رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

مارتينو: نمي‌توانيم روي مسي ريسک کنيم

پست های پیشنهاد شده

جراردو مارتينو از مصدوميت مسي ابراز نگراني کرد و اعلام کرد دليلي ندارد روي سوپراستار تيم ريسک شود.

 

به گزارش ??ارس،مهاجم بارسلونا شب گذشته در جريان تساوي يک بر يک تيمش مقابل اتلتيکو مادريد در دور ر??ت سوپرجام اسپانيا به دليل مصدوميت بين دو نيمه تعويض شد. مسي در 45 دقيقه اول بازي نتوانست کاري از پيش ببرد و مارتينو در اين باره اظهار داشت: ضربه‌اي به مسي وارد شد و از ناحيه همسترينگ مصدوم شده است؛ بنابراين بايد آزمايش‌هايي روي او انجام دهيم تا مشخص شود مشکل وي چه‌قدر جدي است. دليلي ندارد وقتي نمي‌تواند به راحتي در زمين بدود از او است??اده کنيم.

 

وي ادامه داد: کار براي ليونل مسي و ساير ها??بک‌هاي هجومي تيم سخت بود زيرا رسيدن به توپ برايشان مشکل شده بود. پيدا کردن ??ضاي کا??ي به مسئله دشواري تبديل شده بود زيرا هر دو تيم خوب د??اع مي‌کردند و اتلتيکو د??اع منسجمي داشت.

 

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: رسيدن به جلوي دروازه حري?? مثل بازي‌هاي ديگر آسان نبود، بنابراين تصميم گر??تيم از توپ‌هاي بلند براي کاهش قدرت د??اعي اتلتيکو است??اده کنيم. اگر از توپ‌هاي کوتاه است??اده مي‌کرديم، خنثي کردن حملات ما براي آنها آسان‌تر مي‌شد اما با توپ‌هاي بلند کمي آسان‌تر توانستيم کار کنيم. شايد به همين دليل بود که بيشتر از معمول از توپ‌هاي بلند است??اده کرديم.

 

مارتينو از اظهار نظر در خصوص تمايل بارسلونا به جذب ايکر کاسياس خودداري کرد و ا??زود: اگر کاسياس بهترين دروازه‌بان جهان نباشد، دومين دروازه‌بان برتر دنيا است. اين عقيده من درباره او است اما اين مسئله ارتباطي به انتقال وي ندارد. من کسي نيستم که بخواهم درباره شايعات صحبت کنم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...