رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

طعنه ی سونی به مایکروسافت : ما برخلاف بعضی ها ، نظراتمان را تغییر نمی دهیم

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

house-250x137.png حتما می دانید که مایکروسا??ت بعد از آن که درنمایشگاه E3 با ??اش کردن سیاست های عجیب و غریبی بر روی xbox one از جمله است??اده ی اجباری از Kinect ، آنلاین بودن در هر ۲۴ ساعت ، عدم پشتیبانی از بازی های دست دوم و مواردی دیگر موجی از انتقادات شدید را دید ، مجبور شد که بعد از مدتی تمامی این موارد را از روی xbox one بردارد. همینم بهانه ی خوبی برای سونی شده که با طعنه زدن به مایکروسا??ت اعلام کند که برخلا?? بعضی ها که مدام سیاست های خود را تغییر می دهد، سونی از این کارها نمی کند.

در نمایشگاه E3 هر سیاستی که مایکروسا??ت بر روی xbo one اعلام می کرد ، سونی در کن??رانس خود کاملا خلا?? آن را برای ps4 نشان می داد و همین باعث شد که سونی برنده ی E3 لقب بگیرد. البته مایکروسا??ت این سیاست های خود را تغییر داد. ولی درست قبل از بسته شدن درهای کن??رانس سونی در گیمزکام ۲۰۱۳ ، مدیر عامل Sony Computer Entertainment یعنی Andrew House با طعنه ای ، نیش خود را به مایکروسا??ت وارد کرد و اظهار داشته است :

در حالی که دیگران پیام ها و نظراتی که قبلا اعلام کرده اند را عوض می کنند و داستان هایشان را تغییر می دهند ( اشاره به مایکروسا??ت ) ولی ما همیشه در ح??ظ سیاست هایی که داریم استوار می باشیم و مدلی که در سیاست هایمان داریم کاملا منص??انه و هماهنگ با خواسته های مشتریان می باشد.

این پیام سونی کاملا اشاره به مایکروسا??ت دارد که همه ی سیاست های خودش را در قبال xbox one تغییر داد. گیم??ا

ویرایش شده توسط ali5

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...