رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

سامسونگ از پرینترهایی با جایگاه تلفن همراه رونمایی کرد

پست های پیشنهاد شده

[h=2]سامسونگ از پرینترهایی با جایگاه تل??ن همراه رونمایی کرد:[/h]

 

 

یک ه??ته مانده به نمایشگاه IFA برلین، سامسونگ تعداد زیادی از پرینترهای خود را که شامل دو مدل مجهز به جایگاه تل??ن هوشمند است معر??ی کرد. این پرینترها قابلیت این را دارند که از گوشی های هوشمند Android تصاویر را مستقیماً چاپ کنند.

01462sz1i33295400.jpgSamsung Indie

Samsung Wave مدلی مینیاتوری، تخم مرغی شکل است در حالی که Samsung Indie مدلی تل??یقی از یک پرینتر و سیستم صوتی است. Samsung One & One پرنتری تک رنگ است که به شما این امکان را می دهد در صورت نیاز رنگ دومی نیز به آن اضا??ه کنید.

پرینترهای با جایگاه تل??ن همراه هوشمند امروزه زیاد مرسوم نیستند، چرا که بیشتر دستگاه های تل??ن همراه امروزه به وسیله Wi-Fi اطلاعات را به پرینترها می ??رستند. همانطور که عکس ها اینجا نشان می دهد هر دو مدل Wave و Indie قابلیت است??اده از گوشی های هوشمند با سیستم عامل Android را دارند.

پرینتر Samsung One & One هم پرینتری است که قابلیت اضا??ه کردن یک رنگ اضا??ی به دلخواه کاربر ( آبی، زرد یا قرمز ) را به رنگ مشکی می دهد و این پرینتر را به گونه ای دو رنگ تبدیل می کند.

سامسونگ که دیروز این پرینترها را در یک

پست وبلاگ به نمایش گذاشت، از ارائه جزئیات دقیقتر این پرینترها خودداری کرد و ما هنوز نمی دانیم که آیا این دستگاه های رونمایی شده به صورت طرح باقی خواهند ماند یا آنکه حقیقاً به عنوان محصولی خاص به تولید انبوه خواهند رسید. ما اخبار این پرینترها را در صورت مشخص شدن آینده شان به اطلاع شما خواهیم رساند.

ما همچنین در نمایشگاه IFA انتظار پرینترهای

سری CLP-415 را که مارس گذشته مدال طلای طراحی iF را دریا??ت کردند، داریم، مانند چندین پرینتری که به سری Xpress C460 تعلق داشتند و ابتدای سال جاری میلادی معر??ی شدند. مدل های سری Xpress C460 اولین پرینترهای لیزری رنگی با قابلیت NFC (ارتباط نزدیک) هستند که قابلیت پرینت انواع عکس ها را با لمس کردن عکس در روی گوشی همراه دارند.

01462sz1i33296700.jpgSamsung Wave

01462sz1i33296500.jpg

Samsung One & One

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...