رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

خدمات همراه‌ اول به استقلالی‌ها

پست های پیشنهاد شده

این بار اپراتور اول تل??ن همراه کشور به سراغ استقلالی ها ر??ت و در یک ت??اهم نامه با مدیرعامل باشگاه ??رهنگی ورزشی استقلال خط بلولاین را ا??تتاح کرد.

 

به نقل از موبنا، دیروز وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با علی ??تح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال ت??اهم‌نامه‌ای امضا کرد که به موجب آن طر??داران تیم استقلال از خدمات ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

 

بر اساس این گزارش جزییات این ت??اهم نامه به شرح زیر است:

 

1- سیمکارت ویژه هواداران: در این بخش کارت‌هایی میان هواداران توزیع می‌شود و هواداران استقلال با ارائه این کارت، سیمکارت ویژه‌ای را تحویل می‌گیرند که این سیمکارت‌ها به طور اتوماتیک و پیش‌??رض همه امکانات مربوط به سیمکارت هوادارای استقلال را دارا هستند.

 

2- خدمات 8020: از طریق این شماره و پیامک آن هواداران استقلال می‌توانند اخبار خود را از باشگاه استقلال دریا??ت کنند. همچنین خدماتی مثل تالار گ??ت‌وگو هم از طریق این شماره ارائه می‌شود.

 

3- حمایت مالی هواداران از استقلال از طریق پیامک 802020: این سامانه از روز شنبه ??عال خواهد بود. هواداران استقلالی که می‌خواهند به این تیم کمک کنند، می‌توانند با پیامک به این شماره از طریق قبض تل??ن همراه یا شارژ خود به باشگاه‌ کمک کنند.

 

4- هواداران استقلالی که می‌خواهند کارت هوادارای این باشگاه را داشته باشند، برای آنها تقسیط پول کارت هواداری استقلال در نظر گر??ته شده است. از طریق همراه اول هواداران استقلال در اقساط مختل?? می‌توانند نسبت به خرید کارت هواداری استقلال اقدام کنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...