رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saman mi

تصاویری از شخصیت های عنوان Killzone:Shadow Fall منتشر شد

پست های پیشنهاد شده

به ظاهر انتشار تصاویر مرتبط با عنوان لانچ Killzone:Shadow Fall اتمامی ندارد و اینبار نیز کمپانی ژاپنی سونی به همراه استودیو “گوریلا گیمز??? سازنده ی این سری عناوین FPS،اقدام به نشر تصاویری جدید و زیبا از شخصیت های این عنوان انحصاری کرده اند که شما در ادامه میتوانید مشاهده ب??رمایید:

image_killzone_shadow_fall-22862-2660_0003.jpg

image_killzone_shadow_fall-22862-2660_0004.jpg

image_killzone_shadow_fall-22862-2660_0005.jpg

image_killzone_shadow_fall-22862-2660_0007.jpg

image_killzone_shadow_fall-22862-2660_0008.jpg

image_killzone_shadow_fall-22862-2660_0009.jpg

image_killzone_shadow_fall-22862-2660_0010.jpg

image_killzone_shadow_fall-22862-2660_0011.jpg

image_killzone_shadow_fall-22862-2660_0012.jpg

عنوان Killzone:Shadow Fall در تاریخ ۱۵ نوامبر در ایالت متحده ی آمریکا و در تاریخ ۲۹ نوامبر سال ۲۰۱۳،در سایر نقاط دنیا به صورت انحصاری بر روی کنسول PS4 انتشار می یابد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با اطلاعاتی جدید و کامل از بخش چند ن??ره ی عنوان Killzone: Shadow Fall همراه شوید

 

killzone-shadow-fall-ps4-image-31-250x71.jpg

مطمئنا شما هم تا به امروز از نمایش عنوان Killzone ShadowFall که به صورت انحصاری بر روی کنسول Ps4 خواهد آمد هیجان زده هستید.اما Guerrilla Games سازنده ی خوش نام این عنوان امروز اطلاعات کاملی را در رابطه با بخش چند ن??ره ی این عنوان منتشر کرده که می توانید در ادامه ی مطلب این اطلاعات جذاب را مشاهده نمایید.

این اطلاعات در سایت رسمی این عنوان منتشر شده است و در اطلاعات اولیه گ??ته شده است که در بخش چند ن??ره تعداد ۲۲ اسلحه وجود خواهد داشت که همه ی آنها در ابتدای کار باز و قابل است??اده می باشند.به علاوه ۱۹ شخصی سازی مختل?? نیز برای سلاح ها در نظر گر??ته شده است و همچنین Guerrilla Games اعلام کرده است که با منتشر کردن DLC های زیاد و متنوع تصمیم بر این دارد شخصی سازی های بیشتری را به بازی اضا??ه کند.حتما می دانید که سونی در رایگان کردن بخش چند ن??ره نیز سابقه ی درخشانی دارد.این را می توان از قست چند ن??ره ی عنوان Uncharted و عنوان های دیگر دید.حال اعلام شده است که قسمت چند ن??ره ی این عنوان نسل بعدی نیز به صورت رایگان می باشد و قصد از انجام این کار نیز راضی نگه داشتن علاقه مندان بوده است.

حال میرسیم به قسمت های مختل?? بخش چند ن??ره:

Player Mechanics(مکانیک های بازی)

 

بیشتر مکانیک های بازی از بخش داستانی در بخش چند ن??ره نیز حضور دارند.این قابلیت ها شامل سسیتم کاور گیری و بالا آمدن از کاور برای آسیب رساندن به دشمنان و دوستان خود می شود.همچینین سیستم لیز خوردن نیز در بخش چند ن??ره وجود دارد.همانطور که می دانید سیستم مبارزات نزدیک نیز در این عنوان جای مخصوصی برای خود دارد.قسمت جدیدی که به این بخش اضا??ه شده این اجازه را به شما می دهد زمانی که دشمنان شما بر زمین نیز ا??تاده اند می توانید آنها را ??ینیشر کنید.این قابلیت در بخش داستانی بازی نیز وجود دارد.

Weapons(سلاح ها)

قسمت چند ن??ره شامل ۲۲ سلاح مختل?? می باشد و تمام آنها از همان ابتدا باز و قابل است??اده می باشند.شما قابلیت آپگرید اسلحه ها را نیز دارا می باشید و می توانید آن ها را به انتها برسانید و آپگرید اسلحه ها نیز هرکدام به صورت داینامیک و متنوع می باشد.شما می توانید با خواند مقاله ی “Guerrilla Armory??? در وبسایت رسمی این بازی اطلاعات بسیار جالبی را در رابطه با سلاح های StA-55 Assault Rifle, the VC-15 shotgun pistol, the M55 assault rifle and the VC-30 shotgun و بیشتر را به دست بیاورید.اطلاعات بیشتری از سلاح های این بازی به زودی در وبسایت Killzone.com قرار خواهد گر??ت.

Attachments(تجهیزات)

تعداد ۱۹ عدد تجهیزات و شخصی سازی در بازی وجود دارد و با تمام کردن یک سری challenges های خاص باز می شوند.شما می توانید با است??اده از این تجهیزات قابلیت های اسلحه ی خود را به روش های متنوع ا??زایش بدهید.مثلا می توانید خشاب های جدید،قدرت ان??جار برای اسلحه های معمولی و غیره را به اسلحه های خود اضا??ه کنید.اضا??ه کردن این تجهیزات در استایل بازی شما تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.

Classes & Abilities(کلاس ها و قدرتها)

تعداد سه کلاس متنوع و ۱۲ قدرت خاص در بخش چند ن??ره وجود دارد.هرکدام از این کلاس ها می توانند با دو قدرت مختل?? ا??زایش یابند و به شما اجازه ی شحصی سازی گسترده ای را میدهند .اطلاعات بیشتر در رابطه با این سه کلاس و توانایی های متنوع و مخصوص آنها در ه??ته های بعد منتشر خواهد شد اما در حال حاضر این را به شما اطلاع بدهیم که تجهیزات قابل استقرار نیز در بازی حضور دارند.

Custom Warzones(قابلیت ساخت مراحل)

قسمت Warzones با یک قسمت شخصی سازی بسیار گسترده به قسمت چند ن??ره باز گشته اند.تعداد ۸ مرحله در این قسمت وجود دارد که چهار عدد از آنها در عنوان KillZone جدید می باشند.مهمتر از همه این است که شما می توانید این مدها را شخصی سازی کنید و با جامعه به اشتراک بگذارید.ما بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم شما در قسمت Warzones چه چیزهایی را می سازید و با دیگران به اشتراک می گذارید.

Combat Honors(ا??تخارات مبارزه)

Combat Honors یک امتیاز اضا??ه برای شما می باشد که می توانید در طول مراحل و با به دست آوردن امتیازات کا??ی آن را باز کنید .این امتیازات اضا??ی تا زمانی که شما در حال بازی کردن هستید ??عال می مانند،اما زمانی که شما دیگر به بازی ادامه ندهید تمام امتیازات اضا??ه ی خود را از دست می دهید.

Post-Launch Support(پشتیبانی های بسیار از بخش چند ن??ره پس از انتشار بازی)

شرکت Guerrilla Games تصمیم بر این دارد تا تجربه را در بخش post-launch تازه نگه دارد.آنها تصمیم بر این دارند تا با منتشر کردن DLC های متنوع و به صورت رایگان گیم پلی جدید و شخصی سازی های بسیاری را به بازی اضا??ه کنند.

عنوان Killzone Shadow Fall همزمان با انتشار کنسول Ps4 در ۱۵ نوامبر در اختیار علاقه مندان به این عنوان قرار خواهد گر??ت.مطمئنا ما نیز با منتشر شدن این اطلاعات دیگر صبری برای تجربه کردن این عنوان ندارید.پس پول های خود را آماده کنید تا همزمان با عرضه شدن کنسول Ps4،توانایی خرید این بازی بسیار زیبا را نیز داشته باشید.

Killzone-Shadow-Fall-Video-Game-Wallpaper-HD.jpg

Killzone-Shadow-Fall-2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...