رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

مطالبی درباره ی xboxone(حتما ببینید!!)

پست های پیشنهاد شده

[h=2]ورژن س??ید Xbox One ??قط برای کارکنان مایکروسا??ت:[/h]

 

xbox oneمایکروسا??ت، ممکن است همزمان با تولید رنگ مشکی در رنگ س??ید هم تولید شود، البته اگر چند عکس منتشر شده ی اخیر صحت داشته باشند. اما زیاد هیجان زده نشوید. Xbox One س??ید به صورت محدود تولید خواهد شد. ( حداقل در ابتدا ) و ??قط برای کارکنان مایکروسا??ت خواهد بود.

عکس در ابتدا در Reddit منتشر شد و در آنجا گ??ته شده بود که منبع اصلی عکس دوستی است که در مایکروسا??ت کار می کند. منبع اعلام کرده است کارکنان تمام وقت مایکروسا??ت تنها کسانی هستند که Xbox One س??ید را دریا??ت خواهند کرد. این خبر در چند وبسایت به صورت مشابه منتشر شده است.

2013-08-26-image-3.jpg

اگر شما هم از خوانندگان تیز چشم باشید، حتما متوجه متنی که جلوی این دستگاه نوشته شده است شده اید، «I MADE THIS» «من این را ساخته ام» کلمه ای است که به صورت بزرگتر نوشته شده است، و زیر آن نوشته شده «Launch Team» «تیم راه اندازی» و به دنبال آن نوشته ای ریز تر است که در عکس قابل خواندن نیست. و در زیر عکس متنی نوشته شده است که عنوان می کند تنها کارکنانی که در هنگام عرضه دستگاه در مایکروسا??ت کار می کنند می توانند دستگاه را دریا??ت کنند. به علاوه خود دستگاه، کارکنان یک سال اکانت Xbox Live دریا??ت می کنند. به انظمام تمامی بازی های تک ن??ره و Achievement مخصوص. تمامی این امکانات برای روز نخست عرضه رایگان خواهد بود.

2013-08-26-image-4.jpg

این ورژن از Xbox One خیلی شبیه عکسی بود که با عنوان dev Console یک ماه پیش منتشر شد. این عکس بدون نوشته هایی در جلوی دستگاه بود. اگر این تصاویر تایید نشده واقعیت داشته باشند یا نباشند اما خیلی به یک کنسول بازی شبیه هستند.

منبع:gooyait.com

گویا آی تی


بازی های Xbox 360 روی Xbox One کار نمیکند

 

 

 

xbox3601.jpg

مایکروسا??ت از کنسول جدید خود که Xbox One نام دارد رونمایی کرد اکنون اعلام شده که هیچ کدام یک از بازی های ایکس باکس ۳۶۰ روی نسل جدید ایکس باکس یعنی Xbox One کار نمیکنند.

Marc Whitten در طی مصاحه ای با مجله The Verge اعلام کرد که Xbox One نمیخواهد به عقب برگردد و با نسخه های قبلی سازگاری داشته باشد بدان معنی است که ایکس باکس ۳۶۰ و Xbox One کامل مجزا بوده و هیچ سازگاری باهم نارند. یکی از دلایل کر نکردن بازی های ایکس باکس ۳۶۰ روی Xbox One مت??اوت بودن اساس معماری هسته ای ایکس باکس جدید با نسخه قبلی ایکس باکس است به طور ساده تر دیسک ای ایکس باکس ۳۶۰ روی Xbox One قابل اجرا نیست.

کنسول جدید ایکس باکس از پردازنده جدید x86 است??اده میکند در حالی که ایکس باکس ۳۶۰ از پردازنده زنون است??اده میکند. ممکن است این کار به ضرر مایکروسا??ت تمام شود نظر شما چیست آیا ایکس باکس جدید می تواند محبوبیت نسخه های قبلی ایکس باکس را داشته باشد؟.

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

 


[h=2]شکایت مایکروسا??ت علیه دلال های دامنه:[/h]

 

شاید تاکنون با دلال های دامنه که در همین کشور خودمان هم بسیار زیاد هستند ، آشنا شده باشید. این ا??راد دامنه های اینترنتی مختل??ی را با پسوند های گوناگون ثبت میکنند به این امید که در آینده بتوانند آنها را با قیمت بیشتر به ??روش برسانند. اما این ا??راد همیشه هم به سود های ناگهانی و کلان نمی رسند ؛ به طور مثال ??یسبوک در دادگاه توانست مقابل یکی از این دلال ها به پیروزی برسد. جالب است بدانید مشکلی مشابه نیز در چند وقت اخیر برای شرکت مایکروسا??ت ایجاد شده است.xbox-one111.png

دلال های دامنه بسیار علاقه مند هستند که دامنه هایی با نام های تجاری دیگر شرکت ها ثبت کنند ، به همین دلیل است که بیشتر شرکت های تولیدکننده نام محصولات خود را از قبل معر??ی رسمی ??اش نمیکنند تا از این سود جویی ها جلوگیری شود. دلال های دامنه نیز در مقابله با این سیاست شرکت ها ، نام هایی که توسط شایعات به بیرون درز میکنند را ثبت می نمایند یا این که از تکنیک حدس نام بهره میگیرند. یکی از جدیدترین موارد قابل اشاره در این زمینه مربوط به دامنه های XboxOne.com و XboxOne.net میباشد.

البته در قسمت اطلاعات مربوط به دامنه های بالا نام ??رد حقیقی ذکر نشده است اما شخص دیگری نیز نمیتواند این دامنه را ثبت کند و تاریخ ثبت این دامنه ماه دسامبر سال میلادی گذشته میباشد. هم چنین تاریخ انقضای XboxOne.com نیز سال ۲۰۱۶ مشخص شده است. مایکروسا??ت نیز قصد دارد برای تصاحب این دامنه بر علیه صاحب آن که تاکنون مشخص نشده است شکایتی را تنظیم نماید. جالب است بدانید دامنه های ذکر شده حدود یک سال قبل از معر??ی رسمی Xbox One ثبت شده اند و هم اکنون نیز هیچ محتوای خاصی در آنها نمایش داده نمیشود.

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

 


[h=2]دستورات صوتی Xbox One در ابتدا ??قط برای ۵ کشور در دسترس خواهد بود:[/h]

XBox-One-Kinect-Sensor-Front-Large-580x326.jpg

Albert Penello مدیر برنامه محصولات مایکروسا??ت، جزئیات بیشتری را درباره این محدودیت ها بیان کرد. هشت زبان مختل?? در ابتدا پشتیبانی می شوند. انگلیسی بریتانیا، انگلیسی امریکایی، ??رانسوی، اسپانیایی مکزیکی، اسپانیایی اسپانیا، ایتالیایی، آلمانی و ژاپنی. بعد از روشن شدن Xbox One از کاربران خواسته می شود تا زبان مورد نظر را انتخاب کنند، بعد از آنها خواسته می شود تا کشور مقیم خود را انتخاب کنند. همچنین جزئیات دقیقتر در چند لحظه پرسیده می شوند. مایکروسا??ت اعلام کرده است که جزئیات بیشتر را در آینده نزدیک بر روی وبسایت تشریح خواهد کرد. نکته جالب توجه این است که مایکروسا??ت این تصمیم را درست یک ماه کمتر از اعلام کاهش کشورهای عرضه شونده Xbox One از ۲۱ کشور به ۱۳ کشور، اعلام داشته است. به جای عرضه این کنسول بازی در تمامی کشورهای یاد شده گذشته در نوامبر ۲۰۱۳ بازی خورهای مقیم بلژیک، دانمارک، ??نلاند، روسیه، سوئد، نروژ، سوئیس و هلند باید تا سال ۲۰۱۴ منتظر باشند تا دستشان به دسته های Xbox One برسد. با وجود اینکه گ??ته می شود این تاخیرات همگی به خاطر ساخت قطعات می باشد، مخصوصاً لنز و درایو نوری کنسول، مایکروسا??ت اعلام کرده است که این شایعات اصلاً درست نیست و تاخیر به خاطر این است که دستورات صوتی کنسول به صورت بومی برای همه تعبیه شود. بدون در نظر گر??تن اینکه کدام یک از این دو حر?? صحیح است، بازی خورهای کشورهای پشتیبانی نشده می تواند خوشبین باشند که این دستگاه را از سایر کشورها نظیر امریکا می توانند تهیه کنند. مایکروسا??ت به کاربران این قول را داده است که یک مدل از دستگاه را بدون در نظر گر??تن کشور تولید خواهد کرد و با تمامی امکانات اولیه این دستگاه در سایر کشورها در دسترس خواهد بود.

منبع:gooyait.com

گویا آی تی


[h=2]تاریخ عرضه Xbox One روز ۸ نوامبر اعلام شد:[/h]

Xbox-One-Released-Date1.jpg

جزئیات به بیرون درز شده نشان می دهد که مایکروسا??ت میخواهد نسل جدید کنسول بازی یعنی Xbox One را زودتر از پلی استیشن ۴ عرضه کند. با توجه به اخباری که در نشریه های آنلاین انگلیسی زبان منتشر شده است Xbox One در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۳ در ایالات متحده عرضه می شود.

منابع نزدیک به مایکروسا??ت همانند وب سایت Kotaku نشان می دهند که این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه محصول جدید خود یعنی Xbox One در روز ۸ نوامبر می باشد. قدرت Xbox One توسط پردازنده س??ارشی ۸ هسته ای AMD Jaguar و پردازشگر گرا??یکی برای Direct X 11 همراه با ۳۲ مگابایت پهنای باند تعبیه شده ESRAM تامین می شود. همچنین Xbox one دارای ۸ گیگابایت رم از نوع DDR3 است که قادر به پخش ??یلم های ??ول اچ دی ۱۰۸۰p و ۴k می باشد.

Xbox-One-Release-date1.jpg

این محصول جدید مایکروسا??ت بزرگترین رقیب پلی استیشن ۴ که ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ عرضه می شود خواهد بود. پلی استیشن ۴ ابتدا در ایالات متحده آمریکا و سپس در سراسر اروپا عرضه خواهد شد. حال باید منتظر ??روش و عملکرد این دو کنسول باشیم.

منبع

:gooyait.com

گویا آی تی

 


[h=2]کینکت جدید حرکات جزئی ماهیچه ها را نیز تشخیص می دهد!:[/h]xbox-one111.png

استودیوی بازی سازی Rare در حال ساخت ادامه سری بازی های Kinect Sports برای کنسول جدید مایکروسا??ت، Xbox One است. این بازی که اسم کامل آن Kinect Sports Rivals است به کمک کنسول جدید و کینکت (Kinect) سعی خواهد کرد ورزش و رقابت های مختل?? مثل بولینگ، صخره نوردی و… را به خانه های مردم بیاورد.

یکی از سازندگان این بازی،‌ آقای Danny Isaac اطلاعات جدیدی از برتری کینکت جدید نسبت به کینکت اولی منتشر کرده است.

او در گ??تگو با سایت اخبار مایکروسا??ت می گوید: «کینکت جدید در Xbox One 10 برابر قدرت کینکت اولی را دارد و ??وق العاده تکنولوژی پیشر??ته ای است. حتی می تواند کوچک ترین حرکات شما را با دقت نوک سوزن تشخیص دهد. برای مثال اگر شما دست خود را به داخل ??شار دهید، در بازی Wake Racing به منزله گاز دادن به جت اسکی خواهد بود.»

Wake Racing نام یکی از قسمت های موجود در Kinect Sports Rivals که در آن شما باید یک جت اسکی را در دریا برانید. برای کنترل این وسیله نقلیه باید دستانتان را در هوا نگه دارید، درست مثل اینکه کنترل جت اسکی را برعهده گر??ته باشید. در این حالت اگر دستان خود را ??شار دهید مثل دنیای واقعی که برای گاز دادن به جت اسکی باید همین کار را بکنید، جت اسکی شروع به حرکت خواهد کرد.

او درمورد دیگر ویژگی های این دوربین پیشر??ته هم می گوید: «تکنولوژی Kinect Real Vision میدان دید را گسترش می دهد؛ بدین معنی که می تواند بازیکنان بیشتری را شناسایی کند ویا از ??اصله سه متری حرکت انگشتان یکی از آنها را تشخیص دهد. دوربین مادون قرمز جدید هم به کینکت کمک می کند در شب هم قابل است??اده باشد. به عبارت دیگر کینکت یک وسیله نسل بعدی به معنای واقعی کلمه است.»

Kinect Sports Rivals حتی می تواند از صورت شما یک عکس تهیه کرده و در داخل بازی از آن است??اده کند. در حالی که Xbox One در نوامبر امسال منتشر خواهد شد اما Kinect Sports Rivals هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و در سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

 

 


[h=2]Xbox One در مقابل Play Station 4 : مقایسه دو کنسول که در آینده نزدیک عرضه خواهند شد.[/h]

 

ps4-vs-xbox-one-1.jpg Xbox One شرکت مایکروسا??ت و Play Station شرکت سونی آماده عرضه هستند و این دو دستگاه به زودی به عنوان نسل بعدی کنسول های بازی در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نسل بعدی سیستم های بازی پیش روی ماست، مایکروسا??ت Xbox One را معر??ی کرده و در مقابل سونی Play Station 4. انتظار می رود که هر دو نوامبر عرضه شوند. برخی از مشخصات تکمیلی دیگر هنوز مبهم است، اما بعد از E3 و Gamescom ما بسیاری از خصوصیات هر دو دستگاه را شناختیم. قیمت و تاریخ عرضه Play Station 4 دقیقاً ۱۰۰ دلار ارزانتر از Xbox One است، و با قیمت ۳۹۹$ خود در این زمینه رقیب ۴۹۹$ی خود را شکست می دهد. اگر چه با قیمت گ??ته شده Play Station 4 بدون دوربین عرضه خواهد شد و در مقابل Xbox One با Kinect جدید خود قابلیت صدا و حرکت را به Xbox اضا??ه کرده است. سونی تاریخ عرضه ۱۵ نوامبر را برای آمریکای شمالی و ۲۹ نوامبر را برای امریکای جنوبی و اروپا تعیین کرده است. اما هنوز مایکروسا??ت زمان دقیقی را تعیین نکرده است، اما گ??ته است که دستگاه در حدود همان تاریخ عرضه خواهد شد. Play Station 4 در زمان عرضه ۱۷ بازی قابل اجرا خواهد داشت و این رقم برای Xbox One بیشتر است. این دستگاه ۲۳ بازی را به هنگام عرضه پشتیبانی می کند. عناوین اصلی نظیر Assassin’s Creed 4 : Black Flag, Call of Duty : Ghost, Battlefield 4 و Watchdogs برای هر دو دستگاه عرضه خواهد شد. در حالی که بازی های اختصاصی Xbox One مانند Forza Motorsport 5, Dead Rising 3 و Ryse : Son of Rome و برای Play Station 4 بازی های Driveculb, Killzone : Shadow Fall و Knack هستند. PS4-vs-Xbox-One.jpg سخت ا??زار AMD با به دست گر??تن GPU نسل جدید هر سه نوع دستگاه کولاکی به راه انداخته است. پیشتر Wii U پردازنده گرا??یکی Radeon Lattle شرکت AMD نشان داد. و هر دو دستگاه Xbox One و Play Station 4 از پردازنده های گرا??یکی AMD است??اده کرده اند. Play Station 4 دارای یک پردازنده ۸ هسته ای AMD به نام Jaguar است و یک پردازنده گرا??یکی Radeon است. مایکرسا??ت در مورد این سخت ا??زارهایش کمی آزادانه تر عمل کرده است، اما کاملاً مشخص است که AMD به عنوان همکار برای مایکروسا??ت در ساخت پردازنده گرا??یکی ۸ هسته ای خاص مایکروسا??ت همکاری داشته است. باید توجه داشت که بحث کدام CPU و GPU سریعتر است یک بحث تمام نشدنی باقی می ماند همانطور که بحث پردازنده های Xbox 360 در مقابل PS3 و XBox در مقابل PS2 باقی ماند. ت??اوت ساختار معماری سخت ا??زار و سیستم عامل های دو دستگاه باعث می شود که مقایسه این دو نتیجه ای نداشته باشد، و همانند تمامی کنسول های بازی، XBox One و Play Station 4 تنها آنقدری بهتر از یکدیگر هستند که سازندگانشان از آنها تعری?? و تمجید می کنند. به غیر از ت??اوت پردازنده های گرا??یکی که باید آن زمانی بررسی کرد که این دو دستگاه در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برای هر دو دستگاه ۸GB رم در نظر گر??ته شده است، این مقدار رم برای اکثر کامپیوترهای گیم امروزی متعار?? شده است، اما همین مقدار ۴ برابر رم Wii U و ۱۶ برابر رم Xbox 360 و Play Station 3 است. اما، مقدار رم تنها ??اکتور مقایسه نسل های کنسول بازی نیست. Play Station 4 از رم GDDR5 سود می برد در حالی که رم Xbox One همان رم های DDR3 معمولی هستند « همان مدل از رم هایی که بر روی دستگاه های Wii U سوار شده است ». گ??ته شده است که ۵۰۰GB حا??ظه داخلی برای هر دو دستگاه در نظر گر??ته شده است، که می توان آن را برای گیمرهایی که دوست دارند تمامی اطلاعات بازی را دانلود کنند یا تمامی بازی ها را روی هارد دیسک داشته باشند، ضعی?? به نظر می رسد. اما خوشبختانه هر دو دستگاه از حا??ظه هارد دیسک خارجی با پورت USB 3.0 پشتیبانی می کنند، بنابراین شما می توانید به سادگی یک هارد اضا??ی را به دستگاهتان متصل کنید بدون اینکه نگران باشید از لحاظ حا??ظه دچار کمبود هستید. دسته ها برعکس Nintendo، که کلاً دسته های کنسول هایش را در هر نسل تغییر می دهد، مایکروسا??ت و سونی طراحی هایشان را پیدا کرده اند و تغییرات جزیی اندکی اضا??ه کرده اند. نحوه چیدمان دکمه های هر دو کنسول به اجدادشان شبیه است و سونی حتی دسته های Play Station 4 را DualShock 4 نامیده است، ورژن آپگرید شده ی DualShock 3. اگر چه هر دو دسته بازی تغییرات خاصی را در طراحی داشته اند. DualShock 4 دارای یک ص??حه لمسی خازنی شده است که روش جدید برای کنترل برخی از بازی ها است. همچنین یک سوکت هد??ون و اسپیکر بر روی گوشی تعبیه شده است، روشن بودن یک از چهار چراغ روی دستگاه نشان می دهد که بازیکن کدام کنترل کننده در بازی است. یک دکمه مخصوص اشتراک گذاری بر روی دستگاه تعبیه شده است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا محتوای بازی ها و مدیای خود را در سراسر شبکه Play Station Network منتشر کنند. در طر?? دیگر دسته Xbox One تغییرات چندانی ندارد، اما آنها سرعت پاسخگویی دکمه های پدالی را ا??زایش داده اند، که باعث می شود بازی های شلیکی اول شخص خیلی جذاب تر به نظر برسند. دوربین Kinect آپگرید شده است، اما Play Station Eye در این مورد ضعی?? عمل کرده است. سونی در نمایشگاه E3 برای دوربین کنترل کننده و ویدیویی اش صحبت از آپگرید هایی کرد، اما مشخصات جدید هنوز درباره این دوربین منتشر نشده است. برعکس Kinect و Xbox One دوربین سونی به همراه Play Station 4 عرضه نخواهد شد و به عنوان لوازم جانبی با مبلغ ۵۹٫۹۹$ در آینده در دسترس خواهد بود. مایکروسا??ت در مورد Kinect خیلی تعری?? کرده است و آن را به طور اختصاصی یکی از اجزای Xbox One معر??ی کرده است. اگر Xbox One شما خاموش باشد شما می توانید آن را با دستور صوتی “Xbox On??? روشن کنید. Kinect دارای یک دوربین ۱۰۸۰p ویک دوربین مادون قرمز که می تواند در نور کم ببیند، مایکروسا??ت مدعی شده است که Kinect جدید خیلی بهتر از Kinect قبلی می تواند ببیند. این دوربین از چند میکرو??ون ریز کنار هم است??اده می کند و با قابلیت خنثی سازی نویز دستورات صوتی را خیلی خوب دریا??ت می کند. کنترل صوتی Xbox One به وسیله Kinect چیزی بوده است که مایکروسا??ت خیلی از آن تعری?? کرده است. ما باید ببینیم که آیا این تعری?? ارزش آن را داشته است یا نه. برنامه Skype هم به همراه Xbox One عرضه می شود و شما با Kinect خود می توانید با این برنامه چت کنید. به هر حال Play Station 4 هم دوربین خود را خواهد داشت. اما سونی اطلاعات کمی را راجع به آن داده است و معلوم نیست خصوصیات جزیی این دوربین چگونه خواهد بود و چه کارایی هایی خواهد داشت. این دوربین هم از دو نیز مانند اولین Kinect بهره خواهد برد تا بتواند تصاویر سه بعدی را ذخیره کند و قادر است ویدیو هایی با رزولیشن ۱۲۸۰×۸۰۰ را با سرعت ۶۰ ??ریم در ثانیه ضبط کند. این دوربین با DualShock در کنار هم کار می کنند و با است??اده از تکان خوردن نور دسته Play Station دوربین به حرکت ها عکس العمل نشان می دهد. این دوربین همچنین دارای یک میکرو??ون چهارکاناله درکنار هم است. این دوربین آپگرید بزرگی برای دوربین کم است??اده Play Station Eye خواهد بود، اما هنوز در ارائه جزئیات یک قدم عقب تر از Kinect است و البته به همراه Play Station 4 عرضه نخواهد شد. سونی هنوز هیچ بازی ای را که از این دوربین پشتیبانی می کند معر??ی نکرده است. خصوصیات مدیا هر دو دستگاه از تکنولوژی جدید در این زمینه است??اده خواهند کرد. مثل همه چیزهایی که امروزه می بینیم، Xbox One و Play Station 4 دیسک های Blu-ray را اجرا خواهند کرد، همانطور که Play Station 3 این قابلیت را داشت. هر کدام از آنها آرشیو خاص ??یلم و موزیک مختص خود را برای خرید یا اجاره دارند و به Netflix, Hulu Plus و دیگر سرویس های اشتراک آنلاین مدیا دسترسی دارند. اگر چه Xbox One در این زمینه یک گام ??راتر ر??ته است و برنامه راهنمای مختص خود را دارد که از طریق کابل یا دیش ماهواره قابل دریا??ت است. به لط?? برنامه راهنما و درگاه HDMI شما می توانید تلوزیون را در Xbox One خود تماشا کنید کانال ها را با دستور صوتی عوض کنید و به شبکه های پیشنهادی Xbox One سر بزنید. Wii U هم سرویس مشابهی را تحت عنوان TVii ارائه داده است، که از دسته Wii U به عنوان کنترل است??اده می کند، اما این تلوزیون یک سیستم کامل بر روی یک کنسول بازی است. سرویس های آنلاین هنوز مایکروسا??ت Xbox Live را به عنوان هسته Xbox One قرار داده است. با اینکه مایکروسا??ت ابتدا اعلام کرد Xbox One برای اجرای بازی هایش نیاز دارد که به اینترنت متصل باشد و سپس زیر ??شار بازی خور ها اعلام کرد که این نیاز از روی Xbox One برداشته شده است. تنها یک وصل شدن اولیه به اینترنت برای ??عال سازی Xbox One نیاز است. این باعث شده تا مایکروسا??ت به سرویس با ارزش حا??ظه Cloud خود پشت پا بزند. البته هنوز حا??ظه Cloud و میزبانی سرور موجود است اما هنوز معلوم نیست که خصوصیات این حا??ظه Cloud که مایکروسا??ت آن را در E3 تشریح کرده بود چگونه خواهد شد. همانند Xbox 360 دستگاه Xbox One هم نیاز به پرداخت حق عوضیت سالانه ۵۰$ دارد تا بتوان از طریق آن بازی های آنلاین را انجام داد و از سرویس های مدیا نظیر Netflix است??اده کرد. سونی درباره Play Station Network از یک جهت پیشر??ت داشته است و از یک جهت پسر??ت، از یک طر?? کاربران نیاز به ثبت نام برای دیدن مدیا در سرویس های اینترنتی نظیر Netflix نیستند و قادر خواهند بود تا اطلاعات بازی خود را با دوستان به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند و از طر?? دیگر کاربران نیاز دارند تا یک حق عضویت ۵۰$ را پرداخت کنند تا بتوانند بازی های غیر رایگان را به صورت آنلاین بازی کنند. این تغییر بزرگی است در Play Station 4 شاهد آن هستیم. در Play Station 3 نیازی به عضویت جهت بازی های آنلاین نبود. ثبت نام برای است??اده از سرویس های آنلاین اختلا?? های Play Station 4 و Xbox را بیشتر می کند، با توجه به گذشته درخشانی که بازی های رایگان آنلاین Play Station Network در مقابل Xbox Live داشته اند باید دید که آینده سرویس های آنلاین این دو این بار چگونه خواهد شد. ps3-xbox-360-xbox-one-ps4-sidebyside-640x571.jpg

منبع:gooyait.com

گویا آی تی


یه وقت ??کر نکنید من طر??دار xbox هستم !!!!??قط ps

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان عزیز لط??ا در نظر سنجی شرکت کنید و نظر هم بدهید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...