رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

سونی و اعلام برنامه هایش برای مراسم GamesCom 2013

پست های پیشنهاد شده

Gamescom_2013_Watch-LiveStream-featured-image-02--250x140.jpg پس از آنکه چندی پیش سونی رسما اعلام کرد در طول نمایشگاه GamesCom 2013 کن??رانس مطبوعاتی برگزار خواهند کرد،به تازگی مسئولان این شرکت اقدام به اعلام اطلاعیه ای در راستای برنامه های مختص کنسول PS4 کرده اند که در این بین میتوان به رونمایی رسمی از “طرح آزادی??? مرتبط با این کنسول نسل هشتمی،اشاره داشت.

تنها سه روز تا برگزاری رسمی نمایشگاه GamesCom سال جاری باقی مانده که انتظارات به منظور سورپرایزهای شرکت های متعدد بازی و کنسول سازی ا??زایش یا??ته است،اما از آنجا که چندی پیش شرکت سونی رسما اعلام کرد که در طول نمایشگاه “گیمزکام ۲۰۱۳″ اقدام به برگزاری یک کن??رانس مطبوعاتی خواهد کرد،به تازگی مسئولان این کمپانی ژاپنی از طریق وب سایت رسمی خود،اعلامیه ای در راستای برنامه های موردنظر این شرکت مرتبط با کنسول نسل هشتمی PlayStation4 منتشر کرده و در این بین میتوان به رونمایی از “طرح آزادی??? این کنسول اشاره داشت که همچنین در جزئیات منتشر شده از طریق وب سایت UK.PlayStation،بیانیه ای در خصوص تاریخ و زمان کن??رانس سونی و برنامه های درنظر گر??ته شده برای سه کنسول PS Vita,PS3,PS4 منتشر شده که در آن چنین شرح شده است:

ما کن??رانس خود را در ساعت ۱۸:۰۰ مورخ ۲۰ آگوست سال ۲۰۱۳،با برگزاری یک جلسه با اصحاب رسانه ها در خصوص برنامه های مرتبط با کنسول PS4 و بروزرسانی های درنظر گر??ته شده برای دو کنسول PS Vita و PS3،آغاز میکنیم.

به نظر شما کمپانی Sony با چه تجهیزاتی میخواهد هواداران خود را شگ??ت زده کند؟!…

مراسم GamesCom 2013 از تاریخ ۲۱ الی ۲۵ ماه آگوست سال ۲۰۱۳ در شهر “کلن??? آلمان برگزار می شود و دومین رویداد مهم مرتبط با صنعت بازی های رایانه ای شناخته می شود.

Gamescom1.jpgWelcome To GamesCom 2013

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...