رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Mohamad

تاپیک جامع بخش بازی (اخبار بازی ها +نمرات بازی ها +روزشمار بازی )

پست های پیشنهاد شده

[h=1]نسخه ی نسل بعد Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در مراسم TGS امسال به نمایش گذاشته خواهد شد[/h]

metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-250x140.jpgتا به امروز هرآنچه که از نسخه ی بعدی Metal Gear Solid :The Phantom Pain دیده ایم بر روی پلت??رم های این نسل بوده است.مطمئنا شما نیز در تعجب می مانید که چگونه کوجیما توانسته این گرا??یک زیبا و نسل بعدی را بر روی کنسول های این نسل بیاورید.اگر شما نیز در تعجب هستید باید به شما اطلاع بدهیم که نسخه ی نسل بعدی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ه??ته های آینده به نمایش گذاشته خواهد شد و آن موقع است که شما گرا??یک واقعی یک عنوان نسل بعدی را می چشید.با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را مشاهده نمایید.

به تازی آقای Hideo Kojima ی ا??سانه ای اعلام کرده است که در مراسم Tokyo Game Show 2013 منتظر نمایش نسخه ی نسل بعد Metal Gear Solid :The Phantom Pain باشید.

تنها دو ه??ته ی دیگر تا مراسم Tokyo Game Show باقی مانده است و آن موقع است که می توانیم یک گرا??یک در خور نسل بعد و عنوان متال گیر را مشاهده نماییم.

Tokyo Game Show از تاریخ ۱۹ سپتامبر آغاز و در تاریخ ۲۲ سپتامبر پایان می یابد.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در حال حاضر برای پلت??رم های Xbox 360, PS3, Xbox One و Ps4 تایید شده است اما تاریخ مشخصی برای عرضه را دریا??ت نکرده است.

metal-gear-solid-5-exteded-e3-670x337.jpg

[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]نینتندو تخ??ی??ات تهیه ی برخی از پر??روش ترین عناوین کنسول Wii در آمریکا را آغاز کرد[/h]

smg2-250x71.pngبه تازگی کمپانی ژاپنی نیتندو رسما اعلام کرده است که علاقه مندان آمریکایی از این پس قادر خواهند بود سه عدد از بهترین و پر ??روش ترین عناوین کنسول مو??ق Wii را با قیمت هایی جدید و کمتر نسبت به گذشته تهیه کنند که از جمله مهم ترین این عناوین میتوان به Super Mario Galaxy 2 اشاره داشت.

از روز گذشته کمپانی نینتندو در تازه ترین ??عالیت های خود،اقدام به کاهش قیمت سه بازی پر??روش Wii از قبیل;Super Mario Galaxy 2,New Super Mario Bros,Wii Sports Resort تنها در ایالت متحده ی آمریکا کرده است که در واقع مسئولان این شرکت صاحب نام پس از اعلام رسمی این خبر،در طی بیانیه ای در خصوص سایر اقدامات در نظر گر??ته شده،اظهار داشتند:

خریداران میتوانند تا پایان سال ۲۰۱۳،با در اختیار داشتن ارزشمندترین و متنوع ترین سیستم خریداری بازی،به تمامی عناوین موردعلاقه ی خود دست یابند.

لازم به ذکر است،عنوان Super Mario Galaxy 2 تا به این لحظه مو??ق به ??روش ۲٫۷ میلیون نسخه در آمریکا شده که دو عنوان New Super Mario Bros و Wii Sports Resort به ترتیب ۷ و ۹٫۴ میلیون نسخه تنها بر روی کنسول بسیار محبوب و مو??ق Wii ??روش داشته اند.

“با تخ??ی??ات صورت گر??ته در راستای تهیه ی سه عنوان پر ??روش کنسول Wii،علاقه مندان می توانند هریک از آن بازی ها را با پرداخت هزینه ای بالغ بر ۲۹٫۹۹ دلار تهیه ??رمایند.???

smg2.pngSuper Mario …

[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]اطلاعاتی جدید از عنوان Forza Motorsport 5 منتشر شد[/h]

Forza-5-250x71.jpgبه تازگی شعبه ??رانسوی آمازون،اطلاعاتی جدید از عنوان Forza Motorsport 5 منتشر کرده که در این بین میتوان شاهد پیشر??ت های بازی نسبت به نسخه های پیشین به خصوص عنوان Forza Motorsport 4 بود.

شعبه ی ??رانسوی آمازون،اقدام به انتشار اطلاعاتی جدید از عنوان شبیه ساز رانندگی تحت انحصار کنسول نسل هشتمی Xbox One یعنی Forza Motorsport 5 کرده است که با توجه به این اطلاعات،به جرات میتوان گ??ت این عنوان نسبت به نسخه های پیشین،پیشر??ت های تحسین برانگیزی داشته به طوری که در این اطلاعات به انتشار رسیده ذکر گردیده است:

  • بیش از ۱۲۰ اتومبیل متنوع در گاراژ عنوان Forza 5 وجود خواهد داشت.

  • ۲۴ بازیکن در بخش آنلاین،قادر به رقابت بایکدیگر خواهند بود،در حالی که در عنوان Forza 4 تنها ۱۶ بازیکن به صورت همزمان قادر به رقابت با یکدیگر می باشند.

به جرات میتوان یکی از برترین عناوین شبیه ساز رانندگی مختص کنسول های نسل هشتم را،عنوان درحال توسعه ی استودیو مو??ق Turn 10 معر??ی کرد که درواقع با در اختیار گذاشتن ویژگی های بسیار وسیع و گسترده به خصوص در بخش Forza Vista ( همان Auto Vista ) ، تجربه طعم یک شبیه ساز رانندگی واقعی دو چندان خواهد شد که لازم به ذکر است،نسخه ی پنجم از سری بازی های “??ورتزا موتوراسپورت??? در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ عرضه می گردد.

یک تصویر جدید نیز از این عنوان به انتشار رسیده که در ادامه میتوانید مشاهده ب??رمایید:

Forza5_BathurstReveal_01_1X_WM.jpgForza Motorsport 5 …

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]??راتر از رستگاری، ??راتر از امید | نقد و بررسی بازی Castlevania: Lords of Shadow ultimate edition[/h]

Castlevania-Lords-of-shadow-ultimate-edition-Review-250x79.jpgدست از ایراد گر??تن بردارید! به دنبال چه چیزی هستید؟ یک بازی پر تنش و هیجان انگیز که آدرنالین خون شما را بالا ببرد؟ یک بازی که داستان پر پیچ و خم داشته باشد و از روایت داستان نهایت لذت را ببرید یا یک بازی ویدئویی که پر از رمز و راز باشد و شما در صدد کش?? این معماها باشید؟ بگذارید خیال شما را راحت کنم. جواب سوال های مذکور را در بازی Castlevania: Lords of shadow نخواهید یا??ت.

Castlevania_Lords_of_Shadow.pngنام : Castlevania: Lords of Shadow ultimate editionسازنده : Mercury Steam ، Kojima production، Climax Studiosناشر : Konamiپلت??رم ها : Microsoft Windows ، PlayStation 3 ، Xbox 360سبک : اکشن ماجراجویی، H&S

پرده اول: ??راتر از امید

هیچ خادمی خدمت دو ارباب نتواند گزارد؛ یا از یکی بیزاری خواهد جست و دیگری را دوست خواهد داشت، یا به یکی دل خواهد بست و دیگری را خوار خواهد داشت. خدمت خدا و مال را توأمان نتوانید گزارد. (انجیل لوقا، باب ۱۶ آیه ۱۳)

نبرد خیر و شر داستان کلیشه ای در میان ادبیات غربی و شرقی بوده و خواهد بود. این داستان ??وق العاده کلیشه ای درون مایه اصلی بازی Castlevania: Lords of shadow است. کاراکتر اصلی بازی، گابریل بلمونت بوده و پس از به هم خوردن تعادل میان نیروهای خیر و شر که مسبب این ات??اق در ابتدای داستان ناشناس است؛ همسر گابریل توسط اهریمنان به قتل می رسد. گابریل در ابتدای داستان متوجه می شود که می تواند همسر کشته شده خود را باری دیگر به زندگی برگرداند و اینگونه است که ماجراجویی های گابریل بلمونت جوان با یک امید شکل می گیرد و بازیباز وی را تا پایان بازی همراهی می کنند.

گابریل بلمونت در ابتدای داستان برخلا?? سایر پیشکسوت های سبک H&S یعنی کریتوس و دانته یک قاتل خون سرد با خشمی غیر قابل کنترل نیست که تمام موجودات را در کسری از ثانیه نابود کند! گابریل یک انسان است. انسانی ضعی?? که با انگیزه امید شروع به پیشروی برای کش?? حقایقی می کند. این حقایق چه تلخ، چه شیرین وی را در طول پیشروی در داستان قوی تر و ورزیده تر می کند. شاید در ابتدای داستان توسط ۴ گرگ کشته شوید ولی در نیمه نهایی داستان، گابریل یک ابرقهرمان است که چیزی جلو دار وی نیست. گابریل شخصیت پردازی بسیار خوبی ندارد و به سختی می توان با وی همذات پنداری کرد. صحنه های را شاهد هستید که گابریل ناراحت است ولی شما به سختی می توانید از ات??اق رخ داده اظهار ناراحتی و تاس?? کنید. گابریل اهل انتقام نیست. وی ??قط به دنبال عشق گمشده خود می گردد.

با اینکه ??رانچایز کسلوانیا حاوی شخصیت های متنوعی است ولی شخصیت های ??رعی زیادی در بازی وجود ندارد و بار اصلی پیشبرد داستانی بر دوش ۳ ن??ر است. هر چند پیش مقدمه داستانی بسیار ضعی?? بوده و اگر از بازیبازهای به اصطلاح خوره داستانی باشید می توانید انتهای بازی را تقریبا حدس بزنید. با این حال، صحنه پایانی بازی به شدت شوکه کننده خواهد بود و می تواند به نوعی ضع?? پیش مقدمه داستانی را پوشش دهد.

castlevania3.jpgنگهبان دریاچه ??راموشی، اسم باحالی داره، هیکل ردی??ی هم داره ولی راحت از پا در میاد!

پرده دوم: ??راتر از وص??

شاگرد از استاد خود والاتر نیست و نه نوکر از اربابش. (انجیل متی)

در تریلرهای منتشر شده از این نسخه و همچنین دومین دنباله که در زمستان منتشر خواهد شد به گرا??یک هنری بازی به شدت اشاره می شود و سازنده های بازی، هنر خود را در ساخت دنیای بسیار عظیم به رخ همگان می کشند. البته عظمت مراحل تایتان بازی خدای جنگ را ندارد ولی در نوع خود، غول آخرهای بازی عظیم الجثه هستند و با اینکه کشتن آنها دشواری زیادی ندارد ولی تماشای غول آخرهای بازی به خصوص “نگهبان دریاچه ??راموشی??? سبب حیرت شما خواهد شد. این عظمت ??قط منحصر به طراحی دشمنان بازی نیست و گاهی اوقات محیط اطرا?? گابریل به حدی پرعظمت به نظر می رسد که بازیبازهایی همانند بنده دست از بازی کشیده و ??قط به دوردست خیره می شوند. Draw distance در این بازی ??وق العادست و در کنار گرا??یک ??نی نه چندان قدرتمند، گرا??یک هنری ??وق العاده قوی به شدت به چشم می آید و سبب خواهد شد که از گشت و گذار در محیط رضایت داشته باشید. محیط های بازی نیز تقریبا تنوع خوبی دارند و گابریل ماجراجویی های خود را در محیط های متنوع همانند جنگل، کوهستان، قبرستان، برزخ و… دنبال می کند. گ??تیم گرا??یک ??نی نه چندان قدرتمند به این علت که پس از ۵ ??صل بازی، ??ریم ریت بازی از ۶۰ fps ثابت به ۳۰ fps ا??ت می کند و این یک سهل انگاری نبوده و طبق گ??ته سازندگان کی??یت را ??دای کمیت نکرده و بیشتر به تقویت یک گرا??یک هنری پیشر??ته پرداختند و در این کار خود نیز مو??ق بودند.

castlevania.jpgسوال هوش: گابریل را پیدا کنید !

پرده سوم: ??راتر از ۲ روح

نترسید از کسانی که می‌توانند ??قط بدن شما را بکشند ولی نمی‌توانند به روح‌تان صدمه‌ای بزنند. از خدا بترسید که قادر است هم بدن و هم روح شما را در جهنم هلاک کند. (انجیل متی، باب ۲۸، آیه ۱۰)

صحبت از روح شد و همگی می دانید که موسیقی غذای روح است ولی موسیقی های موجود در بازی کسلوانیا: اربابان سایه ها همانند یک بستنی لذیذی است که حس شیرینی لطی??ی بر دهان بازیباز به جا می گذارد. سم??ونی های کسلوانیا بسیار حماسی طراحی شده است. ا??کت های صوتی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و از صدای کاراکتر اصلی، گابریل بلمونت می توانید عمق درماندگی وی را درک کنید. جالبست بدانید که Araujo، موسیقی دان این بازی به علت تهیه سم??ونی های این بازی، نامزد دریا??ت جایزه در International Film Music Critics Association یا به اختصار IFMCA در سال ۲۰۱۰ شد.

Oscar+Araujo.jpgآقای اسکار آراجو، مغز مت??کر موسیقی های حماسی بازی Castlevania: Lords of shadow

پرده چهارم: ??راتر از رستگاری

اینک شما را چون میشها به میان گرگها گسیل می دارم؛ پس چون ماران هشیار بنمایید و چون کبوتران پاک. (انجیل مَتّی، باب۱۰ آیه ۱۶)

گابریل یک جنگجو است پس طبیعتا باید آداب رزم و ??نون را بلد باشد. ضربات ضعی?? و قوی برای وی تعری?? شده است که با پیشروی در داستان و ارتقای کاراکتر بازی، شاهد پیشر??ته شدن ضربات خواهید بود. همچنین گابریل توانایی حمل ۴ آیتم در طول بازی دارد که می تواند به عنوان سلاح به سوی دشمنان خود پرتاب کند. این نسخه مخصوص PC طراحی شده است و انتظار می ر??ت تا سازندگان انجام بازی را با موس و کیبورد وق?? دهند ولی متاس??انه اگر گیم پد ندارید ??قط باید از کیبورد است??اده کنید و بنده به عنوان گیمری که خود را جزو هواداران سبک Hack & Slash می داند به شما اخطار می دهم که بازی با کیبورد به شدت عذاب آور است و در ساعات اولیه بازی به علت آشنا نبودن با چینش دکمه های ??عالیت ها در بازی، به شدت پیشروی در طول مراحل سخت خواهد بود. اگر از این مبحث بگذریم، سیستم مبارزات بازی ??قط محدود به این موارد نیست.

گابریل در طول داستان می تواند قدرت روشنایی (Light) و قدرت سایه ها (shadows) را کنترل کند. گابریل با است??اده از نیروی روشنایی می تواند میزان سلامتی خود را ح??ظ کرده و حتی سلامتی از دست ر??ته خود را نیز به دست آورد که این عمل خود نیازمند تمرکز در نبرد است. با کشته شدن دشمنان جوهره آنها (Orb) بر زمین می ا??تد و گابریل با جذب آنها می تواند قدرت روشنایی خود را ح??ظ کرده تا در نبرد از آن است??اده کند. البته ایستگاه های نیز در بازی وجود دارد که گابریل می تواند هر دو قدرت خود را شارژ کند. بهتر می بود تا جذب Orb های بازی به صورت اتوماتیک همانند سایر بازی های H&S رخ دهد ولی در کمال ناباوری بازیباز باید گابریل را وادار کند تا این آیتم ها را از روی زمین بردارد و در صورتیکه معطل کند این جوهره ها محو می شوند! این ایراد دقیقا در بازی Dark siders 2 نیز رخ داده بود با این ت??اوت که در بازی DS 2، برداشتن آیتم به المان نقش آ??رینی بازی مرتبط است ولی در این بازی، اثر برجسته ای از این المان ها به چشم نمی آید پس این انتظار می رود که ریتم نبرد بازی ا??ت نکند.

castlevania-lords-of-shadow-reverie-6.jpgاون دختره که مشاهده می کنین یکی از دشمنان گابریل بود که تو DLC اولیه بازی تحت عنوان “احیا??? تبدیل به دوست گابریل شد و همونطور که دارید می بینید به گابریل کمک می کنه!

است??اده از قدرت های روشنایی و سایه ها ??قط برای مبارزه نیست. البته چقدر دلچسب می شد اگر کمبوهای گابریل برای مبارزه به صورت تل??یقی از ۲ قدرت ویژه وی بود ولی برای حل اکثر معماهای بازی نیز بازیباز باید از این قدرت ها است??اده کند. در بخش حل معماهای بازی، قدرت سایه ها بیشتر به کار می آید و بازیباز باید به درستی از آنها است??اده کند. معماهای بازی نیز بسیار در سطح خوبی قرار دارند و در نیمه دوم بازی، گابریل بیشتر مشغول حل معماهای بازیست تا نبرد با اهریمنان. معماهای بازی نه بسیار آسان هستند، نه بسیار سخت و چالش برانگیز! ولی محض احتیاط بازیسازها کتبیه هایی در اجساد قرار دادند تا بازیباز آنها را پیدا کند و اگر احیانا جواب معمای را نمی دانستند از کتبیه است??اده کنند. این کتبیه ها، در صورت درخواست بازیباز، راه حل را ارائه می دهند ولی با این حرکت، بازیباز از دریا??ت امتیاز محروم می شود. ارتقای گابریل برای ادامه بازی یک امر بسیار مهم تلقی می شود پس معمولا بازیبازها سعی می کنند تا معماهای بازی را خودشان حل کنند.

castlevania-2.jpgمعمای کسو??، یکی از بهترین معماهای نسخه اول

گابریل با کمک شلاق خود در بخش پلت??رمر بسیار خوب ظاهر شد. شلاق وی که در نبرد به یک سلاح بسیار کشنده مشهود است در بخش سکو بازی نیز وظی??ه مهمی دارد. گابریل در یک سوم نهایی بازی قدرت بال های تاریکی را به دست می آورد که عملکرد و ظاهر این بال ها بسیار همانند بال ایکاروس در بازی خدای جنگ است. به هر حال چه تقلید بوده، چه نوآوری محوریت سکوبازی در مراحل نهایی مستلزم است??اده از تمامی ??اکتورهای موجود در گابریل است.

بازی Castlevania: Lords of shadow که ۲ سال پیش برای کنسول های خانگی Xbox 360 و PS3 منتشر شده بود هم اکنون به همراه دو بسته الحاقی به صورت ultimate edition برای PC بازها نیز مهیا شده است. علی رغم مشکلاتی که دارد تجربه این بازی زیبا را به تمامی هواداران سبک Hack & Slash توصیه می کنیم و بهتر است باری دیگر مقدمه این نقد را بررسی کنیم و مقدمه به صورت کامل بیان شود:

دست از ایراد گر??تن بردارید! به دنبال چه چیزی هستید؟ یک بازی پر تنش و هیجان انگیز که آدرنالین خون شما را بالا ببرد؟ یک بازی که داستان پر پیچ و خم داشته باشد و از روایت داستان نهایت لذت را ببرید یا یک بازی ویدئویی که پر از رمز و راز باشد و شما در صدد کش?? این معماها باشید؟ بگذارید خیال شما را راحت کنم. جواب سوال های مذکور را در بازی Castlevania: Lords of shadow نخواهید یا??ت. دست از این سوالات کلیشه ای بردارید و به دنبال لذت بردن از این بازی باشید چون Castlevania: Lords of shadow کاری با دیگر بازی های هم سبک خود ندارد و ??قط میخواهد یک ماجراجویی از نوع کسلوانیایی باشد!

Castlevania-Lords-of-Shadow-Screenshot-01.jpg
Beyond
redemption
, Beyond
Hope
??راتر از
رستگاری
، ??راتر از
امید

Castlevania-Lords-of-shadow-ultimate-edition.jpg

[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Battlefield 4 بهترین و بیشترین شخصی سازی سلاح را دارا است[/h]

battlefield-4-menu-options-15-250x138.jpgDICE ادعا می کند که آن ها بهترین و بیشترین شخصی سازی سلاح را برای Battlefield 4 گر??ته اند. همچنین صحبت هایی را در مورد انطباق زنگ سلاح ها با محیط مطرح کرده است. شما می توانید در ادامه با جزئیات این خبر آشنا شوید.

سازنده ی بازی می گوید:

با وجود تعداد زیادی سلاح که در بازی در دسترس است، ترکیب سلاح ها و لوازم جانبی دست کمی از تعداد سلاح ها ندارد.

DICE در ادامه ی صحبت های خود توضیح داد که این کار شرایط را برای بازیکن راحت تر می کند تا به دقت شناسایی کند که هر کدام از تنظیمات چه تاثیری بر روی سلاح دارد. صحبت های ایشان در این باره را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

در هنگام جست و جو در لوازم جانبی ، شما متوجه ی یک راهنمای دستی بصری در سمت راست تصویر خواهید شد. این راهنما به شما میزان دقت، آسیب پذیری ، ب??رد و ثبات سلاح را به آسانی نشان خواهد داد. بدین ترتیب شما اثر هر یک تجهیزات و لوازم جانبی خاص را درک خواهید کرد. به عنوان مثال با است??اده از هد?? لیزری در زمان شلیک بالا ر??تن هد?? را مشاهده خواهید کرد. و یا با نصب یک Angled Grip بر روی بر روی ت??نگ متوجه ا??زایش ثبات سلاح خواهید شد.

وجود مکان ها و آب و هوایی نظیر پاییز ، کویر ، نیروی دریایی ، بر??، شهر و زمین های جنگلی یک عامل در این بازی جدید به حساب می آید. Battlefield 4 همچنین دارای سلاح های انطباقی نیز می باشد. با توجه به وضعیت جوی که شما بازی می کنید، با یکی از این تجهیزات رنگ سلاح با محیط انطباق می یابد. به عنوان مثال در نقشه ی Paracel Storm، جنگ در دریا سلاح شما مخلوطی از رنگ های آبی، سبز و خاکستری خواهد شد. اگر شما در نقشه ای مانند محاصره شانگهای (Siege of Shanghai) بودید، رنگ سلاح شما بیشتر مایل به سیاه و خاکستری خواهد بود.

Battlefield 4 یک بازی در سبک اول شخص شوتر می باشد و از موتور گرا??یکی Frostbite 3 بهره می برد. این بازی در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ آبان ۱۳۹۲ ) برای پلت??رم های X360 , PS3 وPC منتشر خواهد شد. در این بازی شما در نقش یک ??رمانده با نام Recker قرار خواهید گر??ت که وظی??ه دارد همراه با تیمش ، اعضای پرن??وذ آمریکایی را که در شانگهای به گروگان گر??ته شده اند را پیدا کرده و آن ها را به وطن بازگرداند که در این راه با ات??اقات غیر قابل پیش بینی روبرو می شوند و این باعث می شود که به دیگر نقاط جهان نیز از جمله کشور آذربایجان بروند.

البته لازم به ذکر است که نسخه های Xbox One و PS4 هنوز تاریخ انتشار مشخصی در ماه نوامبر ندارند. همچنین تایید شده است که Battlefield 4 در زمان انتشار از ۱۰ مد و ه??ت نقشه پشتیبانی خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]GTA V حدود “صد ساعت??? گیم پلی جهان آزاد را به شما هدیه می دهد[/h]

GTAV_4-250x140.jpgمطمئنا تا به امروز یکی از عناوینی که تا مدت ها شما را سرگرم و مشغول کاوش کرده عنوان Grand Theft Auto می باشد.اما نسخه ی جدید آن که تا دو ه??ته ی دیگر روانه ی بازار می شود چند ساعت شما را مشغول و سرگرم خواهد کرد؟بسیار زیاد!این صحبت را آقای Dan Houser موسس راک استار در مصاحبه ی اخیر خود انجام داده است.

در مصاحبه ی اخیری که آقای Dan Houser با وبسایت The Guardian انجام داده اعلام کرده است که:

در حال حاضر امتیازات ویژه ای برای ساخت یک ??یلم می باشد،اما شما در طول زندگی خود به هیچ وجه نباید کاری را برای “امتیاز ویژه??? انجام بدهید.این بسیار راحت می باشد که GTA را به مانند یک سریال تلویزیونی بدانیم.اما من ??کر میکنم برای انجام این کار ما چیزهای بسیاری را از دست می دهیم.

ما این تجربه ی جهان آزاد ۱۰۰ ساعته را برای شما ??راهم کردیم و این عمل به بازیکنان اجازه می دهد که کنترل هر آنچه که می خواهند را به دست بگیرند.این دنیا دنیایی می باشد که شما می توانید هرکاری از بانک زدن گر??ته تا یوگا(نوعی ورزش) و دیدن ??یلم را انجام بدهید.

ما چگونه می توانستیم این تجربیات را در ۱۲ ساعت یا ۱۵ ساعت به مانند گیم های امروزی قرار بدهیم در حالی که بازی ما در رابطه با آزادی محض می باشد؟

عنوان Grand Theft Auto V در تاریخ ۱۷ سپتامبر برای پلت??رم های Ps3 و Xbox360 عرضه خواهد شد.

به مانند پست های متعدد گذشته نیز که حدود نیمی از آن در رابطه با معر??ی نکردن نسخه ی Pc بود، این عنوان همچنان برای پلت??رم Pc تایید نشده است.

GTA-5-670x376.jpgانتظارها تا دو ه??ته ی دیگر به پایان می رسد………..

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Titanfall در مراسم Tokyo Game Show قابل بازی خواهد بود[/h]

titanfall-cover-188x200.jpgمطمئنا بسیاری از گیمرها در حال حاضر علاقه دارند که طعم اولین عنوان استودیوی Respawn Entertainment یعنی TitanFall را بچشند.به تازگی استودیوی Respawn Entertainment در حساب شخصی خود اعلام کرده است که این عنوان در مراسم Tokyo Game Show برای اولین بار قابل بازی خواهد بود.حال با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا جزئیات را به اطلاعتان برسانیم.

استودیوی Respawn Entertainment در حساب شخصی خود اینگونه بیان کرده است که:

دوست دارید بدانید چه زمانی می توانید طعم عنوان جدید ما یعنی
Titanfall
را بچشید؟ما را در ژاپن و در Toyko Game Show ملاقات کنید.

همچنین استودیوی Respawn Entertainment در رابطه با حضور داشتن این عنوان در مراسم Comic Con نیز اینگونه بیان کرده اند که:

در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انجام این کار نداریم.

Toyko Game Show یا همان TGS از تاریخ ۱۹ سپتامبر آغاز و در تاریخ ۲۲ سپتامبر پایان می یابد.عنوان TitanFall نیز در سال ۲۰۱۴ برای پلت??رم های Pc,Xbox360 و Xbox One منتشر خواهد شد.

1375791560-titanfall-670x376.jpg

[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]اطلاعاتی جدید از GTA Online منتشر شد/ بیش از ۵۰۰ ماموریت در بازی وجود دارد ![/h]

GTA_online_71-250x140.jpgبا توجه به آخرین شماره منتشر شده از مجله Game Informer که در ماه اکتبر عرضه شده است، اطلاعات جدید و بسیار هیجان انگیزی از GTA Online به دست آمده که وسعت حیرت انگیز بازی را نشان می دهد و با نگاهی به این اطلاعات می توان گ??ت که راک استار به وعده ای که در مورد بی همتا بودن بخش آنلاین این بازی داشته، به خوبی عمل کرده است.

با توجه به اعلام Leslie Benzies که مدیرعامل Rockstar North می باشد، تیمی که پشت ساخت GTA Online قصد داشته که جهانی را را خلق کند که توانایی انجام دادن همه چیز یا هرکاری در آن وجود داشته باشد و به بازیکنان اجازه بدهد که آزادانه بین این موارد متنوع حرکت کند.

Benzies در ادامه اعلام کرده است که ایده ساخت بخش آنلاین بازی از زمان ساخت Grand Theft Auto 3 شروع شده بود.

برخی از اطلاعات مهم GTA Online را می توانید در زیر ببینید :

بیش از ۵۰۰ ماموریت در بازی وجود دارد که برخی از آن ها ان??رادی و برای برخی دیگر نیازمند یک تیم می باشید.

وقایع بازی پس از GTA 5 ات??اق می ا??تد.

شخصیت های بازی برای ارتباط با دیگر شصیت ها، ??قط در هنگام میان پرده ها ظاهر خواهند شد.

از شخصیت زن هم می توانید در GTA Online است??اده کنید.

بازیکنان باید هر کاری انجام بدهند که پول بیشتری از سرقت از بانک ها به دست آورند و به خرید چیزهایی مانند اتومبیل و املاک و مستغلات بپردازند.

راک استار از یک سیستم پویا برای جمعیت GTA Online است??اده کرده و در باز گزینه ای وجود دارد که به شما اجازه می دهد که با آن ها بازی کنید.

بازیکنان می توانند شما را بکشند و پولتان را از آن خود کنند. و در بهترین حالت، با است??اده از دستگاه های خودپرداز، حساب بانکی شما را خالی خواهند کرد.

در هنگام سرقت ها، می توانید که انعام بیشتری به هر بازیکنی که می خواهید بدهید.

از برخی ??عالیت های GTA Online که در بازی اصلی نیز گنجانده شده است می توان به سرقت ها، انجام دادن ماموریت ها، حمله به مخ??یگاه باندها، ربودن وسایل نقلیه ای که با خود پول حمل می کنند، مسابقات رالی، تنیس، گل?? و بیس جامپ، اشاره کرد.

اگر شما ارتباط خوبی با باندهای دوچرخه سوار داشته باشید، آن ها از شما در برخی ماموریت ها پشتیبانی خواهد کرد.

سیستم رتبه بندی برای خدمه شما و همچنین رتبه شخصی نیز در بازی وجود دارد.

رهبر خدمه تصمیم می گیرد که غارت هایی که پس از تکمیل ماموریت به دست می آید، دست چه کسی نگه داشته شود.

شما می توانید دوستانتان را به منزل دعوت کنید و با آن ها نوشیدنی بخورید، تلیویزیون تماشا کنید و کارهای دیگر.

GTA V در تاریخ ۲۶ شهریور برای ps3 و xbox 360 منتشر می شود و GTA Online هم دو ه??ته پس از انتشار نسخه اصلی خواهد آمد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

محمد من یکی دو ماه نبودم -میبینم مدیر شدی -ا??رین-مبارک باشه.:=d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس برا pc چرا نمیاد یعنی مانمیتونیم بازی کنیم؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
محمد من یکی دو ماه نبودم -میبینم مدیر شدی -ا??رین-مبارک باشه.:=d:
مرسی داداش ممنون خوش حالم برگشتی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شماره ی ۱۰ مجله الکترونیکی گیم??اپلاس:دیجیتال منتشر شد

 

???پس از تلاش های شبانه روزی تیم گیم??اپلاس در یک ماه گذشته و با وجود گر??تاریهای نمایشگاه های مختل??٬بالاخره شماره ی دهم از مجله ی گیم??اپلاس:دیجیتال که به جرات سنگین ترین و پربارترین شماره است با تاخیری ۵ روزه منتشر شد.در ادامه از میتوانید از محتویات مجله مطلع شوید و این شماره را نیز به رایگان دانلود کنید.

شماره ی دهم از مجله ی گیم??اپلاس:دیجیتال با تغییرات زیادی هم از نظر قالب بندی و بخش بندی مواجه شده است.از این پس علاوه بر اینکه به مانند گذشته توجه مان به بازیهای روز دنیا ح??ظ میشود و بیشتر نیز خواهد شد٬ولی بخش بازی های ایرانی نیز به مجله اضا??ه شد تا بتوانیم با یک تیر دو نشان را بزنیم و هم مخاطبینی که به بازیهای خارجی علاقه دارند این مجله را مطالعه کنند و هم از صنعت بازی سازی ایران حمایت های همه جانبه بکنیم.

دبیر بخش بازیهای ایرانی مجله ی گیم??اپلاس نیز آقای محمدرضا مصط??وی میباشد.

کاور این شماره همانطور که میبینید از بازی شبگرد انتخاب شده است که دوستان زحمت کش استودیو پردیس این آرت زیبا را اختصاصی برای گیم??اپلاس تهیه کردند.پرونده ی اختصاصی و مصاحبه با تیم توسعه ی بازی شبگرد بخش اصلی مجله را شامل میشود و در کنار این مقاله٬ارتشهای ??رازمینی و بازی ادونچر بیداری با اطلاعات خواندنی و اختصاصی قابل مشاهده هستند.گزارش دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای نیز بخش ویژه ی مجله را شامل میشود.

++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++

Gamefa+-Digital-10-Cover.jpg

++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++

در این شماره میخوانید :‌

- چه خبر از سایت ؟

اخبار منتخب ۱ماه اخیر از سایت گیم??ا

- پیش نمایش های اختصاصی :

شبگرد : طلوع تاریکی | مصاحبه اختصاصی با عوامل استودیو شبگرد‌| اطلاعات اختصاصی از بازی | اولین آرت های نسخه ی iOS شبگرد و…

ارتش های ??رازمینی | مصاحبه اختصاصی با عوامل استودیو راسپینا | زمزمه های پروژه ی بعدی | تصاویر جدید | تحلیل اختصاصی گیم پلی ارتشهای ??رازمینی

بیداری : خاکسترهای سوزان | مصاحبه اختصاصی با عوامل استودیو بازی رسانه | تصاویر و اطلاعات اختصاصی

بازگشت | نگاهی مختصر به عنوانی مت??اوت در سبک شوتر اول شخص با محوریت د??اع مقدس

معر??ی بازی های مستقل ایرانی |‌بخش اول :‌

با هد?? تمرکز در صنعت بازی سازی و حمایت از بازی سازان٬بخش های متنوعی در مجله ایجاد شده که یکی از اونها معر??ی بازیهای مستقل و گاها گمنام ایرانی هست.

PAUSE :

آقای زرشک و باز زرشک هایی که بار اینو اون میکنه ! از راک استار تا بنیاد و GTA تا خود شما !

گزارش :

سومین دوره نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران

نقد و بررسی :

Ava’s Quest : به قلم مانی میرجوادی

Splinter Cell : Blacklist : به قلم بهزاد شعبانی

PayDay2 : نقدی از عادل نریمانی

Roads of Battle (جاده های نبرد)‌‌ :‌ نقدی از دانیال نوروزی

Saint Row iv : به قلم سید پرهام عبادی

Shadowrun Returns : نوشته ی قاسم نجاری

Stealth Inc : A Clone In The Dark : امین شیروانی

The Bureau : Xcom Declassified : نقدی از قاسم نجاری

بخش ++‌ :

ناتی داگ بهشت بازیبازها٬جهنم بازیسازها – قسمت اول :‌ نوشته ای از سعید نیکبخت

مصاحبه :

مصاحبه ای وب سایت گیم اسپات با عوامل Rockstar در مورد GTA Online : ترجمه ای از حسن ناطر مظ??ری

Technology :

طبق معمول همیشه با سینا نادری و تازه های دنیای تکنولوژی٬از موس ۱۵۰ دلاری تا نوآوری های سامسونگ ! اطلاعاتی از Windows 9 و حتی ۱۰ !

Picture + :

بخش دوست داشتنی مجله با تصاویر جالب از گوشه گوشه ی دنیای پهناور گیم !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Gta v: صداپیشگان مایکل، ??رانکلین، و ترور مشخص شد

 

آیا می خواهید بدانید که ا??رادی که وظی??ه صداپیشگی شخصیت های اصلی GTA V را برعهده داشته اند، چه کسانی هستند ؟ شاید البته این سوال میلیون ها بار پرسیده شده و حال به نظر می رسد که سرانجام می توانیم ب??همیم که چه ا??رادی صداپیشه مایکل، ??رانکلین، و ترور می باشند. نکته بسیار جالب اینجاست که این صداپیشگان شباهت بسیاری به چهره سه شخصیت اصلی بازی دارند.

صداپیشه مایکل : Ned Luke، ??رانکلین : Shawn Fonteno و ترور هم Steven Ogg می باشد.

تصویر این سه صداپیشه را هم می توانید در زیر ببینید :

شباهت ها به چهره های بازی زیاد است، این طور نیست ؟

27zb6fo.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سونی : GTA V را زودتر از تاریخ انتشار بر روی ps3 بازی کنید بن نخواهید شد

 

در شرایطی که مایکروسا??ت اعلام کرده که هر کسی که بازی GTA V را زودتر از تاریخ انتشارش در xbox 360 تجربه کند، بن خواهد شد. ولی سونی در پاسخی روشن اظهار داشته که قصد ندارد کسانی که GTA V را زودتر از تاریخ انتشار رسمی بازی کنند بن کند.

به تازگی ??ردی از مدیر عامل کل سونی در سرتاسر جهان یعنی Shuhei Yoshida در توییر سوالی پرسیده است که آیا ا??رادی که GTA V را زودتر از تاریخ انتشار رسمی در PS3 بازی کنند بن خواهند شد ؟ که او در جواب اعلام کرده است :

من شک دارم که چنین ات??اقی بی??تد.

— Shuhei Yoshida (@yosp) September 14, 2013

این واقعا خبر بزرگی برای طر??داران Playstation 3 می باشد. بنابر این اگر شما طاقت صبر کردن تا ۱۷ سپتامبر را ندارید، می توانید از همین امروز و بدون هیچ گونه خطر بن شدنی به تجربه GTAV در کنسول ps3 بپردازد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرات من??ی سازندگان نسبت به ps4 : xbox one پنجاه درصد سریع تر از xbox one است

 

359541-250x140.jpg

علی رغم این که مایکروسا??ت سرسختانه اصرار دارد که xbox one به هیچ وجه ضعی?? تر از ps4 نیست و اگر هم بود باید قبلا خیلی واضح نمایان می شد، ولی سازندگانی که با این کنسول ها کار کرده اند نظرات من??ی زیادی به عملکرد xbox one داشته اند، به گونه ای که بر طبق اعلام آن ها، ps4، پنجاه درصد سریع تر از xbox one می باشد.

با توجه به اعلام منابعی ناشناس که گ??تگویی با سایت Edge داشته اند، ت??اوتی که بین قدرت PS4 و Xbox One وجود دارد، کاملا مهم و البته آشکار می باشد و خواندن حا??ظه PS4 در حدود ۴۰-۵۰ درصد سریع تر از xbox one است.

مایکروسا??ت به تازگی اعلام کرده که آن ها سرعت پردازش Xbox One را بالا برده اند و البته این شرکت سریع تر بودن PS4 نسبت به xbox one را هم به شدت تکذیب کرده است. ولی یکی از سازندگان در این مورد می گوید :

این بروز رسانی سرعت پردازش xbox one چندان قابل توجه نیست و چیزی را زیاد تغییر نمی دهد، ولی به هر حال از هیچی هم بهتر می باشد.

سایر نظرات من??ی سازندگان نسبت به xbox one همچنان ادامه دارد و آن ها در این مورد می گویند :

Xbox One از ps4 ضعی?? تر است و از مشکلات است??اده از ESRAM رنج می برد.

درایور گرا??یک این کنسول وحشتناک بد است.

مایکروسا??ت از درایورهای تاریخ مصر?? گذشته است??اده کرده است.

البته در میان این همه نظر من??ی که سازندگان نسبت به xbox one دارند، یک سازنده دیگر اعلام کرده است که Xbox One قادر خواهد بود که عملکردی بهتر از PS4 داشته باشد و در این مورد می گوید :

با است??اده از مقدار زیادی حا??ظه و نه با??ت زیاد یا ALU، کنسول Xbox One به احتمال زیاد سریع تر از ps4 خواهد بود.

از نگرانی که صاحبان ps4 خواهند داشت این است که سازندگان ادعا کرده اند که نسخه ps4 بازی های مولتی پلت??رم ممکن است که از برخی برتری های گرا??یکی نسبت به xbox one مثل وضوح بیشتر است??اده نکند و به این علت می باشد که ت??اوت زیادی در گرا??یک بازی ها بین دو نسخه xbox one و ps4 به وجود نیاید.

با نگاهی به این نظرات سازندگان، به نظر می رسد که PS4 دارای مزیت ها و قدرتی بیشتر نسبت به xbox one می باشد و مسلما این خبر بدی برای Microsoft و Xbox One خواهد بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Call Of Duty: Ghosts در ابتدا قرار بود که Modern Warfare 4 باشد

 

Call-of-Duty-ghosts-3-250x137.png

قبل از رونمایی رسمی از Call Of Duty: Ghosts، طر??داران بسیاری عقیده داشتند که قسمت بعدی این ??رنچاینز Modern Warfare 4 خواهد بود که البته چنین نشد. ولی جالب اینجاست که خود استدیوی Infinity Ward هم قرار بود که در ابتدا دنباله مستقیمی از MW 3 را بسازد ولی به علت ات??اقاتی، این امر محقق نشد و Call Of Duty: Ghosts قسمت بعدی این سری نام گر??ت.

مارک رابین، تهیه کننده اجرایی این بازی در این مورد اعلام کرده است :

مردم واقعا دوست داشتند که به عنوان بازیکن، به جهانی متصل بشوند که روز به روز با آن اشنایی داشتند. بنابر این، ایده ماندن در زمان مدرن به یک نکته کلیدی تبدیل شد. ما نمی خواستیم که از اسلحه های ??ضایی و عجیب و غریب است??اده کنیم و می خواستیم که سلاح های واقعی را داشته باشیم که در جهان خودمان با آن ها آشنایی داریم. و پس از آن با خود گ??تیم که آیا بر رویModern Warfare 4 کار می کنیم ؟ و این بازی برای مدت کمی با همین نام بود. چرا که با خود گ??تیم که ما همچنان در دوران مدرن باقی مانده ایم ، پس بنابر این Modern Warfare 4 را خواهیم ساخت. اما خوب بعد از مدتی، متوجه شدیم که ما به نوعی داستان این سه گانه را در Modern Warfare 3 به پایان رسانده ایم و این قوس دیگر کامل شده است.

Call of Duty: Ghosts در تاریخ ۱۴ آبان برای پلت??رم های pc ، PlayStation 3 ، Wii U ، Xbox 360 ،عرضه می شود و نسخه های Xbox One و PlayStation 4 هم همزمان با عرضه این کنسول های نسل بعدی خواهد آمد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ليست تمامي نمرات Arma 3

 

تعدادي از نمرات نسبتا خوب Arma 3 توسط وبسايت ها داده شده است كه شما ميتوانيد اين نمرات را در ادامه مطلب مشاهده كنيد.

arma-3.png

اين عنوان توسط Bohemia Interactive ساخته شده است و 3 روز پيش يعني 12 سپتامبر به طور انحصاري براي PC عرضه شد.

نمرات این بازی که در صورت انتشار نمرات بیشتر این پست اپدیت می شود:

تا اينجاي كار متاي بازي 75 از 9 نقد منتشر شده

NowGamer : 8.5/10

PC Gamer : 8.4/10

10/GamingTrend : 8.1

Gamespot : 7.5/10

10/Gamer.nl : 7.5

10/Ausgamers : 7.2

10/EDGE : 7

10/Pixel Enemy : 7

10/GRYOnline.pl : 6.5

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یکی از شاخصه های سری بازی های Final Fantasy، دمو ها و Cutscene های زیبا و از پیش Render شده آن هاست. اما به نظر می رسید که این روند در XV تغییر خواهد کرد و صحنه هایی که در بازی های قبلی به بازیکن نماش داده می شدند، حالا قابل بازی خواهند بود.

Tetsuya Nomura، کارگردان بازی در یک ویدیو تبلیغاتی با اشاره به کنسول های نسل بعد گ??ت: "از شروع دوران 3D، سری Final Fantasy از ??یلم های از پیش Render شده است??اده زیادی کرده، اما برای نسل بعد این موضوع مت??اوت است، زیرا این سخت ا??زار ها به شما این امکان را می دهند که بتوانید صحنه هایی را که قبلا باید از پیش Render می کردید، کارگردانی کنید و گیم پلی درون آن بگنجانید. به همین دلیل است که حتی در صحنه هایی که بسیار پویا هستند، بازیکن کنترل بازی را در دست خواهد داشت."

او ادامه داد: "صحنه هایی که در E3 دیدید، مانند حمله Leviathan به شهر هم از این دسته هستند. ما معمولا چنین صحنه هایی را به Visual Works (استودیو ??یلم سازی Suare Enix) تحویل می دادیم و آنها یک ??یلم برای ما می ساختند، اما دیگر احتیاجی به این کار نیست و بازیکنان خواهند توانست کنترل این صحنه ها را به دست بگیرند."

چندی پیش اعلام شده بود که MGS V هم Cutscene های کمتری نسبت به پیشینیان خود خواهد داشت. آیا این تغییر در باقی بازی سازان ژاپنی هم اثر خواهد داشت؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لیست تمامی باشگاه ها و لیگ های موجود در عنوان Fifa 14 را از اینجا مشاهده نمایید

 

به تازگی شرکت EA لیست تمامی لایسنس ها و باشگاه های موجود در عنوان Fifa14 را منتشر کرده است که می توانید این لیست را در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.

 

23-09-2013-13-17-05.jpg

23-09-2013-13-18-02.jpg

23-09-2013-13-18-25.jpg

23-09-2013-13-19-00.jpg

23-09-2013-13-19-31.jpg

23-09-2013-13-19-59.jpg

23-09-2013-13-20-30.jpg

23-09-2013-13-20-57.jpg

23-09-2013-13-21-48.jpg

23-09-2013-13-22-15.jpg

23-09-2013-13-22-41.jpg

23-09-2013-13-23-06.jpg

23-09-2013-13-23-39.jpg

23-09-2013-13-24-11.jpg

23-09-2013-13-24-33.jpg

23-09-2013-13-24-52.jpg

23-09-2013-13-25-20.jpg

23-09-2013-13-25-46.jpg

23-09-2013-13-26-08.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قسمت اخرش از باحال تره.بازم ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر می رسد مشکلات اجرای عنوان محبوب GTA V در کنسول های Xbox360 تمامی ندارد.به تازگی کاربران بسیاری در سایت های معتبر گزارش هایی نوشته اند و اعلام کرده اند که این عنوان در کنسول های قدیمی Xbox360 دارای مشکلات بسیار زیادی می باشد و آنها نمی توانند به درستی بازی را اجرا کنند.در ادامه ی مطلب باما همراه باشید تا جزئیات را به اطلاعتان برسانیم.

کاربران بسیار زیادی در ??روم سایت های معتبر اعلام کرده اند که آنها نمی توانند در کنسول های Xbox360 ی که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ تولید شده اند بازی را اجرا کنند و مشکلاتی اعم از هنگ کردن مداوم و ا??ت ??ریم شدید در بازی مشاهده می شود.راک استار اعلام کرده است که به دنبال راهی برای ر??ع کردن این مشکلات است و امیدوار است بتواند این مشکلات را بر طر?? کند.حال تیم ??نی مایکروسا??ت نیز در این رابطه دستور العملی را منتشر کرده است که می توانید دستور العمل آنها را در پایین مشاهده نمایید.

۱-تمام اطلاعاتی که از GTA V در دستگاه خود دارید را پاک کنید.

۲-سه بار متوالی تمام اطلاعات موجود در system cache را پاک کنید.

۳-تمام اطلاعات موجود از marketplace ها را از روی هارد خود پاک کنید.

۴-به مدت سه دقیقه کنسول خود را خاموش کنید.

۵-دیسک اول را نصب کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

???ﺎﺭﮔﺮﺩ???ﻥ ﻋﻨﻮ???ﻥ the last of us ???ﻣﺮﻭﺯ

ﺩﺭ ﺣﺴﺎ??? ﺗﻮﯾﯿﺘﺮ ﺧﻮﺩ ﻭﻋﺪﻩ ﺩ???ﺩ:ﻣﻨﺘﻈﺮ ???ﻧﺘﺸﺎﺭ ﺟﺰﯾﯿﺎﺗﯽ ???ﺯ ???ﻭﻟﯿﻦ

dlc ﻋﻨﻮ???ﻥ the last of us ﺗﺎ ???ﻭ???ﺧﺮ ???ﯾﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ .

ﻧﺎﺗﯽ ﺩ???ﮒ ﺩﺭ ﻭﻋﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﻗﺒﻠﯽ ﺧﻮﺩ،ﻗﻮ??? ???ﻧﺘﺸﺎﺭ ﺩﻭ dlc ???ﻪ ﺩ???ﺭ???ﯼ

ﻗﺴﻤﺖ ﻣﻮﻟﺘﯽ ﭘﻠﯿﺮ ﻭ ﯾ??? ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺭ??? ﺩ???ﺩ ???ﻪ ﺑﺎ

ﻗﯿﻤﺖ 20 ﺩﻻﺭ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮ???ﻫﺪ ﺷﺪ ،???ﻪ ???ﻟﺒﺘﻪ dlc ﺷﺎﻣﻞ ﻣﺮﺣﻠﻪ

ﺗ??? ﻧﻔﺮﻩ ???ﺑﺘﺪ??? ﻋﺮﺿﻪ ﻭ ﺳﭙﺲ ﻗﺴﻤﺖ ﺩﯾﮕﺮﯼ ???ﺯ ???ﯾﻦ dlc ﺣﺎﻭﯼ

ﻣﺮ???ﺣﻞ ???ﻥ ﻻﯾﻦ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺧﻮ???ﻫﺪ ﺷﺪ.

ﺗﺎ ???ﻨﻮﻥ dlc ﺑﺮ???ﯼ the last of us ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﺸﺪﻩ ???ﻟﺒﺘﻪ ﻓﻘﻂ

ﯾ??? patch ﺩﺭ ???ﮔﻮﺳﺖ ﺳﺎ??? ﺟﺎﺭﯼ ﻣﯿﻼﺩﯼ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪ ???ﻪ ﺑﻪ

ﺗﺮﻣﯿﻢ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﭼﺎﺭ ﻣﺸﮑﻞ ﭘﺮﺩ???ﺧﺖ

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سه آلبوم از تمامی آهنگ های موجود در عنوان Grand Theft Auto 5 هم اکنون در iTunes در دسترس می باشد

 

اگر عنوان GTA V را بازی کرده اید و به آهنگ های موجود که در رادیوهای این عنوان مجود می باشد علاقه مند هستید،می توانید سه آلبوم از تمامی آلبوم های موجود در بازی را هم اکنون از iTunes تهیه کنید.با ما همراه باشید تا قیمت این آلبوم ها و جزئیات را به اطلاعتان برسانیم.

شما می توانید هر آلبوم را به صورت جداگانه به مبلغ ۹٫۹۹$ دلار و هر سه ی آنها را با مبلغ ۲۴٫۹۹$ دلار تهیه کنید.در آخر نیز می توانید لیست موجود را مشاهده نمایید.

The Music of Grand Theft Auto 5 – Volume 1: Original Music

1. Oh No – Welcome To Los Santos

2. BJ The Chicago Kid – Smokin’ and Ridin’ (feat. Freddie Gibbs & Problem)

3. Twin Shadow – Old Love / New Love

4. Neon Indian – Change Of Coast

5. Wavves – Nine Is God

6. Gangrene – Bassheads

7. Flying Lotus – Stonecutters

8. HEALTH – High Pressure Dave

9. OFF! – What’s Next?

10. Tyler, The Creator – Garbage

11. Nite Jewel – Nowhere To Go

12. A$AP Rocky – r – Cali

13. Age Of Consent – Colours

14. Marion Band$ – Hold Up (feat. Nipsey Hustle)

15. 100s – Life Of A Mack

16. Favored Nations – The Set Up

17. Yeasayer – Don’t Come Close

18. The Chain Gang Of 1974 – Sleepwalking

The Music of Grand Theft Auto V – Volume 2: The Score

Tangerine Dream, Woody Jackson, The Alchemist & Oh No, DJ Shadow

1. We Were Set Up

2. A Legitimate Business Man

3. A Haze Of Patriotic Fervor

4. Los Santos At Night

5. North Yankton Memories

6. The Grip

7. Mr. Trevor Philips

8. A Bit Of An Awkward Situation

9. No Happy Endings

10. His Mentor

11. (Sounds Kind Of) Fruity

12. Minor Turbulence

13. Chop The Dog

14. A Lonely Man

15. You Forget A Thousand Things

16. Impotent Rage/Am I Being Clear Now?

17. Fresh Meat

18. Therapy And Other Hobbies

19. Rich Man’s Plaything

20. The Agency Heist

21. Hillbilly Crank Dealers’ Blues

22. Welcome To Los Santos (Outro)

The Music of Grand Theft Auto V – Volume 3: The Soundtrack

1. Flying Lotus – The Kill (feat. Niki Randa)

2. Lee “Scratch??? Perry – I Am a Madman

3. Jai Paul – Jasmine (Demo)

4. George McCrae – I Get Lifted

5. Kausion – What You Wanna Do

6. Charlie Feathers – Can’t Hardly Stand It

7. Weirdos – Life of Crime

8. Mexican Institute of Sound – Es Toy

9. Joe Goddard – Gabriel (Soulwax Mix) [feat.Valentina]

10. Bootsy Collins – I’d Rather Be With You

11. Bob Seger – Hollywood Nights

12. Dan Croll – From Nowhere (Baardsen Remix)

13. Problem – Say That Then (feat. Glasses Malone)

14. Waylon Jennings – I Ain’t Living Long Like This

15. Yellowman – Nobody Move, Nobody Get Hurt

16. Simple Minds – All the Things She Said

17. Toro y Moi – Harm in Charge

18. Hot Snakes – This Mystic Decade

19. Cashmere Cat – Mirror Mau

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مایکروسا??ت در پی ساخت کنسول چینی!

 

مایکروسا??ت و شرکت BesTV در حال اتحاد برای ساخت یک کنسول تماما چینی هستند.به گ??ته ی Xinhua News کمپانی BesTV در یک همایش بزرگ در شهر شانگهای با نام Shanghai Stock Exchange خبر از ساخت این کنسول داده و ۵۱ درصد این قرارداد که E-Home Entertainment Development نامگذاری شده متعلق به BesTV و ۴۹% باقی مانده متعلق به مایکروسا??ت خواهد بود.

برخی از اظهارات مسئولین مایکروسا??ت در این باره:

“ما با معر??ی این پروژه قصد داریم محصولات جدید خود را به پرجمعیت ترین کشور جهان نمایش بدهیم.پروژه ای که در حال کار کردن روی آن هستیم ??علا خیلی جای کار دارد.???

احتمالا این کنسول Bestpad نام خواهد گر??ت و با تکنولوژی ایکس باکس های قبلی ساخته می شود.لازم به ذکر است که BesTV اکنون با بیش از ۱۸ میلیون مشتری به عنوان عرضه کننده اول IPTV در چین، آسیای جنوب غربی و غرب اروپا حساب می گردد.

دولت چین زمان زیادی عرضه کنسول های خارجی را در این کشور ممنوع کرده است که احتمال می رود با رونمایی از این پروژه این قانون برداشته شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حداقل سیستم مورد نیاز gta v برای pc لو ر??ت

 

به تازگی سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی GTA V‌ برای PC لو ر??ته است گرچه این سیستم مورد نیاز هنوز به صورت رسمی نشده است ولی دیدن آن جای تعجب زیرا که مشخصات سیستمی مت??اوت‌تری نسبت به سایر بازی‌ها دارد.

sm_pc.jpg

Minimum Requirements:

Intel:

◦Core 2 Duo E4600 2.4GHz

◦GeForce GT 340

◦۲ GB RAM

◦Windows XP or 7

◦DirectX 10.0

◦۳۲ GB Hard drive

AMD:

◦Athlon 64 X2 Dual Core 5400+

◦Radeon HD 3800 series

◦۲ GB RAM

◦Windows XP or 7

◦DirectX 10.0

◦۳۲ GB Hard drive

Online: 16 Playe

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...