رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Mohamad

تاپیک جامع بخش بازی (اخبار بازی ها +نمرات بازی ها +روزشمار بازی )

پست های پیشنهاد شده

[h=1]E3 2014: دنباله ی Injustice: Gods Among Us در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد[/h]injustice-040213-280x80-250x71.jpg

Ed Boon در طی رویداد E3 خبر مهمی را به صورت رسمی تایید کرد. وی در این کن??رانس اعلام کرد که دنباله ی عنوان Injustice: Gods Among Us در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. پس از منتشر شدن این خبر، Hector Sanchez، تهیه کننده ی اصلی این عنوان خبر ??وق را تایید کرد.

Ed Boon کارگردان بازی Injustice: Gods Among Us، این خبر را در طی مصاحبه ای با GamerFitnation در کن??رانس E3 اعلام کرد. وی در مورد این مساله گ??ت که دنباله ی این بازی زمانی منتشر خواهد شد که سری کتاب های کمیک Injustice: Gods Among Us به پایان خود رسیده باشد. طبق خبرهایی پیشتر منتشر شده، ??روش سری کتاب های Injustice: Gods Among Us برای ۵ سال ادامه خواهد داشت و هر چند مدت یکبار نسخه ای جدید به بازار خواهد آمد. در حال حاضر، این کتاب ها در سال دوم دوره ی ۵ ساله ی خود هستند. گ??ته می شود که داستان بازی The Injustice: Gods Among Us، بر اساس پایان کتاب ها خواهد بود.

پیش از این Ed Boon را بخاطر ساختن عنوان محبوب Mortal Kombat می شناختیم. عنوان Mortal Kombat X در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه ی اول بازی Injustice: Gods Among Us در آپریل سال ۲۰۱۳ به بازار آمد.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]E3 2014: عنوان Super Smash Bros شخصیت های معر??ی نشده ی دیگری هم دارد[/h]

در طی کن??رانس شرکت Nintendo در رویداد E3، عنوان محبوب Super Smash Bros برای کنسول های Wii U و ۳DS معر??ی شد. نکته ی مهم در طول این مراسم، صحبت یکی از اعضای Treehouse بود که گ??ت: ??? شخصیت مورد علاقه ی من که همیشه آن را انتخاب می کنم هنوز نشان داده نشده است.???

Nat Bihldorff در طی صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که هنوز کارکترهای مختل?? دیگری در بازی Super Smash Bros وجود خواهند داشت که معر??ی نشده اند. وی مدیر ارشد بومی سازی استودیو Nintendo Treehouse است که در کشور آمریکا قرار گر??ته است.

نینتندو در طی مراسم E3 خود و پس از آن، کارکترهای مختل?? که دراین بازی وجود خواهند داشت را معر??ی کرد. از جمله ی این مبارزه کننده ها می توان به Mii Fighters, Palutena, PAC-MAN & Mr.Game و Watch اشاره کرد. از جمله ی کسانی که به تازگی معر??ی شده اند و پیش از این در این سری بازی حضور نداشته اند می توان به کارکترهای زیر اشاره کرد:

 

  • Greninja (از بازی Pokemon)
  • Little Mac (از بازی Punch-Out!!)
  • Mega Man (از بازی Mega Man)
  • Rosalina & Luma (از سری بازی های Mario)
  • Villager (از بازی Animal Crossing)
  • Wii Fit Trainer (از بازی Wii Fit)intromiisupersmash610-250x140.jpg

Super Smash Bros در تاریخ سوم اکتبر سال ۲۰۱۴، برای کنسول دستی ۳DS و به صورت جهانی منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ی نسخه ی Wii U مشخص نشده است. اما مطمئنا تاریخ عرضه ی این بازی در سال ۲۰۱۴ و پیش از سال جدید میلادی خواهد بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]E3 2014: دلیل ۳۰ ??ریم بر ثانیه بودن عنوان The Division توسط David Polfeldt بیان شد 2556077-td_screen_covergameplay_e3_140609_4pmpst_1402343526-250x140.jpg[/h]

رئیس استودیو Massive Entertainment، آقای David Polfeldt در مورد ۳۰ ??ریم بودن عنوان The Division سخن گ??ته است. به گ??ته ی وی برای اجرای این بازی در ۶۰ ??ریم بر ثانیه نیاز بود که از جزئیات بازی کاسته شود و استودیو از این کار خوشش نمی آمد.

به نظر می رسد که Ubisoft در نظر دارد که عنوان شوتر جدید خود، The Division، را با نرخ ??ریم ۳۰ ??ریم بر ثانیه برای Xbox One و PlayStation 4 منتشر کند. مدیر عامل و رئیس استودیو Massive Entertainment، یعنی آقای David Polfeldt در مصاحبه ای که در کن??رانس E3 انجام گر??ته است راجع به این مساله صحبت کرد. طبق گ??ته های وی، رساندن نرخ ??ریم بازی به ۶۰ ??ریم بر ثانیه نیازمند کاسته شدن جزئیات و قابلیت های مهمی در این بازی، مانند قابلیت تخریب پذیری محیط بود و استودیو دوست نداشت که این ات??اق بی ا??تد.

وی در صحبت های خود گ??ت: “??کر کنم دلیل اینکه ما ۳۰ ??ریم بر ثانیه را انتخاب کردیم، مناسب بودن این نرخ ??ریم است. نظر شما این نیست؟ برای ما زمینه های گرا??یکی بسیار مهم تر از تعداد ??ریم بازی است. اگر ما به سمت ۶۰ ??ریم بر ثانیه می ر??تیم باید دست از چیزهای دیگر می کشیدیم. اما ما می خواهیم که از سیستم تخریب پذیری بسیار بسیار پیچیده ای است??اده کنیم و جزئیات محیط بازی ما بسیار بالا است. ما در بازی خودمان از سیستم آب و هوایی بسیار کاملی است??اده می کنیم که دارای چرخه ی کامل شب و روز است. ما به جایی رسیدیم که باید انتخاب می کردیم و تصمیم می گر??تیم. سرمایه ی سخت ا??زاری خود را در کجا سرمایه گذاری کنیم؟ و تصمیم ما انتخاب ۳۰ ??ریم بر ثانیه بود.???

در ادامه در مورد رزلوشن این بازی در دو کنسول صحبت شد که وی از جواب دادن به این سوال سر باز زد. عنوان The Division در سال ۲۰۱۵، برای پلت??رم های Xbox One, PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]E3 2014 : اطلاعات جدیدی از Batman : Arkham Knight منتشر شد : نقشه ی بازی ۵ برابر نسخه ی قبلی است image_batman_arkham_knight-25406-2899_0003-250x140.jpg[/h]

در بخش های پایان کن??رانس سونی، تریلری از گیم پلی Batman : Arkham Knight منتشر شد که بر روی قابلیت های Batmobile تاکید داشت. حال Rocksteady اعلام کرده است که نقشه ی این عنوان ۵ برابر نقشه ی نسخه ی Arkham City است که بزرگ ترین نقشه در این سری نیز می باشد. تیم سازنده اظهار داشته است که تنها راهی که ساخت و طراحی چنین نقشه ی بزرگی را ??راهم کرده است??اده از تکنولوژی های موجود در کنسول های نسل هشتم است. تکنولوژی های موجود در PS4 و Xbox One این امکان را به آن ها داده است تا نقشه ی بازی را به نحوی که دوست دارند، طراحی و اجرا کنند و ساختمان های بلندی را در دنیای بازی قرار دهند که ??اصله ی زیادی با زمین داشته باشند و بتوان با پریدن از آن ها مدت زیادی بر ??راز گاتهام پرواز کرد. در هر نقطه ای که از نقشه ی بازی باشید، تنها با ??شردن یک دکمه، Batmobile به مکانی که در آن حضور دارید، می آید و رانندگی با آن نیز بسیار ساده است. Batmobile دارای دو حالت کلی است. حالت اول که Pursuit mode نام دارد، این امکان را به Batmobile که با بالاترین سرعت ممکن از خیابان های گاتهام عبور کند و در این حالت توانایی است??اده از سلاح هایی چون توپ های سنگین، اسلحه ی Vulcan و موشک ها را دارد. حالت دوم Battle mode نام دارد که در تریلر بازی نیز نمایش داده شده است. حالتی که در آن Batmobile همانند یک تانک خواهد بود و با انواع و اقسام سلاح های سبک و سنگین دشمنان را نابود می کند. Dax Ginn نیز اعلام کرد که نمایش بازی در کن??رانس سونی، بر روی PC ادر حال اجرا بوده است و گویا نسخه ی PC بهترین کی??یت را در میان ۳ نسخه ی این بازی دارد. شیرازه اصلی داستان از این قرار است که پس از مرگ جوکر در یک شب تمامی جنایتکاران باقی مانده گرد هم می آیند و تصمیم می گیرند با ترکیب نقشه های خود بتمن را برای همیشه از میان بردارند. در این میان شخصیت Scarecrow نقش اساسی و مهمی را در بازی ای??ا می کند و بمب های زیادی را در سرتاسر گاتهام تعبیه کرده است و همچنین با انتشار یکی از گاز های ترس آور خود مردم را وحشت زده نموده است. با توجه به وحشت مردم، گاتهام به طور کاملا تخلیه می شود و تنها نیرو های پلیس و جنایتکاران در آن حضور دارند و به این ترتیب گاتهام به یک میدان جنگ بدل می شود که در این میان بتمن برای پرده برداری از راز این درگیری ها و همچنین نجات مردم و گاتهام بار دیگر شنل خود را به تن خواهد کرد. Batman : Arkham Knight در ابتدا قرار بود در ۱۴ اکتبر برای PS4، Xbox One و PC عرضه شود اما تاریخ انتشار آن به سال ۲۰۱۵ موکول شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

E3 2014:تصاویری جدید از عنوان Far Cry 4 منتشر شد

 

 

haci3wc5855g338fg.jpg?size_id=5

چندی پیش تعادای اسکرین شات و چند والپیپر از عنوان جدید یوبی سا??ت منتشر شد که شما می توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.این تصاویر قسمتی از ??ضای محیطی بازی و گیم پلی این عنوان را به نمایش می کشند.عنوان Far Cry 4 قرار است در تاریخ 18 نوامبر برای پلت??رم های Pc, Xbox360, Ps3, Ps4, Xboxone منتشر شود.

E3: Screens

image_far_cry_4-25362-2949_0001.jpg

image_far_cry_4-25362-2949_0003.jpg

image_far_cry_4-25362-2949_0004.jpg

image_far_cry_4-25362-2949_0005.jpg

E3: Artworks

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Rainbow Six: Siege این ه??ته و در جریان E3 2014 معر??ی شد و به نظر می رسد که این عنوان Multiplayer تاکتیکی شوتر نسخه ی بتایی را قبل از لانچ تجربه خواهد کرد. این خبر بعد از اعلامیه ی Ubisoft درباره ی علت تغییر Rainbow Six: Patriots به Siege منتشر شده است.

در مصاحبه ای با سایت OXM از کارگردان بازی یعنی Sebastien Labbe درباره ی احتمال وجود نسخه ی بتا پرسیده شد. او با اضطراب جواب داد:

شاید رئیسم من را برای این حر?? بکشد، چیزی که می توانم با قطعیت بگویم این است که ما با دیگر شوتر های آنلاین ت??اوتی نداریم، ما می خواهیم آنلاین باشیم. ما در حال ساخت یک مود PvP بسیار قدرتمند هستیم و اگر ما این را بخواهیم ما نیاز به طر??داران و جامعه ای قوی برای این بازی داریم تا ایرادات ما را به ما بگوید و بازی را ارزیابی کند، پس اگر تا وقت عرضه ی بازی صبر کنیم باید بگویم که خیلی دیر خواهد شد.

عوامل زیادی در این امر دخیل خواهد بود ولی ما در حال حاضر نمی توانیم حر?? زیادی در این باره بزنیم. هنوز این مسئله خیلی مبرا نیست زیرا هنوز خیلی کار برای انجام مانده است ولی ما به زودی خبرها جدیدی منتشر خواهیم کرد، منتشر باشید.rainbow_six_siege_1-250x140.jpg

[h=1]به نظر می رسد Ubisoft برای Rainbow Six: Siege نسخه ی بتا منتشر خواهد کرد[/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]E3 2014 : مجموعه ای از والپیر های عناوین به نمایش در آمده در E3[/h]

??ستیوال E3 2014 نیز سرانجام برگزار شد و آن طور که انتظار می ر??ت نتوانست مخطابان را راضی نگه دارد. عناوین مختل??ی در این ??ستیوال به نمایش در آمدند و حال والپیر های زیبایی از این عناوین منتشر شده شده است که شما می تواید آن ها را از این پست دریا??ت کنید :

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

180x102.png

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Uncharted 4 : A Thief’s End : Nolan North آخرین نسخه ی این سری خواهد بود[/h] ر لحظاتی پایانی کن??رانس سونی بود که ناگهان تریلری از عنوان Uncharted 4 : A Thief’s End به نمایش در آمد و کل سالن را من??جر کرد. گرا??یک باور نکردنی این تریلر که بعد از کن??رانس نیز تایید شد که در بازی نیز چنین گرا??یکی وجود دارد باعث شد تا این بازی از همین حالا همه ی نگاه ها را به خود معطو?? کند. Nolan North، صدا گذار شخصیت نیتن دریک در سه نسخه ی قبلی، در این نسخه نیز به جای او سخن می گوید. او به تازگی در مصاحبه ای تازه با IGN اعلام کرده است که این نسخه احتمالا آخرین نسخه ی این سری خواهد بود :

من اعتقاد دارد که این آخرین نسخه ی این سری خواهد بود که ناتی داگ روی آن کار می کند البته هنوز هیچ چیز تایید نشده است ولی ??ضای حاکم بر داستان بازی به نوعی این مسئله را تایید می کند. در کل من خوشحالم که بار دیگر به جای شخصیت نیتن دریک صحبت می کنم و کس دیگری جایگزین من نشده است و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین کار خود را به اجرا در آورم.

طبق اعلام تیم سازنده بازی با کی??یت ۱۰۸۰p و ۶۰ ??ریم در ثانیه اجرا خواهد شد و برای مدل سازی هر یک از شخصیت ها بیش دو برابر چند ضلعی ها به کار ر??ته در شخصیت جوئل در عنوان The Last of Us به کار ر??ته است. در نسل هشتم نیتن دریک به سمت واقعی و رئال شدن ر??ته است و این بدین معنی است که نیتن مجبور است بار دیگر وارد جهان دزد ها شود. در این ماجراجویی او به دنبال گنجینه ای ا??سانه ای از دزدان دریایی می باشد. این بزرگ ترین ماجراجویی او تا کنون می باشد و شرایط ??یزیکی و عزم و اراده او بسیار زیاد است و در نهایت او حاضر است برای نجات دادن کسانی که دوستان دارد، ??داکاری کند. این عنوان در سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری بر روی PS4 عرضه خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]حماسه اى دیگر در راه است | اولین نگاه به Halo 5: Guardians[/h]

بدون شک مورد انتظار ترین عنوان Xbox One، یک IP جدید نخواهد بود و چشم طر??داران باز هم به Halo دوخته خواهد شد. درست است که عناوینى همچون Quantum Break نیز رنگ بویى خاص و بسیار مت??اوت خواهند داشت اما تجربه ى Halo در نسل هشتم، براى هر کدام از طر??داران Microsoft امرى حیاتى محسوب مى شود و جذابیت هاى خاص خود را دارد. با وجود اینکه طر??داران در E3 2014، انتظار بسیار زیادى از نسخه ى پنجم Halo که Guardians نام دارد، داشتند، مایکروسا??ت با نمایش دادن یک تیزر بسیار کوتاه که حتى ١ دقیقه هم زمان نبرد، تمامى انتظارات طر??داران را تباه کرد.

halo_5-2532645.jpg

نام: Halo 5: Guardians

سازنده: ۳۴۳ Industries

ناشر: Microsoft

پلت??رم مقصد: Xbox One

تاریخ انتشار: پاییز سال ۲۰۱۵

سبک: First Person Shooter

همانطور که اشاره شد، در E3 سال ۲۰۱۴ و کن??رانس مایکروسا??ت، تنها یک تیزر بسیار کوتاه به نمایش در آمد و ظاهراً ??قط براى ر??ع مسئولیت تدارک دیده شده بود. چرا که همگان انتظار ای??اى نقش پر رنگ Halo 5: Guardians در E3 بودند. حتى در سایت هاى معتبرى شاهد مقایسه ى دو عنوان Uncharted 4 و Halo 5 در E3 بودیم اما ظاهراً عنوان انحصارى کنسول نسل هشتمى سونى، حداقل در E3 بسیار بهتر ظاهر شد. ??رنچایز Halo

با نیم نگاهى به کارنامه ى Halo، کارنامه ى بسیار درخشانى قابل مشاهده است. از همان نسخه ى اول که با نام Combat Evolve وارد بازار شد، تا نسخه آخر منتشر شده که Halo 4 نام دارد، نمرات بالاى ۸۵ کسب شده اند. هر چند Spin Off هایى همچون Spartan Assault مو??ق ظاهر نشدند اما هنوز هم ??رنچایز Halo، سبک مت??اوتى از FPS را عرضه مى کند. انتظارات از Halo 5: Guardians بسیار بالا هستند و استودیوى ۳۴۳ Industries باید نهایت تلاش خود را انجام دهد.

halo_5-2550435.jpg

داستان Halo 5، ادامه ى نسخه ى چهارم خواهد بود. در پایان نسخه ى چهارم، مستر چی?? شرایط بسیار وخیمى داشت. وى یکى از دوستان خود را از دست داده بود. او به عقاید و باور هاى خود شک کرده بود و نمى دانست که هد??ش از مبارزه و جنگیدن چیست. مستر چی?? که هد?? نجات دادن دنیا را دارد، از خود مى پرسد که آیا تصمیماتش درست بوده اند؟ وى براى رسیدن به پاسخ سوال خود، باید دست به س??ر و اکتشا?? خواهد زد.

در عنوان عظیم و مورد انتظارى همچون Halo 5: Guardians، که نخستین قدم این ??نچایز بسیار مو??ق به نسل هشتم به حساب مى آید، داستان بسیار مورد توجه خواهد بود. پس استودیوى ۳۴۳ Industries باید از تمام قواى خود براى داستان پردازى به بهترین نحو است??اده کند. با کمى دقت در باکس آرت Halo 5 Guardians، شاهد شخصى به غیر از Master Chief خواهیم بود. این شخص شباهت زیادى به Cortana دارد اما سازندگان بازى صراحتاً اعلام کردند که این شخصیت Cortana نیست. چرا که مصاحبه آنان بدین گونه بوده است:

آن نه یک Palmer است نه یک دختر با توجه به سخن سازندگان در رابطه با این شخصیت مرموز، مى توان انتظار شخصیتى جدید را داشت. شاید هم ??ردى از نسخه هاى پیشین باز گشته باشد. باید منتظر ماند. با ورود به نسل هشتم، محدودیت هاى سازندگان براى ساخت بازى بسیار کمتر شده است. دیگر ساخت عنوانى پر زرق و برق و با گرا??یکى خیره کننده کار سختى نخواهد بود؛ چرا که سیستم سخت ا??زارى کنسول هاى نسل هشتم به شکل خیره کننده اى ارتقا یا??ته یا??ته است. پس با توجه به این تحول در کنسول ها، باید انتظار تحولى عظیم در بخش گرا??یکى Halo 5 کشید. نسخه چهارم Halo که براى Xbox 360 عرضه شد، گرا??یکى بسیار عالى را عرضه کرد و قطعاً گرا??یک Halo 5 ??راتر از تصور خواهد بود. همچنین سازندگان بازى خبر از ساخت موتور گرا??یکى جدیدى داده اند. هر چند نام این موتور گرا??یکى هنوز ??اش نشده اما قطعاً به زودى اطلاعات جدیدى از آن به بیرون درز پیدا خواهد کرد. به لط?? وجود موتور گرا??یکى Reach Engine در نسخه چهارم، شاهد جلوه هاى بصرى خارق العاده و بسیار خیره کننده بودیم. همچنین طراحى چهره ها نیز عالى کار شده بود.

halo_5-2550427.jpg

بازگشت Didact؟

در یکى از عکس هایى که Halo Escalation مشاهده شده است، Didact که ظاهراً در پایان نسخه ى چهارم توسط Master Chief به قتل رسید، بازگشته و به جنگ Master Chief آمده است. در تصویر مشاهده شده Didact ضربه اى به Master Chief وارد کرده و این امر مى تواند نشان گر قدرتمند تر شدن Didact و حتى غلبه ى وى بر Master Chief باشد. ظاهراً Halo 5: Guardians بسیار پیچیده و تاریک تر از قبل خواهد بود. آیا پایان کار Master Chief نزدیک است؟ واژه ى Guardian به چه معناست؟

با جست و جوى واژه ى Guardian براى یا??تن معناى آن، با واژه هایى چون سرپرست و نگهدار موجه خواهیم شد. حال هد?? ۳۴۳ Industries از انتخاب این نام چه بوده است؟ قطعاً دلایل محکم و قانع کننده اى براى انتخاب این نام وجود دارند و ممکن است Master Chief در نقش یک نگهدار و یا محا??ظ ظاهر شود. چه انتظاراتى از گیم پلى بازى وجود دارد؟

همان طور که اشاره شد، ??رنچایز Halo یک FPS است. اما نه یک FPS نظامى همانند Call of Duty؛ بلکه یک شوتر با سبک علمى تخیلى. با نگاهى به نسخه ى چهارم، مى توان به صراحت اعترا?? کرد که گیم پلى بازى خارق العاده بوده است. تنوع عالى و چشمگیر در اسلحه، پرواز Master Chief در ??اصله اى کوتاه در زمین، خلق سپر براى Master Chief و … گیم پلى Halo را بى نقص ساخته اند. علاوه بر نکات ذکر شده، مى توان به هوش مصنوعى بى نظیر دشمنان اشاره کرد که مرز بازى و واقعیت را کم مى کند! براى مثال، هنگامى که دشمنان ضعی?? تمامى یاران خود را کشته شده مى بینند، دیگر به مقاوت ادامه نمى دهند و پا به ??رار مى گذارند! بدون شک اصلى ترین ??اکتور Halo، گیم پلى آن است که انتظار مى رود ۳۴۳ Industries از پس آن بر آید و با گیم پلى اى خارق العاده و حتى بهتر از قبل مواجه شویم.

halo_5-2532682.jpg

از صداگذارى چه خبر؟

موسیقى هاى حماسى غربى و ضرب و ریتم بسیار عالى و هماهنگ با پیشروى بازى، از ویژگى هاى موسیقى هاى عنوان Halo 4 هستند. آهنگساز نسخه چهارم که آقاى نیل دیویچ بود، از وظی??ه ى خود به خوبى بر آمد و موسیقى هاى Halo 4 بى نقص بودند. علاوه بر موسیقى هاى عالى، صداگذارى دشمنان و همچنین دیالوگ هاى شخصیت هاى بازى بسیار خارق العاده کار شده بودند. صداى سلاح هاى موجود در بازى نیز کاملاً هماهنگ با جثه و طبیعى بودند. پس ۳۴۳ Industries موظ?? است در انتخاب آهنگساز نهایت سلیقه را به خرج دهد و از دیالوگ هایى ماندگار است??اده کند. اگر غیر از این باشد، Halo 5 از نسخه چهارم مو??ق تر نخواهد شد؛ چرا که صداگذارى با وجود اینکه چندان به چشم نمى آید، بسیار موثر است. با توجه به نسخه ى چهارم که عنوانى بسیار عالى بود، وظی??ه اى سنگین بر دوش ۳۴۳ Industries قرار دارد. انتظار مى رود با ورود به نسل هشتم، بهترین است??اده از کنسول قدرتمند Xbox One انجام گیرد و عنوان Halo 5: Guardians، به یکى از بهترین بازى هاى سال ٢٠١۵ تبدیل شود. در E3 2014 که خبرى خاص از این عنوان منتشر نشد و امکان دارد در روز هاى آینده با انتشار تریلر یا خبرى درباره Halo 5، طر??داران با این عنوان عظیم بیشتر آشنا شوند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]E3 2014 : اطلاعات جدیدی از داستان و گیم پلی Call of Duty : Advanced Warfare منتشر شد[/h]news_e3_cod_advanced_warfare_screens-15404-250x137.jpg

یکی از نمایش های هیجان انگیز کن??رانس مایکروسا??ت، اولین نمایش از گیم پلی Call of Duty : Advanced Warfare بود که به خوبی تغییرات بنیادینی که در این نسخه صورت گر??ته است را به همگان نشان داد. حال اطلاعات جدیدی از روند داستانی و همچنین ویژگی های گیم پلی این عنوان منتشر شده است که نشان می دهد داستان این نسخه نیز همانند نسخه های پیشین جذاب خواهد بود. شخصیت اصلی بازی Jack Mitchell نام دارد، ??ردی که سابقه ی ۱۰ سال خدمت در نیرو دریایی آمریکا را داشته است. Jonathan Irons دیگر ??رد مهم بخش داستانی بازی است. وی که در طول داستان بازی رئیس بزرگ ترین شرکت خصوصی نظامی یعنی Atlas می باشد، در گذشته ??روشنده ی سلاح بوده و از این طریق توانسته ثروت زیادی به دست آورد. وی پس از تاسیس این شرکت در نظر دارد با است??اده از قدرت خود در ایالت متحده ی امریکا ن??وذ کند. یک شخصیت مونث نیز در داستان بازی حضور دارد که ??ردی بسیار قدرتمند است و البته بسیار هم مرموز. Sledgehammer اعتقاد دارد که میان داستان، گیم پلی و تکنولوژی های موجود به خوبی تعادل بر قرار کرده است و بازی بسیار سرگرم کننده است ولی هنوز به ورطه ی تخیلی شدن وارد نشده است و باور پذیر است. EXO در Advanced Warfare روح و جان سرباز ها است. ا??زایش قدرت، سرعت و تحرک بیشتر از ویژگی های این پوشش می باشد. گیم پلی بازی با سیستم ارتقا و آپگرید کردن EXO گره خورده است. با پایان هر مرحله مقداری تجربه کسب می شود که از آن باید برای ارتقا EXO است??اده کرد. چیز های زیادی برای ارتقا دادن وجود دارد که بعد ها شما به برخی از آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. می توان از ارت??اع های بلند بر روی زمین پرید البته به این شرط که EXO شما ارتقا یا??ته باشد و بتواند نیرویی مخصوص بر خلا?? جهت جاذبه ی زمین تولید کند. البته این نیرو در ??اصله های ۳ تا ۵ ثانیه ای قابل است??اده است و باید طوری از آن است??اده کنید که بتوانید بر روی زمین بایستید. Call of Duty : Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر عرضه خواهد شد. نسخه های نسل هشتمی و PC این عنوان توسط استدیو Sledgehammer Games و نسخه های نسل ه??تمی نیز توسط استدیو High Moon پورت می شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]UK game chart: عنوان The Last of Us: Remastered در صدر؛ وقتی تکنولوژی نتواند بر قدرت ویران کننده ی آخرالزمان غلبه کند![/h]

چندی پیش، لیست پر??روش ترین بازی های این ه??ته ی کشور انگلستان منتشر شد که بر طبق لیست منتشر شده، مشخص شده است که بازسازی شاهکار نسل ه??تم کنسول ها یعنی عنوان «آخرین ما» توانسته است در صدر این لیست قرار گیرد.

پس از گذشت چند ه??ته، این برای اولین بار است که عنوان برپایه ی هک و جهان آزاد Watch Dogs در رده ی اول قرار نگر??ته و بازسازی عنوان منحصر به ??رد “ناتی داگ??? یعنی The Last of Us برای کنسول نسل هشتمی PS4- که با نام The Last of Us: Remastered شناخته می شود- توانسته با است??اده از قدرت آخرالزمانی خود بر تکنولوژی غلبه کند! و صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

نکته ی قابل توجه حضور عنوان FIFA 14 در این لیست است که همان طور که احتمالا می دانید، سری “??ی??ا??? نزد انگلستانی ها حسابی محبوب است!

در زیر می توانید لیست پر??روش ترین بازی های این ه??ته ی انگلستان را مشاهده ب??رمایید:

 

  1. The Last of Us: Remastered
  2. Watch Dogs
  3. FIFA 14
  4. The Lego Movie Videogame
  5. Minecraft: Xbox 360 Edition
  6. Minecraft PS3 Edition
  7. Sniper Elite 3
  8. Call of Duty: Ghosts
  9. Battlefield 4
  10. Grand Theft Auto V

این خوب است که بازسازی یک عنوان که تنها یک سال از عرضه ی نسخه ی نسل ه??تمی آن گذشته است، توانسته به عنوان پر??روش ترین بازی در کشور انگلستان دست پیدا کند.TheLastofUs-620x330.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]تصاویر جدیدی از بازی Yakuza Zero منتشر شد | کی??یت ۱۰۸۰p واقعا پرشکوه است[/h]

امروز شکرت Sega، سازنده و ناشر بازی Yakuza Zero:The Oath’s Path، تصاویر زیبا و جدیدی از این بازی منتشر نمود. در این تصاویر، شما ت??اوتی را که در گرا??یک خوب بازی نسبت به Yakuza 5 در PS3 اعمال شده است را می توانید به خوبی ببینید. قابل ذکر است که بدانید این تصاویر از کنسول PS4 تهیه شده است و بازی در این کنسول، با کی??یت ۱۰۸۰p اجرا می شود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

این تصاویر، به همراه شما به مناطقی که داستان بازی در آن البته در سال ۱۹۸۸ جریان خواهد داشت، که می توان از آن ها به Kamurocho در توکیو و Soutenbori در ازاکا اشاره کرد، به همراه کاراکوئه و دیسکو که در بازی حضور دارند، در کنار تعدادی بازی کوچک و زیبا که در بازی وجود خواهند داشت (به شکل آرکید) مثل Out Run، Space Harrier، Hang-On و Fantasy Zone، نگاهی می اندازد.

تاریخ انتشار بازی برا ژاپن، ۱۲ مارس ۲۰۱۵ اعلام شده است. و در این تاریخ قرار است بازی برای کنسول های PS3 و PS4 منتشر شود. متاس??انه هنوز تاریخ انتشاری برای بازی در آمریکای شمالی و اروپا مشخص نشده است. همانطور که در مقدمه نیز به آن اشاره ای شد، سازندگان اعلام کرده اند که بازی با کی??یت ۱۰۸۰p برروی کنسول PS4 اجرا می شود. همچنین قبل از تماشای تصاویر انتشار داده شده، شما در پایین می توانید مقایسه ای بین گرا??یک نسخه قبلی و این نسخه داشته باشید. عکس بالا مربوط به بازی Yakuza Zero (در PS4) و عکس پایین مربوط به بازی Yakuza 5 در PS3 می باشد.

YakuzaZero-8-670x376-250x140.jpg

YakuzaZero-15-670x376-250x140.jpg

تصاویر منتشر شده:

YakuzaZero-1-250x140.jpg

YakuzaZero-2-250x140.jpg

YakuzaZero-3-250x140.jpg

YakuzaZero-4-250x140.jpg

YakuzaZero-5-250x140.jpg

YakuzaZero-6-250x140.jpg

YakuzaZero-7-250x140.jpg

YakuzaZero-9-250x140.jpg

YakuzaZero-10-250x140.jpg

YakuzaZero-11-250x140.jpg

YakuzaZero-12-250x140.jpg

YakuzaZero-14-250x140.jpg

YakuzaZero-16-250x140.jpg

YakuzaZero-17-250x140.jpg

YakuzaZero-18-250x140.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]نگاهی بر مدهای جدید بازی PES 2015 – ویدئو[/h]

شرکت کونامی، ناشر و سازنده بازی Pro Evolution Soccer، ویدئویی از حالت های بازی جدید آخرین نسخه از این سری، PES 2015، منتشر کرده است.

 

بازی PES2015 امسال برخلا?? نسخه های سال های گذشته با تأخیری چند ه??ته ای روانه بازارها خواهد شد و این در حالی است که نسخه دمویی از این بازی در اوایل مهرماه برای کنسول های نسل ه??تم و نسل هشتم منتشر شد و با پیشر??ت های چشمگیری که در انیمیشن ها و گیم پلی بازی صورت گر??ت طر??داران خود را بیش از پیش برای انتشار نسخه کامل بازی به انتظار دعوت کرد. این در حالی است که حدود ۵ ه??ته از عرضه نسخه کامل رقیب سرسخت PES2015 یعنی FIFA15 می گذرد و مطابق انتظارات این بازی در صدر ??روش ه??تگی بازی ها قرار گر??ته است. اما دقیقاً دو ه??ته دیگر و در تاریخ ۱۳ نوامبر بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای پلت??رم های PlayStation 4، PlayStation 3، Xbox One، Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد تا رقابت بین این دو غول بازی کامپیوتری ??وتبال داغ تر شود.

 

تریلر رسمی منتشر شده توسط کونامی نشان دهنده بخش های جدید اضا??ه شده به بازی شامل بخش های myClub، Live Updates و Master League است که دستخوش تغییراتی شده اند. علاوه بر این امکان ویرایش استادیوم ها و تغییرات در بخش Manager Mode و موارد دیگر در این بازی اضا??ه و بهینه شده اند. تریلر منتشر شده را می توانید از قسمت پایین مشاهده یا دانلود نمایید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]با تصاویر جدید بازی Assassins Creed Unity همراه شوید[/h]

مدت زیادی تا انتشار یکی از دوست داشتنی ترین بازی های سال ۲۰۱۴، یعنی بازی Assassins Creed Unity نمانده است. در حدود ۲ ه??ته اخیر، سازنده و ناشر بازی یوبیسا??ت تریلر ها، اطلاعات و تصاویری از این بازی منتشر کرده است. که از مهمترین آن ها می توان به سیستم مورد نیاز بازی برای PC اشاده کرد. ۲ روز پیش بود که یکی از کاربران سایت NeoGaf، ویدئویی بسیار کوتاه از قسمت شروع بازی منتشر کرد. این طور که به نظر می رسد، آن کاربر تنها کسی نبوده که در PS4 خود بازی را انجام داده است. زیرا امروز یکی از اشخاصی که گیم پلی بازی نهایی را انجام داده، تصاویری از بازی منتشر کرده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در این تصاویر، شما می بینید که گرا??یک موجود در بازی واقعا ??وق العاده است و مطمئنا مجذوب آن خواهید شد. همچنین می بنید که، طراحی شخصیت ها بسیار زیبا می باشد مخصوصا شخصیت Elise. در این تصاویر، ازدحام جمعیتی را نیز که در پاریس وجود خواهد داشت، مشاهده می کنید.

تصاویر منتشر شده:

1j7oTtj-250x140.jpg

8Oc7Vyo-250x140.jpg

A0B77Jv-250x140.jpg

aYuNdHw-250x140.jpg

PBGxCQF-250x140.jpg

wLNgGKP-250x140.jpg

Wq70ltq-250x140.jpg

YjxNOeY-250x140.jpg

xc4r5WF-250x140.jpg

داستان بازی در زمان انقلاب ??رانسه رخ می دهد. شما باید در نقش آرنو دوریان، به دوستان قاتل خود کمک کنید تا انقلاب به پیروزی برسد. البته آرنو ماموریت های زیادی برای رستگاری خویش نیز انجام خواهد داد.بازی Assassins Creed Unity قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴ (۱۹ آبان ۱۳۹۳) برای کنسول های PC،PS4،،XBOXONE، منتشر شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]نسخه آل??ای بازی Resident Evil 2 Reborn منتشر شد + تریلر معر??ی[/h]

نسخه آل??ای بازی Resident Evil 2 Reborn، بازی که توسط طر??داران این سری و بر اساس دومین نسخه از سری RE و توسط موتور بازی سازی Unity 3D ساخته شده است، منتشر شد. به مناسبت عرضه این بازی تیم سازنده بازی اقدام به انتشار تریلر معر??ی این عنوان کرده است.

 

یکی از نکات جالب توجه این بازی وجود دو نوع دوربین بازی قابل انتخاب توسط کاربر برای انجام بازی است که سازندگان Resident Evil 2 Reborn آن را در این عنوان قرار داده اند. یک نوع دوربین در واقع همان زاویه دید دوربینی است که در نسخه اول تا سوم سری Resident Evil شاهد بودیم و به نوعی دوربین کلاسیک Resident Evil می توان نام آن را گذاشت. نوع دیگر دوربین همان دوربین مدرنی است که در نسخه چهارم تا ششم سری Resident Evil بازیکنان برای انجام بازی مورد است??اده قرار می دادند.

تریلر معر??ی بازی Resident Evil 2 Reborn را می توانید از قسمت زیر مشاهده یا دانلود نمایید.

 

لازم به ذکر اسن که اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است

منبع:گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]Paris Games Week 2014: ویدیویی جدید از Mortal Kombat X منتشر شد[/h]Screen-Shot-2014-10-31-at-22_46_18-1-250x156.jpg

ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی Mortal Kombat X، بازی در دست ساخت NetherRealm Studios، توسط یکی از ا??رادی که شاهد این ویدیو ۱۰ دقیقه ای در Paris Games Week 2014 بود به اشتراک گذاشته شد. در این ویدیو نبردهای تن به تن کارکترهای تأیید شده در این نسخه از بازی Mortal Kombat X نمایش داده می شود.

 

در ویدیوی پخش شده از گیم پلی بازی کارکترهایی نظیر Lin Kuei یا Sub-Zero و Quan Chi که اخیراً حضور این کارکتر در بازی تأیید شده است به همراه Kotal Kahn، از شخصیت های جدید اضا??ه شده به بازی، به نبرد می پردازند. همچنین این ویدیو قابلیت ها و ویژگی هایی از بازی نظیر امکان انتخاب نحوه نبرد دلخواه بازیکن پیش از بازی و حرکت های ویژه به همراه مواردی دیگر را نیز به نمایش می کشد.

بازی Mortal Kombat X دارای ۲۴ شخصیت قابل بازی خواهد بود که ۱۲کارکتر از آن ها در نسخه های پیشین این ??رانچایز حضور داشته و ۱۲کارکتر نیز به این بازی اضا??ه شده است. مدیر پروژه ی این بازی ، Ed Boon، احتمال معر??ی شخصیت دیگری به این بازی را نیز اعلام کرده است.

ویدیوی منتشر شده از بازی که توسط کنسول نسل هشتمی PlayStation 4 اجرا می شود را می توانید از قسمت پایین مشاهده یا دانلود نمایید.

 

بازی Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آپریل سال ۲۰۱۵ برای پلت??رم های PlayStation 3، PlayStation 4، Xbox One، Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.

 

منبع:گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]بازی The Vanishing of Ethan Carter در ماه اول ۶۰هزار کپی ??روخت|تریلری به مناسبت یک ماهگی بازی منتشر شد[/h]The-Vanishing-of-Ethan-Carter-feature-2-672x372-250x138.jpg

، سازنده بازی The Vanishing of Ethan Carter، درباره آمار ??روش این بازی در یک ماه اول عرضه اطلاعاتی را منتشر کرد. طبق اطلاعات و آمار به اشتراک گذاشته شده توسط این استودیو سازنده بازی، The Vanishing of Ethan Carter در ماه اول عرضه خود مو??ق به ??روش ۶۰هزار کپی شده است. The Astronauts به مناسبت این میزان ??روش و همچنین یک ماهگی بازی خود تریلری از این بازی را نیز منتشر کرد.

جزئیات ??روش اعلام شده از جانب این شرکت نشان دهنده این است که به میزان ۷۷ درصد از ??روش ۶۰هزارتایی بازی The Vanishing of Ethan Carter مستقیماً از طریق شبکه Steam صورت گر??ته است. ۲۳ درصد بقیه ??روش نیز از طریق ??روشگاه ها و دیگر پلت??رم های دیجیتالی عرضه بازی صورت گر??ته است.

علاوه بر اطلاعات مربوط به ??روش بازی، اطلاعات جالب دیگری نیز از این عنوان منتشر شده است. برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد کپی ??روخته شده در Greenland، Madagascar و جزیره های Virgin عدد ۳ می باشد!

تنها ۴ درصد از بازیکنان این بازی را بیش از ۱۰ ساعت بازی کرده اند!

تعداد ا??رادی که زمان انجام بازی برای آن ها بیش از ۲۰ ساعت می باشد عدد ۴۸۶ است!

تعداد ا??رادی که در بازی مو??ق شده اند اسلحه Snipe را پیدا کنند عدد ۳ می باشد!

اطلاعات کامل منتشر شده را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید. همچنین تریلری که The Astronauts از بازی The Vanishing of Ethan Carter منتشر کرده است نیز از قسمت پایین قابل مشاهده و دانلود است.

VyIjhCA.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]تاریخ انتشار DLC رایگان بازی Among The Sleep مشخص شد[/h]

یکی از معدود بازی هایی که به صورت کامل با نمایشگرهای واقعیت مجازی سازگاری دارد، بازی Among The Sleep است. بازی Among The Sleep به صورت اول شخص و در سبک ترسناک توسط استودیو مستقل بازی سازی Krillbite Studio ساخته شده است. این بازی که با پشتیبانی از واقعیت مجازی Oculus Rift منتشر شد توانست توجه طر??داران بازی های کامپیوتری را با شخصیت قابل بازی ۲ساله ی خود جلب کند و همین توجه سازندگان بازی را بر آن داشت تا یک محتوای قابل دانلود رایگان برای Among The Sleep تهیه کنند.

 

خبر خوب برای طر??داران این بازی این است که می توانند ۴ روز دیگر و در تاریخ ۵ نوامبر این بسته ا??زایشی را با پرداخت هیچ هزینه اضا??ی دریا??ت کنند. در محتوای جدیدی که به بازی اضا??ه می شود بازیکنان می توانند بیش از پیش در محیط ترسناک بازی با شخصیت ۲ ساله ی بازی گشت و گذار کنند.

AmongtheSleepDLC.png

علاوه بر این، بازی Among The Sleep تا روز ۳ نوامبر در شبکه استیم با تخ??ی?? و با قیمت ۹ پوند به ??روش می رسد.

بازی Among The Sleep برای کنسول نسل هشتمی PlayStation 4 نیز با پشتیبانی از واقعیت مجازی سونی، Project Morpheus، در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی بازیه خوبیه برای چه کنسول هایی اومده این بازی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]چهارمین تریلر از One Piece: Pirate Warriors 3 منتشر شد + طرح آن بر روی PS4[/h]استودیو Bandai Namco همراه با انتشار چهارمین تریلر از بازی One Piece: Pirate Warriors 3، اقدام به رونمایی از مدل جدید PS4 با طرح عنوان خود نمود.این مدل جدید در ??روشگاه پلی استیشن قابل خریداری می باشد.نقش زیبای روی آن چهره هایی از Luffy، Sabo و Ace می باشد.برای مشاهده چهارمین تریلر و تصاویر منتشر شده از مدل جدید PS4 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

قیمت این طرح جدید ۴۸,۹۸۰ ین می باشد.

OPPW3-PS4-Orig-Ann-Gamer-Ne_001-280x186.jpgOPPW3-PS4-Orig-Ann-Gamer-Ne_002-280x186.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...