بالا و بسیاری از موارد دیگر. دومین دسته از ماموریت‌های جانبی، Face-Off یا "رویارویی" نام دارد که به صورتی کاملا پویا چالش‌هایی پیش روی شما قرار می‌دهد و توانایی‌ دری??ت زدن، ثبت سرعت متوسطی در مسا??تی خاص و یا دور زدن شما را در مقابل یکی از رقبایتان، برای مقدار مشخصی از شهرت، می‌سنجد. به این ترتیب، علاوه بر تلاش برای اول شدن، هر یک از مسابقات تعداد زیادی رویداد کوچک دیگر نیز در خود جای می‌دهند و موضوع‌های جانبی متعددی را پدید می‌آورند.

driveclub_2013_05-16-13_006.jpg_600.jpg

یکی دیگر از سبک‌هایی که Driveclub از عناصر آن است??اده می‌کند، MMORPG می‌باشد. همانند World of Warcraft، در این بازی نیز باید به اتحادیه‌ها و گروه‌های خاصی بپیوندید و در کنار یکدیگر در طول بازی به مبارزه بپردازید و به عنوان یک تن level خود را بالا ببرید. اما همانگونه که Col Rodgers، کارگردان بازی، می‌گوید، شباهت‌های این دو بیشتر از این‌هاست: " بزرگترین شباهت این است که این بازی قرار است یک بازی سرویس محور باشد. هنگامی که بازی منتشر شود، ما محتوای زیادی برای بازیکنان استریم می‌کنیم. قرار است سازندگان رویدادهای زیادی برگذار کنند که احتمالا اسپانسر هم خواهند داشت، و محتوای بسیار بیشتری وجود خواهد داشت مانند مدهای جدید. چیزی که شما در روز اول می‌خرید، بلیطی است به یک اجتماع که در اطرا?? شما رشد می‌کند. "

نحوه‌ای که Driveclub این حس اجتماعی را یکپارچه می‌کند و نحوه‌ای که یک تجربه‌ی پویای زنده را ارائه می‌دهد، به شیوه‌ی عملکرد احتمالی بازی‌ها در نسل بعد اشاره می‌کند. به لط?? سازگاری PS4 با شبکه‌های اجتماعی، بازیکنان می‌توانند با است??اده از پرو??ایل ??یسبوک خود وارد بازی شوند و با نام واقعی خود با سایر ر??قایشان مسابقه دهند. کاملا مشخص است که از این طریق محدوده‌ی اجتماعی بازی چقدر گسترده شده است، اما این موضوع بسیار عمیق‌تر از اینهاست. Southern می‌گوید: " کاری که ما سعی کردیم انجام دهیم این بود که به پدیده‌ی رشد شبکه‌های اجتماعی نگاه نزدیک‌تری داشته باشیم. ما با یکی از گروه‌های همکارمان در استودیوی لندن، از نزدیک کار کردیم، گروه تکنولوژی آنلاین، و روندهای در حال رشد در بازی‌های اجتماعی و بازی‌های مرورگر را بررسی کردیم. یکی از چیزهایی که یاد گر??تیم این بود که تجزیه و تحلیل چقدر مهم خواهد بود. اکتساب اطلاعات برای از موسسه اطلاعاتی در Soho، برای ما آسان بود، اما ممکن بود مدتی طول بکشید. به هر حال، چیزی که ما از بازی‌های اجتماعی آموختیم این بود که شما به سرعت به اطلاعات نیاز دارید، حتی اگر یک روز دیر شود، اطلاعات کهنه می‌گردد."

driveclub_2013_06-11-13_005.jpg_600.jpg

بنابراین Evolution از سونی خواست که اطلاعات را سریعتر از سرورها جمع آوری کند. سپس این استودیو با است??اده از عنوان Motorstorm RC که برای PS Vita منتشر کرد، سعی کرد مدلی آزمایشی از ایدهای جدیدش در مورد یکپارچگی اجتماعی و طراحی تحلیل محور، را پیاده کند. Evolution تمامی آمارهای زنده‌ی گیم‌پلی را مطالعه کرد و با است??اده از آن‌ها، بهترین ماشین‌ها، محبوب‌ترین مسیر و تنگناهایی که بازیکنان در طول بخش تک ن??ره با آن روبه‌رو شده بودند را محاسبه کند. همچنین تیم سازنده، تاثیر اجتماعی ارسال چالش‌ها توسط بازیکنان به یکدیگر را بررسی کرد و متوجه شد که ا??راد در شبکه‌ی PSN دوستان جدیدی پیدا کرده‌اند. ایده در حال رشد بود.

Southern می‌گوید: " در ظاهر بسیار نادرست به نظر می‌رسد. اما در واقع تجربه‌ی بازی را بسیار ارتقا داد، این روش برای هر دو طر?? سودمند می‌باشد. ما می‌توانستیم ببینیم که چه چیزی محبوب‌ترین است، ما با تراکنش‌های خرد آزمایش انجام می‌دادیم، اشکالات درجه‌ی سختی را پیدا کرده و برطر??شان می‌کردیم. احساس می‌شد که استودیو پیشر??ت کرده است؛ ما یکی از آخرین گام‌ها برای طرح Driveclub را پیدا کرده بودیم."پس، مانند یک شبکه‌ی اجتماعی و بازی‌های آنها، Driveclub خود را با ر??تارهای بازیکنان سازگار می‌کند و مطابق با آن تکرار می‌شود. Evolution قصد دارد با است??اده از سرویس micro-patching کنسول PS4، عناصر گیم‌پلی را تغییر دهد و آپدیت‌های کوچکی را منتشر کند که کاربران به راحتی می‌توانند آن را دانلود کنند. Paul Rustchynsky در این باره می‌گوید: " ما حتی می‌توانیم کنترل ماشین‌ها را نیز آپدیت کنیم. اگر مشکلی در تعادل وجود داشته باشد، مثلا اگر کسی بگوید این ماشین 0.1 ثانیه دیرتر از حالت واقعی 0 تا 100 را طی می‌کند، ما می‌توانیم چنین مشکلاتی را بر طر?? کنیم.

driveclub_2013_06-11-13_006.jpg_600.jpg

ر??تار بازیکنان حتی ممکن است نحوه‌ای که بازی دانلود می‌شود را نیز تحت تاثیر قرار دهد، به نوعی که مشهورترین مسیرها در اولویت قرار می‌گیرند تا طر??داران بتوانند وارد آن‌ها شوند وسریعا بازی کنند، و این در حالی است که بقیه‌ی مراحل و مسیرها هنوز در حال بارگذاری شدن هستند. همانگونه که Scott ***kland کارگردان ??نی استودیو توضیح می‌دهد: " اگر ما تشخیص دهیم که اکثریت مردم مسیر مشخصی را در بازی دنبال می‌کنند که پیش بینی نکرده بودیم، ما می‌توانیم به صورت پویایی دستور پیش ??رض را بهینه سازی کنیم تا نسخه‌ی دیجیتال بازی پایین آورده شود، این تکنیک در واقع روشی است که می‌توان با است??اده از آن اطلاعات را از دیسک‌های بلو-ری نیز استخراج کرد. ما می‌توانیم به طور مداوم تجربه‌ی بازی را برای بازیکنان بهتر کنیم."

تیم سازنده، تئوری شبکه‌های اجتماعی و نحوه‌ای که ما دایره‌ی دوستان آنلاینمان را گسترش می‌دهیم را نیز مورد تحقیق قرار داده است. آن‌ها کتاب Grouped که نویسنده‌ی آن Paul Adams، یکی از محقیقین سابق ??یسبوک، می‌باشد را نیز مطالعه کردند. او در این کتاب می‌نویسد که مردم چگونه دوست دارند در گروه‌های کوچک مستقلی ر??تارهای اجتماعی داشته باشند و اینکه شبکه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند تا ??اصله‌ی میان آن‌ها را کاهش دهند. به این ترتیب، زنجیرهای اجتماعی ضعی??‌تر، رشد می‌کنند و ضرورت است??اده از سرویس بیشتر می‌شود.

driveclub_2013_06-11-13_007.jpg_600.jpg

Southern می‌گوید: " ایده‌های واقعا ساده‌ای در مورد نحوه‌ی ارتباط ما و اینکه این موضوع چگونه ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، وجود دارد. واقعا ساده است: شما به دوستانتان متصل هستید و از طریق آن‌ها، به دوستان دوستانتان... این مردم که شما لزوما آن‌ها را نمی‌شناسید، تاثیر شگ??ت آوری بر شما دارند. ما با مردمی که نمی‌شناسیم، مرتبط هستیم، بنابراین ما با خود ??کر کردیم، بیایید بازی?? ریسینگی بسازیم که در مورد این مردم و ارتباطاتشان می‌باشد. برای ما کاملا مکاش??ه آمیز بود، این تحقیقی نیست که شما بتوانید آن را در یک شرکت بازی پیدا کنید، این یک تحقیق بازار سنتی است. اما ما می‌توانستیم ببینیم که این روشی برای ساخت مکانیک گیم‌پلی‌ای بود که ما در Motorstorm RC کسب کرده بودیم. لیست دوستان PSN ا??رادی که بازی‌ ما را خریده بودند بسیار زیاد شد، مردم در حالی که این بازی را با هم بازی می‌کردند، شبکه‌ای نیز ساخته بودند. واقعا آکادمیک بود، اما ما احساس کردیم که روش کاملا مناسبی برای ساخت یک بازی ریسینگ جامعه محور مت??اوت می‌باشد."

به این ترتیب، Driveclub به محض اینکه لود می‌شود، مانند یک شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد. هیچ منویی در ابتدای بازی وجود ندارد و به جای آن بازیکنان از طریق ص??حه‌ی "اکتشا??" وارد بازی می‌شوند. در این ص??حه می‌توانید آخرین مسابقات و رویدادها را ببینید و متوجه شوید که دوستانتان چه کارهایی انجام داده‌اند.Simon Barlow کارگردان طراحی بازی می‌گوید: " رابط کاربری هم بخشی از تجربه‌ی بازی است. شما می‌توانید وقت زیادی را آنجا بگذرانید و مسیرهای اجتماعی و همه‌ی چالش‌های مختل?? را کش?? کنید. ما بجای کد نویسی UI ص??حه‌ی ابتدایی بازی به صورت سنتی، رویکرد توسعه‌ی وب گونه‌ای را است??اده کردیم، ما با خود گ??تیم، خوب، لازم است که با برنامه‌ی Driveclub و با سرورهای بیرونی رابطه برقرار کنیم، لازم است که قابل انعطا??‌تر باشد. بنابراین ما در خود رابط کاربری از تعدادی زیادی تکنولوژی جاسازی شده‌ی وب است??اده کردیم. رابط کاربری نه تنها بسیار زنده است، به راحتی نیز قابل تغییر می‌باشد، به آسانی قابل آپدیت می‌باشد و ما می‌توانیم آن را میکرو پچ کنیم. این انعطا?? پذیری کلیدی است."

driveclub_2013_06-11-13_008.jpg_600.jpg

Driveclub، یک بازی اجتماعی، به سبکی که ما می‌شناسیم نیست. ایده‌ی سازندگان این است که این بازی، عنوانی است که شما را برای پیوستن به یک اجتماع دعوت می‌کند. احتملا مهم‌ترین بخش این موضوع آن است که بازی یک داستان و طرح ??راگیر ندارد که ا??راد بتوانند در آن همکاری و مشارکت کنند. داستان شما هستید، باشگاهتان و پیشر??تتان. دیدن اینکه بازی چگونه کار می‌کند هیجان انگیز خواهد بود. آیا این بازی ما را از شر لابی‌های ناشناس و سرویس‌های بازی یاب نه چندان کارامد نجات می‌دهد و به عصر جدیدی هدایت می‌کند؟ حداقل اعضای Evolution بر این باورند.Rodgers می‌گوید: " ایده‌ی ما این بود که بازی را به شکل یک رسانه‌ی اجتماعی برای مسابقه دهندگان تبدیل کنیم. بجای داشتن یک گروه اکید که ما شما را به آن هدایت می‌کردیم، چیزی که ما می‌خواهیم این است که مجموعه‌ای از ابزار را در اختیارتان قرار دهیم تا شما بتوانید به همراه تیم خود، تجربه‌ی بازی خودتان را بسازید، تا بتوانید چالش‌های خودتان را در مسیر و وقت خاصی از روز بسازید...این چیزی است که مد نظر ما است."تا به اینجا ??قط در مورد حالت ویژه‌ی گیم‌پلی آنلاین بازی صحبت کردیم، اکنون وقت آن است که در مورد ویژگی‌های بصری، ??یزیک، ماشین‌ها و سایر عناصر Driveclub صحبت کنیم. در یکی از بخش‌های نمایش داده شده‌ی بازی، در کوهی که دو کیلومتر ارت??اع دارد، رانندگی می‌کنید. از دور دست منظره‌ی متنوعی از مزارع کاشت چای و صحراهایی که پوشیده از بوته‌ها و درختچه‌ها می‌باشد، در ا??ق کم‌کم به شما نزدیک می‌گردد. در آسمان، ابرهای پیازی به آرامی حرکت می‌کنند و سایه‌های خاکستری رنگ بزرگی را بوجود می‌آورند.

driveclub_2013_06-11-13_011.jpg_600.jpg

Audi R8 V10 راه خود را در میان جاده‌های مارپیچ می‌شکا??د، پرتوهای آ??تاب به صورت آنی و زودگذر، بر شیشه‌ی جلوی ماشین تلالو می‌یابند و سطح ناهموار جاده زیر تایرها لمس می‌شود. اینجا هند است، که با دقتی زیاد و به نوعی حماسی، در یک بازی ریسینگ مدل سازی شده است. در این ارت??اع، در نزدیکی نوک کوه، هنرمندان طراح بازی باید به انحنای زمین و اثر آن بر نور خورشید و الگوهای ابرها در دورترین ??اصله‌ها، ??کر می‌کرده‌اند. میزان دقت و جزئیات بصری بازی، در این حد می‌باشد.با اینکه از ابتدای معر??ی Driveclub سازندگان اعلام کرده بودند که مناطق مختل??ی از سراسر جهان وجود دارد، اما ??قط اسکاتلند به میزان زیادی نمایش داده شده بود. به تازگی Evolution از محیط دیدنی و تماشایی دو کشور کانادا و هند نیز پرده برداری کرد. اعضای هنری بازی، برای جمع آوری اطلاعات در مورد، جغرا??یا، محل سکونت طبیعی، معماری و بسیاری از موارد دیگر، ماه‌ها به کشورهای مختل??ی از جهان س??ر کردند. ت??اوت این تیم با سایر تیم‌های هنری در این است که آن‌ها می‌خواهند همه‌ی اطلاعتی که بدست آورده‌اند را وارد محیط بازی کنند.برای هر کشور، کلیومترها منظره‌ی ??وق العاده دقیق با جزئیات محلی صحیح و قابل اعتماد، طراحی شده است. بیشتر مسیرهای بازی از جاده‌های واقعی الهام گر??ته شده‌اند و مسیرهای مسابقات خیابانی نیز از خیابان‌های واقعی شهرها گر??ته شده‌اند. Alex Perkins در مورد طراحی ابزی می‌گوید: " همه‌ی جزئیاتی که وارد می‌کنیم، معادل شوترهای اول شخص PC می‌باشد. و سپس ما یک نورپردازی کاملا پویا روی همه چیز قرار داده‌ایم."

driveclub_2013_06-11-13_012.jpg_600.jpg

در بخش‌هایی که از هند نمایش داده شده است، جاده‌ای را میبینیم که از کنار یک رود می‌گذرد و وارد دره‌ای با دیوارهای سنگی می‌شود. Perkins ادامه می‌دهد: " ما لوکیشن‌هایی را انتخاب کردیم، و سپس ??صلی را برگزیدیم که شاخص آن لوکیشن می‌باشد. من می‌توانم سه جاده‌ای را به خاطر آورم که در آن س??ر کردیم و دقیقا همین شکلی بودند. کار ما ثبت روح جاده‌ها و شبکه‌ها می‌باشد." عنصر ??صل، در بازی نقش مهمی دارد. به نظر می‌رسد که پوشش گیاهی یک منطقه، متناسب با ??صل می‌باشد و حتی نحوه‌ی حرکت ابرها نیز بر اساس نحوه‌ی حرکت واقعی آن‌ها در آن زمان از سال طراحی شده است. به طور مثال، در تابستان، میانگین عمر یک ابر، تقریبا هشت دقیقه می‌باشد و سازندگان در Evolution چنین چیزی را در بازی پیاده کرده‌اند!!

به جای یک نورپردازی از پیش طراحی شده که بسیاری از بازی‌ها از آن است??اده می‌کنند، همه‌ چیز در Driveclub با یک سیستم روشنایی 24 ساعته‌ی کاملا پویا، نورپردازی شده است. Perkins می‌گوید: " ما تکنیک ضبطی مخصوص به خودمان طراحی کرده‌ایم، بنابراین نورپردازی در سایه، نورپردازی در تابش مستقیم آ??تاب و نحوه‌ای که سایه‌های ماشین‌ها از دور بر زمین می‌ا??تند، همگی مقادیر مناسبی از انرژی را نگه داری می‌کنند. ما مجبور بودیم همه‌ی سیستم مواد و اجسام خود را دوباره طراحی کنیم، اینکه واقعا چگونه اطلاعات را جمع آوری می‌کنیم؛ به ??رایندی که در صحنه‌ی ??یلم برای ترکیب کردن عناصر CG با یک تصویر اکشن زنده انجام می‌شود، بسیار نزدیک‌تر است."

این انتقال به تکنیک‌های سینمایی، کاری که انجام آن به صورت کاملا زنده در کنسول‌های کنونی عملا ناممکن است، ممکن است در آینده به یکی از تکنیک‌های اصلی مورد است??اده‌ی سازندگان تبدیل شود. Perkins با بیان مثالی به خوبی این موضوع را روشن می‌کند: " اولین باری که واقعا یک عنصر CG ترکیب شده در یک ??یلم را دیدید، مثلا راه ر??تن T1000 در ??یلم ترمیناتور 2، این جایی است که اکنون ما با بازی‌ها در آن قرار داریم. شما باید به پایدار بودن نورپردازی در دنیای واقعی، به این صورت ??کر کرده و از آن اطمینان حاصل کنید. در یک ??یلم، این موضوع به مکمل بودن شرایط نورپردازی بر اساس صحنه‌های نوشته شده، محدود می‌شود که مسلم است ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم؛ برای ما همه چیز باید پویا باشد تا محل دوربین و شرایط نورپردازی در دنیای واقعی را ت??سیر و بیان کند."

مدتی است که ا??کت‌هایی مانند Lens Flare را در بازی‌های زیادی دیده‌ایم و دلیل است??اده از آن هم القای حسی سینمایی به بازیکنان می‌باشد، این حس که شما یکجورایی در یک ??یلم هستید؛ اما با کامل شدن و به بلوغ رسیدن تکنیک‌های نورپردازی، است??اده از چنین تکنیک‌هایی پیچیده‌تر شده است. Perkins می‌گوید: " هیچ یک از نورها و سایه‌های مستقیم، دیگر تقلبی نیستند. به نقطه‌ای رسیده‌ایم که شما می‌توانید با نگاه کردن به خورشید چیزهایی مانند لنز ??لیری دینامیک را ببینید و می‌توانید اندکی انحرا?? و خطلای رنگی را نیز ببینید زیرا ما از لنزهای ارزان‌تری تقلید می‌کنیم تا بتوانیم نقایصی عمدی بدست آوریم که باعث می‌شود بازی بیشتر شبیه واقعیت شود."

البته سازندگان ??راتر از تکنیک‌های بصری زیبا ر??ته‌اند. آن‌ها از نورپردازی محیطی برای ساخت اتم??سر در سطح کلی‌تری است??اده کرده‌اند. Perkins در این مورد می‌گوید: " یکی از کارهایی که ما سعی کرده‌ایم در بازی انجام دهیم، این است که چیزها را تا جایی که ممکن است دینامیک و قابل تغییر بسازیم. شکل و حس کلی بازی بر اساس نحوه‌ی پوشش ابرها تغییر می‌کند، هر بار که بازی می‌کنید، ت??اوت عمده‌ای وجود دارد. نور به شکل مناسبی پراکنده می‌شود، پس وقتی که ابرها در صحنه وارد می‌شوند، ما حسی واقعی از اندازه‌ی محیط داریم."

مدلینگ ماشین‌ها نیز از همه‌ی کارهایی که Evolution تا به حال انجام داده است، ??راتر می‌رود. برای پی بردن به عظمت و قدرت مدلینگ Driveclub، کا??ی است آن را با Motorstorm مقایسه کنید: هر یک از ماشین‌ها‌ و موتورهای Motorstorm نهایتا از 23هزار واحد تشکیل شده بودند، این در حالی است که ماشین‌های Driveclub از 250هزار واحد تشکیل شده‌اند که 60هزارتای آن ??قط مختص طراحی داخلی می‌باشد. همه چیز صحیح و واقعی می‌باشد، از نمایشگر سرعت و دور موتور روی داشبورد ماشین ( که واقعا کار می‌کند) گر??ته تا جنس صندلی‌ها. این ماشین‌ها به قدری طبیعی هستند که به نظر Neil Massam، طراح اصلی خودروهای بازی، شرکت‌های تولید کننده ماشین باید در روش‌های تایید بازی‌های ریسینگ، تجدید نظر کنند.چیزی که واقعا تحسین برانگیز می‌باشد، اثر متقابل و رو به ا??زایش بین کنترل ماشین‌ها و درستی و دقت بسیار بالای صوتی و تصویری می‌باشد. در زاویه‌ی اول شخص، نحوه‌ی حرکت سر راننده به نوعی طراحی شده است که حس تغییر و چرخش ماشین در زیر پایتان را به طور کامل به شما منتقل کند. تیم سازنده برای بدست آوردن حس تایر و حس لامسه‌ای که با حرکت روی آس??الت ایجاد می‌شود، مدت بسیار زیادی کار کرده‌اند و توانسته‌اند حس پستی و بلندی جاده و ناقص بودن آن را نیز بوجود آورند.

آن‌ها همچنین توانسته‌اند صداهای پیچیده‌ی تایرها در شرایط مختل?? را بوجود آورند، به نوعی که طراحان صدای بازی درخواست حا??ظه‌ی بیشتری را کرده‌اند. همانگونه که Col Rodgers، کارگردان بازی، توضیح می‌دهد: " تایرهای صدها ن??ر از کشورهای مختل??، ما می‌دانیم که دقیقا هر کدام از آن‌ها در هر لحظه چه می‌کنند، و مسلم است که بچه‌های صدا می‌خواهند تا جایی که ممکن است آن را در بازی قرار دهند. بازخورد صوتی بخش بزرگی از تجربه‌ی هندلینگ می‌باشد، عده‌ی زیادی این را ??راموش می‌کنند."

و در مورد خود هندلینگ، Paul Rustchynsky می‌گوید که تیم او شامل ا??رادی است که تجربه‌ی ساخت Gran Turismo, Project Gotham و Grid 2 را داشته‌اند و همه بر روی حس رانندگی کار می‌کنند. بر اساس چیزی که نمایش داده شده است، به نظر می‌رسد کنترل ماشین‌ها، چیزی بین آرکید و شبیه سازی است، که بیشتر به شبیه سازی متمایل شده است. ماشین‌ها اکثرا قوی و محکم هستند و در پیچ‌ها خوب عمل می‌کنند، اما اگر خط پیچ را از دست دادید، احتمال اسپین شدن ماشین نیز وجود دارد. می‌توان گ??ت که هندلینگ ماشین‌ها چیزی بین Forza Horizon و NFS: Most Wanted است که البته به عنوان اول تا حدودی نزدیک‌تر می‌باشد.Rodgers می‌گوید: " ما کار خود را با اطلاعات واقعی آغاز کردیم، آن‌ها مدل‌هایCAD ای (طراحی شده به کمک کامپیوتر) از ماشین‌ها به ما دادند، با جزئیاتی از انحنای گشتاور موتور، تنظیم محور تعلیق خودرو و غیره. ما آن را مستقیما به بازی منتقل کردیم، اما سپس به مشخصات ماشین‌ها نگاه کردیم، نقدها را خواندیم و ویدیوهای زیادی دیدیم، و با خود گ??تیم چه چیزی باعث می‌شود که از بقیه متمایز شود؟ ما سعی می‌کنیم که آن جنبه‌ها را در شخصیت ماشین خود وارد کنیم."

screen20shot202013-02-2120at209.49.5120am_png_900x900_q100.jpg

هد?? Evolution، واقعی بودن است، نه شبیه سازی. Rustchynsky روشن می‌کند: " بین شبیه سازی و آرکید قرار می‌گیرد. بازی بر اساس واقعیت طراحی شده است، بنابراین ماشین‌ها حس سنگینی و لامسه و اصطکاک با جاده را دارند، اما ما می‌خواهیم مطمئن شویم که دور زدن با آن‌ها در پیچ‌ها آسان است، هد?? ما سرگرم شدن با ماشین‌ها می‌باشد. اما عمق زیادی نیز وجود دارد، اگر می‌خواهید چند میلی ثانیه از زمان یک لپ خود بکاهید، می‌توانید آن را انجام دهید. اما بازیکنان می‌توانند کنترلر را بردارند و تخته گاز بروند، بعدا می‌توانند به ریزه کاری‌ها پی ببرند."

Driveclub در مسیر صحیحی قرار دارد. این روزها بازی‌های شبیه سازی اندکی خشک به نظر می‌رسند و بسیاری از طر??داران سبک ریسینگ، به دلیل سختی آن‌ها، سعی می‌کنند کمتر سراغ آن‌ها بروند؛ آسان کردن بازی با است??اده از انواع و اقسام کمک‌های مختل?? نیز ??قط آن را بی مزه و حوصله سر بر می‌کند. Rustchynsky می‌گوید: " برای کم کردن کنترل بازیکنان، باید بسیار مراقب باشید. ما از رانندگان حر??ه‌ای بازخوردهایی دریا??ت کردیم، ا??رادی از خودروسازان به کمک ما آمدند ... می‌خواستیم مطمئن شویم که تمرکز درستی داریم؛ می‌خواستیم مطمئن شویم که بازیکنان می‌توانند احساس کنند که ماشین چه کاری می‌کند در حالی که کنترل کاملی داشتند. ما زمان زیادی را برای تصحیح برخورد خود با اطلاعات ورودی بازیکنان صر?? کردیم. اگر بازیکنی در حال پیچیدن باشد و سپس ??رمان را به جهت مخال?? بپیچاند، ما باید بدانیم که در جهت مخال?? چقدر به او ق??ل شدگی بدهیم. اگر زیاد بدیهم، ماشین اسپین شده و به دور خود می‌چرخد، اگر هم کم بدهیم، هدایتشان کم می‌شود. همه‌ چیز بستگی به تصحیح کردن و تکرار کردن دارد. ما ??کر می‌کنیم که در نقطه‌ی دلخواه قرار داریم."

driveclub-screencap_800.0_cinema_640.0.jpg

برخی از مواردی که سازندگان به آن اشاره می‌کنند، نکاتی کاملا حر??ه‌ای در مورد شبیه سازی است و برخی دیگر نیز بسیار جاه طلبانه می‌باشند، اما در حال حاضر نمی‌توان نظری قطعی در مورد هندلینگ و نحوه‌ی کنترل ماشین‌ها داد. Driveclub در مرحله‌ی آل??ا قرار دارد و ??قط 35% از روند ساخت آن طی شده است، اگر سازندگان قصد دارند عنوان ریسینگ نسل بعدی که قول آن را داده‌اند، بسازند، باید زمان بیشتری را صر?? جلا و صیقل دادن آن کنند. مطمئنا در ماه‌های آینده این بازی بیشتر نمایش داده می‌شود و اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی matchmaking مسابقات و برنامه‌ی کاربردی بازی برای گوشی‌های هوشمند، منتشر می‌گردد.

Evolution و بسیاری از استودیوهای بازی، هم اکنون در مرحله‌ی جالبی قرار دارند. آن‌ها ??رصت تست کردن قدرت کنسول‌های نسل بعد و تعیین استانداردهای نسل جدید بازی‌های ویدیویی را دارند. هنگامی که موتور بازی شما می‌تواند کوهی 2.2 کلیومتری را در ا??ق به نمایش بگذارد، همه چیز امکان پذیر است. Driveclub، عنوانی جاه طلبانه و بسیار نوآورانه است که می‌تواند تجربه‌ی جدیدی را برای بازیکنان ??راهم آورد. سازندگان سعی می‌کنند از همه نظر بهترین باشند و در این مسیر هد??شان رضایت تمام و کمال بازیکنان می‌باشد. به نظر می‌رسد عنوان Driveclub استودیوی Evolution، به یکی از به یاد ماندنی‌ترین ریسینگ‌های تاریخ تبدیل خواهد شد. این بازی در اواخر سال جاری توسط SCE برای PS4 منتشر می‌گردد.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Gamescom 2013: تریلر بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag منتشر شد[/h]تا الان یوبیسا??ت هر تریلری که از بازی Assassin’s Creed IV منتشر کرده ، نظرات خیلی از طر??داران را به خود جلب کرده است . یوبیسا??ت در نمایشگاه گیمز کام هم تریلری از بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag منتشر کرده است که هم اکنون می توانید آن را دانلود و یا مشاهده کنید .وقایع Assassin’s Creed IV: Black Flag در سال ۱۷۱۵ رخ می دهد و عصر طلایی دزدان دریایی را روایت خواهد کرد. جایی که دزدان دریایی در کارائیب برای خود حکومت دارند و یک جمهوری جدید را تاسیس کرده اند. قهرمان جدید قسمت چهارم ??ردی عجول و بی پروا با نام Edward Kenway است که عضو گروه دزدان دریایی آساسین هم می باشد. او مبارزه را راهی برای شکوه می داند و به علت ات??اقاتی به جنگ های بی پایان بین آساسین ها و تمپلارها نیز کشیده می شود. جنگی که ممکن است هر آن چه که دزدان دریایی تاکنون برای خود ساخته اند را از بین ببرد.حال شما باید در ماجراجوی های خودتان در بیش از ۵۰ مکان منحصر به ??رد در بازی و از کینگستون تا ناسائو و در متنوع ترین جهان Assassin’s Creed که زندگی دزدان دریایی را به تصویر خواهد کشاند جلوی ثبت چنین ??اجعه و نابودی دزدان دریایی را بگیرید.Assassin’s Creed 4: Black Flag در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ ابان ۱۳۹۲ ) برای X360 / PS3 / Wii U منتشر خواهد شد. البته نسخه های ps4 / xbox one هنوز تاریخ عرضه ی دقیقی ندارند و نسخه ی pc هم با مدتی تاخیر خواهد آمد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]کنسول ا??سانه ای Ps2 نیز در برابر Ps4 کم آورد: پیش ??روش Ps4 از Ps3 و Ps2 بسیار بالاتر است[/h]دیشب در مراسم گیمزکام سونی تایید کرد که پیش ??روش Ps4 تا کنون ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون نسخه بوده است و این رقم در هر دقیقه به سمت ا??زایش است.اما پس از این مراسم سونی آمار جالبی را منتشر کرده است و اعلام کرده است که پیش ??روش Ps4 از کنسول ا??سانه ای Ps2 که سونی دوران بسیار خوبی را با آن داشت و Ps3 بیشتر بوده است.در ادامه ی مطلب می توانید صحبت های آقای Fergal Gara یکی از سران سونی را مشاهده نمایید.آقای Fergal Gara در رابطه با پیش ??روش Ps4 اعلام کرده اند که:

پیش ??روش این کنسول بسیار بالاتر و ??راتر از ??روش کنسول Ps3 و Ps2 در زمان اتشار است.

مشخص نیست که در روز انتشار ما بتوانیم پاسخ تمام مشتری ها را بدهیم.اما ما در حال تلاش ??راوان هستیم که کشورهای بسیاری را راضی کنیم.حتما میدانید که این کنسول در ۳۲ کشور منتشر میشود.

یک چیز دیگری که من می توانم در رابطه با پیش ??روش به شما بگویم این است که اولا:رقم پیش ??روش از یک میلیون بالاتر است و دوما قسمت UK بیشترین آمار پیش خرید را داشته است که این برای ما عالی است.

در آخر نیز اعلام کنیم که Ps4 از ۱۵ نوامبر امسال در دسترس خواهد بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Gamescom 2013:تصاویری جدید از عنوان Watch Dogs منتشر شد[/h]از جمله عناوین شرکت Ubisoft که همانند مراسم پرا??ت و خیز E3 سال ۲۰۱۳ میلادی نیز در کن??رانس مطبوعاتی شرکت سونی نمایش داشت،عنوان Watch Dogs بود و از آنجا که بسیار از ات??اقات درون گیم پلی این بازی بر همگان آشکار شده،در ویدئو تازه به نمایش گذاشته از این عنوان اینبار در نمایشگاه GamesCom سال جاری،میتوان شاهد هک کردن وسایل متعدد و حساب شخصی مردمان شهر توسط شخصیت اصلی این عنوان یعنی “آیدن پیرس??? و تیراندازی این کرکتر به نیروهای امنیتی شهر بود که در ادامه میتوانید تصاویری جدید از این عنوان را مشاهده ب??رمایید:

image_watch_dogs-22912-2527_0007.jpgimage_watch_dogs-22912-2527_0002.jpgimage_watch_dogs-22912-2527_0004.jpgimage_watch_dogs-22912-2527_0001.jpgimage_watch_dogs-22912-2527_0003.jpgimage_watch_dogs-22912-2527_0005.jpgimage_watch_dogs-22912-2527_0006.jpg

عنوان Watch Dogs در تاریخ ۱۹ نوامبر در انگلستان و در تاریخ ۲۱ نوامبر در آمریکا بر روی پلت??رم های PC,PS3,X360 و کنسول های نسل بعد PS4 و X One رسما عرضه می گردد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Gamescom 2013: تریلر بازی Ratchet & Clank: Into the Nexus منتشر شد[/h]کی از بازی های انحصاری کنسول نسل ه??تم سونی، عنوانی جدید از سری Ratchet & Clank می باشد که آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. حال بعد از چند سال Insomniac Games در حال ساخت بازی جدیدی از این سری می باشد که Into the Nexus و در اواخر ۲۰۱۳ عرضه می شود .سری Ratchet & Clank همیشه به دلیل داستانی ساده و در عین حال بسیار لذت بخش و شیرین معرو?? بوده و با این که در Nexus جزییاتی زیادی از داستان ??اش نشد ولی Insomniac Games وعده ی داستانی جالب با طنز های همیشگی این سری را داده است. به نظر می رسد تمام تلاش Insomniac Games رساندن سری Ratchet & Clank به دوران اوجش می باشد .همانطور که در جریان هستید در گیمز کام هم سونی نمایش هایی داشته که، پنج دقیقه از گیم پلی این بازی یکی از آن ها می باشد . در ادامه می توانید این پنج دقیقه نمایش را مشاهده و یا دانلود کنید .

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Gamescom 2013:بازیThe Last Guardian در مراحل مهم ساخت خود به سر می برد[/h]ق صحبت های سرپرست استودیوی Ico head و کارگردان خلاق بازی ، آقای Fumito Ueda ساخت بازی The Last Guardian در مراحل مهمی قرار دارد. اما در Sony Computer Entertainment ژاپن در اولویت قرار ندارد.طی مصاحبه ای که اقای Ueda انجام داده است، اذعان می کند که در حال حاضر بازی PS3 به نام Puppeteer و عنوان لانچ Knack در اولویت قرار دارند. Ueda درباره ی The Last Guardian می گوید:

این بازی در اولویت های آخر ما قرار دارد. اما استودیوی ژاپن SCE که بر روی The Last Guardian کار می کند، عناوینی نظیر Puppeteer و Knack را در اختیار دارد. این دو بازی در اولویت های ما قرار دارد.

The Last Guardian در این چند ساله پیشر??ت کندی را داشته است. معاون رئیس ارشد توسعه محصولات ، آقای Scott Rohde در مراسم E3 2012 گ??ته بود که بازی زمانی عرضه خواهد شد که آماده باشد. ایشان همچنین ا??زودند که سونی هیچ عجله ای نسبت به عرضه ی این بازی ندارد.در پایان لازم به ذکر است که The Last Guardian رسما در مراسم سرگرمی های الکترونیکی EXPO معر??ی شده بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]بیش از 50 تیم خارجی و تمامی 1st Party ها در حال ساخت بازی انحصاری برای Play Station[/h]کن??رانس دیروز سونی در Gamescom دارای ویژگی و صحنه چندان راضی کننده ای نبود ولی با این حال خبر های خوبی در راه هستند.

آقای Michael Denny عضو بخش اروپایی شرکت سونی در کن??رانس دیروز اعلام نمود که بیش از 50 سازنده در حال ساخت بازی انحصاری برای خانواده Play Station بوده و با سونی همکاری می‌کنند.

وی در این باره اذعان نمود: "سازنده و طراح PS4 کنسولی برای بازی‌ باز ها ساخته و مهم نیست بازی ها بزرگ یا کوچک هستند؛ مهم این است که تا زمانی که این عناوین جالب و م??رح باشند، کنسول Play Station 4 بهترین پلت??رم است. به لط?? عناوین Indie تیم ما آزادی عملی ساختن ایده ها و قرار دادن آن ها در بازی را دارد که این مورد را هیچ وقت تجربه نکرده بودند. ما 14 استویدو در 3 قاره داریم که تمامی آن ها در آینده نقش خود را در چرخه PS4 ای??ا خواهند نمود؛ در حال حاضر تمامی تیم های ما از جمله Santa Monica ،Media Molecule و Naughty Dog در حال ساخت بازی هستند."

Denny ا??زود: "به علاوه ما در حال همکاری با یک شبکه بالغ بر بیش از 50 تیم خارجی هستیم که آن ها نیز برای پلت??رم های Play Station بازی سازی می‌کنند. ??قط کمیت این عناوین در نظر ما نبوده و وسعت کاری بزرگ این شبکه، باعث تنوع در محتوای بازی ها نیز می‌شود. بیش از نیمی از این تیم ها در اروپا قرار دارند که این امتیاز را به ما می‌دهند تا با بهترین استعداد های انگلیس، ??رانسه، اسپانیا، ایتالیا، سوئد، ??نلاند، هلند، لهستان و آلمان کار کنیم که این وسعت کاری باعث می‌شود بازی باز ها انواع و اقسام سلایق قسمت های مختل?? اروپا و تاریخ و تمدن آن ها را تجربه کنند."

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Gamescom 2013: تریلر بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag منتشر شد

 

20130805_assassins_creed_4_black_flag-280x80-250x71.jpg

تا الان یوبیسا??ت هر تریلری که از بازی Assassin’s Creed IV منتشر کرده ، نظرات خیلی از طر??داران را به خود جلب کرده است . یوبیسا??ت در نمایشگاه گیمز کام هم تریلری از بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag منتشر کرده است که هم اکنون می توانید آن را دانلود و یا مشاهده کنید .

وقایع Assassin’s Creed IV: Black Flag در سال ۱۷۱۵ رخ می دهد و عصر طلایی دزدان دریایی را روایت خواهد کرد. جایی که دزدان دریایی در کارائیب برای خود حکومت دارند و یک جمهوری جدید را تاسیس کرده اند. قهرمان جدید قسمت چهارم ??ردی عجول و بی پروا با نام Edward Kenway است که عضو گروه دزدان دریایی آساسین هم می باشد. او مبارزه را راهی برای شکوه می داند و به علت ات??اقاتی به جنگ های بی پایان بین آساسین ها و تمپلارها نیز کشیده می شود. جنگی که ممکن است هر آن چه که دزدان دریایی تاکنون برای خود ساخته اند را از بین ببرد.

حال شما باید در ماجراجوی های خودتان در بیش از ۵۰ مکان منحصر به ??رد در بازی و از کینگستون تا ناسائو و در متنوع ترین جهان Assassin’s Creed که زندگی دزدان دریایی را به تصویر خواهد کشاند جلوی ثبت چنین ??اجعه و نابودی دزدان دریایی را بگیرید.

Assassin’s Creed 4: Black Flag در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ ابان ۱۳۹۲ ) برای X360 / PS3 / Wii U منتشر خواهد شد. البته نسخه های ps4 / xbox one هنوز تاریخ عرضه ی دقیقی ندارند و نسخه ی pc هم با مدتی تاخیر خواهد آمد.

تریلر گیمز کام بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag

Edward-Kenway-Assassins-Creed-IV-Black-Flag1-600x319.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Dead Rising 3 هیچ وقت بروی PS4 و PC منتشر نمیشود![/h]بالاخره شرکت کپکام در رویداد Gamescom 13 اعلام کرد که عنوان Dead Rising 3 (از ??رانچایز محبوب و مردمی DEAD RISING) قرار نیست برای پلت??رم های PC و PS4 منتشر شود! این خبر به تازگی از طریق وبسیات XOM به بیرون درز کرده است.در ادامه جزییات را ببینید.“این عنوان یک بازی تماما اختصاصی نیست البته یک عنوان Xbox One است! ما شایعات بسیاری را در اینترنت دیده ایم اما بازی قرار نیست برای پلت??رم های PS4 و PC منتشر شود.???بنابراین علاقه مندان به این بازی اگرقصد خرید XOne را ندارند باید با خاطراتشان خداحا??ظی کنند.عنوان Dead Rising 3 یکی از عناوین لانچ کنسول نسل بعدی مایکروسا??ت یعنی Xbox One است.شما میتوانید از اینجا تریلر جدید بازی را مشاهده کنید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Gamescom 2013: عنوان Killzone Shadow Fall برای بخش مولتی پلیر DLC های رایگان متعددی را دریا??ت خواهد کرد[/h]Guerrilla Games تایید کرده است که عنوان Killzone Shadow Fall پس از انتشار توسط DLC های متعددی برای بخش چندن??ره حمایت خواهد شد. مدیر روابط عمومی سایت رسمی این عنوان طی مصاحبه ای سخنان بیشتری را در این رابطه اعلام کرده که در ادامه مشاهده خواهید کرد. در مصاحبه ای با مدیر روابط عمومی وبسایت رسمی K SF، آقای Victor Zuylen اطلاعات جدیدی در رابطه با بخش چندن??ره این عنوان منتشر شده است. در نمایشگاه گیمزکام شاهد نمایش بخش چندن??ره این عنوان بودیم.اکنون Victor Zuylen اعلام کرده است که بخش چندن??ره این عنوان دارای ۱۵۰۰ چالش مختل?? و دشوار برای به پایان رساندن وجود دارد. همچنین طراحی سیستم ارتقا و پیشر??ت بیشتر با است??اده از انجام Challenge ها انجام میشود و نقش XP کمرنگ تر شده است.Zuylen اعلام کرد:

به منظور حمایت زیاد از این عنوان پس از انتشار ما برنامه های مختل??ی در نظر داریم که انتشار نقشه های مختل?? و DLC های رایگان بخش چندن??ره از آن جمله اند. ما به خوبی از این عنوان پس از انتشار حمایت خواهیم کرد.

استدیو Guerrila Games قصد دارد تا در ه??ته آینده اطلاعات و برنامه های بیشتری را برای بخش چند ن??ره این عنوان در وبلاگ رسمی پیس استیشن و K SF منتشر کند.Killzone: Shadow Fall به عنوان یکی از عناوین لانچ کنسول PS4 محسوب میشود.killzone-shadow-fall-new-header-082113.png[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Gamescom 2013: سگا: عنوان Total War: Rome II رکورد پیش??روش را در بین عناوین استراتژیکی این ??رانچایز شکست![/h]سگا اعلام کرده است که عنوان Total War: Rome II توانسته است از لحاظ پیش??روش بسیار مو??ق ظاهر شده و رکورد تمامی عناوین تاریخی این شرکت را بشکند. طبق گ??ته ناشر این عنوان میزان پیش??روش Total War: Rome II حدود ۶ برابر بیشتر از پیش??روش Total War: Shogun 2 است! اطلاعات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.طراح ارشد این عنوان، Sam Sadeghi از سگا اعلام داشته است:

ما انتظارات بسیار زیادی از Total War: Rome II داریم و م??تخریم اعلام کنیم که این نسخه توانسته است لقب سریعترین پیش??روش را در میان عناوین تاریخی شرکت سگا از آن خود کند.

همچنین سگا اعلام کرده است برای حمایت از انتشار بازی و پس از آن برنامه های زیادی دارد و آنان از برنامه های خلاقانه The Creative Assembly برای ا??زودن ماموریتهای بیشتر به بطن بخش تاریخی و داستانی است??اده بسیاری خواهند کرد.Total War: Rome 2 در تاریخ ۳ سپتامبر به طور انحصاری برای PC منتشر خواهد شد.total-war-rome-2-pcts-new-leg.png[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

Gamescom 2013:با تصاویری جدید از عنوان The Witcher 3: Wild Hunt همراه شوید

 

عنوان The Witcher 3: Wild Hunt در مراسم گیمزکام نمایش داشت و بعد از این نمایش تصاویری منتشر شده است که می توانید این تثاویر زیبا و دیدنی را مشاهده نمایید.در این تصاویر میتوان گرالت دوست داشتنی را دید که با باس ??ایتی با نام elk در حال مبارزه است.همچنین در این تصاویر میتوان انیمیشن های شخصیت ها،محیطها و مبارزات را مشاهده نمود.بیشتر از این معطلتان

نمیکنیم و میتوانید این تصاویر بسیار زیبا را مشاهده نمایید.

The_Witcher_3_Wild_Hunt_City-250x136.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_fighting_bandits_in_Ard_Skelig-250x140.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_being_approached_by_guards_in_Hindarsfjall-250x140.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_alone_in_a_deep_and_dark_forest-250x140.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_fighting_multiple_opponents_in_a_village_in_Skellige-250x140.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_uses_Igni_to_torch_leshen-250x140.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_travels_through_the_leshen_s_domain-250x140.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_stops_at_an_outpost_near_Kaer_Trolde-250x140.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_fighting_the_fiend-250x140.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Last_man_standing-250x140.pngThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Laboratory_psd_jpgcopy-250x155.jpgThe_Witcher_3_Wild_Hunt_Ruins_psd_jpgcopy-250x124.jpgThe_Witcher_3_Wild_Hunt_No_Mans_Land_psd_jpgcopy-250x91.jpg

ویرایش شده توسط sefidgar

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باکس آرت رسمی Gran Turismo 6 مشخص شد

 

Gran-Turismo-6-250x71.jpg

دیشب در مراسم گیمزکام،سونی تاریخ رسمی جدیدترین نسخه از سری گرند توریسمو را مشخص کرد و اعلام کرد این بازی در تاریخ ۶ دسامبر منتشر خواهد شد.حال بعد از این مراسم،سونی باکس آرت رسمی این عنوان مو??ق را نیز مشخص کرد.در ادامه ی مطلب می توانید این باکس آرت را تماشا نمایید.

همچنین این عنوان از مزایای پیش خرید نیز بهره مند می شود.شما با پیش خرید کردن این عنوان میتوانید از محتویات ‘Precision Pack’ برخوردار شوید که شامل پنج اتومبیل اضا??ه خواهد بود.

در آخر میتوانید باکس آرت این عنوان و همچنین تصویری جدید از آن را مشاهده نمایید.این بازی تنها برای Ps3 عرضه خواهد شد.

gran-turismo-6-anniversary-edition-box-638x800.png

gran-turismo-6-pre-order.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیش ??روش Gran Turismo 6 آغاز شد + تصاویری از مدلسازی خودروها

 

دت زیادی از معر??ی جدیدترین نسخه ریسنگ سونی نگذشته است و از زمان رونمایی تا به اکنون چیزی جز دو تریلر و تعدادید تصویر از بازی ندیدیم اما این ??رانچایز پیشکسوت به رغم خاموشی نسبتا آرامی که در بازار تبلیغات دارد برای پیش ??روش بر روی سایت آمازون ر??ت تا همچنان آمار ??روش ۷۰ میلیونی Gran Turismo را بهبود ببخشد. قرار است کسانی که این عنوان را پیش خرید می کنند از دو ویژگی نسبت به بقیه بهره مند شوند:

۱ – شما ۱۰۰۰۰۰۰ دلار در بازی پول خواهید داشت

۲ – بسته شما دارای ۴ خودروی مخصوص خواهد بود

این دو ویژگی از بهترین ویژگی های عنوان ریسینگی مانند Gran Turismo هستند که می توانند هر بازیباز را مجبور به پیش خرید این محصول نمایند.

در ادامه تصاویری از چند نمونه خودرویی را می بینید که به قدرت جزئیات بالای Gran Turismo 6 می پردازد اما هنوز اطلاعی نداریم که این تصاویر مربوط به نسخه ی PS3 هست یا PS4!

i1sSX0DkMrkleSH.jpg

i1y2UTE75bzJGSB.jpg

i1zyc8cTVokQtSH.jpg

i1Qa3Y7cOCQ6mTB.jpg

i1h33U05bWP038c.jpg

i1BHPqgM6bviK8E.jpg

i1x9K4HOMrmPv7c.jpg

i1pQJvteNDh7Acc.jpg

نسخه PS3 این عنوان در تعطیلات ۲۰۱۳ برای PS3 منتشر خواهد شد اما بر اساس اعلام سازنده ی سری Gran Turismo نباید به این زودی ها منتظر انتشار GT6 برای PS4 باشیم. لازم به ذکر است که Gran Turismo 6 از موتور گرا??یکی جدیدی در ساخت بهره می برد که در نتیجه ??یزیک بهتر و نورپردازی دقیق تری را از آن شاهد خواهیم بود.

[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...