رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Mohamad

ایا xbox one از بازی های 360 پشتیبانی می کند؟

پست های پیشنهاد شده

سونی قبلا اعلام کرده بود که PlayStation 4 می تواند از بازی های ps3 پشتیبانی کند وعده ی بسیاری از طر??داران مایکروسا??ت هم علاقه دارند که در xbox one هم بتوانند چنین ویژگی را ببینند که هنوز مایکروسا??ت چنین خبری را تایید نکرده است. ولی حال با توجه به اعلام یکی از ??روشندگان ارشد Xbox One ، کنسول نسل بعدی مایکروسا??ت هم می تواند بازی های نسل ??علی اجرا را کند.این ??روشنده که نخواسته نامش ??اش شود در گ??تگویی با سایت DailyGame اعلام کرده است :

من می دانم که تعدادی از بخش هایی که مایکروسا??ت در E3 ارایه کرد با انتقادات بسیار شدیدی مواجه شد. ولی ??کر می کنم که همه چیز مثل سنگ نشده بود. من شنیده ایم که سازگاری xbox one با نسل قبل هنور هم حر??ش وجود دارد و ممکن است که ات??اق بی??تد. پس پاسخ به این سوال در حال حاضر نه نمی باشد. آن ها ( مایکروسا??ت ) واقعا در حال گوش دادن به بازخوردها هستند که سازگاری Xbox One با نسل قبلی را نیز شامل حال خود می کند.

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 20]nCode.png[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

20130605_xbox_one.jpg

 

 

با توجه به این که PlayStation 4 با است??اده از قابلیت Gaikai می تواند از بازی های PS3 است??اده کند ، آیا Xbox One وجود چنین قابلیتی را حس نمی کند ؟ و مایکروسا??ت می تواند برای این که xbox one بتواند از بازی های نسل قبل پشتیبانی کند بر روی و??یژگی Cloud حساب باز کند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...