رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohammads77

سونی تایید کرد : ps camera از فرمان های صوتی، تشخیص صورت و ردیابی حرکات بدن پشتیبانی خواهد کرد

پست های پیشنهاد شده

playstationcamera-250x112.jpg مایکروسا??ت بارها در تبلیغات خود اعلام کرده است که Kinect 2 ویژگی هایی مانند تشخیص صدا، ردیابی حرکات بدن و بیشتر را دارا می باشد. اما در این بین سونی در مورد این که دوربین ps4 چه قابلیت هایی را دارا است آرام بوده است. اما طر??داران این دوربین نباید نگران باشند، چرا که سونی به تازگی رسما تایید کرده است که PlayStation Camera قابلیت پشتیبانی از ??رمان های صوتی، تشخیص حرکات صورت و بیشتر را دارا خواهد بود و البته نمی خواهد که همه را مجبور کند که این دوربین را بخرند.

Sean Coleman مدیر بخش آموزشی ??روش Sony Computer Entertainment America در جریان کن??رانس خود در جریان نمایشگاه GameStop اعلام کرده است که دوربین ps4 دقیقا کارایی هایی به مانند Kinect 2 دارد و دارای ویژگی هایی مثل ??رمان های صوتی، تشخیص صورت و ردیابی حرکات بدن می باشد.

البته برخلا?? Kinect 2 ، این دوربین ps4 به طور جداگانه به ??روش خواهد رسید. البته Jack Tretton مدیر عامل SCEA در مورد این که چرا PlayStation Camera به طور جداگانه ای به ??روش می رسد اعلام کرده است :

نمی توان هر مصر?? کننده ای را به زور مجبور کرد که یکی از آن ها را داشته باشد، چرا که برخی از آن ها ممکن است که بودجه ای که دارند محدود باشند و لزوما علاقه ای هم به این دستگاه ( PlayStation Camera ) نداشته باشند یا نمی توانیم که سازندگان را مجبور کنیم که حتما از این دستگاه پشتیبانی کنند.

PlayStation Camera با قیمت ۶۰ دلار به ??روش خواهد رسید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...