رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

دانلود بازی جدید اندروید

پست های پیشنهاد شده

دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه دوستان

Friends1.jpg

آیا دوست دارید با دانلود بازی جدید و جذاب پرندگان خشمگین ورژن دوستان مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

همانگونه که شاهد بودید ، در ماه های گذشته شاهد یکی دیگر از به روز رسانی های عظیم در سری بازی های پرندگان عصبانی بودیم. این بار پرندگان عصبانی نسخه دوستان ، با ویژگی هایی جدید و جذابیت های خاص ، قصد دارد طر??داران خود را مجدداً مدت ها پای دستگاه های خود سرگرم کند. مسابقات جدید با سطوح مختل?? ، هر ه??ته در دستگاه های شما ! بر سر جایزه های طلائی ، نقره ای و برنزی با دوستان خود به رقابت بپردازید ، می توانید دوستان خود را در شبکه های اجتماعی مختل?? به بازی ??راخوانی کنید. ۴ قدرت جدید و جالب در هر مرحله برای شما ، جوایز روزانه و همگام سازی خودکار با بازی در اکانت ??یسبوک !

در نسخه دوستان از بازی پرندگان خشمگین ، شرکت Revio قصد دارد شما و دوستان خود را به بازی ??راخوانی کند ، شما می توانید در این بازی هیجان انگیز ، با دوستان خود به رقابت بپردازید. آیا در این رقابت ها برنده جوایز برنزی می شوید یا نقره ای؟ یا شاید هم طلائی ! با اتصال به اینترنت و بازی آنلاین Angry Birds Friends ، دیگر با دوستان خود می توانید اوقات ??راغت خود را حتی از راه دور با یکدیگر سپری کنید. در این بازی رایگان می توانید با دوستان ??یسبوکی خود به نبرد با خوک ها بپردازید و با کسب جوایز مختل?? ، دست آوردهایتان را به رخ دیگران بکشید ! ویژگی آنلاین این بازی این امکان را ??راهم می کند که در هر کجای دنیا که باشید ، تورنومنت جاری را از ادامه ی آن انجام دهید. امیدواریم لذت ببرید.

Friends2.jpg

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم : ۴۷ مگابایت

 

 

 

دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی با کی??یت HDWorld-Of-Aircraft-Online1.jpg

اگر از علاقه مندان بازی های جدید و زیبای اندروید هستید و می خواهید خلبانی هواپیما جنگی را را تجربه کنید, این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

اگر قادر به خلبانی و جنگندگی در هوا هستید این بهترین بازی شناخته شده طی چند ماه اخیر برای آندروید میباشد که یک مبارزه و خلبانی در هوا را برای شما ??راهم کرده است. دشمن نیز از قدرت بالایی برخوردار است اما ویژگی های شما برای بازی از قبیل بهبود سلاح های متنوع, دارا بودن سیستم رادار ,محیط های باز و واضح بازی ,سلاح ها و بدنه ی هواپیما و موشک شما طوری طراحی شده است که توانایی مبارزه های طولانی را دارا است از دیگر ویژگی های برجسته این بازی میتوان به گرا??یک HD آن اشاره کرد همچنین میتوان این بازی را به صورت آنلاین و با دوستان خودتان اجرا کنید.

World-Of-Aircraft-Online11.jpg

 

World-Of-Aircraft-Online2.jpgدانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۴۸٫۳۲ مگابایت

 

 

دانلود بازی بازی جنگی زامبی هاZombie-World-War.jpg

آیا تا به حال نام بازی زامبی ها را شنیده اید و از این بازی جنگی , خشن و البته در سبک های مخل?? لذت برده اید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است. پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر مبارزه ای از جنس بقا که در این بازی شما برای نجات بشریت از دست زامبی ها تمام تلاش خود را به کار خواهید گر??ت . این بازی جنگ جهانی زامبی ها را به نمایش میکشد. گسترش ویروس , آتش سوزی و ا??راد آلوده خطر را ا??زایش می دهد. با وحشت بسیار، جامعه به سرعت از هم پاشیده شده و دولت کنترل را از دست داده است. در حال حاضر، بازماندگان که آلوده نشده اند در پشت خط د??اعی شما برای بقا ن??س میکشند.این آخرین ایستگاه بشریت است!شما میتوانید با ۱۲۶ مرحله و ۲۱ صحنه در این ماجراجویی مردم جهان را نجات دهید . است??اده از تمام مهارت های خود برای نابودی زامبی ها, آیا میتوانید بشریت را از زامبی ها و آلودگی رها سازید؟

Zombie-World-War1.jpg

 

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۲۳٫۳۶ مگابایت

 

 

 

دانلود بازی خوک های بد اندرویدapk-android.jpg

ایا تا به حال سری بازی های معرو?? خوک های بد را در کامپیوتر و اندروید تجربه کرده اید و از این بازی سرگرم کننده لذت برده اید؟

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Bad Piggies 1.4.0 ورژن جدید و آخر بازی خوک های بد برای اندروید است.در این نسخه ۳۰ مرحله ی جذاب و باور نکردنی با گرا??یک بسیار زیبایی اضا??ه شده است.لازم به ذکر است که این بازی توسط سازگان بازی معرو?? انگری بردز ساخته شده است و در سال ۲۰۱۲ برنده ی بهترین بازی موبایل شده است.با ۱۴۰ مرحله ی جذاب بازی خوک های بد که هر کدام از محیطی مت??اوت اجرا شده است می توانید تا مدت ها سرگرم شوید.

برخی از ویژگی های بازی Bad Piggies 1.4.0:

– دارای ۱۴۰ مرحله ی جذاب

– ازاد شدن ۳۶ مرحله ق??ل شده وقتی شما سه ستاره شوید

– آپدیت رایگان بازی

– دارای ۳۶ ابزار مت??اوت برای درست کردن واگن ها و …

apk-bad.jpg

 

دانلود بازی با لینک مستقیمحجم : ۳۰ مگابایت

 

 

دانلود بازی گربه سخنگو اندرویدTalking-Ginger.jpg

آیا می خواهید با دانلود بازی سرگرم کننده گربه سخنگو تجربه گربه داری خانگی را در اندروید تجربه کنید و لذت ببرید؟این بازی را دانلود کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

Talking Ginger توانایی نگه داری یک گربه خانگی و انجام بعضی از کار های آن را دارید؟ در این بازی شما باید یک گربه ملوس خانگی را نگه داری کنید و به انجام برخی از کار های مانند مسواک زدن بپردازید .علاوه بر این شما باید تمام کارهایی که برای نگه داری یک گربه خانگی نیاز دارید را باید انجام دهید.این بازی از گرا??یک بسیار بالا و مناسبی برخوردار است و امکانات کنترلی جالبی در ان تعبیه شده است.

 

Talking-Ginger2.jpgدانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۳۳٫۲۸ مگابایت

 

 

 

دانلود بازی جدید خانه سازی اندرویدTETRIS-Blitz.jpg

آیا می خواهید با دانلود بازی گرا??یکی زیبا و در محیطی لمسی خانه سازی را تجربه کنید و از این بازی ??کری لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

TETRIS Blitz 1.0.0 نام بازی است که در هر وسیله ای مشاهده کرده اید شما با لمس تل??ن همراه خود باید جعبه های همرنگ را روی هم قرار دهید تا امتیاز کسب کنید. مسابقه شما در تایم های زمانی مختل??ی صورت می گیرد که هیجان بازی را دو چندان کرده است! با تمام ویژگی های جدید، تصاویری خیره کننده و کنترل ابتکاری، این پیچ و تاب پازل در دنیا مشهور است و در تل??ن Android خود نیز میتوانید این بازی را داشته باشید.

 

TETRIS-Blitz_2.jpgدانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۳۵ مگابایت

 

 

 

دانلود بازی ??کری رایگان اندروید ۲۰۱۳Minecraft-Pocket-Edition.jpg

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاترآیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های ??کری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition یک بازی ??کری و پرطر??دار در سبک ساختمان سازی میباشد که ار طر??داران زیادی برخوردار میباشد در این بازی در ابتدا به شما بنا های نیمه کاره و ساختمان های نیمه ساز و تخریب شده در اختیار شما قرار داده میشود که در ابتدا باید به نحو احسنت و پول هایی که دارید آن ها را بسازید تا بتوانید ساختمان های بیشتری را اداره کنید . در این بازی ??کری و جذاب طراحی و ساخت یک شهر به نوعی در اختیار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود باید یک شهر زیبا با بهترین بنا ها را بسازید و از آن ها امتیاز کسب کنید. پیشنهاد میکنیم این بازی سرگرم کننده را به هیچچ وجه از دست ندهید.

 

Minecraft-Pocket-Edition_2.jpgدانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۶٫۶۲ مگابایت

 

 

 

دانلود بازی پرتاپ توپ رایگانCan-Knockdown-3.jpg

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

ایا شما هم از طر??داران بازی های پرتاب توپ هستید و می خواهید همانند یک بولینگ باز حر??ه ای در اندروید خود بازی کنید؟

Can Knockdown 3 یک بازی جنجالی را برای شما آماده کرده ایم که این بازی با گرا??یکی بالا دارای چند توپ میباشد که به وسیله ی این توپ ها باید هد?? ها را نشانه گیری کنید و این هد?? ها در نهایت به هد??ی دیگر میخورند و در نتیجه مسیری به حرکت در می آید.

بیش از ۱۵ میلیون دانلود :

• سطوح مختل?? به چالش کشیدن در مکان های زیبا ۳D

• نمایش مهارت های خود را و دوستان خود

• دستاوردهای متعدد و مدالها … جمع آوری همه آنها !

• گرا??یک سه بعدی زیبا

• رئالیسم شگ??ت انگیز، موتور ??یزیک کاملا تنظیم شده،

• دارای ویژگی هایی برای ا??زایش هیجان بازی

• باز کردن سطوح جدید، مکان های جدید، و کش?? اسرار پنهان!

 

Can-Knockdown-3_2.jpgدانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۴۵٫۹۲ مگابایت

 

 

دانلود بازی جنگی کمبتModern-Combat-4-Zero-Hour.jpg

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

آیا از علاقه مندان به بازی های جنگی در اندروید خودتون هستید؟ما به شما بازی مورتال کمبت را برای دانلود به شما پیشنهاد می دهیدم.

اگر از گیمر ها قدیمی باشید و با کنسول سگا آشنایی داشته باشید حتما نام مورتال کمبت را شنیده اید. Combat در ادامه برای کامپیوتر نیز ساخته شده اما این بار ورژن جدید از این بازی جنگی را برای اندروید اماده کرده ایم.پس از جنگ هسته ای، تنها شانس برای جلوگیری از ویرانی جهانی در دست چند سرباز نخبه است که باید وظی??ه ی نجات رهبران جهان را بر عهده بگیرند.

ویژگی های بازی Modern Combat 4: Zero Hour 1.0.5 :

احساس هرج و مرج جنگ در میدان جنگ با گرا??یک بالا

لذت بردن از حالت بازی چند ن??ره

سیستم بهبود یا??ته و بیش از ۲۰،۰۰۰ ترتیبات سلاح!

 

 

Modern-Combat-4-Zero-Hour_2.jpgدانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۱۹ مگابایت

 

 

 

دانلود بازی جدید Cut the RopeCut-the-Rope-Time-Travel-HD.jpg

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Cut the Rope را اگر تا به حال در اندروید بازی نکرده اید حتما دانلود کنید و لذت ببرید چرا که کسانی که این بازی را تجربه کرده اند دیگر نمی توانند از این بازی به راحتی دل بکنند!

وقتی برای تل?? کردن وجود ندارد!طناب را سریع تر ببرید. بازدید از شش مکان هیجان انگیز از جمله قرون وسطا, رنسانس، کشتی دزدان دریایی، مصر باستان، یونان باستان، و عصر حجر. پس لذت ببرید.

 

Cut-the-Rope-Time-Travel-HD_2.jpgدانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۳۵ مگابایت

 

 

 

دانلود بازی مبارزه در خیابان ۲۰۱۳Street-Fighter-IV.jpg

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

Street Fighter IV یک بازی شبیه بازی تیکن که در آن با دشمنانی روبه رو میشوید که هر کدام ابر قهرمانانی هستند. آنها هر کدام از قدرت های غیر طبیعی و باور نکردنی برخوردار هستند و این قدرت ها را در طول زندگی سخت و خون آشامی که داشته اند کسب کرده اند. در ادامه به برخی از ویژگی های بازی به طور دقیق اشاره شده است.

این بازی را به طور رایگان برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

ویژگی های بازی Street Fighter IV:

بهترین بازی اکشن و مبارزه ای در جهان!

گرا??یک شگ??ت انگیز و وجود تصاویر ??وق العاده! ! !

این مبارزه واقعی با طبیعت است! ! !

نگاهی به شجاعت خود با مبارزه با دشمنان قوی تر! ! !

سلاح های متعدد!

مهارت های خیره کننده و تقویت کننده (امپلی ??ایر)! ترکیبات مختل?? با سلاح های مختل?? جنگنده خیابانی!

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۲۶٫۲۵ مگابایت

 

 

دانلود بازی اکشن ۲۰۱۳ اندرویدCall-of-Mini-Double-Shot.jpg

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Call of Mini: Double Shot 1.21 بازی سرباز کوچک را برای اندروید حتما دانلودکنید.وظی??ه ی بزرگی بر روی دوش سرباز کوچک بازی میباشد.شهر کوچک Lakeside از چیزی رنج میبرند که حتی ترسناک تر از بحران اقتصادی است.

شما یک راننده کامیون بی خبر و سرگردان در میان تعداد زیادی زامبی میبینید که برای بقای خود مجبور به کشتن تمام آنها میباشد شما به عنوان یک دوست باید به آن کمک کنید. با سلاح های ??وق العاده و با تکنولوژی بالا و زره پوش کاملا منحصر به ??رد چه مدت می توانید در مقابل آنها زنده بمانید تا سیر جدید انسان های سالم به زمین بازگردند؟

• ۲۵ سلاح مرگبار

• ۴۴ آواتار EXTREME

12 نوع زامبی

 

Call-of-Mini-Double-Shot_2.jpgدانلود رایگان بازی با لینک مستقیمحجم: ۷ مگابایت

 

امیدوارم لذت برده باشید

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام دوست عزیز اولان که زبون درازی کاربچه هاست و بعد گیم دیتا ندارند که اگه داشتند میگزاشتم لط??ان الکی اسپم ندید با تشکر ??راوان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار لانچر برای اندروید این د??عه نرم ا??زار گزاشتم:1975:

iOS71.jpg

آیا می خواهید با دانلود لانچری بسیار زیبا محیط اندروید خود را بسیار مت??اوت تر از گذشته کنید و از میط کاربری جالب به وجود آماده لذت دو چندانی ببرید؟

در این مطلب از سایت نیو ??ور آندروید ، پوسته جدیدی را برای شما کاربران اسمارت ??ون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم. آیا از ظاهر یکنواخت آندروید خسته شده اید؟ آیا علاقمند هستید ظاهر نسخه جدید از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS 7 را در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید؟ پیشنهاد ما است??اده از پکیج لانچر ??وق العاده زیبای Ultimate iOS7 Launcher Theme است. با نصب این پکیج ، محیط سیستم عامل شما به طور کامل به سیستم عامل iOS 7 تبدیل می شود!

Ultimate iOS7 Theme نام پوسته جدیدی است که سازگار با تمامی لانچرهای اندرویدی نظیر GO Launcher EX, Apex, Nova, Next Launcher 3D, Smart Launcher, TSF Shell, ADW/EX, Action Launcher Pro, Atom Launcher, Holo Launcher HD, SS Launcher و… طراحی شده است. استایل جدید سیستم عامل iOS را به دستگاه های آندرویدی خود وارد کنید ! این پوسته شامل تمامی آیکون های اورجینال iOS 7 بوده و دارای طراحی خاص و تخت گونه ی این سیستم عامل می باشد. این پکیج دارای ۶۰ والپیپر ??وق العاده زیبا و متناسب با موضوع این پوسته ، در سایزهای گوناگون می باشد که در انواع دستگاه ها نتیجه ای ایده آل را در پی خواهد داشت. والپیپرهای خود را به طور مستقیم از سیستم ابری انتخاب و بر روی هوم اسکرین دستگاه هایتان تنظیم کنید. دیگر نیازی نیست با نگهداری تعداد بسیاری از والپیپرها ، ??ضای حا??ظه دستگاه خود را اشغال کنید ! این پکیج با آیکون هایی با رزولیشن Full HD در نوع XX-HDPI ، در هر دستگاهی با هر سایزی از ص??حه نمایش ، کی??یتی بی نظیر را ارائه می کند. بنابراین به هیچ وجه نگران عدم سازگاری این پوسته و سایز ص??حه دستگاه های خود نباشید. توجه : برای است??اده از این پوسته ، باید یکی از لانچرهای ذکر شده در بالا را بر روی دستگاه های خود نصب کرده باشید. امیدواریم لذت ببرید.

iOS72.jpg

iOS73.jpgدانلود رایگان نرم ا??زار با لینک مستقیمحجم : ۳۷٫۶ مگابایت

 

 

دانلود نرم ا??زار آنتی ویروس AVG برای اندرویدAntivirus-Security.jpg

آیا می خواهید با دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG نیاز خود را به یک نرم ا??زار امنیتی کامل در اندروید براورده کنید و از ن??وذ ویروس ها در امان باشید؟

پیش نیاز آندروید ۲,۱ و بالاتر

AVG از برترین و معرو?? ترین نرم ا??زار آنتی ویروس جهان است که از قدرت ??وق العاده بالایی برخوردار است.این بار سایت نیو ??ور اندروید نسخه اندروید این برنامه را آماده ی دانلود رایگان کرده است.با است??اده از این نرم ا??زار می توانید از اندروید خود در برابر ویروس ها,تروجان ها,کرم ها و تمامی بد ا??زار ها محا??ظت کنید.بیش از ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ ن??ر در حال حاضر است??اده از آنتی ویروس برنامه های امنیتی AVG تل??ن همراه است??اده میکنند.

ویژگی ها نرم ا??زار AVG Antivirus Security :

- اسکن برنامه ها، تنظیمات، ??ایل ها و رسانه ها در زمان واقعی

- ق??ل / پاک کردن دستگاه خود برای محا??ظت از حریم خصوصی شما

- نابودی ویروس ها و ا??زایش سرعت موبایل

- مرور وب با خیال آسوده و ایمن

- مانیتور باتری، ذخیره سازی و است??اده از بسته داده

avg-av-logo_short.png

avg.jpgدانلود رایگان نرم ا??زار با لینک مستقیمحجم: ۶٫۹۹ مگابایت

 

 

 

دانلود نرم ا??زار ??ایل منیجر ( مدیریت ??ایل ها)inKa-File-Manager.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار کاربردی ??ایل منیجری قدرتمند را در اندروید خود داشته باشید و ??ایل های خود را مدیریت کنید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

inKa File Manager نرم ا??زاری برای مدیریت ??ایل ها برای اندروید. INKA قادر به کپی کردن، انتقال، تغییر نام ، حذ?? ، باز و بسته کردن آرشیو ??ایل ها در سیستم عامل اندروید است. بنابراین ح??ظ و مدیریت ??ایل های خود را آسان و بدون نیاز به کامپیوتر می شود انجام داد.محیط این برنامه از گرا??یک بسیار مطلوب برخوردار است و دارای منو های م??ید و کاربردی است.

ویژگی های نرم ا??زار inKa File Manager:

- جستجو

- حذ??، تغییر نام، ارسال و باز کردن ??ایل ها

- برش، کپی و چسباندن

- ایجاد و استخراج آرشیوهای زیپ

inKa-File-Manager1.jpg

inKa-File-Manager2.jpgدانلود رایگان نرم ا??زار با لینک مستقیمحجم: ۱ مگابایت

 

 

دانلود نرم ا??زار ??لش پلیر ورژن کاملAdobe-Flash-Player-11.jpg

آیا به دنبال ورژن جدید و آخر نرم ا??زار ??لش پلیر هستید و می خواهید که در اندروید از ابزار های ??لش و بنر های زیبای ان لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید : ۴٫۰,۴٫۱ و بالاتر

Adobe Flash Player 11 از آن دسته از نرم ا??زار های بسیار کاربردی در زمینه ی اینترنت میباشد که تمام ا??رادی که با اینترنت سرو کار دارند باید همیشه این برنامه را در لیست برنامه ی تل??ن همراه خود قرار دهند . نسخه ی جدید ??لش پلیر با سرعت بالا و کی??یت و امنیت بیشتر قادر خواهد بود تمام ویدئو های آنلاین در سایت ها را برای شما به نمایش بگذارد. با کلیک کردن بر روی دکمه ی نصب به راحتی میتوانید از تمام امکانات برنامه برخوردار شوید.

بروز رسانی شامل موارد زیر است:

* ر??ع اشکال

* پیشر??ت های امنیتی.

15dknif.png

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی rayman jungle run برای اندروید

 

Rayman-Jungle-Run1.jpg

بازی ??وق العاده جذاب ریمن چندین ماهی هست که برای اندروید عرضه شده اما حالا نسخه جدید این بازی همراه با ۲۰ مرحله جدید باز امده است تا همگان را سر گرم و شاد کند

این بازی را میتوان بهترین بازی پلت??رمر در اسمارت ??ون ها نامید که یوبیسا??ت در این بازی گیمپلی جذاب و سرگرم کننده ای طراحی کرده و تا ساعت ها شما را مجذوب خود میکند

تصاویری از محیط بازی :

Rayman-Jungle-Run12-300x180.jpg

Rayman-Jungle-Run123-300x180.jpg

Rayman-Jungle-Run145-300x180.jpg

دانلود بازی با حجم ۴ مگابایت

دانلود دیتا با حجم ۹۸ مگابایت

دانلود بازی rayman jungle run برای اندروید, ۵٫۰ out of 5 based on 1 rating

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی Wreck-it Ralph برای اندروید

 

Wreck-it-Ralph-v1.jpg

انیمیشن ??وق العاده زیبای Wreck-it Ralph که چندین ماه پیش اکران شده بود و داستان شخصیت بازی رال?? خرابکار را روایت میکرد که از شخصیت من??ی بودن خسته شده و….. و این انیمیشن در زمان اکران با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمران مواجه شد . حالا این بازی با الهام گر??تن از همان انیمیشن منتشر شده است و با ۵ مود شما را سرگرم میکند

اگر از انیمیشن این عنوان لذت بردید تجربه ی این بازی برای شما بسیار جذاب و سرگرم کننده میباشد

تصاویری از محیط بازی :

wreck_it_ralph2-169x300.jpg

Wreck-it-Ralph457-168x300.jpg

Wreck-it-Ralph2-168x300.jpg

دانلود بازی با حجم ۴۱ مگابایت

دانلود بازی Wreck-it Ralph برای اندروید, ۳٫۷ out of 5 based on 3 ratings

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی Cut the rope : Time travel برای اندروید

 

cut-the-rope-time-traveler-590x339.jpg

بازی معرو?? و جذاب شرکت ZeptoLab یک بار دیگر به Play store امد و هر ۵ ستاره کامل را از کاربران گر??ت

این بار هیولای سبز و کوچک و بامزه ما در زمان س??ر میکند…بازی همان مکانیک های قبل را داراست اما این بار یک هیولای بامزه ی دیگر هم اضا??ه شده و امکانات جدیدی هم به مراحل اضا??ه شده که بازی را بسیار جذاب و سرگرم کننده کرده است

تصاویری از محیط بازی:

447.jpg

544.jpg

349.jpg

دانلود بازی با حجم ۳۰ مگابایت

دانلود بازی Cut the rope : Time travel برای اندروید , ۵٫۰ out of 5 based on 1 rating

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود The Amazing Spider-Man برای اندروید

 

The-Amazing-Spider-Man.jpg

 

The Amazing Spider-Man که بر اساس تم داستانی ??یلم Spider-Man ساخته شده است شما را به نیویورک جایی که تمامی ات??اقات رخ می دهد خواهد برد . بندهای را پرتاب کرده و به بالا و پایین بپرید و محیطی کاملا ۳ بعدی با گرا??یک جذاب را تجربه کنید .

وظی??ه شما در این بازی که شامل ۲۵ مرحله مختل?? و البته جذاب می باشد ، نجات شهر از خلا?? کارها و از بین بردن آنها می باشد

The-Amazing-Spider-Man-2-300x179.jpg

The-Amazing-Spider-Man-5-300x179.jpg

 

The-Amazing-Spider-Man-3-300x179.jpg

 

دانلود بازی با لینک مستقیم

دانلود دیتا با حجم ۵۷۶ مگابایت

 

پس از دانلود دیتا آن را در مسیر ‘sdcard/android/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM/files/ قرار دهید .

توجه داشته باشید اگر قبل از کپی کردن دیتا ، بازی را اجرا کنید ممکن است با خطای لایسنس مواجه شوید .

برای اجرا شدن بازی به اینترنت نیاز خواهید داشت .

دانلود The Amazing Spider-Man برای اندروید, ۵٫۰ out of 5 based on 1 rating

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی vector برای اندروید

 

ورزش پارکور ورزشی بسیار جذاب که تمام نثاط بدن را درگیر میکند و بازی های زیبا و پر طر??داری چون mirror’s edge از این ورزش ساخته شده است

کمتر شرکتی توانسته بود با زیبایی تمام این ورزش را بر روی گوشی پیاده سازی کند اما حالا شما میتوانید بازی پارکور را با همان هیجان خاص خود و پیاده سازی تمامی حرکات با انیمیشن های بسیار نرم و داستانی زیبا بازی کنید

تصاویر از محیط بازی:

836ppfnukstc5a9oxd19.jpg

1y0rn1437txyhz1rjvna.jpg

g45nm6uh1nxusqqc0we0.jpg

دانلود بازی با حجم ۴۷ مگابایت

دانلود بازی vector برای اندروید, دوستان پیشنهاد میکنم اگه گوشی اندرویدی دارید این بازی رو دانلود کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی The Croods برای اندروید

 

The-Croods.jpg

بازی ای جدید از سازندگان معرو?? و خلاق انگری برد

The Croods داستان خانواده ای است غار نشین مربوط به عصر سنگی که می خواهند از ابزارهای جدید برای انجام کارهای خود بهره بگیرند . آنها به شکار خواهند ر??ت و از گیاهان موجود برای مصار?? مختل?? است??اده خواهند نمود . در این بازی که تا کنون نمونه ی آن را ندیده اید می بایست در حیات وحش برای زنده ماندن خود تلاش کنید .

The-Croods-3-300x168.jpg

 

The-Croods-2-300x168.jpg

 

The-Croods-4-300x168.jpg

 

دانلود با حجم ۲۷ مگابایت

توجه: برای اجرا بازی به اینترنت نیاز دارد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام بازی هایی که ??ایل دیتا دارند مثل asphalt7 چطور باید نصب کنم لط??ا توضیح کامل بدید تصویری باشه که دیگه عالی میشه:4:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آموزش نصب بازی دارای دیتا برروی آندروید

 

در بعضی موارد ممکن است شما قصد دانلود بازی را داشته باشید که از گرا??یک بالایی برخوردار باشد.اما زمانی که قصد دانلود بازی را دارید با دو لینک برای دانلود رو به رو می شوید.که برروی یک نوشته شده است دانلود بازی و لینک دیگر نوشته شده است دانلود گیم دیتا بازی که ممکن است برخی از دوستان ندانند چگونه باید ابن نوع بازی ها را نصب کنند پس اگر شما جزو آن دسته از ا??راد هستید ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

android-mobile-platform-logo.jpg

 

برای نصب بازی های دارای دیتا باید مراحل زیر را انجام داد.

??ایل apk و Data مخصوص گوشی و یا تبلت خود را دانلود کنید.

...

1 - ابتدا ??ایل apk را به گوشی خود منتقل کنید.

2 - گوشی خود را از رایانه جدا کرده و به محلی که ??ایل apk را قرار دادید مراجعه کنید و آن را نصب کنید.

3 - بعد از نصب بازی تمام اتصالات خود را به اینترنت قطع کنید. Wifi باید روشن باشد ولی گوشی نباید بتواند به شبکه ای متصل شود.

روش :

- حالت Airplane Mode را ??عال کنید. ( برای غیر ??عال کردن GPRS و EDGE )

- اگر مودم wifi در محل شما هست آن را خاموش کنید.

- اتصال به شبکه GPRS و EDGE را قطع کنید.( و یا سیم کارت را برای مدتی غیر ??عال کنید )

به طور کلی گوشی شما نباید حتی با روشن بودن wifi ، به اینترنت متصل شود.

4 - (wifi باید روشن باشد ) وارد بازی شوید. بازی درخواست میکند تا بتواند برای دانلود ??ایل دیتا با اینترنت متصل شود. YES را انتخاب کرده و سپس از شما درخواست میشود که نوع شبکه را انتخاب کنید که شما wifi را انتخاب میکنید. بعد از اینکه بازی نتوانست به شبکه متصل شود و پیغام خطا داده شد، از بازی خارج می شویم و گوشی خود را به رایانه متصل می کنیم.

5 - اگر بازی متعلق به شرکت GAMELOFT بود یک ??ولد با همین نام در SD Card ایجاد میشود و اگر وارد آن شوید ، میبینید که ??ولدری ( درون ??ولد Gameloft ) با نام بازی که شما نصب کردید ایجاد شده است. اگر بازی متعلق به دیگر شرکت ها بود ، ??ولدر بازی در SD Card و ??ولدر Android و ??ولدر Data ایجاد می شود.

توجه : در اصل ما با نصب اولیه بازی ، آن را مجبور به ساخت ??ولدر خود در SD Card کرده ایم. که آن ??ولدر ، برای بازی های شرکت گیم لا??ت در ??ولدر Gameloft و برای دیگر شرکت ها ، در ??ولدر Android ساخته می شود.

6 - اکنون ??ایل دیتای بازی که با ??رمت zip یا rar می باشد را باز کرده و در رایانه خود Extract می کنیم.

7 - پس از Extract ، وارد ??ولدر ??ایل های دیتا می شویم تا تعداد زیادی ??ایل را مشاهده کنیم که همان ??ایل های دیتا هستند. ( در بعضی موارد بعد از اکسترکت کردن ??ایل rar یا zip دیتا ممکن است یک ??ولدر به صورت تو در تو باشد که ما تا جایی پیش میرویم که ??ایل های زیادی را مشاهده کنیم.)

8 - سپس ??ایل های دیتا را در ??ولدر ساخته شده توسط خود بازی در SD Card کپی می کنیم.

پایان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی Tiny Thief برای اندروید

 

7245642354.png

به ماجراجویی های دزد کوچک بپیوندید . در بازی Tiny Thief یک پسر بسیار کوچک قصد دارد تا در دنیایی از حرص، طمع، ??ساد و بی عدالتی زندگی کند . به دزد کوچولو سلام بگویید و به او ملحق شوید ! دزد کوچک، باید با حیله گری و نیرنگ سعی کند تا اشیاء را بدزدد . شما باید او را در ۶ ماجرای حماسی همراهی کنید اما در این راه می بایست کاملا حواس تان جمع باشد چرا که او با شوالیه های تاریکی و دزدان دریایی سرکش رو به رو خواهد شد و لازمه پیروزی تسلط داشتن بر دوستان و دشمنان است .

243754256234.png

6478473456.png

732452342243.png

دانلود بازی با حجم ۴۵ مگابایت

دانلود بازی Tiny Thief برای اندروید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی Arma Tactics برای اندروید

 

Arma-Tactics-THD.jpg

حتما شما نام بازی جذاب ARMA را شنیده اید . بازی جذاب و انحصاری PC که حالا برای اندروید عرضه شده

در نسخه ی اندروید این بازی شما در آن در نقش یک ??رمانده گروه ضربت که از ۴ ن??ر تشکیل شده است می باشید . در هر مرحله از بازی ماموریت خاصی به شما داده می شود که باید با است??اده از تاکتیک های مناسب ماموریت را با مو??قیت به اتمام برسانید .

تصاویری از محیط بازی:

274.jpg

373.jpg

477.jpg

دانلود ??ایل نصبی مخصوص نسخه ی پردازنده های تگرا با حجم ۱۲ مگابایت

دانلود ??ایل نصبی پردازنده های غیر تگرا با حجم ۱۲٫۵ مگابایت

دانلود دیتا با حجم ۱۸۶ مگابایت

محل انتقال دیتا : Sdcard/Android/Obb

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی GTA:vice city برای اندروید

 

83676091382179279743.jpg

یکی از بازی های محبوب شرکت راک استار این بار برای اندروید منتشر شده است

در این بازی نقش مزدوری را ای??ا می کنید که در قبال دریا??ت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود .

این بازی که سالگرد ۱۰ سالگی اش را میگذارند به همین مناسبت راک استار بازی را با با??ت های بهتر عرضه کرده که میتواند حس نوستالژیکی را برای شما تداعی کند

تصاویری از گیم پلی بازی:

73368152682325014273.jpg

14854411081453733810.jpg

دانلود با حجم ۴ مگابایت

دانلود دیتا با حجم ۹۹۴ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

در صورت اجرا نشدن بازی و نمایش ص??حه سیاه پس از نصب ، یک بار گوشی خود را Restart کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی ??وق العاده ی prince of persia برای اندروید

 

Prince-of-Persia-Classic.jpg

شاهزاده ی ایرانی این بار برای اندروید!

این بازی با گرا??یکی مناسب وگیم پلی عالی به استقبال شما می اید

یوبی سا??ت بار دیگر شگ??تی ا??رید و یک بازی عالی برای اسمارت ??ون ها بیرون داد !

در این بازی شما شاهزاده ای هستید که باید به نجات شاهزاد خانم بروید!

هم اکنون این بازی ??وق العاده را میتوتنید از سایت گیم سایدرس دانلود کنید

تصاویری از محیط بازی:

Prince-of-Persia-Classic2-300x179.jpg

Prince-of-Persia-Classic3-300x179.jpg

Prince-of-Persia-Classic4-300x179.jpg

دانلود بازی با لینک مستقیم

دانلود دیتا با حجم ۱۷۷ مگابایت

محل قرار گیری دیتا : sdcard/Android/obb

منبع : اندروید ها

دانلود بازی ??وق العاده ی prince of persia برای اندروید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی real boxing برای اندروید

 

Real-Boxing.jpg

برنده ی بهترین بازی ورزشی برای اندروید این بازی که اول برای پردازنده های تگرا عرضه شده بود اما حالا برای دیگر پردازنده ها هم عرضه شده تا همه از این بازی لذت ببرند

در این بازی باید قهرمانی خلق کنید و وارد میدان مبارزه شوید وباید ۳۰ حری?? را کنار بزنید تا به قهرمانی برسید و کمربند قهرمانی را از ان خود کنید

گرا??یک این بازی در بسیار بالا هست و میتوان ان را هم طراز بازی های کنسولی دانست

تصاویری از محیط بازی :

Real-Boxing2-300x168.jpg

Real-Boxing3-300x168.jpg

دانلود بازی با حجم ۹ مگابایت

دانلود دیتا با حجم ۱۹۰ مگابایت

رمز ??ایل ها و منبع : ??????????|?????? ???? ???????|?????? ?????? ???????

دیتا بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار داده و بازی را اجرا نمایید

دانلود بازی real boxing برای اندروید , ۵٫۰ out of 5 based on 1 rating

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بهترین بازی بیلیارد با قابلیت بازی آنلاین و چند ن??ره برای آندروید ۸Ball Pool 2.0.1

 

اگر می خواهید تجربه یکی از زیباترین و دقیق ترین بازی های بیلیارد آندرویدی را داشته باشید پیشنهاد می کنیم بازی ۸Ball Pool را که در این پست از سایت Apkgold معر??ی می کنیم را دانلود نمایید . در این بازی شما می توانید تمرین کنید تا مهارت های خود را ا??زایش دهید .

 

8Ball-Pool-2.0.1-.jpg

 

تورنمنت ها یکی از مهم ترین بخش های بازی است . شما تعدادی سکه در بازی دارید و می توانید با آن ها در تورنمنت ها شرط بندی کنید و پولدار شوید . نگران تمتم شدن پول خود نباشید . شما هر ۱۵ دقیقه از بازی ۲۵ سکه دریا??ت می کنید . با سکه هایتان می توانید میز بیلیارد , طرح میز بیلیارد , دور میز بیلیارد و چوب بیلیارد بخرید . یکی از ابزار دیگری که می توانید بخرید قدرت ها هستند که می توانند به توپ قدرت بیشتر و یا چرخش بدهند . شما در بازی می توانید با بازیکن حری?? چت کنید . شما می توانید ??قط و??قط آنلاین بازی کنید و قابلیت آ??لاین بازی کردن را ندارید یعنی برای بازی کردناینترنت ضرورت داردلینک دانلود مستقیم

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار قطب نمای بسیار شکیل و زیبا برای آندروید Compass Plus 2.0.15

 

اگر می خواهید یک قطب نمای ساده با کارکرد آسان و قابلیت شخصی سازی و اینتر??یس بسیار زیبا و بسیار شکیل را بر روی گوشی آندرویدی داشته باشید پیشنهاد می کنیم از نرم ا??زار Compass Plus که در این پست از سایت Apkgold به معر??ی آن می پردازیم است??اده نمایید . Compass-Plus-2.0.15.jpg قابلیت ها : ** کارکرد آسان به همراه شخصی سازی های ظاهری

** انتخاب رنگ قطب نما از میان ۷ رنگ مختل??

** انتخاب پس زمینه س??ید و یا سیاه برای ص??حه قطب نما

** ۴ پس زمینه مختل?? برای برنامه

** ۳ نوع مختل?? از عقربه ها

** قابلیت نمایش شمال جغرا??یایی و شمال مغناطیسی راهنمای کالیبره کردن قطب نمای نرم ا??زار : دستگاه را بر روی زمین قرار دهید، بطوریکه ص??حه آن به سمت بالا باشد، با است??اده از دستگاه عدد ۸ را ترسیم کنید.همین عمل را درحالتی که ص??حه دستگاه به سمت خودتان است، تکرار کنید. بعد از انجام این دو گام، قطب نما بخوبی عمل خواهد کرد .لینک دانلود مستقیم

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی سوپر ??انتزی گوس??ندان بازیگوش برای آندروید Clouds & Sheep Premium 1.7.0

 

یکی از سرگرم ترین و ??انتزی ترین بازی های ساخته شده برای گوشی های آندرویدی است که در گوگل پلی و ??روشگاه نرم ا??زاری گوگل هر رتبه 4.4 از 5 را به خود اختصاص داده است! در این بازی شما باید مراقب این گوس??ندهای باحال و کوچک باشید ، به آن ها غذا برسانید ، با آن ها بازی کنید و … اما باید مراقب کارای عجیب غریبشان هم باشید و به موقع به آن ها آب و غذا برسانید . gus1.jpg gus2.jpg این گوس??ند ها در مواقعی کاملا بی احتیاط می شوند و مسئول نگهداری از آن ها شما هستید ! مثلا ممکن است قارچ سمی بخورند یا آن قدر در آ??تاب بمانند که بسوزند و یا آن قدر اینقدر زیر باران بمانند که سرما بخورند . قابلیت های جالب این بازی خنده دار : ** حمل کردن گوس??ند خود را با سورتمه

** هیپنوتیزم گوس??ندان خود

** خنک کردن گوس??ند با تکه های یخ

** گرم کردن گوس??ند سرد با بطری آب گرم

** رها کردن یک گردباد برای حذ?? اشیاء از مرتع

این بازی زیبا و بامزه را می توانید از ادامه مطلب همین پست با لینک مستقیم دانلود نمایید .

 

لینک دانلود مستقیم

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی ??وق العاده The Room v1.02 اندروید به همراه دیتا با امتیاز ۴.۸

 

بازی جدید، ??وق العاده زیبا با گرا??یکی خارق العاده و شگ??ت انگیز در سبک بازی های ??کری و ترسناک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با پیام “به اتاق گیج کننده ی ??یزیکی و پیچیده در یک بازی رمز و راز دار در جهانی سه بعدی خوش آمدید!??? در مارکت اندروید برای ??روش قرار داده شده است. در این بازی، شما در خانه ای هستید که یک اتاق مرموز در آن وجود دارد و ات??اقات عجیبی در آن رخ می دهد. این اتاق ظاهرا نمی خواهد شما در خانه امنیت داشته باشید! زمانی که شما وارد اتاق می شوید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد باید به اتاق اعتماد کنید و سرنوشت خود را به دستان او بسپارید. در این راه ات??اقات عجیبی رخ خواهد داد و ساعت ها شما را به چالش خواهد کشاند. به گ??ته ی کسانی که این بازی را بازی کرده اند، لایق امتیاز ۵ می باشد که چالش برانگیزترین بازی ??کری و ترسناک را در اندروید??ون شما به ارمغان می اورد. هم اکنون این بازی دارای امتیاز ۴.۸ از ۵ می باشد که پرطر??دارترین بازی ??کری اندروید به شمار می رود و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* دارا بودن تعداد بسیار زیادی از پازل های دشوار

* دارا بودن گرا??یک خارق العاده و واقع بینانه

* کنترلرهای دقیق برای کنترل آسان بازی

* بازی در مکان هایی سه بعدی و واقعی

* کی??یت صداگذاری عالی برای ا??زایش هیجان

اگر از علاقه مندان به بازی های ??کری باشید، ??ارسروید به شما بازی شگ??ت انگیز و بسیار زیبای The Room را پیشنهاد می دهد که می توانید جدیدترین نسخه ی ان را دریا??ت کنید. بازی به دلیل کی??یت بالا علاوه بر ??ایل apk دارای یک ??ایل دیتای ۱۹۰ مگابایتی می باشد که ان را نیز برای شما قرار داده ایم، برای دانلود با ما همراه باشید ….

 

The-Room.jpg

راهنمای نصب بازی : ابتدا ??ایل APK را دانلود و نصب کنید. سپس ??ایل دیتا را دانلود و آن را با رمز ???????? | ?????? ???? ? ?????? ??????? از حالت ??شرده خارج سازید و پوشه ی com.FireproofStudios.TheRoom را در Android / obb اس دی کارت خود کپی و بازی را اجرا کنید و وارد دنیایی شگ??ت انگیز ??کری شوید !

دانلود ??ایل دیتای بازی The Room با حجم ۱۸۸ مگابایت

 

The-Room-4.png

 

The-Room-5.png

 

The-Room-6.png

 

The-Room-7.png

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی اندرویدی جریان ضربات - Blow the Flow

 

دانلود بازی اندرویدی جریان ضربات - Blow the Flow : گیم زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم یک بازی ??کری بسیار زیبا و عالی برای آندروید شماست و دارای بازی های متعددی است تا در اوقات ??راغت شما را سرگرم کنند بازی دارای گیم پلی عالی ویک گرا??یک کارتونی خوب میباشد

 

blow-the-flow%20%281%29.jpg

 

blow-the-flow%20%282%29.jpg

 

blow-the-flow%20%283%29.jpg

 

دانلود از لینک مستقیم و با حجم 15 مگابایت دانلود از لینک كمكي

قابل اجرا در :گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر

توضیحات نصب : ندارد

 

نسخه :3.0

نام :Blow the Flow

 

تاریخ انتشار :1392/02/23

امتیاز یک موبایل به این مطلب :4-star.gif

رمز ??ایل :?? ?????? : ?????? ??? ????? ?????? ???? ?? ?... (در صورت نیاز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی معدنچی الماس Gem Miner 2 v1.3.2

 

Gem Miner 2151.jpgدانلود با حجم 6.6 مگابایتیک بازی ??کری و ماجرایی جذاب است. شما در این بازی در نقش یک معدنچی هستید که در معادن مختل?? در اعماق زمین در جست و جوی طلا ، الماس و سنگ های گران قیمت است . شما باید با است??اده از نقشه و ابزاری که در اختیار دارید پیش بروید و با به دست آوردن جواهرات در هر مرحله می توانید ابزارهای پیشر??ته تری خریداری کنید. با گذشت مراحل بدست آوردن جواهرات سخت تر خواهد شد . برای مشاهده تصاویر بیشتر و دریا??ت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی حزب اسکیت Mike V: Skateboard Party v1.2.5

 

1106.jpg را می توان به عنوان تنها بازی سه بعدی و مهیج سبک اسکیت بورد اندروید دانست! شما می توانید با تکمیل مراحل تجربه ی اسکیت باز خود را بیشتر کنید و امتیازات بیشتری را کسب کنید و تنظیمات کلی اسکیت باز خود را مطابق با سلیقه ی خود تغییر دهید. یک بازی خوش ساخت با گیم پلی زیبا و مهیج که از بازی با آن خسته نخواهید شد! از دیگر ویژگی های برجسته این بازی زیبا می توان به موارد زیر اشاره کرد: - دارا بودن حالت CAREER MODE - مرحله تمرینی برای ا??زایش مهارت FREE SKATE - بیش از ۴۰ شیوه مختل?? انجام حرکات زیبا و مهیج - گرا??یک اچ دیدانلود با حجم 47 مگابایت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی مسابقه ای و زیبا LEGO Speedorz v1.1

 

161.jpgLEGO Speedorz یک بازی مسابقه ای زیبا می باشد که برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا شما باید با انتخاب یکی از حیوانات بر اساس مهارت های آن و شخصی سازی در مسابقات شرکت کنید و رقیبان را شکست دهید ! بازی دارای مراحل متنوع و زیبا ، گرا??یک عالی و گیم پلی روان می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...