رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

پيروزي درخشان توپچي‌ها در استانبول

پست های پیشنهاد شده

در ادامه ديدارهاي دور ر??ت از مرحله پلي‌آ?? مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) 5 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها آرسنال انگليس با نتيجه 3 بر ص??ر در خانه ??نرباغچه ترکيه به برتري دست پيدا کرد. در اين بازي کايرن گيبس در دقيقه 51 گل نخست را به ثمر رساند، آرون رمزي در دقيقه 64 اختلا?? را به 2 گل ا??زايش داد و در نهايت اوليويه ژيرو در دقيقه 77 از روي نقطه پنالتي گل سوم را براي توپچي‌ها زد.

 

به گزارش تسنيم،در ديگر بازي شب گذشته شالکه، تيم چهارم ??صل گذشته ليگ دسته اول آلمان در خانه خود برابر پائوک تسالونيکي، نايب قهرمان ??صل گذشته ليگ دسته اول ??وتبال يونان با تساوي يک بر يک متوق?? شد. ج??رسون ??ار??ان در دقيقه 32 گل شالکه را به ثمر رساند و براي پائوک نيز ميروسلاو استوچ در دقيقه 73 گلزني کرد.

 

در پرگل‌ترين بازي ديشب هم تيم بازل سوئيس در خانه لودوگورتس رازگراد، قهرمان ??صل گذشته ليگ دسته اول بلغارستان به برتري 4 بر 2 دست پيدا کرد که در اين ديدار مارسلو ناسيمينتو (23) و ايوان استويانو?? (50) براي نماينده بلغارستان گلزني کردند و براي بازل نيز محمد صالح (12 و 59)، جوواني سيو (64) و ??ابيان شار (84) گل زدند.

 

- نتايج ساير بازي‌ها هم به شرح زير است:

 

دينامو زاگرب کرواسي ص??ر - استرا وين اتريش 2

 

استوا بخارست روماني يک - لژيا ورشو لهستان يک

 

بازي‌هاي دور برگشت پلي‌آ?? روز‌هاي سه‌شنبه و چهارشنبه ه??ته آينده برگزار مي‌شود تا تکلي?? 10 تيم راه يا??ته به مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...