رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

سازنده ی ps4 : War Thunder کاملا قوی تر از xbox one است

پست های پیشنهاد شده

در طی این مدتی که سونی و مایکروسا??ت از کنسول های نسل بعدی خود رونمایی کرده اند همیشه خبرهایی مبنی بر قدرتمند تر بودن ps4 به گوش می رسید. حال استدیوی Gaijin Entertainment که سازنده ی بازی War Thunder صراحتا تایید کرده است کهps4 کاملا قوی تر از xbox one می باشد. به گونه ای که GPU کنسول ps4، چهل درصد قوی تر از GPU کنسول xbox one است.در حال حاضر این را می دانیم که GPU کنسول ps4 در ۱٫۸۴ ترا??لاپ اجرا می شود و این در حالیست که این رقم برای GPU کنسول xbox one معادل ۱٫۳ ترا??لاپ می باشد.حال Anton Yudintsev از استدیوی Gaijin Entertainment در مصاحبه ای با Edge اعلام کرده است :

بدیهی است که PlayStation 4 کاملا قدرتمند تر از xbox one است.

همچنین وی در مورد این که چقدر ت??اوت بین این دو کنسول نسل بعدی است هم توضیحاتی را ارایه داده است که در زیر می توانید بخوانید :

این ت??اوت ها بستگی به چیزی دارد که شما در حال انجامش هستید. به عنوان مثال، GPU کنسول ps4، چهل درصد قوی تر از GPU کنسول xbox one است و همچنین DDR5 کنسول ps4 هم ۵۰ درصد قوی تر از DDR3 کنسول xbox one می باشد. البته نوشتن حا??ظه بر روی Xbox One بزرگ تر است و به هر حال این نمایان شدن ت??اوت های این دو کنسول بستگی به آن چیزی دارد که شما بر روی بازی خود انجام می دهید.

مایکروسا??ت به تازگی GPU کنسول xbox one را تا ۶ درصد ا??زایش داده است که باعث بشود اختلا?? عملکرد این کنسول با ps4 کمی کاهش یابد.با توجه به گ??ته های سازنده NFS : RIVALS و همچنین Anton Yudintsev، به احتمال زیاد اکثر بازی های مولتی پلت??رم بر روی ps4 گرا??یک بهتری خواهند داشت .البته گ??ته شده است که اگر معماری Xbox One’s cloud به درستی مورد است??اده قرار بگیرد، قدرت Xbox One را ۱۰ برابر ا??زایش خواهد داد. گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...