رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Mohamad

تاپیک جامع بخش بازی (اخبار بازی ها +نمرات بازی ها +روزشمار بازی )

پست های پیشنهاد شده

سونی:ه??ته ی آینده تمامی سوال های شما راجع به Ps4 جواب داده خواهد شد

 

ps4-hd-wallpapers1.jpg?action=thumb&h=335&w=770 به تازگی کمپانی سونی اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک لیست می باشد که به کنسول نسل بعدی آنها یعنی Ps4 مربوط است و تا یک یا دو ه??ته ی آینده در وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر خواهد شد و به تمام سوالاتی که طر??داران راجع به این کنسول دارند و به آن پاسخ داده نشده جواب داده خواهد شد.

این خبر را آقای Fred Dutton مدیر وبلاگ رسمی پلی استیشن اعلام کرده اند و گ??ته اند که:

ما در حال کار ر روی یک لیستی می باشیم که تا یک یا دو ه??ته ی آینده منتشر خواهد شد و به تمامی سوالات شما راجع به Ps4 جواب داده خواهد شد.با ما همراه باشید.

ps4-grand-faq-announcement.png

این خبر بسیار برای طر??داران Ps4 عالیمی باشد چرا که ه??ته ی آینده به تمامی سوالات آنها راجع به این کنسول جواب داده خواهد شد.شما چه سوالاتی را از سونی نسبت به این کنسول دارید؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با ۱۷ تصویر جدید از عنوان انحصاری The Order : 1886 برای PS4 همراه شوید

 

چند ساعتی میشود که ??یس بوک رسمی سونی،۱۷ تصویر به گالری عنوان The Order : 1886 اضا??ه کرده است که تعدادی از آنها،تصاویر تکنیکی،تعدادی اسکرین شات از بازی و تعدادی نیز تصاویر هنری از این عنوان مورد انتظار استودیو Ready At Dawn و Santa Monica برای کنسول نسل بعد PS4 است.شما میتوانید در ادامه این تصاویر را مشاهده کنید.

 

  • The-Order-1886-gamefa-shots-7-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-8-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-9-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-10-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-11-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-12-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-13-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-14-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-15-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-16-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-17-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-1-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-2-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-3-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-4-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-5-243x198.jpg
  • The-Order-1886-gamefa-shots-6-243x198.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عطش سرعت | پیش نمایش Need for Speed: Rivals

 

بهتر است در هیاهوی بازی های پاییز امسال کمی هم هیجان را تجربه کنید؛ هیجانی از نوع سرعت، هیجانی که در آن خبری از خون و خونریزی نیست و شما و حری?? هایتان و این جاده سرنوشت این گوی و میدان را روشن می کنید. وقت، وقت رقابت است، رقابت با رقبایتان و این بار همه ی این جاه طلبی ها را باید در Need for Speed: Rivals تجربه کنید. با این ت??اوت که عطش سرعت امسال با دست پر تری این گوی و میدان را تعبیه کرده تا هم خط و نشانی برای حری?? های نسل بعدیش بکشد و هم این که اولین تجربه ی استودیو تازه تاسیس شده ی Ghost، دست پختی مطلوب را به Need for Speed بازان تقدیم کند.

b1122bea6d4ba642e5c5d6cd76fda9c6.jpg

نام: Need for Speed: Rivals

سازنده: Ghost Games

ناشر: Electronic Arts

تاریخ انتشار جهانی: ۱۹ / November / 2013

تاریخ انتشار شمسی: ۲۸ آبان ۱۳۹۲

سبک: Racing (مسابقه ای)

مد ها: تک ن??ره / چند ن??ره

موتور: Frostbite 3

پلت??رم ها: PC Windows / X360 / PS3 / Xbox One / PS4

بدون شک سری بازی های Need for Speed یا همان عطش سرعت یکی از پر طر??دار ترین بازی ها در سبک مسابقه ای است که در سر تا سر جهان طر??داران بسیاری را به سمت و سوی خودش جلب کرده است. درست یا غلط خیلی ها معتقدند که این سری در سال های اخیر از آن ابهت و خاص بودنش دور شده و در تاثیر پذیری از همین عقیده ها، این IP حائز اهمیت EA در باتلاقی گر??تار شده بود که هر چه در آن بیشتر دست و پا می زد به مرز نابودی اش نزدیک تر می شد تا این که سال گذشته با هنر آ??رینی Criterion Games که حاصل آن NFS: Most Wanterd بود، سال پیش عرضه شد و توانست تا حدودی رضایت طر??داران این سبک را به طر?? Need for Speed بازگرداند.

امسال هم EA قصد دارد تا روند جدیدی که برای این سری آغاز کرده را به Rivals ادامه دهد تا بتواند به همان روند صعودی که مد نظرش است، برسد. اما چیزی که کار EA را برای پیشبرد اهدا??ش سخت تر می کرد، رقیبان نسل هشتمی این بازی بود و همین جا بود که برگ برنده ی EA، نسخه ی جدیدش قوه ای تازه را به Need for Speed و چند بازی دیگر الکترونیک ارتز هدیه کرد؛ Frostbite 3! اما همه چیز گرا??یک نیست. قبل از هر چیزی ما انتظار رقابت تا سرحد هیجان و سرعت را از یک بازی مسابقه ای انتظار داریم و این همان چیزی است که امیدوارم Need for Speed Rivals و سازندگانش در ارائه ی آن عاجز نباشند. روح تازه کار: قطعا ریسینگ باز ها با Criterion Games خاطرات خوشی دارند اما خوب یا بد EA تصمیم گر??ت تا یک استودیو تحت نظر خودش بر سری NFS متمرکز باشد. به همین منظور دست به تاسیس استودیوی Ghost Games در گوتنبرگ سوئد زد. اقدامی با در نظر گر??تن مو??قیت Criterion با Most Wanted تا حدودی غیر منتظره بود اما به هر حال، الکترونیک ارتز به تاسیس یک استودیوی جدید اقدام کرد. جالب است بدانید که ۸۰ درصد از کارکنان بریتانیایی Criterion Games هم برای رشد و تاسیس Ghost Games به این استودیو منتقل شدند تا در خوش بینانه ترین حالت، Ghost Games را یک تازه کار مطلق ندانیم و ضمن تجربه ی بسیاری از کارکنانش و نام و قدرت EA، به حاصل تلاش های این استودیو در NFS: Rivals امیدوار باشیم GhostGames.jpg

مطمئنا نمی توان از یک بازی ریسینگ توقع و انتظار خط داستانی را داشت؛ شاید برخی از بازی ها در این سبک مانند Forza Horizon و Driver San Francisco با پیگیر کردن بازیکن در داستانی مختصر خلاقیت خرج کردند، اما حقیقت این است که هنوز هم می توان از این سبک توقع خلاقیت در این ب??عد را نداشت. واقعا نیازی نیست که ما در جایگاه یک کارکتر خاص که ??قط پشت ??رمان می نشیند و رانندگی می کند رانندگی کنیم. چیزی که از NFS: Rivals هم انتظار نداریم و امیدواریم تا این بازی به لط?? سایر نقاط قوتش ما را به قدر کا??ی سرگرم کند. هر چند که گ??ته شده چند میان پرده هم در جریان بازی به نمایش در خواهد آمد. رانندگان در این بازی همگی تشنه ی سرعت هستند و این عطش آن ها را به جاده ها کشانده برای این ر??ع عطش ??قط مسابقات خیابانی غیرقانونی را چاره می دانند. اما وقتی حر?? از غیرقانونی بودن به میان می آید بدیهی است که پای مجری قانون هم به میدان باز می شود تا دومین چالش شما در جاده ها باشد. همچون NFS قبلی در Rivals هم پلیس ها با تعقیب هایشان شما را وادار به گریز می کنند تا بعد از چالش مسابقه با رقبا، چالش دیگری در ا??زایش هیجان شما موثر واقع شود. البته این بار شما می توانید با تعویض جناح دست از رقابت بردارید و با انتخاب خودرو های پلیس، ??قط به تعقیب مسابقه دهندگان، یا به عبارتی قانون شکنان بپردازید. قطعا انتخاب این جناح نمی تواند انتظار محض شما از NFS: Rivals باشد چرا که در هر بازی ریسینگی بیش از هر چیز مسابقه دادن با سایر اتومبیل ها اولویت دارد. اما می توانید توانایی انتخاب این جناح را به ??ال نیک بگیرید و آن را محض تنوع بدانید. در صورتی که شما یک خودروی پلیس را برای ای??ای نقش در این بازی انتخاب کنید، چند قابلیت هم در اختیار شما قرار می گیرد تا راحت تر بتوانید رانندگان قانون شکن را متوق?? کنید؛ برای مثال می توانید با قرار دادن موانع در جاده ها، ماشین های مسابقه را به حاشیه جاده و یا راه های ??رعی بکشانید تا سرعتشان کم شود و یا با برخورد به این مانع ها به کلی از مسیر منحر?? شوند. همچنین می توانید یک هلی کوپتر را به دنبال خودروی مد نظرتان ب??رستید. اما ??قط همین نیست؛ حتی در گروه پلیس ها هم ماشین ها به تنوع خودرو توجه شده است. نکته ی جالب توجه وجود دو کلاس برای بخش پلیس ها به نام های Patrol و Enforcer است. کلاس پاترول شامل خودرو های معمولی می شود اما کلاس ان??رسر که در ابتدای بازی در دسترس و قابل انتخاب نیست، دارای خودرو هایی است که هم از نظر قدرت و هم از نظر سرعت بهتر از کلاس دیگر عمل می کند؛ و اگر تجربه ی NFS: Hot Pursuit و NFS: Most Wanted را داشته باشید، قطعا می دانید که قدرت بدنی ماشین ها در تعقیب و گریز ها بسیار کارآمد و موثر خواهند بود. Bugatti_veyron_alldrive2_web.jpgوقتی بوگاتی ماشین پلیس شود…..

 

یکی دیگر از میراث های NFS: Hot Pursuit هم سیستم Autolog هست که در بخش چند ن??ره ی بازی نقش مهمی ایجاد می کند و خوشبختانه می توانیم باری دیگر این سیستم را در Rivals هم ملاقات کنیم. اما مهم ترین ت??اوت NFS Rivals با سایر NFSها محیط کاملا Open World آن است که یک سر و گردن وسیع و جامع تر از آخرین NFS است. این بار بسیاری از محدودیت های محیطی برداشته شده تا جهانی آزاد تر را در این نسخه تجربه کنیم. با ا??زایش وسعت قابل توجه نقشه بازی، راه های ??رعی بسیاری هم به بازی اضا??ه شده است. ضمن این که محیط به اصطلاح جهان باز Rivals به شما اجازه گشت و گذار بیشتری را می دهد، این امکان را هم در اختیار سازندگان قرار داده تا بتوانند صحنه های جذاب تر و واقع گرایانه تری را خلق کنند. برای مثال سکو های پرتاب و پستی ها و بلندی ها، صحنه های سینمایی و واژگون شدن ماشین ها در این قسمت هم از نظر کمیت و هم از نظر کی??یت بیشتر از نسخه های پیشین NFS ظاهر شده است. ضمن HUD ساده و کلیشه ای، یک راه یاب یا همان GPS هم در بازی تعبیه شده تا به مانند خیلی از دیگر بازی های ریسینگ مسیر اصلی را به شما نشان دهد؛ البته همان طور که ذکر شد می توانید از مپ کوچک پایین نقشه هم بهره ببرید تا از مسیر های ??رعی هم حداکثر است??اده را بکنید که هم در گم کردن پلیس ها و هم در نزدیک تر شدن به مقصد و نقطه ی پایان مسابقه در برخی از مواقع خیلی بیشتر از مسیر های اصلی به شما کمک می کنند. need_for_speed_rivals_061.jpgاین هم یکی دیگر از نوآوری های NFS: Rivals است

 

پیشر??ت بعدی که سری Need for Speed در Rivals داشته، قابلیت ارتقا یا همان آپگرید کردن و اسپرت کردن ماشین ها است. از سیستم ارتقا بازی شروع کنیم که به گ??ته Ghost Games به یازده بخش تقسیم می شود که ازجمله ی آن ها می توان به ارتقا EMP ها، شاک ویو ها اشاره داشت. حدس سایر آیتم های قابل ارتقا هم نباید برای هیچ بازیبازی کار سختی باشد چرا که قرار مورد جدید و خاص دیگری به این بخش اضا??ه شود و چیزی که سازندگان سعی در ارائه ی آن دارند، کارآمد و کا??ی بودن همین یازده آیتم در جریان بازی است. در مورد کنترل ها هم NFS: Rivals سرگرم شدن شما را اولویت قرار داده است. به همین منظور، هر چند که هنوز هم حالت رانندگی در این سری ارکید محسوب می شود اما در این قسمت، سری عطش سرعت یک قدم به سمت شبیه ساز رانندگی نزدیک تر شده اما با این وجود هنوز هم نمی توانیم این عنوان را یک شبیه ساز رانندگی بدانیم. یکی دیگر از نقاط قوت سری Need for Speed تعداد ماشین های لایسنس شده ی این سری بازی هست که به لط?? سرمایه و حساسیت EA، سعی دارد تا در هر نسخه عملکرد بهتری نسبت به نسخه ی قبلی داشته باشد. در این قسمت هم به نظر این روند NFS رعایت شده تا باز هم در این زمینه بتواند به راحتی در برابر رقیب هایش سینه سپر کند! خودرو های زیادی در این بازی حضور دارند که قطعا ذکر نام تک تک ان ها در این مقاله نمی گنجد اما از نام دار ترین شرکت هایی که لایسنس محصولاتشان را در اختیار NFS: Rivals و سازندگانش قرار دادند، می توان به Mercedes Benz، Audi، Alfa Romeo، Aston Martin، Bentley، BMW، Bugatti، Cadillac، Chevrolet، Dodge، Ferrari، Ford، Jaguar، Rang Rover، Lamborghini، Lexus، Maserati، Mc Laren، Nissan، Porsche، Renault، Subaru اشاره داشت که چند تیپی از هر یک از این برند ها در این Rivals حضور دارد و بعید به نظر می رسد که بتوانیم این بازی را به عدم تنوع خودرو متهم کنیم! Need-For-Speed-Rivals-Ferrari-1280x720.jpgبازگشت غرورآمیز ??راری پس از سال ها

 

همان طور که می دانید در سال های اخیر بخش چند ن??ره بسیاری از بازی ها بعضا نقش پر رنگ تری در ??روش عناوین ای??ا کرده است. بدون شک بخش چند ن??ره در محیط open world بازی می تواند جذابیت های خاصی را به این عنوان ببخشد. مطمئنا برخورد ات??اقی شما با دوستان تان در این ??ضای وسیع می تواند امری جالب توجه باشد؛ به خصوص با چاشنی تعقیب و گریز بخش چند ن??ره در NFS: Rivals می تواند یکی از بهترین ها در این سبک و این مد باشد. همان طور که ذکر شد باز هم شاهد Autolog در NFS دیگری خواهیم بود که مطابق وعده ی سازندگان این بار قرار است کارایی بیشتری در بخش چند ن??ره داشته باشد و ضمن ارائه ی جزئیات و اطلاعات بیشتر، وسیع تر از نسخه های قبل باشد. ضمن این که این بار می توانید این سیستم را در جریان بازی هم مشاهده کنید! هم چنین می توانید به رقبای تان امتیاز هم بدهید و محدودیت هایی در این بخش اعمال شده تا مسابقات از عدالت دور نشود. اما بخش مهم دیگری که در NFS: Rivals وجود دارد، سیستم All Drive است که به موجب آن می توانید که سعی در برچیدن مرز بین بخش تک ن??ره و چند ن??ره را دارد. در این بخش که شامل اسپرت کردن ماشین تان هم می شود، شما می توانید با دوستان خود دیدن کنید و مهارت های رانندگی و آیتم های ارتقا یا??ته ی خودرو تان را به رخ دیگران بکشید. Need-for-Speed-Rivals-ps41.jpgسرعت بالای بازی را در همین تصویر احساس کنید

 

برسیم به یکی دیگر از مهم ترین نقاط قوت NFS Rivals یعنی موتور گرا??یکی Frostbite 3 که در همین بدو کار لرزه ای به اندام حری?? های نسل بعدی این بازی هم انداخته است. Rivals اولین تجربه ی این انجین در یک بازی ریسینگ است. ضمن ارائه ی ??یزیکی بهتر نسبت به نسخه ی قبلی ??راست بایت، نسخه ی سوم قرار است یک انجین بدون باگ باشد و در ارائه ی هوش مصنوعی، خیلی هوشیار تر عمل کند. اگر بخواهیم بر اساس تصاویر رندر شده و تریلر های in game بازی در مورد گرا??یک آن صحبت کنیم، چاره ای جز تحسین و امیدواری نداریم. همه چیز عالی به نظر می رسد. با??ت بدنه و داشبود خودرو ها، به خصوص متالیک بدنه ها نظر هر کسی را به سوی خود جلب می کند. اما کی??یت ??وق العاده ی با??ت ها در طراحی ماشین ها خلاصه نمی شود بلکه آس??الت و محیط بازی هم از این حساسیت سازندگان مستثنی نشده است. همه ی این ها در حالی است که ما با یک بازی open world طر?? هستیم. محیط بازی شهر ساختگی Redview است که شاید بتوان جاده هایش را تا حدودی مشابه به نقاط سرسبز جاده های خارج شهر کلورادو دانست. نکته ی قابل ذکر بعدی هم سیستم آب و هوایی بازی است که به صورت پویا طراحی شده تا حس واقع گرایانه بازی در این محیط وسیع بیشتر از پیش به شما القا شود. در مورد صداگذاری و موسیقی بازی هم بنا به تجربه نمی توان هیچ دلهره ای داشت. در چنین بازه ی زمانی و با این تجربه ای که سازندگان Rivals دارند، می توان به این بخش خوش بین بود. need_for_speed_rivals_gamescom_2_wm.jpgا??کت باران که به طرز ??وق العاده ای در NFS: Rivals پیاده شده است

 

Need for Speed Rivals با برگ برنده ی EA در نسل هشتم یعنی موتور گرا??یکی Frostbite 3 برای کنسول های نسل ه??تم و هشتم عرضه خواهد شد تا هر دو سوی گوی و میدان را داشته باشد. این در حالی است که رقبای انحصاری NFS هم قصد دارند تا بهتر از هر وقت دیگری ظاهر شوند اما این طور که به نظر می رسد، Rivals با ح??ظ نقاط قوت NFS های قبلی و بهبود چشم گیر گرا??یکش و چند تایی هم نوآوری حر?? های زیادی برای گ??تن داشته باشد.

  • NeedForSpeedRivals-243x198.jpg
  • Need-for-Speed-Rivals-ps41-243x198.jpg
  • NFSRivals2013_gameplay-243x198.jpg
  • Need-For-Speed-Rivals-Ferrari-1280x720-243x198.jpg
  • Need-for-Speed-Rivals-2013-HD-wallpapers-1920x1080-6-243x198.jpg
  • b1122bea6d4ba642e5c5d6cd76fda9c6-243x198.jpg
  • need_for_speed_rivals_gamescom_2_wm-243x198.jpg
  • need_for_speed__rivals_by_acersense-d67zjhu-243x198.jpg
  • need_for_speed_rivals_061-243x198.jpg
  • need_for_speed_rivals_04-243x198.jpg
  • need_for_speed_rivals_05-243x198.jpg
  • need_for_speed_rivals_06-243x198.jpg
  • need_for_speed_rivals_03-243x198.jpg
  • need_for_speed_rivals_02-243x198.jpg
  • need_for_speed_rivals_01-243x198.jpg
  • need-for-speed-rivals-7-243x198.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پوتین‌هایی از جنس پلاتین | پیش نمایش بازی Battlefield 4

 

Battlefield 4جدیدترین و سیزدهمین دنباله از این ??رنچایز خسته قرار است دنباله‌ای بر نسخه‌ی پیشین بازی یعنی Battlefield 3 باشد.??روردین امسال در حالی که همه‌ی حواس‌ها به Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برگشته بود رئیس کل Electronic Arts یعنی آقای Frank Gibeau به طور رسمی از انتشار نسخه‌ی چهارم بازی خبر داد که مانند دو نسخه‌ی قبلی بازی توسط DICE در دست ساخت می‌باشد.خود را برای میدان نبرد دیگری آماده کنید…

Battlefield_4.jpg

عنوان :‌ Battlefield 4

سازنده: DICE Studios

ناشر: EA Games

تاریخ انتشار جهانی : October 29, 2013

تاریخ انتشار شمسی : ۷ آبان ۱۳۹۲

سبک : اکشن/شوتر اول شخص

مدها :‌ تک ن??ره/چند ن??ره آنلاین

موتور :‌ Frostbite 3

پلت??رم: PS3/Xbox360/PC/PS4/Xbox One

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4 بوده‌ام نه تنها بر خلا?? نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر??? به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گر??ته از این ??رنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که ل??ظ آن به اشتباه در دهان سازندگان ا??تاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌ن??ره، در بخش چندن??ره نیز حر?? اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرا??یک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار با??ت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه با??ت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک ??رنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را س??ت کن… داستان بازی دنباله‌روی همان ??رمول همیشگی شوترهای امروزیست! ایالات متحده در یک سو و جمهوری ??درال روسیه نیز در سویی دیگر در حالی که ات??اقاتی که در شانگهای برای تیم “سنگ قبر??? (Tombstone) رخ می‌دهد کاتالیزور اصلی داستان در BF4 است.این گروه متشکل از چندین میهن پرست امریکایی است که رهبرشان شخصی به نام Daniel Recker است.همان کسی که باکس آرت بازی به عکسش مزین شده است و در تریلرها صدای او را می‌شنویم.بازی‌کن نقش “رکر??? را برعهده می‌گیرد که وظی??ه دارد همراه با تیم سه ن??ره‌اش اعضای ارشد و پرن??وذ آمریکایی و برخی ژنرال‌های ارشد را که توسط سرباز های چینی به گروگان گر??ته شده اند و در شهر شانگهای نگهداری می شوند را پیدا کرده و آن ها را از این شهر پرجمعیت ??راری دهند که در حین این عملیات ماجراهای داستان پیچیده‌تر می‌شوند.مسائل شخصی و زندگی خصوصی تیم “سنگ قبر??? به عنوان مهم‌ترین رکن بازی ای??ای نقش می‌کنند. در سال ۲۰۲۰ تنها چیزی که برای “رکر??? در این هرج و مرج جهانی مهم است ح??ظ جان خودش، هم وطنش و هم تیمی‌هایش است.شش سال پس از ات??اقاتی که در Battlefield 3 رخ داد، هان در آستانه ی هرج و مرج قرار گر??ته،چین به یکی از سه قطب اصلی ابرقدرت‌های جهان تبدیل شده و شانگهای به عنوان هد?? اصلی ایالات متحده و روسیه، بر روی آتش جنگ جهانی بنزین می‌ریزد.درحالی که “رکر??? در یک عملیات برای جاسوسی از یک ژنرال روسی در باکو در حال اکتشا?? است، تیم “سنگ قبر??? توسط روس‌ها شناسایی می‌شود و بازی‌کن باید از مواضع روسیه راه خود را برای ??رار از این دردسر پیدا کنید.پس از اینکه تیم به USS Valkyrie باز‌می‌گردد اطلاعاتی از Wasp Class Carrier به دست می‌آید مبنی بر این که بازهم باید همان سوء ظن های قبلی را تائید کنید.??رمانده ی نیروی دریایی چین Chang در این نقشه است که یک کودتا در چین ایجاد کند و این امر هم با حمایت روسیه قابل انجام است.در Battlefield 4 شما کنترل شخصیت زن را هم به عهده خواهید گر??ت و شاید این موضوع برای شما جالب باشد که قابلیت اشتراک گذاشتن ??یلم ها هم به بازی اضا??ه شده است . این یعنی این که بازی‌کن قادر خواهد بود تا ویدئوهای ضبط شده از مراحل بازی را مستقیما در وبلاگ Battlelog مشاهده کند. bf4-hud.jpgHUD بازی زیبا، ساده و کار آمد است.

 

برخی از اظهارات مدیر مسئول DICE آقای Magnus Troedsson در مورد داستان Battlefield 4:

“در درجه‌ی اول به دنبال خلق عنوانی بودیم که بتوانیم در آن معنای ترکیب گیم‌پلی با داستان را به مخاطبان برسانیم و بنابراین شاهد یک بازی کلیشه‌ای نخواهید بود و تمامی انتخاب‌های مخاطب در روند بازی موثر خواهند بود و در پایان بندی نقش خود را ای??ا خواهند کرد. تمام این کارها برای آن بود که ب??همید نقش چه کسی را در گروه دنبال خواهید کرد؟ چه کسانی قرار است در کنار شما باشد؟ و آیا داستان به سوی آینده هم کشیده خواهد شد؟یکی از نکته هایی که موجب خوشحالی ما می شود این است که مردم دوست دارند شخصیت ها را انتخاب کنند و حتی نام هایشان را در این راستا به خاطر می سپارند. اگر از شما بپرسیم که چه تعداد بازی وجود دارد که شما این کارها را می کنید و اگر بخواهم که صادقانه جواب دهید چه خواهید گ??ت؟ – خیلی از طر??داران در این رابطه صحبت کرده و با هم بحث و جدل می کنند و تعدادی هم معتقدند که در یک بازی شوتر کاراکتر بازی اصلا اهمیتی ندارد!برای ما بسیار اهمیت دارد که عنوان هایمان نسبت به قبل رشد کنند این کار ما را وادار به ساختن داستان درگیر کننده و عالی می کند. این بار ما عناصر موجود در بخش چند ن??ره را وارد بخش تک ن??ره کرده ایم. چون کسانی که چند ن??ره بازی می کنند بسیار به تیمشان اهمیت می دهند تا آن ها را پیش ببرند به همین خاطر کاری کرده ایم که بازیکن در بخش تک ن??ره نیز برای سلامتی تیمش بکوشد و نسبت به آن ها بی ت??اوت نباشد.???

و این یعنی میدان نبرد ۴٫خود را برای یک داستان قوی‌تر نسبت به شماره‌های قبلی و صد البته شخصیت‌های بهتر و شخصیت‌ پردازی‌های پخته‌تر آماده کنید.احترام بگذار سرباز!

“با اینکه بیشتر از هر چیزی در بازی صدای تیر خواهید شنید اما بعد از مدتی احساس متقابل بین تیمتان را درک خواهید کرد که چگونه برای همدیگر در مسیر هد??شان ??داکاری و از خودگذشتگی نشان می دهند که یقینا برخی از صحنه ها با موزیک های دراماتیک اشک را بر چشم هایتان خواهد آورد. شما به همراه تیمتان ??قط یک هد?? مشترک خواهید داشت و آن هم این است که بگویید چه چیزی در اطرا?? دنیا می گذرد. علاوه بر آن شما نیز با پشت صحنه های جنگ بهتر آشنا خواهید شد.???

با شخصیت‌های اصلی و ??رعی بازی بیشتر آشنا شویم:

  • Daniel “Reck??? Recker: دنیل رکر شخصیت اصلی بازی و به نوعی پروتاگونیست بخش داستانی است.او یک سرگرد آمریکایی تبار است که برای نجات جان گروگان‌های آمریکایی که در شانگهای دستگیر شده اند به همراه جوخه “سنگ قبر??? وارد عمل می‌شود.استایل بدنی او دقیقا مشابه Henry Blackburn در BF3 است.از گذشته‌ی او اطلاعات خیلی دقیقی در دسترس نیست ولی او کسی است که جانش را بر ک?? دستش گذاشته است چرا که چیزی برای از دست دادن در این زندگی کثی?? ندارد.

Battlefield-4-4.jpgDaniel “Reck??? Recker

 

 

  • Kimble “Irish??? Graves: کیمبل در حقیقت در اولین تریلر بازی حضور داشت تا جایی که بعدها هم تصور می‌شد که او شخصیت اصلی است ولی بعدا مشخص شد که ??قط مراحلی از بازی را با وی بازی می‌کنیم.او یک سیاه پویست آ??ریقایی-آمریکایی است و مثل “پک??? رنگ پوستش او را از باقی اعضای “سنگ قبر??? متمایز می‌کند.او در اصل جانشین “دنیل رکر??? در هنگام نبود او است که بعضا مشاهده شده است که به جای “رک??? او دستوراتش را عملی می‌کند.وی در است??اده از سلاح‌های سنگین مخصوصا رای??ل‌ها تبحر خاصی دارد.

battlefield-4-91.jpgKimble “Irish??? Graves

 

 

  • Clayton “Pac??? Pakowski: کلیتون با اسم رمز “پک??? اولین بار در تریلر “ماهی گیری در باکو??? ظاهر شد. ۲۷ سال سن دارد و با درجه‌ی تکاور در گروه ظاهر شده است و در است??اده از اسلحه‌های دوربین دار و سلاح های سنگین تبحر خاصی دارد.

battlefield-4-81.jpgClayton “Pac??? Pakowski

 

 

  • Huang Shuyi: هوانگ شخصیت ??رعی بازی است و قرار است او را ??قط در مراحل داخل مرز چین ببینیم.او دختر جوانی است که در نیروهای ویژه‌ی امریکا تعلیم دیده است ولی چینی است و چنان چه دیدیم کمک خوبی برای گروه در مرحله‌ی شانگهای بود.

battlefield-4-111.jpgHuang Shuyi

 

جدیدترین قطب معناطیسی الکترونیک آرتز سری Battlefield در بخش گیم‌پلی یک کپی برداری ناقص‌الخلقه از CoD داشته است و همیشه به همین دلیل تمامی هواداران از دست DICE شاکی بوده‌اند.به درستی یا ناردستی این جمله کاری نداریم ولی نمایش‌های اخیر BF4 حاکی از این بود که امسال هواداران جناح مقابل باید کنار بایستند.است??اده از وسایل نظامی هوایی، زمینی و دریایی در دو بخش چندن??ره و تک ن??ره باعث شده است که بازی بتواند واقعا حر??ی در مقابل شوترهای نسل ه??ت و حتی نسل بعدی داشته باشد، همه چیز نسل بعدی است… است??اده از ??ناوری پر??ورمنس کپچر برای نرم تر شدن حرکات بازی‌کن در بازی، لیز خوردن‌ها، دراز کشیدن‌ها و حرکات شخصیت اصلی در آب را به بهترین نحو رقم زده اند..نبرد های خاکی-آبی در بازی نقش بزرگی را ای??ا خواهند کرد که یکی از مصداق های بزرگ آن قایق های RCB-90 و جت‌های جنگی هستند.کنترل هوا و دریا در بازی نقش اساسی در پیروزی‌ها خواهد داشت.هم‌چنین DICE اعلام کرده است که بازی‌کنان می‌توانند در هنگام شنا کردن از اسلحه‌های سرد و گرم خود برای پیشروی مخ??ی‌کاری یا کاملا اکشن است??اده کنند که مکانیزم واقعا کاربردی‌ای است.نقش حملات آبی نیز این بار به لط?? اضا??ه شدن قایق ها به این عنوان شوتر اول شخص بسیار بزرگ تر و پر رنگ تر از قبل شده است و شما می توانید قایق هایی مثل US’s RCB-90 و جت اسکی را در بازی هدایت کنید و قابلیت شیرجه زدن در زیر آب را هم دارا خواهید بود و همچنین می توانید برای ??رار از دست دشمنان با حداکثر سرعت شنا کنید. هیچ شکی نیست، میدان نبرد جدید امسال با دست پر به کنسول‌ها و رایانه‌هایتان خواهد آمد بخشی از مصاحبه‌ی Aleksander Grøndal از شرکت DICE در مورد این که “آیا بازی در زمینه‌ی تخریب پذیری حر??ی برای گ??تن خواهد داشت یا خیر؟???:

“قطعا همینطور است و بازی‌کن از تخریب پذیری بازی لذت خواهد بود.ایده‌ای که در تمام دوران ساخت بازی در ذهنمان بود. ات??اقی که برای آسمان خراش در این بازی ا??تاد ??قط یکی از گوشه‌های پیشر??ت در این ??رایند بود. ما روی نکته‌ های ریز و درشت در این بازی وقت گذاشتیم. نکته‌هایی که با تغییر دادن یا تخریب شدنشان می‌توانند کاملا محیط بازی را تغییر دهند.برای همین است که تریلر ۱۷ دقیقه‌ای از بازی تا این حد همه را به وجد آورد.شما در نقشه‌ی Shanghai Siege با تخریب یک آسمان خراش، محیطی کاملا مت??اوت را برای گیمر‌ها رقم می‌زنید. همچنین گرد و خاک زیادی در هوا منتشر می‌شود که دید را سخت تر می‌کند. پس وقتی شما یک هلیکوپتر را در این شرایط خلبانی می‌کنید باید به سطح زمین نزدیک تر شوید تا بتوانید دشمنانتان را از پای درآورید.

ات??اق‌های مشابهی نیز درباره‌ی نکته‌های دیگر در این بازی وجود دارند. به عنوان مثال اگر ماشینی در جایی پارک شود و شما با آن برخورد کنید، امکان دارد صدای دزدگیر ماشین بلند شود و همه از حضور شما با خبر شوند. یا وقتی در مکانی بسته آتشسوزی ا??تقا می‌ا??تد ممکن است آب‌پاش‌های سق??ی شروع به باریدن کنند و دید شما با توجه به خیس بودن اطرا?? مت??اوت خواهد بود.

اگر شما به یک کپسول آتش‌نشانی تیراندازی کنید، ماده‌ی داخل آن محیط را تغییر می‌دهد و دید را سخت تر می‌کند. همه‌ی این ات??اقات ریز و درشت در تغییر محیط می‌تواند نکته‌ای مثبت برای شما باشد تا در این بازی پیش روی کنید. پس همه‌ی چیز‌هایی که در اطرا??تان می‌بینید انعطا?? پذیرند و می‌توانید آن‌ها را تخریب کنید و یا موجب تغییرات ??یزیکی در آن‌ها شوید.???

هم‌چنین به گ??ته‌ی مسئولین الکترونیک آرتز، Battlefield 4 دارای یک میدان نبرد آزمایشی در کنار بخش تک‌ن??ره خواهد بود که می‌توانید در آن همه‌ی جزئیات را شخصی‌سازی کنید تا بتوانید عمل‌کرد بهتری در بخش چندن??ره و تک‌ن??ره داشته باشید.در این میدان خیالی می‌توانید ا??راد تیمتان را برای عملیات‌های بعدی آماده کنید و با است??اده از وسایل نقلیه‌ی موجود در این منطقه‌ی جنگی خود را محک بزنید. BF11.jpgوسایل نقلیه از جمله تانک‌ها، ن??ربرها و هلیکوپترها نقش بسزایی در روند بازی دارند.همکاری اعضای گروه چه در بخش چندن??ره و چه در بخش تک‌ن??ره از مهم‌ترین عوامل برد و باخت در بازی است.

 

BF3.pngالکترونیک آرتز بخش اعظمی از HUD بازی را به قسمت Battlelog منتقل کرده است.اکتیویژنی‌ها یاد بگیرید… !

 

هد?? DICE از ساخت این بازی کاملا مشخص است.از آن جایی که نمایش‌های متعددی از بازی در دو بخش تک‌ن??ره و چندن??ره دیده‌ایم، می‌توان مطمئن بود که میدان نبرد ۴ نه یک شوتر سطحی و محدود مثل نسخه‌های قبلی Call of Duty خواهد بود و نه یک شبیه ساز خیلی حر??ه‌ای مثل Arma بلکه با توجه به وجود سه نوع مختل?? نبرد، تل??یقی از شوترهای روز خواهد بود.شوتری که همکاری در آن حر?? اول را می‌زند و می‌بینیم که سازندگان بازی را به سمت شوترهای تاکتیکی سوق داده‌اند.میدان نبرد خودش نیست و این خوشبختانه یا متاس??انه یک تحول پر از ریسک برای الکترونیک آرتز است، شرکتی که تا به حال پول دارترین و قوی ترین استودیوها را در دست دارد و در کارنامه‌اش امتیاز ساخت بازی‌های AAA بسیاری را دارد ولی این که یک بازی بخواهد از پیشینه‌اش ??اصله بگیرد و به یک شوتر CoD مانند بدل شود هم می‌تواند به عنوان یک نکته‌ی مثبت تلقی شود و هم یک نکته‌ی من??ی.پیشر??ت به چه قیمت؟! و اما می‌توان Battlefield را یکی از سرآمدترین شوترها در زمینه‌ی بخش آنلاین و چندن??ره نامید.دو سال پیش با انتشار Battlefield 3 یکی از دلایلی که به ??روش این بازی کمک شایانی کرد همین بخش چندن??ره بود و بس.شاید اگر همین بخش نبود Battlefield 4 از هر نظر جزو یکی از بدترین شوترهای نسل شناخته می‌شد چه برسد به مقابله با Modern Warfare 3! جدا از مشکلات همیشگی بازی‌کنان با سرورهای الکترونیک آرتز، نمایشی که امسال از BF4 در این زمینه دیدیم باعث شد به BF4 در این زمینه یقین پیدا کنیم.است??اده از کلاس مختل?? دشمنان، وسایل نقلیه، اسلحه‌های متنوع و شخصی سازی‌های ??راوان برای اسلحه‌ها و پشتیبانی الکترونیک آرتز به صورت انحصاری باعث می‌شوند که BF4 در زمینه بخش چندن??ره و آنلاین با Killzone: SF قابل قیاس باشد نه شوترهای نسل ه??ت.

نگاهی به کلاس مختل?? دشمنان در بخش چندن??ره:

  • کلاس Assualt: این نوع دشمنان از استراتژی‌های خاصی برای حمله است??اده می‌کنند و به نوعی سردمدار باقی ا??راد خواهند بود.وظی??ه‌ی تصر?? کردن ساختمان‌ها، خنثی کردن بمب‌ها و احیا کردن دوباره‌ی سربازان زخمی بر عهده‌ی این کلاس از بازی‌کنان خواهد بود.سلاح اصلی این کلاس مسلسل‌های تهاجمی (Assualt Rifles) خواهد بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به M16, FAMAS و SAR-21 اشاره کرد.این نوع بازی‌کنان می‌توانند از راه دور با است??اده از دوربین مسلسل‌هایشان دشمنان خود را از پا در بیاورند و به همین دلیل در بین بازی‌کنان آنلاین این کلاس محبوب‌ترین در میان چهارتای دیگر شناخته شده است و در ??اصله‌های نزدیک نیز در است??اده از شاتگان تبحر خاصی دارند.
  • کلاس Recon: این نوع سربازان دارای یک ویژگی منحصر به ??رد هستند و آن نیز مجهز شدن ارتش آن‌ها به تک تیراندازهای ماهر است که می‌توانند دیگر اعضای گروه را به راحتی از راه دور پشتیبانی کنند و یا این که از راه دور اهدا?? مختل?? نظیر سربازان و وسایل نقلیه را به کام مرگ ب??رستند.هر چند که این نوع سربازان محدود به بازی کردن با اسلحه‌های دوربین دار نیستند ولی است??اده از این کلاس اسلحه‌ها یک پوئن مثبت برای آن‌هاست و از دیگر گروه‌‌ها متمایز می‌گردند.از مهم‌ترین سلاح‌های این سربازان می‌توان به M82 و SRR-61 اشاره کرد.
  • کلاس Support: در کلاس Support, همواره حواستان به سربازهای به اصطلاح “غول پیکر??? باشد! چرا که این کلاس ??قط یک وظی??ه دارند و آن حمایت از دیگر اعضای گروه است.تجهیز این سربازان به اسلحه‌های خودکار (Machine Guns) و مواد من??جره و بمب‌های از راه دور از جمله C4 ها باعث می‌شود که همواره در معرض دید باشند.از جمله نقطه ضع??‌های این سربازان می‌توان به سنگین بودن لباس آن‌ها اشاره کرد چرا که همواره در حال تیراندازی و د??اع هستند پس باید لباس زخیمی داشته باشند و اگر سریع عمل نکنند در جا به یک کتلت سرخ شده مبدل می‌گردند.
  • کلاس Engineer: سربازانی که در این گروه جای می‌گیرند عموما کسانی هستند که در است??اده از وسایل نقلیه مهرات خاصی دارند.هلیکوپترها، تانک‌ها، ن??ربرها، جت‌های جنگی و ناوهای دریایی از جمله‌ی این وسایل هستند که صر??ا جهت پشتیبانی و جا به جایی ا??راد در بازی گنجانده شده اند و می‌توان از آنها برای اهدا?? مختل??ی است??اده کرد.مثلا زمانی که یک سرباز می‌تواند به بالای یک آسمان خراش برسد خیلی بیشتر از مدت زمان رسیدن یک هلیکوپتر جنگی است ولی باز هم این کلاس نسبت به باقی کلاس‌ها خیلی خاص تر است و صددرصد بستگی به نقشه دارند.اسلحه‌های اصلی این گروه عموما RPG ها و ضدهوایی‌ها هستند که در کنار مین‌ها ضدن??ر است??اده می‌گیرند.

battlefield-4-assault-class-render.jpgاز سمت چپ: کلاس Assualt بعد Recon بعد Support و آخر از همه Engineer | بخش چندن??ره‌ی بازی وسیع، جذاب و بی حد و مرز

 

سیستم‌هایی در انتظار ذوب شدن… بحث Battlefield باشد و حر??ی از گرا??یک و جلوه‌های ویژه‌ی بازی زده نشود باید در آن جایی که بحث می‌کنند را گ??ل گرقت! ??راست بایت انجینی است که الکترونیک آرتز از آن برای ساخت خیلی از بازی‌ها است??اده کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به AoT: The Devil’s Cartel و MoH: Warfighter اشاره کرد.در چند سال اخیر هر عنوانی که با ??راست بایت ساخته شده یک هد?? داشته و آن ساختن عنوانی با گرا??یکی در سطح عالی است ولی معمولا همین هد?? تبدیل به سنگ قبر آن بازی و سری می‌شود.جدیدترین نسخه از AoT گرا??یک خوبی داشت ولی باگ‌هایی داشت که در یک بازی دانلودی هم شاهدش نبودیم.بر همین اساس عناوین Need For Speed: The Run و Medal of Honor نیز به همین سرنوشت دچار شدند.جدیدترین نسخه از ??راست بایت یعنی FB3 یک موتور کاملا نسل بعدی است که اولین ردپایش را با انتشار BF4 به جا خواهد گذاشت.نسخه‌ی جدید NFS، نسخه‌ی جدید Dragon Age, Mirror’s Edge و هم‌چنین عنوان PvZ: Garden Warfare در حال ساخته شدن با این موتور پایه هستند.هم‌چنین به گ??ته‌ی BioWare عنوان بعدی Mass Effect اگر در دست ساخت باشد قطعا با همین موتور پردازش خواهد شد.یک نسل در گروی یک موتور… کم نیست! و قطعا هیچ شرکتی این ریسک را نخواهد کرد که اولین عنوان ساخته شده با یک موتور را به عنوان یک ا??تضاح به همگان بشناساند. جلوه‌های گرا??یکی Battlefield 4 همان اول هم با انتشار تریلر ۱۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی زبان زد شدند.جزئیات حر?? اول را می‌زنند، حرکت پرندگان در کادر دوربین خیره کننده است، جزئیات با??ت‌های دریا مثل کرایسیس ۳ بی نظیر است.طراحی سلاح‌ها و چهره‌ی شخصیت‌ها زبان زد است و همه چیز بوی نسل بعد را می‌دهد. تم اصلی موسیقی‌های BF4 ساخته شده توسط Johan Skugge و Jukka Rintamaki هستند که به گ??ته‌ی کسانی که به آن‌ها گوش داده اند تم اصلی شبیه به BF3 دارند با این ت??اوت که با موسیقی سنگین تر و عمیق تری طر?? هستیم که در لحظات پیروزی یا شکست مطمئنا لحظات خیلی احساسی‌ای را خواهیم داشت.برای نمونه به تک آهنگ Hanna – که در جریان تریلر مرحله‌ی باکو پخش شد – گوش ??را دهید تا همراه با آهنگ‌ساز هم‌درد شوید.دقیقا مثل نسخه‌های قبل آلبوم کامل موسیقی‌های بازی در زمان انتشار بازی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد هر چند که نسخه‌های ناقص و تحری?? شده هم اکنون در ??ضای مجازی زودتر از موعد منتشر شده اند. به عنوان سخن آخر باید اعترا?? کرد که Battlefield 4 امسال با دست پر به استقبال علاقه مندان این سبک خواهد آمد و قرار است ا??تضاحات قبلی EA را با این سری جمع کند.اواسط آبان امسال منتظر عرضه‌ی این بازی باشید، عنوانی برای رقابت با رقیب هر ساله اش، CoD.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی ممنون

پیش نمایش بسیار زیبایی بود

 

??قط منبع چی بود ؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون منبع گیم??ا هستش:;)):

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالیه کارت درسته

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Killzone: Shadow Fall اولین بازی تاریخ خواهد بود که بدون هیچ نوشته و تبلیغی مستقیما به منوی بازی خوا

 

Killzone-Shadow-Fall-Ill-bang-bang-you-if-you-pick-up-your-gun-gun-670x376.jpg?action=thumb&h=335&w=770 همانطور که مطمئنا اول بازی های مختل?? مشاهده کرده اید یک الی دو دقیقه ای در ابتدای کار صر?? تبلیغ موتور بازی،لوگوی سازنده،لوگوی ناشر،dolby و…. خواهد شد و بعد از آن به منوی بازی هدایت می شویم.اما این شیوه در عنوان Killzone: Shadow Fall به هیچ وجه وجود ندارد و استودیوی Guerrilla Games گ??ته است که زمانی که وارد بازی می شوید مستقیما و بدون هیچ لوگو و نوشته ای به منوی اصلی بازی هدایت خواهید شد.

در مصاحبه ی اخیری که مدیر ??نی استودیوی Guerrilla Games با وبسایت Eurogamer داشته گ??ته است که:

زمانی که شما دیسک را در دستگاه قرار بدهید مستقیما بدون هیچ لوگویی به منوی بازی می روید.کسانی که در استودیوی ما هستند به شدت بر روی این مسئله کار کردند.ما مجبور بودیم که با Dolby،Havok در این رابطه مشاجره و بحث کنیم که لوگوی آنها را در تیتراژ پایانی قرار بدهیم ودر من
وی بازی هیچ اسمی از آنها نیاوریم.ما مجبور بودیم با تمام قوانین نسل قبل در این رابطه بحث و مشاجره کنیم.من بسیار خوشحال هستم که ما اولین کسانی هستیم که این کار را انجام داده ایم و امیدوارم که در نسل بعد نیز بیشتر از این چیزها مشاهده نماییم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اولین نمره ی Batman Arkham Origins منتشر شد|خ??اش گاتام بیدار است؟

 

news_batman_arkham_origins_teaser-14052.jpg?action=thumb&h=335&w=770 سرانجام اولین نقد عنوان Batman Arkham Origins منتشر شد و این عنوان توانسته از سوی وبسایت VideoGamer نمره ی خوب ۸ از ۱۰ را بگیرد.باید منتظر نقدهای بیشتر ماند و دید که بقیه ی وبسایتها چه نمره ای به این اسپین آ?? خواهند داد.شما در قسمت پایین می توانید قسمتی کوتاه از این نقد را مشاهده نمایید.

Batman Arkham Origins یک نسخه ی ??وق العاده از شخص دیگری است.(هیچکس نیست به این منتقد بگوید که این بازی یک اسپین آ?? می باشد و داستان گذشته ی بتمن قبل از آنکه به بتمن امروزی تبدیل شود را می گوید).هیچ شکی وجود ندارد که Warner Bros Montreal همان قدم های RockSteady را برداشته است و تجربه ای به مانند نسخه های قبل برای شما رقم زده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره منم دیدم نمراتشو

 

شروع بدی نبوده حالا تا نقد بشه و نمرات همه منتشر بشه وقت میبره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تحلیل و تحقیقات جدید نشان از ادامه محبوبیت پلی استیشن 4 میدهد

 

یک ماه مانده به انتشار دو کنسول بزرگ صنعت بازی های رایانه ای، وبسایتی به اسم “Compete??? دست به انجام تحقیق و آمار گیری درمورد محبوبیت این دو کنسول میان بازی کنندگان کرده است که خلاصه آمار آن ها را در زیر بررسی میکنیم:

ps4.jpg

بر اساس آنالیز های سایت مورد نظر که ملاک آن آمار پیش خرید و جستجو میباشد در طی چند ماه گذشته علاقه مشتریان اینترنتی برای خرید پلی استیشن 4 نسبت به ایکس باکس وان بطور مداوم درحال ا??زایش بوده است به طوری که اگر بخواهیم به صورت عددی حساب کنیم PS4 با نتیجه 2 به یک ایکس باکس وان را در این مورد شکست داده است. از هر 4 خرید کننده اینترنتی 3 ن??ر آن ها کنسول سونی را انتخاب کرده اند. اگر بخواهیم به صورت آماری حساب کنیم 61 درصد خریداران خواهان پلی استیشن 4 و 39 درصد طر??دار ایکس باکس وان هستند که از این 39 درصد تنها 27 درصدشان انحصاری های این کنسول را نیز خریده اند. در کنار آن نیز ??قط 12 درصد خریداران به خرید هر دو کنسول علاقه نشان دادند. شما میتوانید آمار تصویری را در شکل زیر مشاهده کنید (این ارقام از تحلیل آمار ??روش 5 ??روشگاه بزرگ آمریکا بدست آمده است)

online-shopping-interest-share-ps4-xbox-one.png

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

انتشار تصاویر جدید از “کیلزون: سقوط سایه???

 

سایت ها و مجلات مختل?? از امروز صبح شروع به نوشتن پیش نمایش های خود برای بازی “کیلزون: سقوط سایه ها??? (Killzone: Shadow Fall) کردند و بخاطر همین نیز تعدادی اسکرین شات جدید از این بازی در ??ضای نت منتشر شد و شما میتوانید آن ها را در این پست مشاهده کنید.

kz1-150x150.jpg kz2-150x150.jpg kz3-150x150.jpg

kz4-150x150.jpg kz5-150x150.jpg kz6-150x150.jpg

kz7-150x150.jpg kz8-150x150.jpg kz9-150x150.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

DualShock 4 با Mac نیز همخوانی دارد

 

همانطور که حتما میدانید کنترلر DualShock 4 با کنسول Ps3 نیز همخوانی دارد و می توانید برخی بازی ها که لیست آنها نیز منتشر شد را بر روی ps3 اجرا کنید و با کنترلر کنسول Ps4 یعنی DualShock 4 به بازی کردن بپردازید.

اما به تازگی کلیپی در سطح مجازی پخش شده که نشان می دهد یک کاربر در حال بازی کردن Hotline Miami با Mac و کنترلر DualShock 4 کنسول PlayStation 4 می باشد و این کلیپ نشان می دهد که این کنترلر علاوه بر Ps3,Pc با Mac نیز همخوانی دارد.

کنسول Ps4 در تاریخ ۱۵ نوامبر در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۹ نوامبر نیز در اروپا با قیمت ۳۹۹$دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لیست بازی های Ps3 که با DualShock 4 اجرا می شوند منتشر شد

 

PS4-Controller-Closeup-header11.png?action=thumb&h=335&w=770 همانطور که می دانید سونی در چند روز پیش اعلام کرد که کنترلر DualShock 4 با Ps3 نیز همخوانی دارد و برخی بازی ها را می توانید با این کنترلر بر روی Ps3 بازی کنید.اما به تازگی لیست بازی هایی که با کنترلر DualShock 4 بر روی Ps3 اجرا می شوند منتشر شده که می توانید در قسمت پایین مشاهده نمایید.

 

  • PS1 Games
  • Call of Duty (MW2, MW3, Black Ops, Black Ops 2)
  • Castle Crashers
  • Portal 2
  • Far Cry 2
  • The Last of Us
  • LittleBigPlanet/LittleBigPlanet 2
  • Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
  • Heavy Rain (no motion sensing)
  • Uncharted 1/2/3
  • Red Dead Redemption
  • Infamous + Infamous 2
  • Resistance 2 (had to use a DS3 to get past the start screen, but DS4 worked fine after that)
  • Killzone 3
  • Dead Space
  • Battlefield: Bad Company 2
  • Motorstorm (Apocalypse, Pacific Rift)
  • Tomb Raider
  • Prototype
  • Skyrim
  • Dark Souls
  • Battlefield 3
  • Far Cry 3: Blood Dragon
  • Final Fantasy XIV
  • Super Stardust HD
  • Diablo 3
  • Bioshock: Infinite
  • Kingdom Hearts 1.5 HD

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با توجه به تصویری لیک شده،حجم Call of Duty: Ghosts بر روی Ps4 پنجاه گیگابایت می باشد

 

به نظر می رسد همین ابتدای نسل سونی باید ??کری به حال بلوری با حجم بالاتر بکند یا اینکه اکثر بازی ها دیگر بر روی دو بلوری عرضه خواهند شد.به تازگی و با توجه به تصویری لیک شده مشخص شده که حجم عنوان Call of Duty: Ghosts بر روی Ps4 چیزی بر حدود ۴۹ گیگابایت می باشد که این رقم تمامی حجم بلوری را در بر میگیرد.شما می توانید تصویر لیک شده را در قسمت پایین که در بخش HDD کاور حجم ۴۹ گیگابات نوشته شده را مشاهده نمایید.

BXXVX-AIcAAlQAP.jpgCall of Duty: Ghosts در تاریخ ۵ نوامبر برای پلت??رمهای Ps3,Xbox360 و Pc منتشر خواهد شد.نسخه های نسل بعد نیز همزمان با لانچ کنسولها منتشر خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نمرات Batman Arkham Origins Blackgate | خ??اش کنسول های دستی شکست خورد؟

 

Batman-in-Arkham-Origins.jpg?action=thumb&h=335&w=770 همان طور که می دانید به موازات ساخت Batman Arkham Origins، بازی Batman Arkham Origins Blackgate هم توسط Armature Studio برای کنسول های دستی در حال ساخت بوده است. پس از این که از امروز صبح انتشار نقد ها و نمرات این بازی ها آغاز شد، مبنی بر این نمرات روشن شد که Batman Arkham Origins نتوانسته در حد قدرت و ابهت سایر بتمن های این نسل ظاهر شود. اما ??قط این نیست؛ متاس??انه نمرات Batman Arkham Origins Blackgate هم نشان از آن دارند که این بازی هم نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود.

نمرات Batman Arkham Origins Blackgate را مشاهده می ??رمایید:

IGN: 7.4/10

GamesRadar: 3.5/5

Game Informer: 6/10

GameSpot: 5/10

این اکشن ماجرایی ۲٫۵ بعدی توسط Warner Bros. Interactive برای کنسول های دستی ۳DS / PS Vita منتشر شده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

آیا اولین تصویر از بازی Far Cry 4 منتشر شده؟

 

1378376_570589939663259_2018732332_n.jpg?action=thumb&h=335&w=770بعد از مو??یت هایی که نسخه سوم سری بازی های Far Cry کسب کرد یوبیسا??ت رسما تایید کرد که به احتمال زیاد شماره چهارم این ??رانچیز مو??ق نیز ساخته خواهد شد حال با توجه به این گ??ته ی این شرکت دقایقی پیش تصویری که به نظر میرسد مربوط به نسخه چهارم این بازی میباشد در بسیاری از وب سایت ها به انتشار رسیده که در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

با نگاه کردن به این تصویر میتوانید جمله “جنون باز خواهد گشت??? را مشاهده کنید که باز هم ارتباطی مستقیم با شماره قبلی این بازی دارد اما با کمی دقت میتوانید تاریخ ۴\۴\۲۰۱۴ موجود در تصویر را نیز مشاهده کنید.

شماره قبلی این بازی با عنوان Far Cry 3 در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست جوایز زیادی را در مراسم های مختل?? دریا??ت کند و مو??قیتی کم نظییر را برای شرکت سازنده یعنی یوبیسا??ت کسب کرد.

نظر شما چیست آیا این تصویر واقعی است یا ساختگی؟images?q=tbn:ANd9GcRN6p_zaTiOLH52G472BJAlo45W-TY4tuxJoWXRkxre7J8sYZ6t

ویرایش شده توسط saman mi

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گزارش مالی شرکت مایکروسا??ت: ??روش کنسول Xbox 360 چیزی حدود ۲۹ درصد کاهش یا??ته است

 

xbox-360-logo.jpeg?action=thumb&h=335&w=770 بوی نسل هشتم کنسول ها به مشام میخورد و هر روز اخباری در رابطه با آنها منتشر میشود اما از کنسول های نسل ه??تمی چه خبر؟ به تازگی شرکت مایکروسا??ت گزارش مالی خود را که مربوط به سه ماه اوله سال ۲۰۱۴ میشود منتشر کرده که در این گزارش عنوان شده ??روش کنسول نسل ه??تمی این شرکت یعنی Xbox 360 چیزی حدود ۲۹ درصد کاهش یا??ته است.

طبق اخبار موجود در این گزارشات ??روش کنسول X360 در تمام این مدت ۱٫۲ میلیون بوده و نسبت به سال گذشته که ۱٫۷ میلیون بوده است ما شاهد ا??ت ۲۹ درصدی در رابطه با ??روش این کنسول هستیم. اما این ا??ت ??روش را میتوان به حساب نزدیک شدن به نسل هشتم کنسول ها گذاشت که قطعا بر روی ??روش کنسول های نسل ه??تمی تاثیر بسیاری دارد.

اما از طر??ی دیگر معامالات انجام شده در شبکه Xbox Live چیزی حدود ۲۵ درصد نسبت به سال پیش ا??زایش یا??ته که نشان دهنده محبوبیت این شبکه در بین مخاطبین است.

طبق دیگر اخبار موجود در این گزارش تبلت surface شرکت مایکروسا??ت چیزی حدود ۴۰۰ میلیون دلار ??روخته است که سران مایکروسا??ت از ??روش این تبلت کاملا راضی هستند.

در اخر در آمد اصلی شرکت مایکروسا??ت چیزی حدود ۳ درصد کاهش یا??ته اما درامد کلی آنها با توجه با سال گذشته حدود ۷ درصد ا??زایش را تجربه کرده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تاریخ انتشار اپیزود اول BioShock Infinite: Burial at Sea مشخص شد|نامه ای عاشقانه برای طر??داران

 

p3124_burialatseaBioShockI.jpgبه تازگی کمپانی ۲K Games تاریخ انتشار BioShock Infinite: Burial at Sea و قیمت آن را اعلام کرده است که در ادامه می توانید این قیمت و تاریخ انتشار را مشاهده نمایید.

این محتوای اضا??ی که قسمت اول آن نیز می باشد در تاریخ ۱۲ نوامبر برای پلت??رم های PC, PS3 و Xbox360 عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز برای کسانی که Season Pass بازی را در اختیار دارند ۹٫۹۹ یورو و برای کسانی نیز که می خواهند این DLC را جداگانه خریداری کنند ۱۵٫۹۹ یورو می باشد.همچنین آقای Ken Levine خالق ا??سانه ای این عنوان در این باره گ??ته اند که:

این یک نامه ی عاشقانه برای طر??داران می باشد،اما همچنین آغاز یک داستان جدید می باشد که جلوه های جدیدی را از دنیای Bioshock به شما نشان خواهد داد.با Burial at Sea ما Rapture را نه از دنیای بایوشاک و BioShock Infinite،بلکه از ابتدا تولید وساختیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امروز تریلر گیم پلی E3 بازی Battlefield 4 در کن??رانس مطبوعاتی مایکروسا??ت با نام Angry Sea به نمایش درآمد که به صورت کامل گیم پلی این بازی رو به نمایش در می اورد و شاهد گر??یک زیبای بازی و نورپردازی آن هستیم .

 

 

??? میدان جنگ 4 ??? که توسط شرکت Dice ساخته می شود یک عنوان شوتر اول شخص اکشن است و در 29 Octobre سال جاری برای پلت??رم های X360, PC, PS3, WIIU, PS4, XONE به صورت رسمی عرضه می شود .

bf4-660x3701.jpg

icon_get_world.gif

لینک دانلود تریلر گیم پلی بازی Battlefield 4 با لینک مستقیم

دانلود تریلر با کی??یت FUll HD : Download_list.gif | حجم : 233 MB

دانلود تریلر با کی??یت HD : Download_list.gif | حجم : 122 MB

دانلود تریلر با کی??یت SD : Download_list.gif | حجم : 31 MB

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لیست جوایز Golden Joystick منتشر شد|GTA V بهترین بازی سال،The Last of Us برنده ی سه جایزه مختل??

 

امروز مراسم Golden Joystick Awards 2013 برگزار شد و عنوان GTA V توانست برترین بازی سال از دیدگاه این مراسم بشود عنوان جدید استودیوی ناتی داگ یعنی The Last of Us نیز توانست سه جایزه اعم از استودیوی سال،بهترین بازی جدید و بهترین نحوه ی روایت داستان را از آن خود کند.آقای Ken Levine نیز توانست جایزه ی Lifetime را از آن خود کند.شما در قسمت پایین می توانید لیست کامل جوایز را مشاهده نمایید.

بهترین بازی جدید:The Last of Us

بیشترین بازی مورد انتظار:Witcher 3: Wild Hunt

بهترین بازی مستقل:Mark of the Ninja

بهترین طراحی بصری:BioShock Infinite

بهترین چند ن??ره:Payday 2

بهترین لحظه ی ممکن در یک بازی:Far Cry 3 – The Definition of Insanity

بهترین استودیوی سال:Naughty Dog

خلاق ترین اختراع سال:Oculus Rift

بهترین نحوه ی روایت داستان:The Last of Us

بهترین بازی آنلاین:World of Tanks

بهترین بازی کنسول دستی:Assassin’s Creed 3: Liberation

بهترین بازی از دیدگاه کاربران Youtube:عنوان Yogscast

بهترین پلت??رم:Steam

بهترین بازی موبایل و تبلت:XCOM: Enemy Unknown

بهترین بازی سال:Grand Theft Auto 5

بهترین بازی قدیمی(تالار مشاهیر):Activison: Call of Duty

جایزه ی Lifetime Achievement:آقای Ken Levine

the-last-of-us-14.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مایکروسا??ت:شما هیچ نیازی برای دانستن رزولیشن Call of Duty: Ghosts بر روی Xbox One ندارید!

 

CODghost720-670x376.jpg?action=thumb&h=335&w=770 داستان رزولیشن بازی ها همچنان بر روی Xbox One ادامه دارد و همانطور که می دانید دیروز سونی رسما تایید کرد که Call of Duty: Ghosts با رزولیشن ۱۰۸۰p بر روی ps4 اجرا خواهد داشت.پس از این خبر باز هم طر??داران Xbox One به سوی مایکروسا??ت و شخص Albert Panello حمله ور شدند و خواستار دانستن رزولیشن نهایی Call of Duty: Ghosts بر روی Xbox One شدند.آقای Albert Panello در این رابطه اینگونه پاسخ داده اند:

یک حقیقتی وجود دارد که مغز شما را من??جر خواهد کرد.شخصی که رئیس روابط استودیوهای ۳rd party در مایکروسا??ت است دوست نزدیک من است و ما اینگونه اطلاعات را همیشه با یکدیگر در میان میگذاریم.ایشان مرد بسیار شری??ی هستند و من با او تماس گر??تم و از او خواستار شدم که رزولیشن نهایی این بازی را به من بگوید که او با همین لحن اینگونه به من پاسخ داد:???شما و هیچ کس دیگر هیچ احتیاجی برای دانستن این مسئله ندارید???!

هیچ شخصی در مایکروسا??ت در این باره نظری ندارد.اکثر مردم این چیزها را نمی دانند.این یک محصول از اکتیویژن می باشد و به آنها بستگی دارد که چه موقع این خبر را اعلام کنند.دروغ گ??تن در این رابطه هیچ ??ایده ای ندارد.اگر من این مسئله را می دانستم راحت می توانستم بگویم???نمی توانم بگویم???.

پس از آن ایشان گ??تند که “هیچ نیازی برای دانستن رزولیشن Call of Duty: Ghosts بر روی Xbox One ندارید??? معنی و خبر بدی نمی باشد و ??یل اسپنسر(رئیس تمامی استودیوهای سرگرمی مایکروسا??ت) نیز این مسئله را نمیداند:

استودیوهای ۳rd party یک سازمان جدا می باشند.Phil هم این مسئله را نمی داند.اکثر مردم نیز این مسئله را نمی دانند.این اطلاعات به صورت محرمانه نگهداری می شود.???شما هیچ نیازی برای دانستن رزولیشن Call of Duty: Ghosts بر روی Xbox One ندارند??? معنی خاصی نمی دهد.من همیشه این حر?? را از او چه خبر خوب یا بد باشد می شنوم.

من نمی دانم چرا سونی تصمیم گر??ت که این اطلاعات را با کاربران خود در میان بگذارد.

ایشان همچنین گ??تند که پشت این اعلام نشدن ها تولید کنندگان زیادی نظیر بازاریابی و….. وجود دارد:

شما به عنوان دانش آموزان این صنعت باید بدانید که کارخانجات و تولید کنندگان زیادی نظیر بازاریابی و…. در این باره وجود دارد.ما در E3 چیزهایی را قبل از آنها(سونی) نشان دادیم و آنها نیز پس از آن چیزهایی را زودتر از ما نشان دادند.مقدار بسیار زیادی از این مثالها وجود دارد.

چرا NBA همزمان اعلام شد که بر روی هردوی کنسول های PS4 و Xbox One با رزولیشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد؟چرا اکتیویژن هیچ چیزی نمی گوید؟چرا برخی از بازی ها اول بر روی کنسول ما و یا برعکس بر روی کنسول آنها نشان داده می شود؟چرا برخی از بازی ها تاخیر می خورد؟کی??یت؟کمیت؟

شما باید بدانید که هیچ وقت یک جواب برای این سوال ها وجود ندارد.برخی اوقات خوب است و برخی اوقات برعکس.این حقیقت که هیچکس در این باره هیچی نمی گوید مرا به نتیجه نخواهد رساند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حجم بازی Killzone Shadow Fall حدود ۳۹ گیگ اعلام شد | حجم اولیه ۲۹۰ گیگابایت !

 

Killzone-Shadow-Fall-Ill-bang-bang-you-if-you-pick-up-your-gun-gun-670x3761.jpg?action=thumb&h=335&w=770ماه پیش خبری اعلام شد که یکی از اولین بازی های نسل بعدی کنسول PS4 یعنی Killzone Shadow Fall بر روی دیسک حجمی حدود ۵۰ گیگابایت خواهد داشت و حال با توجه به گ??ته ی سازندگان حجم نهایی این بازی بر روی دیسک های بلوری چیزی حدود ۳۹ گیگابایت خواهد بود.

آقای Michael Van Der Leeuw مدیر ??نی استدیوی Guerilla Games در اینباره اعلام کرده است:

“من ??کر میکنم که بازی ما در بین بازی های بین نسلی از حجم بسیار زیادی برخوردار است زیرا ما هیچکدام از ویژگی های بصری موجود در بازی را سطح پایین طراحی نکرده ایم.???

او ادامه میدهد :

“ابتدا حجم Image دیسک بازی ۱۸۰ گیگ بوده و اگر میخواستیم کار را ادامه دهیم و کل مراحل را جاسازی کننیم شاید حجم بازی به ۲۹۰ گیگ نیز میرسید.???

او میگوید:

??? ما کد نویسی را به کل تغیر دادیم سونی برای ما برنامه های مخصوصی را ساخت زیرا ما جزو اولین کسانی بودیم که با چنین مشکلی مواجه شدیم. کار هایی که انجام دادیم چیزی خواهد بود که دیگران در آینده نیز مجبور به انجام دادنشان خواهند شد.???

همچنین وی اعلام کرد که این بازی از سیستم انحصاری سونی یعنی PlayGo بر روی کنسول PS4 نیز است??اده خواهد کرد و شما با دانلود کردن ۷٫۵ گیگابایت از بازی میتوانید مشغول انجام دادن این بازی شوید و این سیستم هنگامی که در حال بازی کردن هستید ادامه دانلود را انجام خواهد داد.

بازی Killzone Shadow Fall قرار است در ۱۵ نوامبر همراه با لانچ کنسول Ps4 منتشر شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Halo 5 در شماره ۱۰۵ مجله رسمی Xbox

 

Halo-5-xbox-one.jpg?action=thumb&h=335&w=770 به نظر می‌رسد مجله Official Xbox Magazine در شماره ۱۰۵ خود قصد دارد به معر??ی بازی Halo 5 بپردازد. این موضوع چیزی بود که در توییتر به همراه عکسی از ص??حه معر??ی باز منتشر شد. جدید‌ترین بازی از سری Halo در E3 سال ۲۰۱۳ معر??ی شد و Microsoft تایید کرد این بازی شماره ۵ نخواهد بود، ولی حالا شاهد تغییر نام بازی به نام Halo 5 هستیم.

اکانت Destiny & Halo در توییتر دیروز در پستی ارسالی در توییتر تایید کرد که Halo 5 در شماره ۱۰۵ مجله رسمی Xbox ص??حه‌ای اختصاصی خواهد داشت. در جدید‌ترین شماره این بازی Master Chief در بیابان به یک Titan بزرگ برخورد کرد بیش از این جزئیاتی در دسترس نیست. بیشتر درمورد نام بازی شایعاتی زیادی بوده است.

BXb7YyUCcAACIID.jpgآیا نام بازی به Halo 5 تغییر پیدا کرده است؟

 

شما انتظار دارید در Halo جدید بازی سازی نقشه Blood Gulch را ببینید؟ این در حالی است که Xbox One در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ در ۱۳ کشور دنیا عرضه خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Crytek: ما به God of War علاقه داریم سازندگان آن نیز به Ryse علاقه دارند

 

ryse-770x472.jpg?action=thumb&h=335&w=770 تهیه کننده Ryse: Son of Rome از Michael Readشرکت Ctytek صحبت‌هایی را راجب مقایسه با بازی مشهور hack&slash شرکت Sony یعنی God of War انجام داده است و به تمجید از God of War پرداخته است. Ryse: Son of Rome بازی شرکت Crytek در بسیاری از مسائل مورد انتقاد قرار گر??ته است، یکی از آنان وضوح تصویر بازی در ۹۰۰p است، صحنه‌های QTE ??راوان در نمایش E3 بازی، زمان زیاد توسعه بازی، ولی سازندگان درمورد مقایسه بازی با God of War نگران نیستند.

این مورد شاید در اوایل آسان دیده شده نباشد ولی هردو بازی دارای صحنه‌های مشابه اکشن و خونین hack&slash و بریدن قطعات بدن هستند ولی در این مورد هم با هم ت??اوت دارند، از جمله ت??اوت‌ها داستان بازی و مکانیزم‌ها و قابلیت‌های هردو بازی هستند. هردو بازی دارای QTE اکشن هستند هم Ryse و هم God of War.

Michael Read تهیه کنند بازی Ryse در قسمتی از مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد مقایسه این ۲ بازی بیان کرد:???

کارکنان تیم توسعه ما طر??داران بزرگ God of War هستند. من با سازندگان God of War صحبت کردم آنان نیز با ما گ??تگو کردند، ما عاشق بعضی چیزها در بازی God of War هستیم که آنان خلق کردند و آنان نیز عاشق چیزهایی که ما خلق کردیم. سیستم مبارزات هردو بازی با هم مت??اوت هستند. سیستم مبارزات ما سریع‌تر است که شامل حرکات رزمی Comboها و چیزهای زیاد دیگری است، ما در سیستم مبارزات melee combat کند و آهسته‌تر هستیم. بسیاری موارد این چنینی وجود دارد و ما نیز از کارهای بازی‌های مشابه دیگر آگاهی داریم.???

Ryse: Son of Rome به صورت لانچ تایتل برای Xbox One‌ در ۲۲ نوامبر عرضه خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...